YOUTUBE MAFFIAquote:Op maandag 18 november 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaakt
Wel jammer dat dit zo slecht gemasterd is, ze komen amper boven de muziek uitquote:
Noem jij Ferdi Bolland nu een notoire domoor?quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit zo slecht gemasterd is, ze komen amper boven de muziek uit
Net als wijzijnsimba.nlquote:Op maandag 18 november 2019 21:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaakt
Waarschijnlijk bleek dat veruit het beste idee.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het was wel een goede methode.quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
YOUTUBE MAFFIA
BESTUUR TEGEN DE MUUR
DUIMPJE OMLAAG TEGEN DE MOEITE
Denk dat dat een bewussie was hoor (lol)quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/quote:Op maandag 18 november 2019 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Net als wijzijnsimba.nl
rip #never4get
Hallo vrind, leuk jou weer eens tegen het digitale lijf te lopenquote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/
Dit zijn gewoon vieze copycats.
En dit is niet de echte Simba.
Ik had het kunnen weten eerwaarde Pumpalovquote:Op maandag 18 november 2019 21:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hallo vrind, leuk jou weer eens tegen het digitale lijf te lopen
Groetjens, Dven
Je bent een ware heer, altijd eclatantquote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten eerwaarde Pumpalov
quote:Op maandag 18 november 2019 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
https://www.simbasadventures.nl/
Dit zijn gewoon vieze copycats.
En dit is niet de echte Simba.
Dit is gewoon geile praat, heerlijk.quote:Op maandag 18 november 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
België zit in een poule van likmereet.
@Belgquote:Op maandag 18 november 2019 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
België zit in een poule van likmereet.
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maatquote:
SPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Straks met Benzemaquote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maat
Waarom kijk je datquote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik kijk Algerije, dat Afrikaans voetbal is echt heel slecht maat
quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
Topshow.SPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef Coco. het volgende:
GenotSPOILER: PauwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Toto man. Denk serieus dat Emmen beter speeltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |