Er word inderdaad net gedaan of harde kerns allemaal racisten zijn maar veel van die lui hebben zelf een buitenlandse achtergrond. Het gaat niet hand in hand.quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij veel clubs krijg je wel corrigerende tikken hoor als je racistische shit roept. Vrijwel elke harde kern heeft ook een groep molukkers die dat niet accepteren
Ik heb in de Kuip een keer een redelijk massaal allah is een kankerjood gehoord. En dat was niet eens ironisch, ook pure woedequote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het eerste in wat ze opkomt. Ze vinden iemand vervelend en willen iets roepen.
Ene keer is het neger, andere keer Marokkaan, rooie, homo, jankerd, whatever
Dit. Is gewoon een "leuk" fenomeen. Dat groepsproces op zo'n tribune, semi anoniem de tegenstander uitdagen. Het is gewoon apenkooi zo'n stadion.quote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is denk ik meer het eerste in wat ze opkomt. Ze vinden iemand vervelend en willen iets roepen.
Ene keer is het neger, andere keer Marokkaan, rooie, homo, jankerd, whatever
min minquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere bondscoach weleens zo'n rant tegen de media.
siempre negativaquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Die krijgt inzinking mocht die ooit Barcelona trainen.
Hiddink niet volgens mijquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedere bondscoach weleens zo'n rant tegen de media.
Wat vond jij van Berghuis?quote:Op maandag 18 november 2019 21:11 schreef Caland het volgende:
Zolang we backs hebben als Veltman en Dumfries en spitsen als Babel kan je toch ook niet gek veel verwachten als wat sterkhouders wegvallen
Daar brandt niemand zijn vingers meer aan als da ventje stoptquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
@El-Stinhoquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Naja heel veel mensen denken nog steeds dat Barca het Barca van omstreeks 2010 is .quote:Op maandag 18 november 2019 21:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar brandt niemand zijn vingers meer aan als da ventje stopt
Krul ook.quote:Op maandag 18 november 2019 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Aké wordt onderschat in Nederland. @:Bolasie
Bijlow.quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
We hebben echt geen enkele talentvolle keeper meer he
Die Vaessen van RKC is wel een goeie.quote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
Sergio Padtquote:Op maandag 18 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
Coach zonder franjequote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heerlijk CD'tje.
Bert van Oranje
Collectorsitemquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heerlijk CD'tje.
Bert van Oranje
Stuur maar een mail naar fok@brein.nlquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
Wimderon en Superbeelden die de hele CD geüpload hebben.
Helaas moeten verwijderen. Superbeelden is kapot gemaaktquote:Op maandag 18 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
Wimderon en Superbeelden die de hele CD geüpload hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |