abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 8 november 2019 @ 20:44:14 #1
408813 crew  trein2000
pi_189856121
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)eweld-verstoord.html
quote:
Een landelijk congres in Den Haag van actiegroep Kick Out Zwarte Piet (KOZP) is vanavond met geweld verstoord. Mitchell Esajas van KOZP meldt op Facebook dat voorstanders van Zwarte Piet onder meer met vuurwerk het congres poogden te bestormen.

Op foto's van Esajas zijn beschadigde ramen te zien. De politie is ter plaatse. Ook plaatste Esajas een foto van zijn auto, waarop te zien is dat de achterruit verbrijzeld is.

De politie zegt tegen de NOS dat er zeker vier mensen zijn opgepakt.

Op de Facebookpagina van het congres staat dat op de bijeenkomst mensen "uit heel Nederland bijeenkomen die zich voor verandering van de Sinterklaastraditie willen inzetten".

Een andere deelneemster meldt op Twitter dat de bijeenkomst "door ongeveer 40-50 aso's" is belaagd.
Ik ben propiet maar dit is absoluut verwerpelijk. Waarom staat propiet hier niet boven?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_189856153
Ik ben tegen KOZP, tegen Zwarte Piet, Sinterklaas en vooral ook tegen propiet mensen. Hou toch op allemaal met die onzin.
pi_189856191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef trein2000 het volgende:
Bron: https://nos.nl/artikel/23(...)eweld-verstoord.html
[..]

Ik ben propiet maar dit is absoluut verwerpelijk. Waarom staat propiet hier niet boven?
Propiet staat hier wel boven, maar zwakzinnige mongolen niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:49:33 #4
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_189856224
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_189856295
Het gaat allang niet meer om dat men zo geniet van het toneelkarakter ZP of dat het zo leuk is voor de kinderen.
Het bestaansrecht van het theaterfiguur ZP verdedigen is voor radicale verdedigers het neurotisch uitschreeuwen van " ik discrimineer niet" en/of een uiting van "die buitenlanders bedreigen mijn samenleving, mijn cultuur, mijn veiligheid' Dit laatste gevoelen is ook een basis van moslimfundamentalisme. .

Samengevat kun je het een verzet noemen tegen de nabije aanwezigheid van mensen die men niet als van de eigen tribe ziet.
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:54:45 #6
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189856304
Indien dit propieten zijn, dan is het heel triest, en als het een false flag is, dan is het nog triester.

Vooralsnog weten we eigenlijk niets.

Maar dat de zeurpieten hun figuurlijke eigen ruiten hebben ingegooid, is duidelijk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189856331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:54 schreef thedeedster het volgende:

Maar dat de zeurpieten hun figuurlijke eigen ruiten hebben ingegooid, is duidelijk.
Hoezo heb jij je eigen ruiten ingegooid ?
  vrijdag 8 november 2019 @ 20:57:31 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189856349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoezo heb jij je eigen ruiten ingegooid ?
Grappenmaker. :P
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189856392
We leven in een land vol randdebielen helaas.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 november 2019 @ 21:01:36 #10
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189856420
Gekkies die gekkies belagen. Whats new?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189856448
quote:
De extreemrechtse beweging Pegida had aanhangers opgeroepen om - verkleed als Zwarte Piet - een tegendemonstratie te houden bij het congres van KOZP. De Haagse ondernemer John van Zweden, die de intocht van Sinterklaas in Den Haag volgende week sponsort, deed vrijdag in de loop van de dag hetzelfde.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag-bestormd-a3979715
pi_189856469
Ze hebben zelf al zoveel stuk gemaakt, dan kan je dit soort reacties verwachten.

Maar ik distantieer mij van dit gedrag.
pi_189856470
quote:
Op zich een ludieke manier om te demonstreren, mits de stenen en het vuurwerk thuis blijven.
pi_189856497
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:44 schreef trein2000 het volgende:
Ik ben propiet maar dit is absoluut verwerpelijk. Waarom staat propiet hier niet boven?
Omdat "propiet" iets is wat gerund wordt door pegida, nvu etc
pi_189856564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Omdat "propiet" iets is wat gerund wordt door pegida, nvu etc
Bron?
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189856592
Tjah niet zo raar toch als wat je ook doet je cultuur toch verdwijnt vanwege een minderheid die je juist hebt opgevangen.
pi_189856619
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Omdat "propiet" iets is wat gerund wordt door pegida, nvu etc
Pro-piet is een standpunt, geen organisatie. Laat dat soort idioten niet de norm worden van een in Nederland relatief breed gedragen standpunt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:14:02 #18
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189856632
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:12 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Pro-piet is een standpunt, geen organisatie. Laat dat soort idioten niet de norm worden van een in Nederland relatief breed gedragen standpunt.
Dit gaan de MSM en de zeurpieten met beide handen aangrijpen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189856648
Geweld bij dit soort zaken is net als geweld bij voetbal. Zwarte Piet en voetbal worden door debielen met een IQ van 3 misbruikt om te gaan rellen.
Kansloze kutmongolen zijn het, stuk voor stuk.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:15:59 #20
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189856665
Echt sneu, sowieso Pegida en NVU-sukkels.

KOZP is ook sneu overigens.

Tokkies gonna Tokkie dus.
pi_189856695
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Niet zo de zwartepiet kaart spelen he
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:23:37 #22
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189856806
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis
Bron?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189856858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bron?
The Daily Thumb.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:30:05 #24
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189856910
Mooi man.

Hopelijk gaan ze de volgende keer veel harder te keer.

Optyfen met die KOZP.
pi_189856947
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:30 schreef SugeLucky het volgende:
Mooi man.

Hopelijk gaan ze de volgende keer veel harder te keer.

Optyfen met die KOZP.
Je hoopt op grof geweld ?
Brand stichten, mensen in elkaar slaan ?
pi_189856958
Hard aanpakken die nazi's en racisten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:33:04 #27
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189856978
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je hoopt op grof geweld ?
Brand stichten, mensen in elkaar slaan ?
Mensen in elkaar slaan wel ja. Het moet eens afgelopen zijn met dat eindeloze gejammer.
Brand lijkt me verder niet nodig.
pi_189857007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:12 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Pro-piet is een standpunt, geen organisatie. Laat dat soort idioten niet de norm worden van een in Nederland relatief breed gedragen standpunt.
Dat is het nadeel van zo'n domme, onnodige en verachterlijke geweldsdaad als dit. Je jaagt mensen alleen maar tegen je in het harnas waardoor mensen zich afkeren van Pro-Piet, terwijl Pro-Piet zijn een legitiem standpunt is met breed en omvangrijk draagvlak binnen Nederland.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oostwoud op 08-11-2019 22:00:00 ]
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_189857053
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Mooi is dat he we zijn al jaren bezig over zwarte piet maar echte discriminatie aanpakken lijkt. Wel teveel werk.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:36:36 #30
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:38:13 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189857092
Hoor wie klopt daar kind’ren,
Hoor wie klopt daar kind’ren.
Hoor wie tikt daar zachtjes tegen ‘t raam.
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:49:56 #32
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189857363
Bedreigingen van andersdenkenden is nooit goed.
pi_189857461
E.e.a. is de afgelopen dagen in Den Haag wel aardig op de spits gedreven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 november 2019 @ 21:57:56 #34
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189857495
Het is duidelijk dat het grootste gedeelte van het Nederlandse volk niet voor die KOZP gaat zwichten.

Soms moet je gewoon naar de stem van de meerderheid luisteren en je neerleggen bij het feit dat iets wat jij wilt, niet gaat gebeuren.

En als je toch maar door blijft drammen, mag je best met harde hard gecorrigeerd worden wat mij betreft.
pi_189857601
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:57 schreef SugeLucky het volgende:
Het is duidelijk dat het grootste gedeelte van het Nederlandse volk niet voor die KOZP gaat zwichten.

Soms moet je gewoon naar de stem van de meerderheid luisteren en je neerleggen bij het feit dat iets wat jij wilt, niet gaat gebeuren.

En als je toch maar door blijft drammen, mag je best met harde hard gecorrigeerd worden wat mij betreft.

De media moeten eens ophouden met dit soort miniscule scheten opblazen tot grote proporties. KOZP en aanverwanten zijn een club van enkele honderden sneuneuzen die uit zijn op herstelbetalingen. Zet daar tegenover het militante deel van Pro-Piet, ook bestaand uit enkele honderden melijwekkende figuren waarvan ik ook wel wil aannemen dat het bestaat uit Pegida, NVU en aanverwanten.

Nu goed, ik wil ook nog wel erkennen dat er activistische academici zijn (beperkt tot weg-met-onsfiguren) die tegen ZP zijn.

Verder gaat het nergens over. In meer dan 90% van de gemeenten in ZP nog altijd zwart als roet. Er is ook geen brede maatschappelijke discussie over het uiterlijk van ZP.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 22:04:09 #36
236264 crew  capricia
pi_189857620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van zo'n domme, onnodige en verachterlijke geweldsdaad als dit. Je jaagt mensen alleen maar tegen je in het harnas waardoor mensen zich afkeren van Pro-Piet, terwijl Pro-Piet zijn een legitiem standpunt is met breed en omvangrijk draagvlak binnen Nederland.
Eens. Die pro pieten leggen op deze manier zelf ZP om.
Definitely not CIA
  vrijdag 8 november 2019 @ 22:06:06 #37
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189857653
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens. Die pro pieten leggen op deze manier zelf ZP om.
Dat is echt onzin.

Het is niet omdat er een groepje is dat vuurwerk gooit naar KOZP leden, dat iedereen ineens tegen Zwarte Piet gaat zijn nu.
pi_189858133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:57 schreef SugeLucky het volgende:
Het is duidelijk dat het grootste gedeelte van het Nederlandse volk niet voor die KOZP gaat zwichten.

Mensen moeten zelf hun mening bepalen, wat hun mening ook is , dat is geen zwichten voor een pressiegroep of voor "het grootste gedeelte "
Ik ben van mening dat mensen zelf moeten inzien dat het theaterfiguur ZP niet leuk is voor donkere mensen en dat men moet stoppen met dat theater.
Dat is geen zwichten.

Die reltrappers propiet zet mensen wel aan het denken over de verbetenheid dat men niet kan erkennen dat er iets mis is aan die zp-rol en dat die verbetenheid zelf niet deugt .
  vrijdag 8 november 2019 @ 22:31:52 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189858195
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

Ik ben van mening dat mensen zelf moeten inzien dat het theaterfiguur ZP niet leuk is voor donkere mensen en dat men moet stoppen met dat theater.
Dat is geen zwichten.

Die reltrappers propiet zet mensen wel aan het denken over de verbetenheid dat men niet kan erkennen dat er iets mis is aan die zp-rol en dat die verbetenheid zelf niet deugt.
Lekker neutraal weer ook... :')
pi_189858516
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Onzin!
pi_189858609
Een actie van een stel doorgeslagen mafkezen gebruiken om je 'ziejewellen'.

Walgelijke wezens, die van kozp. Jarenlang uitdagen en iedere pro-piet framen als racist, dan krijg je het een keer op je neus.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189858628
Kick Out Zwarte Piet is als de pestkop op het schoolplein die door een ander kind geslagen wordt.

Ja. Het mag niet, maar ze hebben het er met hun acties (ondernemers bedreigen, tussen de kinderen staan demonstreren en het plegen van geweld op een tegendemonstrant en een agent), wel zelf naar gemaakt.
pi_189858646
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen moeten zelf hun mening bepalen, wat hun mening ook is , dat is geen zwichten voor een pressiegroep of voor "het grootste gedeelte "
Ik ben van mening dat mensen zelf moeten inzien dat het theaterfiguur ZP niet leuk is voor donkere mensen en dat men moet stoppen met dat theater.
Dat is geen zwichten.

Die reltrappers propiet zet mensen wel aan het denken over de verbetenheid dat men niet kan erkennen dat er iets mis is aan die zp-rol en dat die verbetenheid zelf niet deugt .
Wat generaliseer je nu alle donkere mensen?
Zat voorbeelden die ook niet achter kozp staan.

En juist ja, het is een theaterfiguur. Als je daar al racisme in ziet, ben je echt niet wijs.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189858662
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:57 schreef luxerobots het volgende:
Kick Out Zwarte Piet is als de pestkop op het schoolplein die door een ander kind geslagen wordt.

Ja. Het mag niet, maar ze hebben het er met hun acties (ondernemers bedreigen, tussen de kinderen staan demonstreren en het plegen van geweld op een tegendemonstrant en een agent), wel zelf naar gemaakt.
Exact.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189858667
1 van de gearresteerden is Jussie Smollett
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:02:43 #46
8369 speknek
Another day another slay
pi_189858749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Eens. Die pro pieten leggen op deze manier zelf ZP om.
Dat is natuurlijk de hele "grap". Wat propieten niet doorhebben is dat de verouderde vorm van ZP compleet niet toekomstbestendig was en het Sinterklaasfeest onherroepelijk de das om zou doen. De veranderingen die de laatste jaren met horten en stoten doorgevoerd zijn waren nou juist om ZP wel te kunnen behouden. Nota bene de hoofdpiet was jaren geleden al opgestapt. Mensen klagen over de roetveegpieten in de randstad, maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.

Ik weet dat er hier heel wat mensen vol trots verklaren dat de provincie Sinterklaas wel even zou redden, maar zo werkt het niet en heeft het nooit gewerkt. Zonder toekomstbestendige piet was Sinterklaas volstrekt oninteressant geworden voor de commercie en binnen vijf jaar volkomen vervangen door Kerstmis, en vond het alleen nog plaats als een curiosicum in verre buitengebieden. Een soort Sint Maarten viering in Tietjerksteradeel.

In zekere zin heeft KOZP het Sinterklaasfeest juist gered.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_189858827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:
toekomstbestendige piet
:')
pi_189858922
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:
maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.
Zonder de nieuwe Piet was er gewoon Zwarte Piet.

Ik snap sowieso niet waarom iedereen tevreden moet zijn met een traditie. Genoeg mensen die nooit het offerfeest zullen vieren. En niemand die actie voert om het offerfeest inclusief te maken (maar eigenlijk gewoon te verbieden).
pi_189858968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de hele "grap". Wat propieten niet doorhebben is dat de verouderde vorm van ZP compleet niet toekomstbestendig was en het Sinterklaasfeest onherroepelijk de das om zou doen. De veranderingen die de laatste jaren met horten en stoten doorgevoerd zijn waren nou juist om ZP wel te kunnen behouden. Nota bene de hoofdpiet was jaren geleden al opgestapt. Mensen klagen over de roetveegpieten in de randstad, maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.

Ik weet dat er hier heel wat mensen vol trots verklaren dat de provincie Sinterklaas wel even zou redden, maar zo werkt het niet en heeft het nooit gewerkt. Zonder toekomstbestendige piet was Sinterklaas volstrekt oninteressant geworden voor de commercie en binnen vijf jaar volkomen vervangen door Kerstmis, en vond het alleen nog plaats als een curiosicum in verre buitengebieden. Een soort Sint Maarten viering in Tietjerksteradeel.

In zekere zin heeft KOZP het Sinterklaasfeest juist gered.
Ben jij trouwens cabaretier?
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:19:01 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189859113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:10 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zonder de nieuwe Piet was er gewoon Zwarte Piet.

Ik snap sowieso niet waarom iedereen tevreden moet zijn met een traditie. Genoeg mensen die nooit het offerfeest zullen vieren. En niemand die actie voert om het offerfeest inclusief te maken (maar eigenlijk gewoon te verbieden).
Überhaupt de vraag waarom het Sinterklaasfeest per se inclusief zou moeten zijn. Mensen die niet snappen dat Piet zwart moet zijn hebben er niks te zoeken.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 8 november 2019 @ 23:21:20 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189859173
Ik keur het niet goed maar ik kan het wel begrijpen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:24:17 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189859244
Wat een schok, extreme partijen die elkaar opzoeken waarbijhet escaleert
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:25:41 #53
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_189859274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de hele "grap". Wat propieten niet doorhebben is dat de verouderde vorm van ZP compleet niet toekomstbestendig was en het Sinterklaasfeest onherroepelijk de das om zou doen. De veranderingen die de laatste jaren met horten en stoten doorgevoerd zijn waren nou juist om ZP wel te kunnen behouden. Nota bene de hoofdpiet was jaren geleden al opgestapt. Mensen klagen over de roetveegpieten in de randstad, maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.

Ik weet dat er hier heel wat mensen vol trots verklaren dat de provincie Sinterklaas wel even zou redden, maar zo werkt het niet en heeft het nooit gewerkt. Zonder toekomstbestendige piet was Sinterklaas volstrekt oninteressant geworden voor de commercie en binnen vijf jaar volkomen vervangen door Kerstmis, en vond het alleen nog plaats als een curiosicum in verre buitengebieden. Een soort Sint Maarten viering in Tietjerksteradeel.

In zekere zin heeft KOZP het Sinterklaasfeest juist gered.
_O-
Ik zie je kosten-/baten analyse met belangstelling tegemoet...
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:26:21 #54
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189859288
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de hele "grap". Wat propieten niet doorhebben is dat de verouderde vorm van ZP compleet niet toekomstbestendig was en het Sinterklaasfeest onherroepelijk de das om zou doen. De veranderingen die de laatste jaren met horten en stoten doorgevoerd zijn waren nou juist om ZP wel te kunnen behouden. Nota bene de hoofdpiet was jaren geleden al opgestapt. Mensen klagen over de roetveegpieten in de randstad, maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.

Ik weet dat er hier heel wat mensen vol trots verklaren dat de provincie Sinterklaas wel even zou redden, maar zo werkt het niet en heeft het nooit gewerkt. Zonder toekomstbestendige piet was Sinterklaas volstrekt oninteressant geworden voor de commercie en binnen vijf jaar volkomen vervangen door Kerstmis, en vond het alleen nog plaats als een curiosicum in verre buitengebieden. Een soort Sint Maarten viering in Tietjerksteradeel.

In zekere zin heeft KOZP het Sinterklaasfeest juist gered.
Waarom was het niet toekomstbestendig dan?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:34:09 #55
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189859461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:02 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk de hele "grap". Wat propieten niet doorhebben is dat de verouderde vorm van ZP compleet niet toekomstbestendig was en het Sinterklaasfeest onherroepelijk de das om zou doen. De veranderingen die de laatste jaren met horten en stoten doorgevoerd zijn waren nou juist om ZP wel te kunnen behouden. Nota bene de hoofdpiet was jaren geleden al opgestapt. Mensen klagen over de roetveegpieten in de randstad, maar zonder de nieuwe piet was er vrij snel uberhaupt geen Sinterklaas meer in de randstad geweest, noch een landelijke intocht.

Ik weet dat er hier heel wat mensen vol trots verklaren dat de provincie Sinterklaas wel even zou redden, maar zo werkt het niet en heeft het nooit gewerkt. Zonder toekomstbestendige piet was Sinterklaas volstrekt oninteressant geworden voor de commercie en binnen vijf jaar volkomen vervangen door Kerstmis, en vond het alleen nog plaats als een curiosicum in verre buitengebieden. Een soort Sint Maarten viering in Tietjerksteradeel.

In zekere zin heeft KOZP het Sinterklaasfeest juist gered.
Zware drinker gespot.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189859523
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Lol wat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189859529
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ondertussen krijgen negers geen huis en mocro's geen baan. Maar laten we ons vooral druk maken om zwarte piet.
Bij mijn werkgever wel. Klopt niet Piet :{
pi_189859561
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:24 schreef Scorpie het volgende:
Wat een schok, extreme partijen die elkaar opzoeken waarbijhet escaleert
Wanneer je 17 miljoen medelanders jaar in jaar uit schoffeert door hen voor racist uit te maken, en tegenwoordig hen ook te vergelijking met nazi's, dan kan je op je vingers natellen dat binnen die groep van 17 miljoen er wel een paar tussen kunnen zitten die overkoken.

Als ik de afgelopen maand na ga wat er in Den Haag gebeurd is, vanaf de verkapte dreigbrief van KOZP tot aan de schandalig twitter actie van Haagse Stadspartijlid en boegbeeld van KOZP Mariam El Maslouhi juist aan de vooravond van hun jaarlijkse 'congres' in Den Haag, dan kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er een vies spelletje gespeeld wordt.

Pro Zwarte Piet zal en moet geframed worden met extreem rechts en geweld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:42:33 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_189859586
quote:
Schending van rechten
KOZP hoopt dat het bij de intocht van sinterklaas volgende week wel rustig blijft.
:|W

Aldus het AD...
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:47:32 #60
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189859679
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen moeten zelf hun mening bepalen, wat hun mening ook is , dat is geen zwichten voor een pressiegroep of voor "het grootste gedeelte "
Ik ben van mening dat mensen zelf moeten inzien dat het theaterfiguur ZP niet leuk is voor donkere mensen en dat men moet stoppen met dat theater.
Dat is geen zwichten.

Die reltrappers propiet zet mensen wel aan het denken over de verbetenheid dat men niet kan erkennen dat er iets mis is aan die zp-rol en dat die verbetenheid zelf niet deugt .
Blablabla, aldus de Fok jankneger.
pi_189859731
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:47 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Blablabla, aldus de Fok jankneger.
aldus wie?
of wil je gewoon even lekker racistisch zijn
pi_189859745
quote:
Een van de aanwezigen zegt dat de bijeenkomst net was begonnen, toen een groep mannen aan kwam lopen. ,,En voor ik het wist, werd er zwaar vuurwerk gegooid en werden de ruiten ingeslagen met knuppels. Het was heel gewelddadig, angstaanjagend. We waren echt bang dat ze binnen zouden komen
https://www.ad.nl/den-haa(...)angehouden~a36e45f2/
  vrijdag 8 november 2019 @ 23:50:26 #63
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189859748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:49 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

aldus wie?
of wil je gewoon even lekker racistisch zijn
Dat is zo ongeveer het enige wat je doet. Anderen racistisch noemen.

Weet je wel wat racistisch is eigenlijk?
pi_189859767
"oh nee, iemand noemt mij racist. laat ik naar een plek trekken en auto's op straat kapotmaken"
pi_189859814
Wat een walgelijke tokkies weer
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:21:38 #66
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189860195
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:53 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Wat een walgelijke tokkies weer
Ja, maar om nou hun ramen in te gooien gaat ook weer te ver.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:39:45 #67
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189860344
Gootsteenputfascisme. En het wordt hier nog verdedigd ook, :').
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189860368
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:06 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Dat is echt onzin.

Het is niet omdat er een groepje is dat vuurwerk gooit naar KOZP leden, dat iedereen ineens tegen Zwarte Piet gaat zijn nu.
Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:47:58 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189860416
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
En terecht.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189860427
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
Je eigen volk niet eerst zetten. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:50:06 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189860435
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:48 schreef AchJa het volgende:
Hee, dat klinkt net als toen ze in een bus zaten... :')
Goedprater, weglacher gespot. Gootsteenputfascist.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 00:57:59 #74
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189860511
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
Ah en degenen die er mee zijn begonnen en net zo hard anti zwart piet zijn als de voorstanders voor zwarte piet zijn, vergeet je voor het gemak maar even?
pi_189860512
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
17 medelanders zijn voor Zwarte Piet (zonder 'eigen volk erst!' gedoe) en jij laat je intimideren door die paar 'getriggerden'?

Dan was je al anti!

Of anders ben je gewoon een zwakkeling.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189860563
Met vier kinderen waarvan de oudste 7 en de jongste 1, zit ik al jaren in deze discussie.
In multiculti Rotterdam.

Ik vertel mijn kinderen dat zwarte piet zo zwart is omdat ze door de schoorsteen komen. We hebben slimme kids die zelf zien dat we hier weinig schoorstenen hebben maar wel op het platteland bij opa en oma.

Pieten in de stad zijn dus geen zwarte pieten omdat er minder schoorstenen zijn...

Respect voor de vrijwilligers van sinterklaasverenigingen om hier dit jaar weer een creatieve draai aan te geven!
pi_189860565
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:42 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

Ik was absoluut niet tegen zwarte piet..

Maar door de “eigen volk eerst” mensen ben het uit plaatsvervangende schaamte wel geworden.
Jij was al veel eerder "klaar met beide kampen"...
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 november 2019 @ 01:09:40 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189860598
Als ik kijk wat dit clubje allemaal op hun geweten heeft verbaast het me eerlijk gezegd dat het nog zo lang heeft geduurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189860614
Blokkeerfriezen en nu Den Haag,

Het lijkt me duidelijk. Nederland wil Zwarte Piet.

Tijd dat 'Den Haag/regering' en de media dat ook doorheeft.

Het is niet raar of racistisch als je je zwart schminkt. Dat heeft een (oer)oude betekenis. Zwarte Schmink tradities bestaan overal.

Daarbij is jezelf zwart schminken beschermt in de grondwet (vvmu en vrijheid van expressie)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189860632
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:12 schreef Montagui het volgende:
Blokkeerfriezen en nu Den Haag,

Het lijkt me duidelijk. Nederland wil Zwarte Piet.

Tijd dat 'Den Haag/regering' en de media dat ook doorheeft.

Het is niet raar of racistisch als je je zwart schminkt. Dat heeft een (oer)oude betekenis. Zwarte Schmink tradities bestaan overal.

Daarbij is jezelf zwart schminken beschermt in de grondwet (vvmu en vrijheid van expressie)
In mijn stad zijn er veel buitenlandse studenten die weten niet wat ze zien en zijn compleet verbaasd _O-
I will do what i must !!
pi_189860698
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

In mijn stad zijn er veel buitenlandse studenten die weten niet wat ze zien en zijn compleet verbaasd _O-
Exact. Het zou hetzelfde zijn bij het Spaanse Semana Santa. Je begrijpt de uiterlijke betekenis niet. Maar uitleg en educatie zou begrip moeten kunnen brengen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189860707
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

In mijn stad zijn er veel buitenlandse studenten die weten niet wat ze zien en zijn compleet verbaasd _O-
ja zou ik ook hebben als westerse in Iran of Hongkong. Gaan ze niet dood van en anders donder maar op
  zaterdag 9 november 2019 @ 01:43:41 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189860818
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:24 schreef Montagui het volgende:
Exact. Het zou hetzelfde zijn bij het Spaanse Semana Santa. Je begrijpt de uiterlijke betekenis niet. Maar uitleg en educatie zou begrip moeten kunnen brengen.
Wat is de uiterlijke betekenis van vergaderingen verstoren met vuurwerk en geweld?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 01:45:11 #84
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189860832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:09 schreef Nattekat het volgende:
Als ik kijk wat dit clubje allemaal op hun geweten heeft verbaast het me eerlijk gezegd dat het nog zo lang heeft geduurd.
Ha, weer een gootsteenputfascist die het eigenlijk wel oké vindt dat ze “op hun donder” krijgen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 02:06:34 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189860940
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, weer een gootsteenputfascist die het eigenlijk wel oké vindt dat ze “op hun donder” krijgen.
Maar ondertussen worden door een aantal users die dit blijkbaar een prima ontwikkeling vinden wel allemaal topics geopend met strekkingen als "links wordt steeds geweldadiger" en "het is onmogelijk om met linkse mensen van gedachten te wisselen".

Typisch.
Huilen dan.
pi_189861047
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 02:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar ondertussen worden door een aantal users die dit blijkbaar een prima ontwikkeling vinden wel allemaal topics geopend met strekkingen als "links wordt steeds geweldadiger" en "het is onmogelijk om met linkse mensen van gedachten te wisselen".

Typisch.
Maar andersom is het natuurlijk wel ok?
  zaterdag 9 november 2019 @ 04:37:34 #87
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189861791
Die terroristen van KOZP hebben dit echt aan hun zelf te danken. De nieuwe generatie Nederlanders wordt aangevallen in hun traditionele waardes. Zij doen niet zo moeilijk, ze wordt niet gehinderd door een door links opgelegd correct denken. Ze moeten niets hebben van klaplopers die een ander hun mening door de strot willen duwen.
Die krijgen klappen ..... en terecht.

[ Bericht 35% gewijzigd door NoPicNic op 09-11-2019 07:03:48 ]
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 05:26:58 #88
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189861873
Ik begrijp niets van die hypocriete linkse gekkies. Als moslims een bijeenkomst van Pegida met geweld verstoren dan vindt men dit begrijpelijk vanwege "de provocatie." Maar op het moment dat echte Nederlanders een bijeenkomst van KOZP verstoren dan kan men zich ineens niet in de emotie van deze mensen verplaatsen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189861883
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:12 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Pro-piet is een standpunt, geen organisatie. Laat dat soort idioten niet de norm worden van een in Nederland relatief breed gedragen standpunt.
Vrijwel alle protestdemonstraties en acties van de afgelopen jaren werden georganiseerd door deze onfrisse clubjes. Doen alsof ze niet allang de norm zijn is nogal raar.
pi_189861904
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

In mijn stad zijn er veel buitenlandse studenten die weten niet wat ze zien en zijn compleet verbaasd _O-
Ik verbaas me in het buitenland zo vaak over van alles en nog wat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 9 november 2019 @ 07:02:26 #91
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189862058
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:15 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

In mijn stad zijn er veel buitenlandse studenten die weten niet wat ze zien en zijn compleet verbaasd _O-
Ik verbaas mij zo vaak in het buitenland.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 07:24:00 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862116
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:26 schreef NoPicNic het volgende:
Als moslims een bijeenkomst van Pegida met geweld verstoren dan vindt men dit begrijpelijk vanwege "de provocatie." Maar op het moment dat echte Nederlanders een bijeenkomst van KOZP verstoren dan kan men zich ineens niet in de emotie van deze mensen verplaatsen.
Van welke provocatie door KOZP was hier sprake? Leg dat eerst maar eens uit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 07:33:57 #93
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189862163
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Van welke provocatie door KOZP was hier sprake? Leg dat eerst maar eens uit.
quote:
Zwarte Piet is racistisch
Blanke Nederlanders die willen dat Zwarte Piet zijn racistisch
Overal onrust zaaien met hun idiote acties
Eerdere provocaties natuurlijk waarop terecht gereageerd wordt door echte Nederlanders die hun traditionele cultuur niet laten afpakken door ongewenste buitenlandse vreemdelingen. Geen enkel volk zou dat pikken behalve een minderheid van vervreemde inheemsen met een veelal linkse politieke voorkeur.

Van mij mogen ze allemaal ophoepelen ...
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189862172
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:03 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

De media moeten eens ophouden met dit soort miniscule scheten opblazen tot grote proporties. KOZP en aanverwanten zijn een club van enkele honderden sneuneuzen die uit zijn op herstelbetalingen. Zet daar tegenover het militante deel van Pro-Piet, ook bestaand uit enkele honderden melijwekkende figuren waarvan ik ook wel wil aannemen dat het bestaat uit Pegida, NVU en aanverwanten.

Nu goed, ik wil ook nog wel erkennen dat er activistische academici zijn (beperkt tot weg-met-onsfiguren) die tegen ZP zijn.

Verder gaat het nergens over. In meer dan 90% van de gemeenten in ZP nog altijd zwart als roet. Er is ook geen brede maatschappelijke discussie over het uiterlijk van ZP.
[/quote]

Behalve in Apeldoorn waar de landelijke intocht is. Verder worden in Den Haag sponsoren van de intocht bedreigd omdat daar Zwarte Piet pas per 2020 verbannen wordt. 46 gemeenten hebben al roetveeg pieten. Onderschat de macht en impact van een kleine sneuneuzen club als KOZP niet. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat Zwarte Piet volledig uit het Nederlandse straatbeeld is verdreven. Allemaal medemogelijk gemaakt door de meerderheid van de voorstanders van Zwarte piet die liever deugen dan actievoeren :P
pi_189862220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:33 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

[..]

Eerdere provocaties natuurlijk waarop terecht gereageerd wordt door echte Nederlanders die hun traditionele cultuur niet laten afpakken door ongewenste buitenlandse vreemdelingen.
Je beseft dat Sinterklaas traditioneel geen metgezel had in Nederland, en dat die toevoeging juist komt door inbreng van buitenlandse vreemdelingen ;) ?
  zaterdag 9 november 2019 @ 07:50:33 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:33 schreef NoPicNic het volgende:
Eerdere provocaties natuurlijk waarop terecht gereageerd wordt door echte Nederlanders die hun traditionele cultuur niet laten afpakken door ongewenste buitenlandse vreemdelingen.
“Ongewenste buitenlandse vreemdelingen” nog wel, tegenover “echte Nederlanders”. Dat is wel echt het taaltje van het gootsteenputfascisme.
Leg nou nog één keer uit wat er “provocatief” is geweest aan deze vergadering van KOZP.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189862230
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

“Ongewenste buitenlandse vreemdelingen” nog wel. Dat is wel echt het taaltje van het gootsteenputfascisme.
Ik hoop stiekem dat het als verwijzing naar Sint Nicolaas, een vreemdeling zeker, die verdwaald is zeker, bedoeld was.
pi_189862272
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

“Ongewenste buitenlandse vreemdelingen” nog wel, tegenover “echte Nederlanders”. Dat is wel echt het taaltje van het gootsteenputfascisme.
Leg nou nog één keer uit wat er “provocatief” is geweest aan deze vergadering van KOZP.
Hey, als zij het recht hebben bij elke random sinterklaasintocht mensen uit te gaan staan schelden voor racist/fascist/kolonisator/slavendrijver en whatnot, hebben deze lui ook het recht hun bijeenkomsten te verstoren. Geven en nemen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:12:55 #99
8369 speknek
Another day another slay
pi_189862341
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 23:26 schreef kanovinnie het volgende:

Waarom was het niet toekomstbestendig dan?
66% van de Randstedelingen, 69% van de landelijke jongeren en 69% van de landelijke hoogopgeleiden wil dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert. En dat is niet een datapunt, maar een trend. Ze willen dat het verandert omdat ze in zijn gaan zien dat het een racistisch karakter heeft of zo uitgelegd kan worden.

Die geest is uit de fles. Mensen gaan geen kinderfeest met een racistisch karakter vieren, zeker niet met kerst er vlak na. En zonder randstedelingen, jongeren en hoogopgeleiden is het sinterklaas feest binnen tien jaar over.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:15:37 #100
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862358
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:02 schreef Hathor het volgende:
Hey, als zij het recht hebben bij elke random sinterklaasintocht mensen uit te gaan staan schelden voor racist/fascist/kolonisator/slavendrijver en whatnot, hebben deze lui ook het recht hun bijeenkomsten te verstoren. Geven en nemen.
Rara, wat is het verschil tussen een keurig protest dat door de autoriteiten is goedgekeurd, en deze gewelddadige aanval van gisteravond?
Ik geef ook jou een nieuwe kans.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189862367
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Rara, wat is het verschil tussen een keurig protest dat door de autoriteiten is goedgekeurd, en deze gewelddadige aanval van gisteravond?
Ik geef ook jou een nieuwe kans.
Niet nodig, ik heb mijn zegje gedaan. What goes around, comes around.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:20:23 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:16 schreef Hathor het volgende:
Niet nodig, ik heb mijn zegje gedaan. What goes around, comes around.
“Je mag best neger zijn, als je je kop maar houdt wanneer de witten praten.”
Duidelijk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189862408
Een gezond land zou nu de 'pro zwarte-pieten' extra pijn doen, door gewoon het gehele feest af te schaffen. Maak alles waar den pleb nostalgische gevoelens over heeft, maar kapot.

Ze zullen er vanzelf aan wennen.
pi_189862414
Vanwege een niet bestaand iets :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:24:51 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189862422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:12 schreef speknek het volgende:

[..]

66% van de Randstedelingen, 69% van de landelijke jongeren en 69% van de landelijke hoogopgeleiden wil dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert. En dat is niet een datapunt, maar een trend. Ze willen dat het verandert omdat ze in zijn gaan zien dat het een racistisch karakter heeft of zo uitgelegd kan worden.

Die geest is uit de fles. Mensen gaan geen kinderfeest met een racistisch karakter vieren, zeker niet met kerst er vlak na. En zonder randstedelingen, jongeren en hoogopgeleiden is het sinterklaas feest binnen tien jaar over.
Wat is je bron voor die percentages?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:26:29 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189862438
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:02 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hey, als zij het recht hebben bij elke random sinterklaasintocht mensen uit te gaan staan schelden voor racist/fascist/kolonisator/slavendrijver en whatnot, hebben deze lui ook het recht hun bijeenkomsten te verstoren. Geven en nemen.
Jammer - doch te verwachten - dat propieters zich verlagen tot het niveau van de zeurpieten, en er soms zelfs (flink) over heen gaan.

Bij de zeurpieten zitten écht mensen die denken dat ze de nieuwe Rosa Parks zijn. Volstrekt absurd natuurlijk. Maar dit gedrag versterkt hun overtuiging dat ze onderdrukt worden.

Dit geweld van een paar mafketels gaat nu gebruikt worden om iedereen die voor Piet is zwart te maken.

Alleen maar weer meer polarisatie. Dit gaat alleen maar erger worden en straks gebeuren er nog dingen waar mensen later spijt van krijgen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189862471
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

17 medelanders zijn voor Zwarte Piet (zonder 'eigen volk erst!' gedoe) en jij laat je intimideren door die paar 'getriggerden'?

Dan was je al anti!

Of anders ben je gewoon een zwakkeling.
:')
Nee ik was bezig met belangrijkere dingen zoals niet doodgaan.

Ik ben tegen alle mensen die geweld/dreiging etc gebruiken of het nu kozp of eigen volk eerst idioten zijn, ik ben voor gezond verstand en samen gewoon tot een oplossing komen.

Net zoals dat de roe ook niet meer in onze tijdsgeest past, past dit blijkbaar ook niet meer, de wereld veranderd nu eenmaal.
Als jouw identiteit enkel afhangt van de kleur van een piet .. sinterklaas draait om gezellig samen zijn, boeit mij dat welke kleur piet heeft, ik hecht momenteel veel meer aan de intentie van het feest.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2019 09:14:51 ]
pi_189862473
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:24 schreef BoneThugss het volgende:
Vanwege een niet bestaand iets :')
Niet bestaande zaken veroorzaken sowieso heel veel ellende. Van stenen en vliegtuigen door je ruit naar kindermisbruik en genocides.

Leve de mensheid.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:38:42 #109
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189862506
Waren ze de flessen bleek en de strop vergeten?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:40:07 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_189862510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is je bron voor die percentages?
https://www.ioresearch.nl(...)eningen-verschuiven/
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 november 2019 @ 08:50:20 #111
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189862565
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:49 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Je beseft dat Sinterklaas traditioneel geen metgezel had in Nederland, en dat die toevoeging juist komt door inbreng van buitenlandse vreemdelingen ;) ?
Ja. Zo'n 150 jaar geleden door een Amsterdamse schoolmeester. Nu wordt dit traditionele Nederlands cultuurfenomeen bedreigd door buitenlanders.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189862625
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 02:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar ondertussen worden door een aantal users die dit blijkbaar een prima ontwikkeling vinden wel allemaal topics geopend met strekkingen als "links wordt steeds geweldadiger" en "het is onmogelijk om met linkse mensen van gedachten te wisselen".

Typisch.
Ja echt hé.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:09:20 #113
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189862656
Mensen die dit goedpraten moeten zich even laten nakijken _O-

Het gaat om de kleur van een fantasiefiguur op een kinderfeest, ja man, goede reden om met geweld en vandalisme te reageren :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:15:38 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189862677
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
Mensen die dit goedpraten moeten zich even laten nakijken _O-

Het gaat om de kleur van een fantasiefiguur op een kinderfeest, ja man, goede reden om met geweld en vandalisme te reageren :')
Ik wil eerst wel eens weten wat er echt gebeurd is voordat ik er iets van ga vinden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:25:54 #115
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189862725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:12 schreef speknek het volgende:

[..]

66% van de Randstedelingen, 69% van de landelijke jongeren en 69% van de landelijke hoogopgeleiden wil dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert. En dat is niet een datapunt, maar een trend. Ze willen dat het verandert omdat ze in zijn gaan zien dat het een racistisch karakter heeft of zo uitgelegd kan worden.

Die geest is uit de fles. Mensen gaan geen kinderfeest met een racistisch karakter vieren, zeker niet met kerst er vlak na. En zonder randstedelingen, jongeren en hoogopgeleiden is het sinterklaas feest binnen tien jaar over.
Tsja, het is maar net wat je wil lezen en geloven.

quote:
Die beslissing kan rekenen op veel verzet vanuit de bevolking, want uit onderzoek blijkt dat maar liefst 95% van alle Nederlanders vast willen houden aan de traditionele variant van Piet.
https://www.shownieuws.nl(...)and-wil-zwarte-piet/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189862733
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:15 schreef Ringo het volgende:

[..]

Rara, wat is het verschil tussen een keurig protest dat door de autoriteiten is goedgekeurd, en deze gewelddadige aanval van gisteravond?
Ik geef ook jou een nieuwe kans.
Ik was er in Gouda bij toen deze idioten door de politie heen braken en het plein bestormden waar ik met mijn kinderen stond en de vreselijkste dingen schreeuwden terwijl ze werden afgevoerd. Sinds dat moment heb ik geen enkel respect voor deze mensen en kan ik er niet wakker van liggen als ze zelf ook wat klappen krijgen. Walgelijk dat ze op tv als normale burgers worden ontvangen. Als het extreem rechts was geweest die zo een rap festival zouden belagen zou de wereld te klein zijn, maar nu deed iedereen of het normaal protesteren was en konden ze bij praatprogramma's aanschuiven.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_189862737
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:24 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is je bron voor die percentages?
Dat vraag ik mij ook af. Zijn onwerkelijk hoge cijfers.

Het merendeel van de mensen interesseert het niet zo veel en qua stelregel kun je er dan vanuit gaan dat de status quo de voorkeur heeft.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:33:47 #118
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189862754
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Tsja, het is maar net wat je wil lezen en geloven.
[..]

https://www.shownieuws.nl(...)and-wil-zwarte-piet/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
95% van de hart van Nederland-kijkers .

Tja, dat zou best wel eens kunnen kloppen maar je gaat me niet vertellen dat je werkelijk denkt dat dat een goede representatie geeft van hoe Nederlanders over Zwarte Piet denken.
Huilen dan.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:34:58 #119
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189862767
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

95% van de hart van Nederland-kijkers .

Tja, dat zou best wel eens kunnen kloppen maar je gaat me niet vertellen dat je werkelijk denkt dat dat een goede representatie geeft van hoe Nederlanders over Zwarte Piet denken.
Ik neem dit net zo serieus als de cijfers waar @speknek mee komt, kortom, niet dus.
  zaterdag 9 november 2019 @ 09:52:47 #120
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189862888
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:29 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik was er in Gouda bij toen deze idioten door de politie heen braken en het plein bestormden waar ik met mijn kinderen stond en de vreselijkste dingen schreeuwden terwijl ze werden afgevoerd. Sinds dat moment heb ik geen enkel respect voor deze mensen en kan ik er niet wakker van liggen als ze zelf ook wat klappen krijgen. Walgelijk dat ze op tv als normale burgers worden ontvangen. Als het extreem rechts was geweest die zo een rap festival zouden belagen zou de wereld te klein zijn, maar nu deed iedereen of het normaal protesteren was en konden ze bij praatprogramma's aanschuiven.
Ach so. De feiten op een rij:

- De landelijke intocht van Sinterklaas in Gouda was in 2014, vijf jaar geleden dus.
- De ongeregeldheden destijds kwamen voort uit confrontaties door “pro-pieten” met “anti-pieten” van KOZP, die zonder toestemming demonstreerden op de Markt, hoewel zij elders een protestplek toegewezen hadden gekregen.
- Er zijn die dag 90 aanhoudingen verricht, zowel pro als anti.

Nu, wederom, de hamvraag: wat is er “provocatief” aan de vergadering van KOZP gisteren en waarom moest die vergadering met vuurwerk en geweld worden verstoord?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189862902
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach so. De feiten op een rij:

- De landelijke intocht van Sinterklaas in Gouda was in 2014, vijf jaar geleden dus.
- De ongeregeldheden destijds kwamen voort uit confrontaties door “pro-pieten” met “anti-pieten” van KOZP, die zonder toestemming demonstreerden op de Markt, hoewel zij elders een protestplek toegewezen hadden gekregen.
- Er zijn die dag 90 aanhoudingen verricht, zowel pro als anti.

Nu, wederom, de hamvraag: wat is er “provocatief” aan de vergadering van KOZP gisteren en waarom moest die vergadering met vuurwerk en geweld worden verstoord?
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189862924
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:34 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Vrijwel alle protestdemonstraties en acties van de afgelopen jaren werden georganiseerd door deze onfrisse clubjes. Doen alsof ze niet allang de norm zijn is nogal raar.
Wat een onzin, de luidruchtigste spreken niet voor iedereen. Of wil je zeggen dat de meerderheid van Nederland bij dit soort dubieuze clubjes aangesloten zit?
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:03:47 #123
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189862950
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ach so. De feiten op een rij:

- De landelijke intocht van Sinterklaas in Gouda was in 2014, vijf jaar geleden dus.
- De ongeregeldheden destijds kwamen voort uit confrontaties door “pro-pieten” met “anti-pieten” van KOZP, die zonder toestemming demonstreerden op de Markt, hoewel zij elders een protestplek toegewezen hadden gekregen.
- Er zijn die dag 90 aanhoudingen verricht, zowel pro als anti.

Nu, wederom, de hamvraag: wat is er “provocatief” aan de vergadering van KOZP gisteren en waarom moest die vergadering met vuurwerk en geweld worden verstoord?
Vlak daarvoor werden mensen die dit deden *O* maar dan zonder die roze dingen door KOZP sympathisanten ervan beschuldigd de Hitlergroet te brengen. Dàt proviceert.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:04:10 #124
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189862953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Omdat "propiet" iets is wat gerund wordt door pegida, nvu etc
Blijft mooi hoe propaganda en indoctrinatie werken.
And so is the past
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:07:52 #125
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189862987
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:23 schreef theunderdog het volgende:
Een gezond land zou nu de 'pro zwarte-pieten' extra pijn doen, door gewoon het gehele feest af te schaffen. Maak alles waar den pleb nostalgische gevoelens over heeft, maar kapot.

Ze zullen er vanzelf aan wennen.
Ik heb er geen enkele moeite mee als de landelijke intocht, het Sinterklaasjournaal en alle andere Sinterklaasdingen verdwijnen van tv en radio. Sinterklaas vier je thuis, in je eigen omgeving, met "ons soort mensen".
pi_189862996
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 05:26 schreef NoPicNic het volgende:
Ik begrijp niets van die hypocriete linkse gekkies. Als moslims een bijeenkomst van Pegida met geweld verstoren dan vindt men dit begrijpelijk vanwege "de provocatie." Maar op het moment dat echte Nederlanders een bijeenkomst van KOZP verstoren dan kan men zich ineens niet in de emotie van deze mensen verplaatsen.
Ik kan me in de emotie verplaatsen van zowel de linkse (bv KOZP sympathisanten), de rechtse (bv Pegida) als in de emotie om andere redenen dan deze hokjes. Ik keur geweld ten allen tijde af. Vvmu (zoals vermeld in de GW) en het recht op demonstratie heeft wat mij betreft dan ook altijd voorrang en moet beschermd worden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:11:11 #127
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189863005
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:59 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Wat een onzin, de luidruchtigste spreken niet voor iedereen. Of wil je zeggen dat de meerderheid van Nederland bij dit soort dubieuze clubjes aangesloten zit?
Men doet ook net alsof de meerderheid van Nederland achter KOZP en aanverwante clubjes zou staan.
pi_189863016
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 07:24 schreef Ringo het volgende:

[..]

Van welke provocatie door KOZP was hier sprake? Leg dat eerst maar eens uit.
In Den Haag? Heb je het nieuws niet gevolgd vanaf half oktober met die verkapte 'dreig'brief van KOZP tot aan de nazi frame van die Haagse politica eergisteren?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:14:59 #129
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189863037
KOZP lokt dit soort reacties dan ook zelf uit.

Beide kampen zijn al meermaals over de schreef gegaan intussen. En het zal alleen maar erger worden.
pi_189863047
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:12 schreef speknek het volgende:

[..]

66% van de Randstedelingen, 69% van de landelijke jongeren en 69% van de landelijke hoogopgeleiden wil dat het uiterlijk van Zwarte Piet verandert. En dat is niet een datapunt, maar een trend. Ze willen dat het verandert omdat ze in zijn gaan zien dat het een racistisch karakter heeft of zo uitgelegd kan worden.

Die geest is uit de fles. Mensen gaan geen kinderfeest met een racistisch karakter vieren, zeker niet met kerst er vlak na. En zonder randstedelingen, jongeren en hoogopgeleiden is het sinterklaas feest binnen tien jaar over.
De waarheid is het recht van de grootst schreeuwer. Gewoon blijven hameren dat 1 en 1 3 is. Op een gegeven moment gelooft iedereen het en is de aarde plat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189863085
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:31 schreef Logician2.0 het volgende:

[..]

:')
Nee ik was bezig met belangrijkere dingen zoals niet doodgaan.

Ik ben tegen alle mensen die geweld/dreiging etc gebruiken of het nu kozp of eigen volk eerst idioten zijn, ik ben voor gezond verstand en samen gewoon tot een oplossing komen.

Net zoals dat de roe ook niet meer in onze tijdsgeest past, past dit blijkbaar ook niet meer, de wereld veranderd nu eenmaal.
Als jouw identiteit enkel afhangt van de kleur van een piet .. sinterklaas draait om gezellig samen zijn, boeit mij dat welke kleur piet heeft, ik hecht momenteel veel meer aan de intentie van het feest.
Dan verdiep je er eens een keer in WAAROM Zwarte Piet zwart is.

En dan nog hoef je je geen reet aan te trekken van deze of andere tradities, anderen (zelfs de overgrote meerderheid van dit land) geeft wel om deze traditie. Laat ze. 's Lands wijs, 's lands eer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:20:31 #132
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189863093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik kan me in de emotie verplaatsen van zowel de linkse (bv KOZP sympathisanten), de rechtse (bv Pegida) als in de emotie om andere redenen dan deze hokjes. Ik keur geweld ten allen tijde af. Vvmu (zoals vermeld in de GW) en het recht op demonstratie heeft wat mij betreft dan ook altijd voorrang en moet beschermd worden.
Ik ook maar KOZP - een kleine minderheid die bedreigt en geweld gebruikt om hun opvattingen op te leggen aan de meerderheid - moet niet zeuren dat ze worden aangepakt.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:21:37 #133
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189863108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik kan me in de emotie verplaatsen van zowel de linkse (bv KOZP sympathisanten), de rechtse (bv Pegida) als in de emotie om andere redenen dan deze hokjes. Ik keur geweld ten allen tijde af. Vvmu (zoals vermeld in de GW) en het recht op demonstratie heeft wat mij betreft dan ook altijd voorrang en moet beschermd worden.
En het recht op vergadering?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189863110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
Mensen die dit goedpraten moeten zich even laten nakijken _O-

Het gaat om de kleur van een fantasiefiguur op een kinderfeest, ja man, goede reden om met geweld en vandalisme te reageren :')
Volgens mij praat niemand geweld goed.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189863131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En het recht op vergadering?
Uiteraard eveneens. Excuses voor de omissie. :)
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:26:25 #136
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189863141
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:07 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik heb er geen enkele moeite mee als de landelijke intocht, het Sinterklaasjournaal en alle andere Sinterklaasdingen verdwijnen van tv en radio. Sinterklaas vier je thuis, in je eigen omgeving, met "ons soort mensen".
Ik wil de term ook wel eens op dit forum gebruiken, dus....

Het Sinterklaasjournaal mag inderdaad verdwijnen en de intocht mag naar de commerciëlen zodat die landverraders van de NTR geen verdere kans krijgen deze traditie te versteren met hun zielige gereutel over racisme, wat er helemaal niet is.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189863148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:20 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik ook maar KOZP - een kleine minderheid die bedreigt en geweld gebruikt om hun opvattingen op te leggen aan de meerderheid - moet niet zeuren dat ze worden aangepakt.
Dan doe je dat met woord en niet gewelddadige daad. Ga ook demonstreren. Verkleed en schmink jezelf als Zwarte Piet tijdens optochten waar Zwarte Pieten verbannen zijn, etc etc.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:26:49 #138
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189863149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:12 schreef Montagui het volgende:
In Den Haag? Heb je het nieuws niet gevolgd vanaf half oktober met die verkapte 'dreig'brief van KOZP tot aan de nazi frame van die Haagse politica eergisteren?
Juist vanwege die nazi frame van eergisteren hou ik nog wel even een slag om arm mbt dit verhaal...
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:28:13 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189863161
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:07 schreef Lunatiek het volgende:

[..]
met "ons soort mensen".
Wat is 'ons soort mensen'?
Huilen dan.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:28:47 #140
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189863170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:20 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik ook maar KOZP - een kleine minderheid die bedreigt en geweld gebruikt om hun opvattingen op te leggen aan de meerderheid - moet niet zeuren dat ze worden aangepakt.
Het gaat niet om hun opvatting. Ze willen gewoon een basis leggen voor de volgende compensatieclaim van een paar miljoen. Ik zeg nog steeds: crowdfunding starten en ze allemaal een ticket geven naar de geboortegrond van hun als slaven weggevoerde voorvaderen. Dat is de enige manier om dat leed goed te maken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189863199
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Juist vanwege die nazi frame van eergisteren hou ik nog wel even een slag om arm mbt dit verhaal...
Er zijn 4 arrestaties, maar de politie wil nog niet zeggen tot welke groep deze behoren.
quote:
De politie heeft vier mensen aangehouden en sluit nog meer arrestaties niet uit, zei een woordvoerder.

De bijeenkomst van KOZP werd verstoord door voorstanders van Zwarte Piet die het pand wilden binnenkomen en ramen ingooiden. Ook werd een auto in de straat vernield. De politie kan nog niet zeggen tot welke groep de gearresteerde personen behoorden.
https://www.trouw.nl/binn(...)et-belaagd~b3eacd80/

Ook Mitchell Esajas ging mee naar het bureau



Waarschijnlijk voor aangifte.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:34:48 #142
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863228
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 08:31 schreef Logician2.0 het volgende:


Net zoals dat de roe ook niet meer in onze tijdsgeest past, past dit blijkbaar ook niet meer, de wereld veranderd nu eenmaal.
Als jouw identiteit enkel afhangt van de kleur van een piet .. sinterklaas draait om gezellig samen zijn, boeit mij dat welke kleur piet heeft, ik hecht momenteel veel meer aan de intentie van het feest.
Je hebt een enorm bord voor je kop als je niet snapt dat "gezellig samenzijn" alleen mogelijk is met een anonieme Zwarte Piet, dus een zwartgeschminkte (en géén donkerbruine).
Of ben jij er zoeen die het alleen als een cadeautjesfeest viert? Stap dan lekker naar dat zoetsappige kerstfeest. Sinterklaas draait om elkaar anoniem de waarheid te zeggen en de verzoening daarna, om het gezellig te houden. Zo gaan conflicten tussen familieleden en gezinsleden niet dooretteren, waardoor je er weer een jaar tegenaan kan.
Ook werd het gebruikt om de overheid van leer te geven, en geloof me dat je dan anoniem wilt zijn.

De enige oplossing is de KOZP sympathisanten te informeren hoe het zit en de weg naar herstelbetalingen voorgoed te sluiten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:35:22 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863235
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik neem dit net zo serieus als de cijfers waar @:Speknek mee komt, kortom, niet dus.
Jij neemt Shownieuws net zo serieus als I&O Research.

Ik zou verbazing kunnen faken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 10:35:25 #144
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189863236
Hopelijk waren die zwarte mannen gisteren net zo bang als al die arme kindertjes die ze hebben uitgescholden bij diverse intochten
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 10:35:39 #145
236264 crew  capricia
pi_189863238
ZP is nu een achterhoede gevecht geworden.
Want door deze gewelddadige aanval van Pegida, hebben ze de pro-pieten in een extreem rechtse en gewelddadige hoek geplaatst.

Mensen die helemaal niet anti ZP waren, gaan zich hiermee niet associeren.

Dág Zwarte Piet.
Definitely not CIA
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:36:01 #146
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189863242
theNUC1 twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 20:26:27 Pro-pieten hebben tijdens bijeenkomst van #KOZP met vuurwerk het pand geprobeerd in te stormen. Politie was net op tijd ter plaatseDit was de auto van Mitchell...Dit voor een "onschuldig kinderfeestje"...#KOZP https://t.co/okUj69mb8d reageer retweet
Dit WAS zijn auto... :')

Nu al verkocht? Gestolen? Afgestaan? In beslag genomen?
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:36:01 #147
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863243
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

De waarheid is het recht van de grootst schreeuwer. Gewoon blijven hameren dat 1 en 1 3 is. Op een gegeven moment gelooft iedereen het en is de aarde plat.
Ja iedereen is dom, vooral de hogeropgeleiden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:38:12 #148
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:40:25 #149
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863280
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is 'ons soort mensen'?
Voor mij is dat mijn soort mensen, voor jou jouw soort mensen. Doorgaans is het het type mensen dat op je verjaardag, bruiloft en begrafenis komt. Kortom de gelegenheden waar Sinterklaas nauw bij betrokken is.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:42:14 #150
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863297
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:35 schreef capricia het volgende:
ZP is nu een achterhoede gevecht geworden.
Want door deze gewelddadige aanval van Pegida, hebben ze de pro-pieten in een extreem rechtse en gewelddadige hoek geplaatst.

Mensen die helemaal niet anti ZP waren, gaan zich hiermee niet associeren.

Dág Zwarte Piet.
Vanaf Zwarte Piet = racisme zijn proPieten voor racist uitgemaakt, dus ach... liever racist dan whitey helper.
pi_189863299
lekker fascistisch, dit...
pi_189863305
En mocht je sympathieën hebben voor KOZP, dan heb je ook sympathieën voor antifa. De link tussen die 2 kan niet duidelijker zijn dan gisteren. Het 'congres' van KOZP werd gehouden in een thuishaven en bolwerk van antifa, aan de Beatrijsstraat.



Gewoon effe inzoomen.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:44:16 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189863310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij neemt Shownieuws net zo serieus als I&O Research.

Ik zou verbazing kunnen faken.
Ik neem beide niet serieus zoals je had kunnen lezen. Ik doe vrij weinig met dit soort onderzoeken.
pi_189863318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja iedereen is dom, vooral de hogeropgeleiden.
Zwarte Piet heeft steun in alle geledingen van het volk, van laag tot hoog opgeleid. Don't flatter yourself.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 november 2019 @ 10:45:17 #155
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189863320
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:45 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, weer een gootsteenputfascist die het eigenlijk wel oké vindt dat ze “op hun donder” krijgen.
Weer zo'n gepolariseerd geval dat denkt dat iedereen extreem jou of extreem het kwaad is. Gozer, doe even normaal, natuurlijk keur ik dit keihard af.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 10:45:32 #156
236264 crew  capricia
pi_189863321
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Vanaf Zwarte Piet = racisme zijn proPieten voor racist uitgemaakt, dus ach... liever racist dan whitey helper.
Helaas gaan de proPieten wel die kant uit. Met dit soort gewelddadige acties.
Definitely not CIA
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:48:05 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189863335
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:40 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Voor mij is dat mijn soort mensen, voor jou jouw soort mensen. Doorgaans is het het type mensen dat op je verjaardag, bruiloft en begrafenis komt. Kortom de gelegenheden waar Sinterklaas nauw bij betrokken is.
Wat kenmerkt 'mijn soort mensen' voor jou dan? Hoe zou je ze definiëren.
Huilen dan.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:48:36 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863337
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Helaas gaan de proPieten wel die kant uit. Met dit soort gewelddadige acties.
KOZP (eigenlijk Zwarte Piet = Racisme) heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid, maar de leidende rol van Voorpost, NVU en Pegida de laatste twee jaar is pas echt wat het proces versnelt. Zwarte Piet heeft niets te maken met racisme is een stelling die steeds moeilijker blijft vol te houden. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door speknek op 09-11-2019 10:56:10 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 november 2019 @ 10:54:27 #159
344250 75020
ik weet niet beter
pi_189863385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:49 schreef VoMy het volgende:
Bedreigingen van andersdenkenden is nooit goed.
Klopt. Maar als ze gaan drammen, zeiken en zuigen, en dan zeker waar kinderen bij zijn, vervalt dat imo en is er niets mis met een paar corrigerende meppen.

Dat KOZP ergens voor staat en verandering wil is hun goed recht. Alleen hun manier van aanpak roept agressie op. En dat hebben ze nu ondervonden.
pi_189863423
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:48 schreef speknek het volgende:

[..]

KOZP (eigenlijk Zwarte Piet = Racisme) heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid, maar de leidende rol van Voorpost, NVU en Pegida de laatste twee jaar is pas echt wat het proces versnelt. Zwarte Piet heeft niets te maken met racisme is een stelling die steeds moeilijker blijft vol te houden. Met zul je vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Mensen zijn racistisch. Zwarte Piet niet.

Racistische mensen kun je vooral herkennen aan het veelvuldig linken van kleur aan huidskleur, en het geobsedeerd zijn met huidskleur. Wat dat betreft zie je de laatste tijd vooral vaak de kleur 'wit' moedwillig voorbijkomen in de media.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:00:19 #161
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189863438
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:54 schreef 75020 het volgende:

[..]

Klopt. Maar als ze gaan drammen, zeiken en zuigen, en dan zeker waar kinderen bij zijn, vervalt dat imo en is er niets mis met een paar corrigerende meppen.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:00:39 #162
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189863443
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:54 schreef 75020 het volgende:
Dat KOZP ergens voor staat en verandering wil is hun goed recht. Alleen hun manier van aanpak roept agressie op. En dat hebben ze nu ondervonden.
Wat is er precies mis met de “manier van aanpak” van gisteren, een besloten vergadering?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:04:34 #163
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189863477
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met de “manier van aanpak” van gisteren, een besloten vergadering?
Suffie, lees je eens in voordat je als een demente maar dingen blijft vragen.

quote:
Na de rechtszaak zei hij onder meer tegen PowNed: "Ik hoop dat ouders die met hun kinderen naar de sinterklaasintocht willen, aanstaande zaterdag badend in het zweet wakker worden na nachtmerries van hun kinderen onder de botsplinters."
https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.html
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:09:53 #164
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189863521
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:04 schreef NoPicNic het volgende:
Suffie, lees je eens in voordat je als een demente maar dingen blijft vragen.

https://nos.nl/artikel/22(...)terklaasintocht.html
Pik je er nou gewoon een artikel van 2018 uit, over een of andere radicale idioot, om de aanval van gisteren te verdedigen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:14:52 #165
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863569
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:45 schreef capricia het volgende:

[..]

Helaas gaan de proPieten wel die kant uit. Met dit soort gewelddadige acties.
Dat interesseert me op dit moment niet meer. Het begrip racist heeft zijn betekenis verloren.
En nvu en pegida en zo hebben zich altijd al intensief met tradities bezig gehouden, altijd infiltreren bij pagan fora, feesten, vieringen. Maar daar was iedereen blind voor.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:17:09 #166
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863596
Valt dit onder rechtse terreur eigenlijk? Met een groep een auto vernielen van een tegenstander kan daar best wel eens onder geschaard worden. Benieuwd wat het OM hiermee doet.
pi_189863618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:17 schreef VoMy het volgende:
Valt dit onder rechtse terreur eigenlijk? Met een groep een auto vernielen van een tegenstander kan daar best wel eens onder geschaard worden. Benieuwd wat het OM hiermee doet.
Of zouden het gewoon een stel ADO hooligans zijn geweest die dit wel als een leuke gelegenheid zagen om eens wat herrie te trappen?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_189863620
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:09 schreef Ringo het volgende:

[..]

Pik je er nou gewoon een artikel van 2018 uit, over een of andere radicale idioot, om de aanval van gisteren te verdedigen?
Dat was inderdaad ook wel flink ranzig. Voor en na die opmerking bleef de emmer vollopen, en met name de afgelopen paar weken in Den Haag. Dus nogmaals voor jou:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

In Den Haag? Heb je het nieuws niet gevolgd vanaf half oktober met die verkapte 'dreig'brief van KOZP tot aan de nazi frame van die Haagse politica eergisteren?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:09 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik kan me in de emotie verplaatsen van zowel de linkse (bv KOZP sympathisanten), de rechtse (bv Pegida) als in de emotie om andere redenen dan deze hokjes. Ik keur geweld ten allen tijde af. Vvmu (zoals vermeld in de GW) en het recht op demonstratie heeft wat mij betreft dan ook altijd voorrang en moet beschermd worden.
En ja, jaag je 17 miljoen mensen op stang dat zitten daar helaas ook enkele heethoofden tussen die geweld niet schuwen. Zo doe je dat niet, dat doe je bv zo:

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dan doe je dat met woord en niet gewelddadige daad. Ga ook demonstreren. Verkleed en schmink jezelf als Zwarte Piet tijdens optochten waar Zwarte Pieten verbannen zijn, etc etc.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:21:53 #169
8369 speknek
Another day another slay
pi_189863634
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Mensen zijn racistisch. Zwarte Piet niet.

Racistische mensen kun je vooral herkennen aan het veelvuldig linken van kleur aan huidskleur, en het geobsedeerd zijn met huidskleur. Wat dat betreft zie je de laatste tijd vooral vaak de kleur 'wit' moedwillig voorbijkomen in de media.
Herkennen van huidskleur is geen racisme.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:22:24 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863640
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Of zouden het gewoon een stel ADO hooligans zijn geweest die dit wel als een leuke gelegenheid zagen om eens wat herrie te trappen?
Bewust een maatschappelijke groepering aanvallen, intimideren en bekogelen, of je ADOsupporter bent of niet, daar kom je niet mee weg onder het mom van kattekwaad.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:23:05 #171
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189863646
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
KOZP lokt dit soort reacties dan ook zelf uit.

Beide kampen zijn al meermaals over de schreef gegaan intussen. En het zal alleen maar erger worden.
Het is nog sterker; KOZP hoopt juist op gewelddadige reacties. Jennen, sarren en irriteren en zodra ze succes hebben, gaan de mobieltjes aan.

Dit trieste incident gaan ze helemaal uitmelken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189863656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:22 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bewust een maatschappelijke groepering aanvallen, intimideren en bekogelen, of je ADOsupporter bent of niet, daar kom je niet mee weg onder het mom van kattekwaad.
Maar om het te willen benoemen als rechtse terreur is weer het andere uiterste. We hebben er in Nederland een naam voor, en het is vandalisme, niet meer of niet minder. Niet meteen van een muis een olifant gaan maken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:24:55 #173
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189863669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:43 schreef Montagui het volgende:
En mocht je sympathieën hebben voor KOZP, dan heb je ook sympathieën voor antifa. De link tussen die 2 kan niet duidelijker zijn dan gisteren. Het 'congres' van KOZP werd gehouden in een thuishaven en bolwerk van antifa, aan de Beatrijsstraat.

[ afbeelding ]

Gewoon effe inzoomen.....
Hier heb je dat ANTIFA kraakpand:



https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:26:01 #174
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863676
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat was inderdaad ook wel flink ranzig. Voor en na die opmerking bleef de emmer vollopen, en met name de afgelopen paar weken in Den Haag. Dus nogmaals voor jou:
[..]


[..]

En ja, jaag je 17 miljoen mensen op stang dat zitten daar helaas ook enkele heethoofden tussen die geweld niet schuwen. Zo doe je dat niet, dat doe je bv zo:
[..]

Dat geklaag over die 'bedreigingen' is na deze regelrechte aanval, wel het sneuste wat propieten dit jaar gedaan hebben. Hoe kleinzerig en jankerig wil je als groepering overkomen. En ondertussen wel dit zo lafjes halfzacht goedpraten want 'uitgelokt'. Sneu sneuer sneust.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:26 #175
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar om het te willen benoemen als rechtse terreur is weer het andere uiterste. We hebben er in Nederland een naam voor, en het is vandalisme, niet meer of niet minder. Niet meteen van een muis een olifant gaan maken.
Een rechtse groepering die geweld gebruikt om een bijeenkomst te verstoren en tegenstanders te intimideren is geen vandalisme, maar wel een graadje erger dan dat.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:27:57 #176
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_189863690
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is nog sterker; KOZP hoopt juist op gewelddadige reacties. Jennen, sarren en irriteren en zodra ze succes hebben, gaan de mobieltjes aan.

Dit trieste incident gaan ze helemaal uitmelken.
Bron? Bron? Projectie...
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:29:01 #177
344250 75020
ik weet niet beter
pi_189863696
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat is er precies mis met de “manier van aanpak” van gisteren, een besloten vergadering?
Waar vergaderden ze over denk je? Over nieuwe breipatronen? Doe je niet stommer voor dan je al bent joh
pi_189863699
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is nog sterker; KOZP hoopt juist op gewelddadige reacties. Jennen, sarren en irriteren en zodra ze succes hebben, gaan de mobieltjes aan.

Dit trieste incident gaan ze helemaal uitmelken.
Dat zijn de standaard tactieken uit die hoek ja, overgewaaid uit Amerika waar ze mensen uitschelden, slaan, bespugen totdat zo'n persoon het niet meer trekt en dan pakken ze snel hun teloontjes om mensen weg te zetten als radicaal en de slachtoffer kaart te trekken.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:29:29 #179
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863702
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat kenmerkt 'mijn soort mensen' voor jou dan? Hoe zou je ze definiëren.
Mensen die je goed genoeg kennen om te weten wat ze in een Sinterklaasgedicht kunnen onthullen over wat je het afgelopen jaar hebt uitgevreten, weten hoever ze kunnen gaan in het jennen daarbij, en precies weten wat ze moeten geven om te kunnen verzoenen.
Dat is meestal familie, maar het kunnen ook huisvrienden zijn, buren, collega's, iedereen met wie je regelmatig een meer dan oppervlakkig contact hebt. Het is verwantschap op een geestelijk niveau, delen van veelnnormen en waarden en tradities.
Kortom mensen die je op je bruiloft uitnodigt, die je een geboortekaartje stuurt en die op je begrafenis zullen komen.
pi_189863705
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Een rechtse groepering die geweld gebruikt om een bijeenkomst te verstoren en tegenstanders te intimideren is geen vandalisme, maar wel een graadje erger dan dat.
Nee dat is het niet, het is openlijke geweldpleging, en een auto vernielen heet vandalisme, zo simpel is het. Er worden hier in de buurt regelmatig auo's in de fik gestoken door Marokkaanse tieners, dat noemen we toch ook geen moslimterreur?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:31:33 #181
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863717
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:17 schreef VoMy het volgende:
Valt dit onder rechtse terreur eigenlijk?
Waarom niet gewoon terreur?
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:32:49 #182
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189863727
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:48 schreef speknek het volgende:

[..]

KOZP (eigenlijk Zwarte Piet = Racisme) heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid, maar de leidende rol van Voorpost, NVU en Pegida de laatste twee jaar is pas echt wat het proces versnelt. Zwarte Piet heeft niets te maken met racisme is een stelling die steeds moeilijker blijft vol te houden. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Het hele gedrag van KOZP heeft alleen maar ellende opgeleverd. Ellende die er vaak helemaal niet was, of in een enkel geval sluimerde. Nou, misschien hebben ze een beerput opengetrokken, maar ze hebben er zelf een boel stront bijgegooid.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:33:31 #183
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189863735
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:21 schreef speknek het volgende:

[..]

Herkennen van huidskleur is geen racisme.
Alleen al constateren van huidskleur is racisme. Voor dat pietengezeik had ik nooit een blanke of een zwarte gezien, alleen maar variaties van mens.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:34:47 #184
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189863741
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hier heb je dat ANTIFA kraakpand:

[ afbeelding ]

https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Een antifa kraakpand werd binnengevallen? Over ironie gesproken...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:35:31 #185
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189863745
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bron? Bron? Projectie...
JOOP.nl
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:40:45 #186
13456 AchJa
Shut up!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 11:42:38 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189863796
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:26 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat geklaag over die 'bedreigingen' is na deze regelrechte aanval, wel het sneuste wat propieten dit jaar gedaan hebben. Hoe kleinzerig en jankerig wil je als groepering overkomen. En ondertussen wel dit zo lafjes halfzacht goedpraten want 'uitgelokt'. Sneu sneuer sneust.
Dit is gewoon een reactie op het geweld en intimidatie van de KOZP'ers. Je oogst wat je zaait.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189863801
quote:
Nida: 'Bestorming Kick Out Zwarte Piet is poging doodslag’
De bestorming gisteravond van een bijeenkomst van Kick Out Zwarte Piet (KOZP) in de Beatrijsstraat in Den Haag is volgens de Haagse partij Nida een aanslag en een regelrechte poging doodslag.
https://www.ad.nl/den-haa(...)g-doodslag~a29e9254/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 11:44:11 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189863807
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nida :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 11:44:53 #190
236264 crew  capricia
pi_189863812
Mss kan de schade aan die auto betaald worden uit dat Jenny Douwes fonds?
Definitely not CIA
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:47:21 #191
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189863833
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:44 schreef capricia het volgende:
Mss kan de schade aan die auto betaald worden uit dat Jenny Douwes fonds?
Hij kan ook gewoon een verzekering nemen de volgende keer dat ie een auto steelt.. ehhhh... koopt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_189863839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nida. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 11:52:27 #193
236264 crew  capricia
pi_189863889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon een verzekering nemen de volgende keer dat ie een auto steelt.. ehhhh... koopt.
Ik neem aan dat de verzekering ook de dader aansprakelijk zal stellen.

Zou het wel ironisch vinden. Als dat Jenny Douwes fonds de auto voor mensen van KOZP gaat vergoeden. _O-
Definitely not CIA
pi_189863944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:26 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dat geklaag over die 'bedreigingen' is na deze regelrechte aanval, wel het sneuste wat propieten dit jaar gedaan hebben. Hoe kleinzerig en jankerig wil je als groepering overkomen. En ondertussen wel dit zo lafjes halfzacht goedpraten want 'uitgelokt'. Sneu sneuer sneust.
Er zit een plan achter. Er zit een campagnebureau achter. Al jaren geleden gepost op dit forum. De anti-Pieters zijn de battle aan het verliezen.

Het framen van de 'pro-Pieters' met extreem rechts is hun laatste geweldloze kunstje.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:15 schreef Montagui het volgende:
[ afbeelding ]

mariammaslouhi twitterde op donderdag 07-11-2019 om 00:16:40 Heel normaal in Scheveningen. Een kinderfeest beschermen met de Hitler/nazigroet. Kinderen waren hierbij aanwezig. Vinden we dit niet bedreigend? Een groet dat symbool staat voor genocide? Black facing en nazigroet, Nederlandse traditie op één plaatje. Well done Den Haag. https://t.co/dh158eFszA reageer retweet
1 grote frame. Uiteraard flink veel geliked en geretweet door KOZP aanhangers in binnen- en buitenland. Mariam El Maslouhi van de Haagse Stadspartij en boegbeeld van KOZP in Den Haag is knettergek.

De Scheveningers pikken het ook niet.
[..]

https://www.ad.nl/den-haa(...)gn=socialsharing_web

En hoe reageert Mariam?
[..]

De Hitlergroet. :') :') :')

Totaal de weg kwijt.
En alhoewel 1 van hun speerpunten in het programma geweldloosheid is, gaan er binnen (en buiten) de beweging steeds meer stemmen op om over te gaan tot geweld.

5. Baseer je op geweldloos verzet

http://nucnet.nl/wp-conte(...)warte-Piet-10nov.pdf

quote:
Een aanhanger van NUC schreef op Facebook: “Ik houd van vechten, vooral tegen de witte man.”

Mitchell Esajas, oprichter van New Urban Collective en één van de gezichten van de anti-Zwarte Piet beweging, reageerde daarop: “Ik hoop dat jullie dit jaar iets doen, vreedzaam of niet!”
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 11:59:46 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189863966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:') een poging tot doodslag nog wel.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:03:48 #196
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864011
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:57 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er zit een plan achter. Er zit een campagnebureau achter. Al jaren geleden gepost op dit forum. De anti-Pieters zijn de battle aan het verliezen.

Het framen van de 'pro-Pieters' met extreem rechts is hun laatste geweldloze kunstje.
[..]

En alhoewel 1 van hun speerpunten in het programma geweldloosheid is, gaan er binnen (en buiten) de beweging steeds meer stemmen op om over te gaan tot geweld.

5. Baseer je op geweldloos verzet

http://nucnet.nl/wp-conte(...)warte-Piet-10nov.pdf
[..]

[ afbeelding ]
Dit is een georganiseerde coup waar herstelbetalingen een groot onderdeel van uitmaken. Hoog tijd dat men zich eens gaat focussen op de mensen achter dit initiatief en ze gaat ontmaskeren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189864018
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de verzekering ook de dader aansprakelijk zal stellen.

Zou het wel ironisch vinden. Als dat Jenny Douwes fonds de auto voor mensen van KOZP gaat vergoeden. _O-
Er is nog genoeg schade aangericht door KOZP uit het verleden dat er ook van vergoed kan worden. Dus hou maar op met je ironische spelletje.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189864019
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 10:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Vanaf Zwarte Piet = racisme zijn proPieten voor racist uitgemaakt, dus ach... liever racist dan whitey helper.
anti-pieten zijn ook voor racist uitgemaakt, her en der.
Ik ben het niet eens met de kreet " zwartepiet is racisme", maar wie dat wel roept wil nog niet iedere propieter daarmee een racist noemen.
Veelal hoor je de toelichting dat men onbewust een gewoonte aanhoudt die raoistische wortels heeft. Maar hoe dan ook als donkere mensen de imitatie van hun gezicht niet leuk vinden. irritant vinden, bedreigend zien of als racisme ervaren, dan moet men daar rekening mee houden.
Dat is een kwestie van fatsoenlijk samenleven.
pi_189864027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

:') een poging tot doodslag nog wel.
Zo kennen we Nida weer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:06:31 #200
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864043
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

anti-pieten zijn ook voor racist uitgemaakt, her en der.
Ik ben het niet eens met de kreet " zwartepiet is racisme", maar wie dat wel roept wil nog niet iedere propieter daarmee een racist noemen.
Veelal hoor je de toelichting dat men onbewust een gewoonte aanhoudt die raoistische wortels heeft. Maar hoe dan ook als donkere mensen de imitatie van hun gezicht niet leuk vinden. irritant vinden, bedreigend zien of als racisme ervaren, dan moet men daar rekening mee houden.
Dat is een kwestie van fatsoenlijk samenleven.
Je bent echt dom als je nog steeds volhoudt dat mensen die ZP oké vinden niet massaal worden weggezet als extreem rechtse racisten door jouw vrienden. Hierboven staat notabene Mariam met haar hitler groet als voorbeeld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189864056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

anti-pieten zijn ook voor racist uitgemaakt, her en der.
Ik ben het niet eens met de kreet " zwartepiet is racisme", maar wie dat wel roept wil nog niet iedere propieter daarmee een racist noemen.
Veelal hoor je de toelichting dat men onbewust een gewoonte aanhoudt die raoistische wortels heeft. Maar hoe dan ook als donkere mensen de imitatie van hun gezicht niet leuk vinden. irritant vinden, bedreigend zien of als racisme ervaren, dan moet men daar rekening mee houden.
Dat is een kwestie van fatsoenlijk samenleven.
Wanneer je moedwillig spreekt over 'witte' mensen en die 'witte' mensen moeten achteraan gaan staan en hun bek houden dan ben je een racist. Sorry, ik kan het niet mooier maken.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:07:45 #202
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864060
Wie van die Anti Pieten was ook alweer veroordeeld voor geweldpleging? Die gaat als eerste de fout weer in, let maar op.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:09:42 #203
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864087
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:07 schreef Montagui het volgende:

[..]

Wanneer je moedwillig spreekt over 'witte' mensen en die 'witte' mensen moeten achteraan gaan staan en hun bek houden dan ben je een racist. Sorry, ik kan het niet mooier maken.
Dat zijn de meesten van deze anti ZP/Antifa lui dan ook. Racistisch tot op het bot. Alleen dan jegens blanken, en dan mag het opeens van de Deugmens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189864091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

anti-pieten zijn ook voor racist uitgemaakt, her en der.
Ik ben het niet eens met de kreet " zwartepiet is racisme", maar wie dat wel roept wil nog niet iedere propieter daarmee een racist noemen.
Kwestie van context lijkt me. Als jij oprecht vind dat zwarte piet racisme is en je legt uit waarom je dat vind dan zal je discussiegenoot met een andere mening zich niet snel een racist vinden.

Maar ieder jaar komen er ook filmpjes voorbij waar KOZP leden, soms in black panther outfits, met megafoon op boze toon schreeuwen tijdens de intocht terwijl er vlakbij ouders met jonge kinderen proberen een leuke dag te hebben.

Natuurlijk voelen die zich dan aangesproken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189864102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:07 schreef Scorpie het volgende:
Wie van die Anti Pieten was ook alweer veroordeeld voor geweldpleging? Die gaat als eerste de fout weer in, let maar op.
Airfryer
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:13:07 #206
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864128
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef 75020 het volgende:
Waar vergaderden ze over denk je? Over nieuwe breipatronen?
Vertel het me maar, jij bent kennelijk helderziend.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189864131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat zijn de meesten van deze anti ZP/Antifa lui dan ook. Racistisch tot op het bot. Alleen dan jegens blanken, en dan mag het opeens van de Deugmens.
ZO DAN!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:14:12 #208
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189864137
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

anti-pieten zijn ook voor racist uitgemaakt, her en der.
Ik ben het niet eens met de kreet " zwartepiet is racisme", maar wie dat wel roept wil nog niet iedere propieter daarmee een racist noemen.
Veelal hoor je de toelichting dat men onbewust een gewoonte aanhoudt die raoistische wortels heeft. Maar hoe dan ook als donkere mensen de imitatie van hun gezicht niet leuk vinden. irritant vinden, bedreigend zien of als racisme ervaren, dan moet men daar rekening mee houden.
Dat is een kwestie van fatsoenlijk samenleven.
Die donkere mensen hebben opvoeding en opleiding nodig, zodat ze gaan snappen dat ze aan waanbeelden leiden. Er is geen sprake van racisme, behalve in het hoofd van die donkere mensen.
Het is een kwestie van fatsoenlijk samenleven door het recht op eigen cultuur te erkennen en dat boven vermeend racisme te stellen.
pi_189864180
Blijft bijzonder dat deze club hoog van de toren blaast nadat ze zelf dreigbrieven gestuurd hebben...

Pepernootjes van eigen deeg zeg maar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 9 november 2019 @ 12:21:43 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189864214
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft bijzonder dat deze club hoog van de toren blaast nadat ze zelf dreigbrieven gestuurd hebben...

Pepernootjes van eigen deeg zeg maar.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189864253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft bijzonder dat deze club hoog van de toren blaast nadat ze zelf dreigbrieven gestuurd hebben...

Pepernootjes van eigen deeg zeg maar.
Hoe blazen ze precies hoog van de toren?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:35:09 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864341
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft bijzonder dat deze club hoog van de toren blaast nadat ze zelf dreigbrieven gestuurd hebben...
Wat is dat toch voor gezever over “dreigbrieven”. Er is een brief gestuurd naar sponsors van de intocht, waarin stond dat de aandacht van KOZP zich ook op hen richt, als er niks verandert.
Dan loopt het de meeste kruideniers al direct dun door de broek, want ze zouden eens imago- of reputatieschade lijden door zulke kwesties. Mijn centen, wat doe je?
Tot zover de “bedreiging” door KOZP.
Gewoon meeliften op andermans marketingstrategie.
quote:
Pepernootjes van eigen deeg zeg maar.
Heb ik iets gemist, heeft KOZP ook supermarkten met vuurwerk bestookt en eigendommen van het personeel vernield?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189864353
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:14 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Die donkere mensen hebben opvoeding en opleiding nodig, zodat ze gaan snappen dat ze aan waanbeelden leiden. Er is geen sprake van racisme, behalve in het hoofd van die donkere mensen.
Mensen vinden het irritant, niet leuk , bedreigend dat ze geimiteerd worden, wat oa flauwe pietgrapjes uitlokt naar hun toe.
Dat is reden genoeg om te stoppen met dat zp-theater.
Of je er wel of niet een etiketje racisme aan moet hangen is niet zo relevant

quote:
Het is een kwestie van fatsoenlijk samenleven door het recht op eigen cultuur te erkennen en dat boven vermeend racisme te stellen.
De eigen Nederlandse cultuur is ook dat iedere burger evenveel rechten heeft tot meningsuiting en andere burgerrechten en dat rekening houden met minderheden belangrijk is. En deze principes gaan boven een figuur uit het sinttheater.
De werkelijke discriminatie is niet de figuur ZP maar het onvermogen en onwil van mensen de gevoelens van hen die geimiteerd worden ter harte te nemen.
pi_189864396
ShashiRoopram twitterde op zaterdag 09-11-2019 om 07:51:53 Als je radicale verandering wil als minderheid, dan kom je op een gegeven moment tot een punt van radicale weerstand van de meerderheid. Dit is het verschil tussen tolerantie en acceptatie. Jarenlang werd de intimidatie van #KOZP getolereerd, maar nu. Tot hier, en niet verder. reageer retweet
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:41:38 #215
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189864422
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor gezever over “dreigbrieven”. Er is een brief gestuurd naar sponsors van de intocht, waarin stond dat de aandacht van KOZP zich ook op hen richt, als er niks verandert.
Dan loopt het de meeste kruideniers al direct dun door de broek, want ze zouden eens imago- of reputatieschade lijden door zulke kwesties. Mijn centen, wat doe je?
Tot zover de “bedreiging” door KOZP.
Gewoon meeliften op andermans marketingstrategie.
[..]

Heb ik iets gemist, heeft KOZP ook supermarkten met vuurwerk bestookt en eigendommen van het personeel vernield?
https://www.dagelijksesta(...)de-supermarkt-kapot/
Is oud. Maar je vraagt erom.

(hoewel je het waarschijnlijk al lang kent)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:42:10 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189864425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 09:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af. Zijn onwerkelijk hoge cijfers.

Het merendeel van de mensen interesseert het niet zo veel en qua stelregel kun je er dan vanuit gaan dat de status quo de voorkeur heeft.
Het is ook maar net hoe je de vraag stelt. Persoonlijk geef ik er niet heel veel om of het nou een zwarte piet of een roetveegpiet is. Maarrrrr. De mensen die er van af willen, willen dat omdat ze er racisme in zien. Zodra zwarte piet weg is gaan ze door naar het volgende onderwerp. Ik denk niet dat je ze ooit tevreden krijgt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:47:08 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:41 schreef thedeedster het volgende:
https://www.dagelijksesta(...)de-supermarkt-kapot/
Is oud. Maar je vraagt erom.

(hoewel je het waarschijnlijk al lang kent)
Ik ken iemand, die had dat als fetisj. Geen ideologie, gewoon knijp-lust. Ze deed het ook met chocolade paashazen en kersenbonbons, :').

De financiële schade van zoʼn actie is aanzienlijk, maar het legt wel de vinger precies op de zere plek. Venijnig en toch ludiek. Ik vind helemaal mooi!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:50:54 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189864497
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die had dat als fetisj. Geen ideologie, gewoon knijp-lust. Ze deed het ook met chocolade paashazen en kersenbonbons, :').

De financiële schade van zoʼn actie is aanzienlijk, maar het legt wel de vinger precies op de zere plek. Venijnig en toch ludiek. Ik vind helemaal mooi!
Waarom praat je dit soort acties goed? Vernielen van voedsel :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_189864503
20 jaar lang non-stop gezeik over hoe erg wel niet demonisering zou zijn maar vandaag heel twitter/facebook/Fok! vol over verdiende loon en het heft in eigen handen nemen.

Enfin, de kogel kwam van links.
pi_189864505
quote:
‘Rond de zestig man met gezichtsbedekkende kleding probeerden ons congres binnen te stormen met knuppels, zwaar vuurwerk en andere wapens’, schrijft KOZP-voorman Jerry Afriyie op Facebook.
(...)
GroenLinks-voorman Jesse Klaver stelt: ‘Een pand bestormen met vuurwerk, mensen intimideren, is niet het verdedigen van een Nederlandse traditie. Het is een regelrechte aanval op wie wij als land zijn.’

Teken van onmacht
‘Zwarte Piet weer een stukje van kleur verschoten. Richting schaamrood, welteverstaan’, schrijft het weblog GeenStijl, doorgaans geen fan van KOZP. ‘Oh en als het zo moet, schaf die hele kudt-Piet dan NU maar af.’
https://www.volkskrant.nl(...)warte-piet~bcc4818c/

60 man, velen met maskers, met knuppels ?
Daar moeten netwerken achter zitten... en ergens een centrale organisatie via internet.
Wie zijn die netwerken? Boze burgers, voetbalhooligans , extreemrechtse lieden in hun midden ?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie, AIVD, die netwerken en leiders te achterhalen?
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:53:52 #222
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864523
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:50 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom praat je dit soort acties goed? Vernielen van voedsel :{
Die chocolade is nog steeds eetbaar, hoor.
Maar je hebt gelijk, je kunt beter een gerichte aanval op mensen goedpraten, want die is gisteren uitgevoerd door échte Nederlanders op minderwaardig, vreemd volk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:55:45 #223
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189864538
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die had dat als fetisj. Geen ideologie, gewoon knijp-lust. Ze deed het ook met chocolade paashazen en kersenbonbons, :').
:D
Kinky.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:57:56 #224
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864556
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)warte-piet~bcc4818c/

60 man, velen met maskers, met knuppels ?
Daar moeten netwerken achter zitten... en ergens een centrale organisatie via internet.
Wie zijn die netwerken? Boze burgers, voetbalhooligans , extreemrechtse lieden in hun midden ?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie, AIVD, die netwerken en leiders te achterhalen?
60 Volgens Jerry he...
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:02 #225
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189864557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)warte-piet~bcc4818c/

60 man, velen met maskers, met knuppels ?
Daar moeten netwerken achter zitten... en ergens een centrale organisatie via internet.
Wie zijn die netwerken? Boze burgers, voetbalhooligans , extreemrechtse lieden in hun midden ?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie, AIVD, die netwerken en leiders te achterhalen?
Misschien boze middenstanders die niet zo van dreigbrieven houden?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 november 2019 @ 12:58:53 #226
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864564
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:47 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik ken iemand, die had dat als fetisj. Geen ideologie, gewoon knijp-lust. Ze deed het ook met chocolade paashazen en kersenbonbons, :').

De financiële schade van zoʼn actie is aanzienlijk, maar het legt wel de vinger precies op de zere plek. Venijnig en toch ludiek. Ik vind helemaal mooi!
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 00:50 schreef Ringo het volgende:
Goedprater, weglacher gespot. Gootsteenputfascist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:00:33 #227
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Oh, je snapt het verschil niet tussen chocolade poppetjes en donkere mensen?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:01:16 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864581
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:58 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

De hypocrisie is groot bij antifalid Ringo.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189864582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Blijft bijzonder dat deze club hoog van de toren blaast nadat ze zelf dreigbrieven gestuurd hebben...

Pepernootjes van eigen deeg zeg maar.
als je niet... komen we vreedzaam demonstreren.

snap je het verschil niet tussen rdemonstratierecht en agressief aanvallen, intimideren met geweld, en vernielen?
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:01:52 #230
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189864589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)warte-piet~bcc4818c/

60 man, velen met maskers, met knuppels ?
Daar moeten netwerken achter zitten... en ergens een centrale organisatie via internet.
Wie zijn die netwerken? Boze burgers, voetbalhooligans , extreemrechtse lieden in hun midden ?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie, AIVD, die netwerken en leiders te achterhalen?
Klaver zou eens een geschiedenisboek moeten lezen. Het is een zeer Nederlandse traditie binnen te Vallen met geweld en mensen te intimideren. Alleen deden wij het op wat grotere schaal met hele volken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:02:06 #231
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864592
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Oh, je snapt het verschil niet tussen chocolade poppetjes en donkere mensen?
Hoezo, beiden waren op enig moment eigendom van andere mensen. Grote overeenkomst dus.

:P
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:02:42 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:03:07 #233
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:01 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

als je niet... komen we vreedzaam demonstreren.

snap je het verschil niet tussen rdemonstratierecht en agressief aanvallen, intimideren met geweld, en vernielen?
“Besteden we speciale aandacht”

Nu is er speciale aandacht besteed aan KOZP.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:04:27 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864610
De gootsteenputfascisten laten zich ook nu weer van hun beste kant zien. Even trollen en hun ware aard komt wieder boven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:06:38 #235
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864622
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:04 schreef Ringo het volgende:
De gootsteenputfascisten laten zich ook nu weer van hun beste kant zien. Even trollen en hun ware aard komt wieder boven.
Ach nu is Ringo’s domheid een act, juist ja.
Nou ja je hebt wel een punt, we lachen allemaal smakelijk om je.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:07:02 #236
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:01 schreef pokkerdepok het volgende:
als je niet... komen we vreedzaam demonstreren.

snap je het verschil niet tussen rdemonstratierecht en agressief aanvallen, intimideren met geweld, en vernielen?
Ja, als de Hells Angels bij je aan de deur komen en jou vertellen dat de muziek zachter moet anders wordt er "speciale aandacht" besteed aan de muziekinstallatie...
pi_189864629
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:00 schreef Ringo het volgende:

[..]

Oh, je snapt het verschil niet tussen chocolade poppetjes en donkere mensen?
Dus als ik de van Jerry gestolen producten/bezittingeb in de fik steek of beschadig is dat ludiek?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:07:50 #238
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:09:11 #239
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864713
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 01:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Met vier kinderen waarvan de oudste 7 en de jongste 1, zit ik al jaren in deze discussie.
In multiculti Rotterdam.

Ik vertel mijn kinderen dat zwarte piet zo zwart is omdat ze door de schoorsteen komen. We hebben slimme kids die zelf zien dat we hier weinig schoorstenen hebben maar wel op het platteland bij opa en oma.

Pieten in de stad zijn dus geen zwarte pieten omdat er minder schoorstenen zijn...

Respect voor de vrijwilligers van sinterklaasverenigingen om hier dit jaar weer een creatieve draai aan te geven!
Ondanks beweringen van o.a. @speknek dat de Randstad afgestapt zou zijn van zwarte piet is ook in de omgeving van multicultureel Rotterdam 80% van de intochten alleen met zwarte pieten. Dus kies gerust de intocht van bijvoorbeeld Barendrecht uit voor je kinderen. Daar heb je dat gezeik rondom zwarte piet niet, maar gewoon een gezellig feestje.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189864738
KOZP speel je met zo'n actie alleen maar in de kaart. Kunnen lekker in de slachtofferrol kruipen en met hun morele vingertje zwaaien.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:18:17 #242
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864755
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:09 schreef AchJa het volgende:
Hoor ik daar ook bij?
Wie de schoen past, trekke hem aan.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189864763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

https://www.volkskrant.nl(...)warte-piet~bcc4818c/

60 man, velen met maskers, met knuppels ?
Daar moeten netwerken achter zitten... en ergens een centrale organisatie via internet.
Wie zijn die netwerken? Boze burgers, voetbalhooligans , extreemrechtse lieden in hun midden ?
Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie, AIVD, die netwerken en leiders te achterhalen?
60 man......zegt Jerry. Er zijn 5 arrestaties verricht. Dat laatste is een feit, die 60 niet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189864764
quote:
Een van de aanwezigen zegt dat de bijeenkomst net was begonnen, toen een groep mannen aan kwam lopen. ,,En voor ik het wist, werd er zwaar vuurwerk gegooid en werden de ruiten ingeslagen met knuppels. Het was heel gewelddadig, angstaanjagend. We waren echt bang dat ze binnen zouden komen
Waren de Black Panther LARP-ers met hun baretjes er niet om ze te beschermen?

quote:
Die achterlijke Engelsen moeten helemaal optyfen met 'our colonial hangover'. Het is hun colonial hangover, en hun hangover van minstrelshows die in de jaren 80 nog door de BBC werden uitgezonden. Dat is blackface inderdaad, Engels woord voor Angelsaksische folklore, en als je dat hebt gehad moet je inderdaad geen gezichten meer zwart gaan schilderen. Met zo'n racistisch volkje kan dat natuurlijk niet.

Maar colonial hangover suggereert dat het kolonialisme voorbij zou zijn. Maar meneer Brand denkt blijkbaar nog steeds dat de Engelsen wel even zullen bepalen wat in de rest van de wereld goed en verkeerd is, hij mag zijn eigen denken weleens dekoloniseren en vraagtekens zetten bij zijn culturele imperialisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:22:01 #245
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189864809
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Montagui het volgende:

[..]

60 man......zegt Jerry. Er zijn 5 arrestaties verricht. Dat laatste is een feit, die 60 niet.
Wat is dit nou weer voor argument?

:R
Huilen dan.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:22:13 #246
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864813
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:16 schreef Pleun2011 het volgende:
KOZP speel je met zo'n actie alleen maar in de kaart. Kunnen lekker in de slachtofferrol kruipen en met hun morele vingertje zwaaien.
Correct.

Neemt niet weg dat ik nog even een slag om de arm hou met dit hele gebeuren. 60 Man (volgens Jerry) die met knuppels en vuurwerk de boel even inelkaar komen timmeren en vernielen, als het allemaal zo georganiseerd is gegaan wil ik daar wel ff wat meer van weten.
pi_189864835
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:22 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor argument?

:R
Overdrijven is een kunst, en aangezien Jerry een kunstenaar is.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:24:02 #248
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189864841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:22 schreef AchJa het volgende:
Neemt niet weg dat ik nog even een slag om de arm hou met dit hele gebeuren. 60 Man (volgens Jerry) die met knuppels en vuurwerk de boel even inelkaar komen timmeren en vernielen, als het allemaal zo georganiseerd is gegaan wil ik daar wel ff wat meer van weten.
Het is een inside job, net als 9/11!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:24:17 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189864843
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Overdrijven is een kunst, en aangezien Jerry een kunstenaar is.....
Stel het waren er geen 60 maar 15, maakt dat uit voor deze discussie?
Huilen dan.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:26:15 #250
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:27:30 #251
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864889
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Uit Sunny Bergmans docu Zwart als Roet... :') _!
Sunny white helper Bergman ja. Nogal gekleurde docu :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:27:57 #252
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189864898
Waren het er geen 600?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189864927
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct.

Neemt niet weg dat ik nog even een slag om de arm hou met dit hele gebeuren. 60 Man (volgens Jerry) die met knuppels en vuurwerk de boel even inelkaar komen timmeren en vernielen, als het allemaal zo georganiseerd is gegaan wil ik daar wel ff wat meer van weten.
Je vraagt je zeker af waarom jij niet was uitgenodigd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_189864930
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

“Besteden we speciale aandacht”

Nu is er speciale aandacht besteed aan KOZP.
trieste opmerking...
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:30:20 #255
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864944
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:18 schreef Ringo het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Wees gewoon een kerel en word concreet.

Wel lukraak beschuldigingen in de rondte strooien maar niet de ballen hebben om specifiek personen te benoemen.
pi_189864969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:07 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ja, als de Hells Angels bij je aan de deur komen en jou vertellen dat de muziek zachter moet anders wordt er "speciale aandacht" besteed aan de muziekinstallatie...
hou toch op, lol...
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:32:50 #257
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189864974
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:24 schreef Ringo het volgende:
Het is een inside job, net als 9/11!
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
Je vraagt je zeker af waarom jij niet was uitgenodigd?
Zo kennen we jullie weer. Als het niet in jullie kraam te pas komt dan worden bronnen en alles afgekraakt en zijn het allemaal leugens maar andersom wordt alles op alles gezet om de persoon belachelijk te maken... Wat laten jullie je weer heerlijk kennen. _O-

Anyway, er zijn zelfs lui uit Groningen gearresteerd, wat de neuk hebben die daar te zoeken?
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:34:11 #258
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189865007
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:32 schreef AchJa het volgende:

[..]


[..]

Zo kennen we jullie weer. Als het niet in jullie kraam te pas komt dan worden bronnen en alles afgekraakt en zijn het allemaal leugens maar andersom wordt alles op alles gezet om de persoon belachelijk te maken... Wat laten jullie je weer heerlijk kennen. _O-
Het was een oprechte vraag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:36:32 #260
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189865012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 11:23 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is nog sterker; KOZP hoopt juist op gewelddadige reacties. Jennen, sarren en irriteren en zodra ze succes hebben, gaan de mobieltjes aan.

Dit trieste incident gaan ze helemaal uitmelken.
Klopt, eerst sarren en bedreigen ze witte Nederlanders en hun kindertjes en als er dan een reactie volgt dan bellen ze de politie.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:36:55 #261
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189865038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Klopt, eerst sarren en bedreigen ze witte Nederlanders en hun kindertjes en als er dan een reactie volgt dan bellen ze de politie.

Ook het geweld van de olifant keur ik af.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_189865049
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:36 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Klopt, eerst sarren en bedreigen ze witte Nederlanders en hun kindertjes en als er dan een reactie volgt dan bellen ze de politie.
Witte kindertjes... Zwart verwijt.

Dit gaat nog groot worden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:41:57 #264
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865051
Zwarte Piet heeft er natuurlijk geen ene zak mee te maken.

Het komt er gewoon op neer dat autochtone Nederlanders het niet pikken dat een groep allochtonen hier bepaalde culturele veranderingen te weeg willen brengen of denken de dienst uit te kunnen gaan maken. In ONS land.

En het gaat er voor een groep allochtonen om, om de boze witman te laten doen wat zij willen. Als een soort van wraak op het slavernijverleden.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:42:45 #265
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189865061
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:29 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

trieste opmerking...
Hoezo? het zijn maar woorden, totaal niet bedreigend op te vatten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189865076
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo? het zijn maar woorden, totaal niet bedreigend op te vatten.
je praat het geweld goed
pi_189865079
[quote]7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor gezever over “dreigbrieven”. Er is een brief gestuurd naar sponsors van de intocht, waarin stond dat de aandacht van KOZP zich ook op hen richt, als er niks verandert.
Dan loopt het de meeste kruideniers al direct dun door de broek, want ze zouden eens imago- of reputatieschade lijden door zulke kwesties. Mijn centen, wat doe je?
Tot zover de “bedreiging” door KOZP.
Gewoon meeliften op andermans marketingstrategie.
[..]
Nee, ze hebben vrijwilligers van verenigingen gedreigd. Waaronder mij, terwijl ik niet per definitie voor alleen maar zwarte pieten ben.

Dus kom bij mij niet aan met dat het zulke lieve onschuldige jongens zijn.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:46:18 #268
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189865089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:41 schreef SugeLucky het volgende:
Zwarte Piet heeft er natuurlijk geen ene zak mee te maken.

Het komt er gewoon op neer dat autochtone Nederlanders het niet pikken dat een groep allochtonen hier bepaalde culturele veranderingen te weeg willen brengen of denken de dienst uit te kunnen gaan maken. In ONS land.

En het gaat er voor een groep allochtonen om, om de boze witman te laten doen wat zij willen. Als een soort van wraak op het slavernijverleden.
Het is inderdaad groter dan alleen iemand die zichzelf zwart maakt.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189865100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ondanks beweringen van o.a. @:speknek dat de Randstad afgestapt zou zijn van zwarte piet is ook in de omgeving van multicultureel Rotterdam 80% van de intochten alleen met zwarte pieten. Dus kies gerust de intocht van bijvoorbeeld Barendrecht uit voor je kinderen. Daar heb je dat gezeik rondom zwarte piet niet, maar gewoon een gezellig feestje.

[ afbeelding ]
Die pieten in Rotterdam zijn voetveeg omdat dat onder andere door Stichting Voor wordt opgelegd aan de scholen... Geen keuze.
pi_189865104
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sunny white helper Bergman ja. Nogal gekleurde docu :D
Probeer je nou zwarte piet te color-washen? De beste man is zwart, en niet gekleurd! :{w

quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Hoor ik daar ook bij?
Mag ik die vraag beantwoorden?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:49:25 #271
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865132
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Het is inderdaad groter dan alleen iemand die zichzelf zwart maakt.
Als het zo is dat Zwarte Piet verboden wordt, zullen er nog een hele hoop andere zaken de schop op moeten omdat de gekleurde medemens daar aanstoot aan neemt.

Daarom is het wat mij betreft zaak Zwarte Piet in stand te houden. Al geef ik geen moer om Zwarte Piet.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:54:23 #272
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189865181
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:41 schreef SugeLucky het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat autochtone Nederlanders het niet pikken dat een groep allochtonen hier bepaalde culturele veranderingen te weeg willen brengen of denken de dienst uit te kunnen gaan maken. In ONS land.
Kijk, een gootsteenputfascist.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:55:22 #273
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865188
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:54 schreef Ringo het volgende:

[..]

Kijk, een gootsteenputfascist.
Heb je een nieuw woord geleerd of zo?
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:55:50 #274
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189865195
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:55 schreef SugeLucky het volgende:
Heb je een nieuw woord geleerd of zo?
Ja.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_189865204
Mooi woord voor scrabble ouwe infantiele balhaar.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:58:36 #276
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865223
stampvoetend met je baret door de portiekflat zeker
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:59:52 #277
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_189865236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:58 schreef SugeLucky het volgende:
stampvoetend met je baret door de portiekflat zeker
Hoe weet jij dat :@
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:03:38 #279
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189865258
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:44 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

je praat het geweld goed
Helemaal niet. Ik zeg alleen dat er nu ook speciale aandacht voor KOZP was.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:03:55 #280
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189865261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:47 schreef probeer het volgende:
Mag ik die vraag beantwoorden?
Uiteraard mag dat.

Ik heb hier ook wel vaker gevraagd wie en wat dat "alt-right" nou eigenlijk is, misschien hoor ik daar ook wel bij in de ogen van een aantal personen hier. Maar ja, daar krijg ik ook nooit een concreet antwoord op.

Dus be my guest.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:04:30 #281
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189865267
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:35 schreef Ringo het volgende:

[..]

Wat is dat toch voor gezever over “dreigbrieven”. Er is een brief gestuurd naar sponsors van de intocht, waarin stond dat de aandacht van KOZP zich ook op hen richt, als er niks verandert.
Geef maar even je NAW gegevens in PM door, dan kom ik je ook wat speciale aandacht geven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189865284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Correct.

Neemt niet weg dat ik nog even een slag om de arm hou met dit hele gebeuren. 60 Man (volgens Jerry) die met knuppels en vuurwerk de boel even inelkaar komen timmeren en vernielen, als het allemaal zo georganiseerd is gegaan wil ik daar wel ff wat meer van weten.
Plus dan waren ze echt wel binnen gekomen. Blijft het een stomme aktie natuurlijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_189865356
Wanneer je gootsteenputfascist goegelt krijg je twee hits: dit topic, en de spoelbakkenshop.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:14:35 #284
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189865372
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mensen vinden het irritant, niet leuk , bedreigend dat ze geimiteerd worden, wat oa flauwe pietgrapjes uitlokt naar hun toe.
Hier gaat het al mis.
Ze worden niet geimiteerd. Dat ze zichzelf als zwarte piet zien is al aanmatigend genoeg en ontstellend dom ook.
En als je je ergert aan rotte vis dan zul je daarvoor worden uitgescholden, want dat kwetst het meest.
quote:
Dat is reden genoeg om te stoppen met dat zp-theater.
Als je het niet leuk vind, kun je ervoor kiezen niet mee te doen. KOZP sympathisanten willen dat het een inclusief feest is, maar zo is het nooit bedoeld. Blijf lekker weg als je je niet welkom voelt, want dan ben je waarschijnlijk ook niet welkom. Dit is een "ons soort mensen"-feest.

quote:
Of je er wel of niet een etiketje racisme aan moet hangen is niet zo relevant
[..]
Behalve dat dat daarover jurisprudentie is.
quote:
De eigen Nederlandse cultuur is ook dat iedere burger evenveel rechten heeft tot meningsuiting en andere burgerrechten en dat rekening houden met minderheden belangrijk is.
Dat is niet de eigen Nederlandse cultuur. Nederlanders houden geen rekening met andere zuilen, hooguit dat ze voor het oog van de wereld hun eigen zuil niet zullen bevuilen.
Evenveel rechten? Natuurlijk niet, het hemd is nader dan de rok.
Voor de duidelijkheid: ik heb het over Nederlanders als etniciteit, niet als staatsburgerschap.

quote:
En deze principes gaan boven een figuur uit het sinttheater.
De werkelijke discriminatie is niet de figuur ZP maar het onvermogen en onwil van mensen de gevoelens van hen die geimiteerd worden ter harte te nemen.
Er wordt niet geïmiteerd, dus waarom zou je rekening houden met dergelijke waanbeelden. Het is al -tig keer uitgelegd, maar willens en wetens blijven volhouden dat je wordt geïmiteerd gaat je zaak niet helpen, zeker niet als je daarmee mensen ernstig kwetst. Je bent echt van de ratten besnuffeld als je denkt dat je op ook maar enige manier op een goddelijk wezen als Zwarte Piet kunt lijken, een verpersoonlijking van de voorouders van etnische Nederlanders.
pi_189865376
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik zeg alleen dat er nu ook speciale aandacht voor KOZP was.
ja hoor, en bin laden, die had ook wat speciale aandacht voor het world trade centre.

je probeert dit gelijk te trekken met de speciale aandacht die KOPZ zou willen geven aan steden die niet switchen. dat is onzin. we weten best dat KOPZP niets gewelddadigs van plan is.
pi_189865383
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:13 schreef OllieA het volgende:
Wanneer je gootsteenputfascist goegelt krijg je twee hits: dit topic, en de spoelbakkenshop.
bel de van dale
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:17:23 #287
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189865410
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja hoor, en bin laden, die had ook wat speciale aandacht voor het world trade centre.

je probeert dit gelijk te trekken met de speciale aandacht die KOPZ zou willen geven aan steden die niet switchen. dat is onzin. we weten best dat KOPZP niets gewelddadigs van plan is.
Vandaar dat hun frontman al meerdere keren opgepakt voor geweldpleging en zelfs een keer veroordeeld is: https://joop.bnnvara.nl/nieuws/jerry-afriyie-alsnog-veroordeeld

nee mijn beste pokkerdepok, gelijke monniken gelijke kappen. Als speciale aandacht bij KOZP niet gewelddadig is, dan is mijn opmerking dat ook niet. En ik ben blij dat jij dat nu ook inziet.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:17:29 #288
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865411
Het is ook nog een bijzonder lelijk woord. Slecht verzonnen.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:17:32 #289
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189865412
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:14 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja hoor, en bin laden, die had ook wat speciale aandacht voor het world trade centre.

je probeert dit gelijk te trekken met de speciale aandacht die KOPZ zou willen geven aan steden die niet switchen. dat is onzin. we weten best dat KOPZP niets gewelddadigs van plan is.


"Speciale aandacht"...
pi_189865416
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 21:57 schreef SugeLucky het volgende:
Het is duidelijk dat het grootste gedeelte van het Nederlandse volk niet voor die KOZP gaat zwichten.

Soms moet je gewoon naar de stem van de meerderheid luisteren en je neerleggen bij het feit dat iets wat jij wilt, niet gaat gebeuren.

En als je toch maar door blijft drammen, mag je best met harde hard gecorrigeerd worden wat mij betreft.

Vrijheid van meningsuiting blijft een recht.
Ook als de mening (nog) niet een meerderheid vormt.
Stel je bent voorstander van een hondenuitlaatplaats aan de Molenweg.
En de meerderheid is voorlopig tegen, want dat is geen traditie in de Molenweg.
Dan heb je als tegenstander nog steeds het recht van vereniging en vergadering, en ook nog steeds de vrijheid van meningsuiting.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:19:16 #291
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:19:45 #292
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189865443
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend dat jij meedoet op dit forum. Daarom wil ik graag dat jij ophoudt mee te doen, want het moet wel leuk blijven voor MIJ om hier te blijven posten. Dus gelieve jezelf vanaf nu niet meer hier te laten zien.

Wat zeg je, je hebt ook rechten? Nee, dit forum moet een inclusief karakter hebben en daar hoor jij niet meer bij. We willen namelijk dat iedereen zich op zijn gemak voelt, en jouw aanwezigheid verstoort dat. We kiezen er dus voor om jou te verbieden hier nog te komen, zodat de rest van ons door kunnen gaan en dit forum voor iedereen gezellig te kunnen laten blijven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_189865450
Mooie actie, dat zal ze leren.
pi_189865453
KOZP is op de snelweg klemgereden en hun auto’s zijn nu wel kapot geslagen maar geloof me, een dezer jaren zullen ze misschien ooit eens in de toekomst ook openlijke geweldpleging plegen en dan is dit allemaal eigenlijk oké.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:23:42 #295
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189865498
Of het nu 60 of 37 gemaskerde aanvallers waren die een bijeenkomst van mensen met een andere mening verstoorden maakt niet echt uit, toch? Of vinden we het ook okay als 13-67 gemaskerde moslims het COC binnenvallen?
pi_189865519
Tja ik wil het niet goed praten maar die nichten moeten weten dat dat canal pride gebeuren gewoon heel veel weerstand uitlokt.
pi_189865521
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Qarrad het volgende:
Of het nu 60 of 37 gemaskerde aanvallers waren die een bijeenkomst van mensen met een andere mening verstoorden maakt niet echt uit, toch? Of vinden we het ook okay als 13-67 gemaskerde moslims het COC binnenvallen?
Enige wat relevant is is welke partij er is binnengevallen. Iets wat deze aanval uiteraard legitimeert.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:25:22 #298
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_189865522
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Qarrad het volgende:
Of het nu 60 of 37 gemaskerde aanvallers waren die een bijeenkomst van mensen met een andere mening verstoorden maakt niet echt uit, toch? Of vinden we het ook okay als 13-67 gemaskerde moslims het COC binnenvallen?
Nee dat is zeker niet ok.

Het verschil zit hem alleen in het feit of allochtonen of autochtonen iets binnen vallen.
pi_189865526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:24 schreef moby_jones het volgende:
Tja ik wil het niet goed praten maar die nichten moeten weten dat dat canal pride gebeuren gewoon heel veel weerstand uitlokt.
Dat zijn wel onze nichten he
pi_189865536
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Nee dat is zeker niet ok.

Het verschil zit hem alleen in het feit of allochtonen of autochtonen iets binnen vallen.
Precies, je maakt iets kapot in je eigen huis of iemand anders maakt iets kapot in je eigen huis. Onvergelijkbaar.
pi_189865538
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:20 schreef moby_jones het volgende:
KOZP is op de snelweg klemgereden en hun auto’s zijn nu wel kapot geslagen maar geloof me, een dezer jaren zullen ze misschien ooit eens in de toekomst ook openlijke geweldpleging plegen en dan is dit allemaal eigenlijk oké.
???
Voor het geval iemand van KOZP ooit een geweldsdaad kan doen, moeten nu KOZP-mensen met geweld bedreigd worden ?
Is dat jouw filosofie ? Dat neigt naar totalitaire methodes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')