abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:27:07 #201
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
  Moderator zaterdag 26 oktober 2019 @ 17:35:44 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189631102
niet alleen in de provincie, die veronderstelde tegenstelling tussen de randstad en de provincie begint wel wat vermoeiend te worden hoot

die Sabone Scharwachter van die tweet komt ook gewoon uit Nijmegen geloof ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189632298
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We kunnen alsnog gewoon water bij de wijn doen natuurlijk, maar dat dat niet gebeurt is weer 'de schuld van de ander'.
Dat kan zeker, maar ieder jaar weer is het weer hetzelfde gezeik, de groep die hier een kleine minderheid vormt moet per se hun zin hebben ipv zich redelijk op te stellen. Het resultaat is dat je een meerderheid krijgt die zo :R reageert en niet meer naar ze luisterd, nog veel problematischer is het gedeelte dat ook de hakken in het zand gaat zetten.

Imo was de hele discussie niet nodig geweest en heeft KOZP een prima punt, maar de manier waarop ze bezig zijn? :W
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:57:59 #204
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189632319
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:55 schreef Harlon het volgende:

[..]

Dat kan zeker, maar ieder jaar weer is het weer hetzelfde gezeik, de groep die hier een kleine minderheid vormt moet per se hun zin hebben ipv zich redelijk op te stellen. Het resultaat is dat je een meerderheid krijgt die zo :R reageert en niet meer naar ze luisterd, nog veel problematischer is het gedeelte dat ook de hakken in het zand gaat zetten.

Imo was de hele discussie niet nodig geweest en heeft KOZP een prima punt, maar de manier waarop ze bezig zijn? :W
‘Luisterd’;de hele ww vorm bestaat niet eens hoe krijgt iemand het in zijn hoofd dat de vorm gebruikt kan worden in een normale zin?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_189632621
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

‘Luisterd’;de hele ww vorm bestaat niet eens hoe krijgt iemand het in zijn hoofd dat de vorm gebruikt kan worden in een normale zin?
excuses, ik zou er voortaan altijdt een dt achter plaatsen, kan je zelf kiezen welke je fijn vindt.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:27:18 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189632785
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 19:18 schreef Harlon het volgende:

[..]

excuses, ik zou er voortaan altijdt een dt achter plaatsen, kan je zelf kiezen welke je fijn vindt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 27 oktober 2019 @ 03:23:54 #207
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_189642019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 16:11 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat soort mensen moet je de grond in slaan met grof geweld. Als je je laat leiden door een haat jegens een sminkfeestje, ben je knetter gestoord.

Ik zie dat in mijn dorp in de randstad (voorlopig) echt niet gebeuren. Dan wordt er denk gehakt van dat tuig gemaakt.
Ben je zelf net zo fout bezig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 27 oktober 2019 @ 13:06:55 #208
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_189646202
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 03:23 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ben je zelf net zo fout bezig.
Klopt. Maar als je je als volk zo laat leiden naar de slachtbank...
pi_189648159
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De agressieve en intimiderende toon is helaas kenmerkend voor het kamp dat tegen zwarte piet strijd. Schandalig eigenlijk dat ze steeds serieuzer worden genomen door gemeentes en officiële instanties.
Niet alleen in de strijd tegen Zwarte Piet.
pi_189666460
De pietenhaters hebben nu een school beklad die nog wel een zwarte piet gebruikt:

quote:
School in Dordrecht beklad om Zwarte Piet
https://www.telegraaf.nl/(...)eklad-om-zwarte-piet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 28 oktober 2019 @ 16:23:59 #211
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189668925
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De pietenhaters hebben nu een school beklad die nog wel een zwarte piet gebruikt:
[..]

[ afbeelding ]
"Johan de Witt" _O- Moeten ze dat ook niet aanpassen aan "Johan van wie we de kleur niet zullen noemen"?
  maandag 4 november 2019 @ 10:14:30 #212
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_189777118
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 01:36 schreef flipsen het volgende:

[..]

We zijn het hartstikke met elkaar eens ^O^ Dus, als een groep mensen nou aanstoot neemt aan het zwarte van zwarte piet, en kinderen het verschil toch niet merken, waarom zouden we dan niet gewoon denken: "Ach, traditie of niet, of KOZP nou een punt heeft of niet, we kunnen misschien met de hand over ons hart strijken en voor de sinterklaas intocht dit jaar geen zwarte pieten meer inzetten."

Maar ik zal wel te simpel denken. Mij persoonlijk boeit het overigens geen moer, maar ik vind dat eeuwigdurende gezeik "ze verkloten een kinderfeest" onzin, juist om wat jij ook zegt: het maakt de kinderen geen moer uit. Waarom ons dan wel? Oh ja, "ze" pakken onze cultuur af... :Z
Er zijn een aantal redenen waarom ik vind dat Zwarte Piet zwart moet zijn.

- Zwart reflecteert de minste kleuren, ofwel bedekt de meeste vormen en maakt daarmee buurman Henk het meest onherkenbaar.
- We moeten stoppen om bij huidskleur bij alles over eieren te moeten lopen. Huidskleur doet er niet toe, net als haarkleur. Als we steeds alleen bij onderwerpen over huidskleur over eieren moeten lopen, terwijl we wel iemand een dom blondje mogen noemen, zal de wereld er niet beter op worden. Ik wil in een Nederland leven waar ik een blonde pruik op mag zetten om een Duitser voor te stellen, maar ook een zwarte schmink op mag doen om een negroide persoon voor te stellen.
- het simpelste argument is natuurlijk dat ie Zwarte Piet heet, beetje vreemd om 'm blauw te maken, maar goed, geen valide argument.
  maandag 4 november 2019 @ 10:45:29 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_189777578
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is gewoon verleden- gebiedenderwijs.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 4 november 2019 @ 17:46:54 #214
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_189783630
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2019 14:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

KOZP is net kinderachtig en gewelddadig als de tokkie-tegenstanders van Pegida en PVV en de aluhoedjes van FvD.
KOZP zorgt juist voor meer discriminatie, dergelijke groeperingen, ook een Sylvana Simons, drijven het op de spits en dat zorgt voor een tegenreactie.

KOZP snapt niet dat zij juist racisme voeden. Idiote naamgeving ook, waarom moet dit half in het Engels, dat komt ook al zo Tokkie over. Kick Out is ook gewelddadig in naamgeving. Beide groeperingen bestaan uit sneuneuzen.

Importeer maar het Oostenrijkse of Tsjechische Sinterklaasfeest, desnoods vergezeld met Tsjechische en Oostenrijkse agenten. Daar gaat het wel goed en de Tsjechen kunnen er gewoon een leuk kinderfeest van maken zonder gezeur. Bovendien heb je je in dat land te gedragen, want de politie kent geen genade voor 'grappenmakers'. Dansen op een politieauto is in Praag bijvoorbeeld geen goed idee, ook niet in Wenen trouwens.

Ik ben dit gezeik zo zat, ik ga maar naar Wenen voor de Sinterklaasviering. Wij blijken niet normaal te kunnen doen. Beide partijen gedragen zich verschrikkelijk kinderachtig. Zum kotzen.
  maandag 4 november 2019 @ 22:26:22 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189788717
Wie zei ook alweer dat wat aanpassingen wel genoeg waren voor KOZP en dat soort organisaties?

Niet dus:

quote:
Enkele jaren verder is dan nu de vraag: wat is dan het alternatief voor zwarte piet? Geen piet. Punt.
http://stopblackface.com/(...)tructuren-geen-piet/

Maar blijf lekker geloven in de rede van dat soort clubs.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 04-11-2019 22:48:46 (Typo) ]
pi_189788976
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 22:26 schreef AchJa het volgende:
Wie zei ook alweer dat wat aanpassingen wel genoeg waren voor KOZP en dat soort organistaties?

Niet dus:
[..]

http://stopblackface.com/(...)tructuren-geen-piet/

Maar blijf lekker geloven in de rede van dat soort clubs.
Een paar posts terug was er nog een:

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2019 15:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

We kunnen alsnog gewoon water bij de wijn doen natuurlijk, maar dat dat niet gebeurt is weer 'de schuld van de ander'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189789194
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Een paar posts terug was er nog een:
[..]

Goed lezen, chef. Ik snap het, is lastig, maar je mist hier wel een beetje het punt.
pi_189819491
Momenteel in Duindorp

Je raekt an de dinge geweun.
pi_189819518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef Messina het volgende:
Momenteel in Duindorp

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_189823943
quote:
Honderden actievoerders komen op voor ‘pikzwarte’ piet: ‘Van onze tradities blijf je af’
Zonder wekenlange oproepen gewoon spontaan 'honderden' die actie voeren voor Zwarte Piet. Lijkt me duidelijk dat Zwarte Piet nog springlevend is onder de bevolking. Kijken de burgemeesters mee?

https://www.ad.nl/den-haa(...)lijf-je-af~a444c9f2/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 6 november 2019 @ 23:11:09 #221
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189825397
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef Messina het volgende:
Momenteel in Duindorp

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruine pieten #faal
pi_189825461
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zonder wekenlange oproepen gewoon spontaan 'honderden' die actie voeren voor Zwarte Piet. Lijkt me duidelijk dat Zwarte Piet nog springlevend is onder de bevolking. Kijken de burgemeesters mee?

https://www.ad.nl/den-haa(...)lijf-je-af~a444c9f2/
Het is alleen de publieke omroep die er een ding van maakt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189841051

mariammaslouhi twitterde op donderdag 07-11-2019 om 00:16:40 Heel normaal in Scheveningen. Een kinderfeest beschermen met de Hitler/nazigroet. Kinderen waren hierbij aanwezig. Vinden we dit niet bedreigend? Een groet dat symbool staat voor genocide? Black facing en nazigroet, Nederlandse traditie op één plaatje. Well done Den Haag. https://t.co/dh158eFszA reageer retweet
1 grote frame. Uiteraard flink veel geliked en geretweet door KOZP aanhangers in binnen- en buitenland. Mariam El Maslouhi van de Haagse Stadspartij en boegbeeld van KOZP in Den Haag is knettergek.

De Scheveningers pikken het ook niet.
quote:
Scheveningers woedend om beschuldiging ‘massale Hitlergroet’ bij pro-zwartepietenprotest

Volgens VVD’er Oudshoorn en Groep de Mos, maar ook volgens veel Scheveningers, is het absoluut onwaar dat de Hitlergroet werd gebracht. Ook uit (bewegende) beelden blijkt daarvan niks. De betogers juichen, klappen en steken een arm met een vuist of v-teken op. ,,Schandalig om deze mensen als nazi’s neer te zetten”, zegt Oudshoorn. ,,Terwijl je daar geen enkele aanleiding voor hebt”.
https://www.ad.nl/den-haa(...)gn=socialsharing_web

En hoe reageert Mariam?
quote:
Mariam El Maslouhi houdt voet bij stuk dat de Hitlergroet te zien is op de bewuste foto. ,,De beelden spreken boekdelen”, reageerde ze zojuist.
De Hitlergroet. :') :') :')

Totaal de weg kwijt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 7 november 2019 @ 23:05:03 #224
3542 Gia
User under construction
pi_189843419
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is gewoon verleden- gebiedenderwijs.
Nee, het is gewoon fout.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:16:11 #225
3542 Gia
User under construction
pi_189843635
Hoe blij zal de middenstand zijn als het volk massaal Sinterklaas de rug toekeert en voortaan alleen nog de Kerstman laat komen?

Nu verdienen ze fiks aan beide feesten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gia op 08-11-2019 12:12:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')