Dat kan zeker, maar ieder jaar weer is het weer hetzelfde gezeik, de groep die hier een kleine minderheid vormt moet per se hun zin hebben ipv zich redelijk op te stellen. Het resultaat is dat je een meerderheid krijgt die zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We kunnen alsnog gewoon water bij de wijn doen natuurlijk, maar dat dat niet gebeurt is weer 'de schuld van de ander'.
‘Luisterd’;de hele ww vorm bestaat niet eens hoe krijgt iemand het in zijn hoofd dat de vorm gebruikt kan worden in een normale zin?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:55 schreef Harlon het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar ieder jaar weer is het weer hetzelfde gezeik, de groep die hier een kleine minderheid vormt moet per se hun zin hebben ipv zich redelijk op te stellen. Het resultaat is dat je een meerderheid krijgt die zoreageert en niet meer naar ze luisterd, nog veel problematischer is het gedeelte dat ook de hakken in het zand gaat zetten.
Imo was de hele discussie niet nodig geweest en heeft KOZP een prima punt, maar de manier waarop ze bezig zijn?
excuses, ik zou er voortaan altijdt een dt achter plaatsen, kan je zelf kiezen welke je fijn vindt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
‘Luisterd’;de hele ww vorm bestaat niet eens hoe krijgt iemand het in zijn hoofd dat de vorm gebruikt kan worden in een normale zin?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:18 schreef Harlon het volgende:
[..]
excuses, ik zou er voortaan altijdt een dt achter plaatsen, kan je zelf kiezen welke je fijn vindt.
Ben je zelf net zo fout bezig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 16:11 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat soort mensen moet je de grond in slaan met grof geweld. Als je je laat leiden door een haat jegens een sminkfeestje, ben je knetter gestoord.
Ik zie dat in mijn dorp in de randstad (voorlopig) echt niet gebeuren. Dan wordt er denk gehakt van dat tuig gemaakt.
Niet alleen in de strijd tegen Zwarte Piet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De agressieve en intimiderende toon is helaas kenmerkend voor het kamp dat tegen zwarte piet strijd. Schandalig eigenlijk dat ze steeds serieuzer worden genomen door gemeentes en officiële instanties.
quote:School in Dordrecht beklad om Zwarte Piet
https://www.telegraaf.nl/(...)eklad-om-zwarte-piet
"Johan de Witt"quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De pietenhaters hebben nu een school beklad die nog wel een zwarte piet gebruikt:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn een aantal redenen waarom ik vind dat Zwarte Piet zwart moet zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 01:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
We zijn het hartstikke met elkaar eensDus, als een groep mensen nou aanstoot neemt aan het zwarte van zwarte piet, en kinderen het verschil toch niet merken, waarom zouden we dan niet gewoon denken: "Ach, traditie of niet, of KOZP nou een punt heeft of niet, we kunnen misschien met de hand over ons hart strijken en voor de sinterklaas intocht dit jaar geen zwarte pieten meer inzetten."
Maar ik zal wel te simpel denken. Mij persoonlijk boeit het overigens geen moer, maar ik vind dat eeuwigdurende gezeik "ze verkloten een kinderfeest" onzin, juist om wat jij ook zegt: het maakt de kinderen geen moer uit. Waarom ons dan wel? Oh ja, "ze" pakken onze cultuur af...
Het is gewoon verleden- gebiedenderwijs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 18:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
‘Luisterd’;de hele ww vorm bestaat niet eens hoe krijgt iemand het in zijn hoofd dat de vorm gebruikt kan worden in een normale zin?
KOZP is net kinderachtig en gewelddadig als de tokkie-tegenstanders van Pegida en PVV en de aluhoedjes van FvD.quote:
http://stopblackface.com/(...)tructuren-geen-piet/quote:Enkele jaren verder is dan nu de vraag: wat is dan het alternatief voor zwarte piet? Geen piet. Punt.
Een paar posts terug was er nog een:quote:Op maandag 4 november 2019 22:26 schreef AchJa het volgende:
Wie zei ook alweer dat wat aanpassingen wel genoeg waren voor KOZP en dat soort organistaties?
Niet dus:
[..]
http://stopblackface.com/(...)tructuren-geen-piet/
Maar blijf lekker geloven in de rede van dat soort clubs.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 15:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
We kunnen alsnog gewoon water bij de wijn doen natuurlijk, maar dat dat niet gebeurt is weer 'de schuld van de ander'.
Goed lezen, chef. Ik snap het, is lastig, maar je mist hier wel een beetje het punt.quote:Op maandag 4 november 2019 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een paar posts terug was er nog een:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef Messina het volgende:
Momenteel in Duindorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder wekenlange oproepen gewoon spontaan 'honderden' die actie voeren voor Zwarte Piet. Lijkt me duidelijk dat Zwarte Piet nog springlevend is onder de bevolking. Kijken de burgemeesters mee?quote:Honderden actievoerders komen op voor ‘pikzwarte’ piet: ‘Van onze tradities blijf je af’
Bruine pieten #faalquote:Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef Messina het volgende:
Momenteel in Duindorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is alleen de publieke omroep die er een ding van maakt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:47 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zonder wekenlange oproepen gewoon spontaan 'honderden' die actie voeren voor Zwarte Piet. Lijkt me duidelijk dat Zwarte Piet nog springlevend is onder de bevolking. Kijken de burgemeesters mee?
https://www.ad.nl/den-haa(...)lijf-je-af~a444c9f2/
1 grote frame. Uiteraard flink veel geliked en geretweet door KOZP aanhangers in binnen- en buitenland. Mariam El Maslouhi van de Haagse Stadspartij en boegbeeld van KOZP in Den Haag is knettergek.twitter:mariammaslouhi twitterde op donderdag 07-11-2019 om 00:16:40Heel normaal in Scheveningen. Een kinderfeest beschermen met de Hitler/nazigroet. Kinderen waren hierbij aanwezig. Vinden we dit niet bedreigend? Een groet dat symbool staat voor genocide? Black facing en nazigroet, Nederlandse traditie op één plaatje. Well done Den Haag. https://t.co/dh158eFszA reageer retweet
https://www.ad.nl/den-haa(...)gn=socialsharing_webquote:Scheveningers woedend om beschuldiging ‘massale Hitlergroet’ bij pro-zwartepietenprotest
Volgens VVD’er Oudshoorn en Groep de Mos, maar ook volgens veel Scheveningers, is het absoluut onwaar dat de Hitlergroet werd gebracht. Ook uit (bewegende) beelden blijkt daarvan niks. De betogers juichen, klappen en steken een arm met een vuist of v-teken op. ,,Schandalig om deze mensen als nazi’s neer te zetten”, zegt Oudshoorn. ,,Terwijl je daar geen enkele aanleiding voor hebt”.
De Hitlergroet.quote:Mariam El Maslouhi houdt voet bij stuk dat de Hitlergroet te zien is op de bewuste foto. ,,De beelden spreken boekdelen”, reageerde ze zojuist.
Nee, het is gewoon fout.quote:Op maandag 4 november 2019 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is gewoon verleden- gebiedenderwijs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |