Was Emimich niet ook Piovan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
Schaker Emimich, MILF neuker,braddie, mapima
Vertel!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:51 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
DM heeft in dit geval weinig zin, stop die 2 gebruikersnamen maar in google, dan snap je het wel
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene muts die probeerde OUD voor de gek te houden, totdat de Amerikaanse stopcontacten opvielen. Wat een sneu figuur was dat
Hoe is mapima ontmaskerd? Het was dus geen aandachtzoekend tienermeisje uit Den Haag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
Hij heeft zich in DEF nog eens voorgedaan als commando (Galtfactory)... Ging hij vervolgens met een ander account tegen zichzelf praten...quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene muts die probeerde OUD voor de gek te houden, totdat de Amerikaanse stopcontacten opvielen. Wat een sneu figuur was dat
wat dus totaal niet de echte gebeurtenis is, maar er is ook verdomd weinig lol om.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zegt mij niks.
Als je niks mag zeggen in het topic, zie ik het graag in dm
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef Jantje2k het volgende:
@:C.L.Werner die denkt dat hij manager is bij de rijksoverheid
Wat was dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!
Op welke wijze?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:30 schreef MissGiraffe het volgende:
Monkyyy, die overigens rustig verder is gegaan met posten na de ontmaskering, alsof er niets aan de hand was.
Watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Djeez het volgende:
Lot. Of zoiets. Zou met Digger hebben, Tara had haar nog op haar vermeende school opgezocht. Allemaal nep
Zieke mensen op deze wereld johquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Megafestatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Gelezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Volgens mij is nooit duidelijk geworden hoe het precies zat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?
Was het een kloon en wie zaten er achter?
En Yvon Jaspers en Def. P bleken beiden SunChaserquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Die heb ik ontmaskerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Tsja, het kan raar lopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Volgens mij echt. Alleen een kilo of 80 zwaarder dan ze deed voorkomen.quote:
ja maar ja dat is nog niet zo simpel als het lijkt, kree wil ook meeten maar dat lukt ook niet geweldig vlot tot nu toequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:21 schreef -river- het volgende:
Je kan dit voorkomen door te meeten, plak er een dagje dierentuin of zo aan vast.
Het is heel simpel, je wil wel of niet en zegt dat ander dat hij/zij wel wil maar niet kan dan klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja maar ja dat is nog niet zo simpel als het lijkt, kree wil ook meeten maar dat lukt ook niet geweldig vlot tot nu toe
Nee, gewoon beiden bleke nerds met niet zo flatterende bril. Emimich is dezequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Emimich niet ook Piovan?
wat bedoel je. snap niets van deze 2 zinnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat dus totaal niet de echte gebeurtenis is, maar er is ook verdomd weinig lol om.
Nikonloverquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Chia het volgende:
En Kees Zwaan natuurlijk, wat was zijn FOK!naam ook alweer?
Nah.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef Nober het volgende:
Ik weet alleen Juminelle.
Van @:Geralt dat is algemeen bekend.
Welke van de twee? Poema? Hoe ben je erachter gekomen en weet je ook wie erachter zat?quote:
quote:
En MeneerAart bleek gewoon een puisterig studentje ipv de levende legende uit Sesamstraat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
En Yvon Jaspers en Def. P bleken beiden SunChaser
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dubecky dacht ik. En ze had ook nog een nep account van zogenaamd haar nicht ofzo gemaakt maar die weet ik niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dubecky en miss Jones waren niet dezelfden tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:15 schreef Vlinder het volgende:
MissJones was van de stopcontacten. Dat ging echt vies ver.
Er waren van haar nog minstens 2 actief. DuBecky (zou haar nichtje oid zijn) en nog een maar dat weet ik niet meer.
Wat voelden wij ons genaaid zeg
Jawelquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dubecky en miss Jones waren niet dezelfden toch
Karina_x of zoiets? Topicsreeks waarin een kindermeisje advies nodig heeft over de relatie die ze heeft met de vader van de kinderen, uiteindelijk bleek dat het 'kindermeisje' een schrijfster was. Heel wat quotes van fok zijn in het boek terecht gekomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dubecky dacht ik. En ze had ook nog een nep account van zogenaamd haar nicht ofzo gemaakt maar die weet ik niet meer
Missjones was echt om te kotsen
En de nep-zwangerschap van maghrebijnse...
En iets met een boek over een kindermeisje staat me bij ofzo???
Wie is Ynuhh?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ynuhh, Krentenbol, Emimich en Noorsbloed hebben we ook nooit meer terug gezien.
Jij bent eerder, ik had hem ook net gevonden.quote:
Thanks,quote:
Hoe is Braddie ontmaskerd?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende: Even resumeren: Je bent 21 hebt 2 kinderen, je laatste zwangerschap is helaas verkeerd afgelopen, 17katten, 4 honden, je bent een hele tijd werkloos geweest en toen heb je zoveel geld geleend dat je een negatief advies hebt bij het BKR, nu woon je 10 hoog in een flat, en wil je graag een nieuwe lening om de keuken en de badkamer te verbouwen; je zusje zet jouw katten op internet te koop,maar gisteren heb je erweer 6 bijgekregen,wel wil je 2 honden wegdoen; en je doet aan poepsex. Ik geloof dat ik je niet helemaal serieus neem; maar fantasie heb je wel.
![]()
Nooit echt begrepen of zij dit echt was of niet (de rechtse muts)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Juup© op 20-10-2019 11:14:34 (Foto in spoiler gezet) ]
Ik vond het schitterendquote:Op zondag 20 oktober 2019 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die fake zwangerschap en de gevolgen daarvan waren echt om te kotsen
quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nooit echt begrepen of zij dit echt was of niet (de rechtse muts)@Greys wie zit er naast je op deze fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Bedoel jij boebiedoe?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
@:Greys wie zit er naast je op deze foto
Dat is ook onzin. Ik kom haar wel eens tegen op Feesboek en daar ziet ze er normaal uit. er heeft waarsch. een oncharmante foto van haar rondgezworven waar ze er wat steviger uitzag, maar SHE is een prachtige petite vrouw hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij echt. Alleen een kilo of 80 zwaarder dan ze deed voorkomen.
Irl ook meerdere keren gezien door de jaren heen en er is idd absoluut geen stiekeme extra 80 kg. Van iedereen bestaat wel een beetje onflatteuze foto.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is ook onzin. Ik kom haar wel eens tegen op Feesboek en daar ziet ze er normaal uit. er heeft waarsch. een oncharmante foto van haar rondgezworven waar ze er wat steviger uitzag, maar SHE is een prachtige petite vrouw hoor.
Drs. Poema ja. En ik weet niet meer waarom en hoe, maar wel dat het zich bijna volledig in Fok!-fotoboek afspeelde. Drs. Poema gebruikte echt gigantisch neppe foto's die ik niet vertrouwde, had een soort aparte manier van schrijven waardoor ik begon te twijfelen aan haar(of zijn) verhaal en had een soort legertje volgers om zich heen die me vervolgens begon lastig te vallen met scheldkanonnades. Misschien zijn er nog wel sporen van te vinden in mijn fotoboek, want ik delete nooit ietsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke van de twee? Poema? Hoe ben je erachter gekomen en weet je ook wie erachter zat?
Ik vind het dieptriest en vooral echt niet kunnen om dan een miskraam te gaan lopen faken en daarover mee te praten in een topicreeks waarin dames hun verdriet delen.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vond het schitterend![]()
![]()
Zo triest dat ik het nagenoeg vanaf de eerste post al niet geloofde, en dan de kloons die zij nog aangemaakt heeft(ben helaas de namen vergeten, ouderdom hè
).
Goeie kloon wel dan, ik dacht ook altijd dat Maghrebijnse echt was, omdat ze overtuigende foto's had.quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het dieptriest en vooral echt niet kunnen om dan een miskraam te gaan lopen faken en daarover mee te praten in een topicreeks waarin dames hun verdriet delen.
quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:57 schreef Greys het volgende:
SHE bestaat gewoon hoor. En de foto's die ze hier gepost heeft door de jaren heen was zij. Dus zij hoort hier niet in dit topic.
En ik ben de linker 'muts' idd Juup.![]()
![]()
Ik heb vaag meegekregen dat ze ineens weg was op #ANONIEM maar verder nooit wat er gebeurd is. Maar; kloon? Nep? Was een kerel? Of deels echt maar met nepverhalen? Hoe ontdekt?quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goeie kloon wel dan, ik dacht ook altijd dat Maghrebijnse echt was, omdat ze overtuigende foto's had.
Idd, SHE ook wel eens gemeet en ze zag er verder prima uit, ook al had ze kleren aanquote:Op zondag 20 oktober 2019 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Irl ook meerdere keren gezien door de jaren heen en er is idd absoluut geen stiekeme extra 80 kg. Van iedereen bestaat wel een beetje onflatteuze foto.
Dus aan iedereen, hou dit topic gewoon waar het voor bedoeld is en niet voor dit soort onzin.
Ik heb gemist wanneer en hoe Iwanius is ontmaskerd. Waren al zijn restaurantreviews nep? Stond wel vaak een sigaar op.quote:
Nooit echt ontmaskerd, gewoon met de start tussen de benen vertrokken. Wel gek trouwens dat z'n posts wegzijn maar dat z'n profiel nog wel bestaat.quote:Op maandag 21 oktober 2019 13:31 schreef Chule het volgende:
[..]
Ik heb gemist wanneer en hoe Iwanius is ontmaskerd. Waren al zijn restaurantreviews nep? Stond wel vaak een sigaar op.
quote:
Kijk mij op sublieme wijze mod spelen in dit topicquote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
OHJA GEEN FLAMES ETC. IN DIT TOPIC. Discussieren ok. Flamers krijgen notes. Wil wel horen wat TS te melden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |