Volgens mij echt. Alleen een kilo of 80 zwaarder dan ze deed voorkomen.quote:

ja maar ja dat is nog niet zo simpel als het lijkt, kree wil ook meeten maar dat lukt ook niet geweldig vlot tot nu toequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:21 schreef -river- het volgende:
Je kan dit voorkomen door te meeten, plak er een dagje dierentuin of zo aan vast.

Het is heel simpel, je wil wel of niet en zegt dat ander dat hij/zij wel wil maar niet kan dan klopt er iets niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:22 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ja maar ja dat is nog niet zo simpel als het lijkt, kree wil ook meeten maar dat lukt ook niet geweldig vlot tot nu toe

Nee, gewoon beiden bleke nerds met niet zo flatterende bril. Emimich is dezequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was Emimich niet ook Piovan?

wat bedoel je. snap niets van deze 2 zinnen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
wat dus totaal niet de echte gebeurtenis is, maar er is ook verdomd weinig lol om.

Nikonloverquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:26 schreef Chia het volgende:
En Kees Zwaan natuurlijk, wat was zijn FOK!naam ook alweer?

Nah.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 19:28 schreef Nober het volgende:
Ik weet alleen Juminelle.
Van @:Geralt dat is algemeen bekend.

Welke van de twee? Poema? Hoe ben je erachter gekomen en weet je ook wie erachter zat?quote:

quote:

En MeneerAart bleek gewoon een puisterig studentje ipv de levende legende uit Sesamstraat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
En Yvon Jaspers en Def. P bleken beiden SunChaser

quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene muts die probeerde OUD voor de gek te houden, totdat de Amerikaanse stopcontacten opvielen. Wat een sneu figuur was dat
Dubecky dacht ik. En ze had ook nog een nep account van zogenaamd haar nicht ofzo gemaakt maar die weet ik niet meerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!

Dubecky en miss Jones waren niet dezelfden tochquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:15 schreef Vlinder het volgende:
MissJones was van de stopcontacten. Dat ging echt vies ver.
Er waren van haar nog minstens 2 actief. DuBecky (zou haar nichtje oid zijn) en nog een maar dat weet ik niet meer.
Wat voelden wij ons genaaid zeg

Jawelquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dubecky en miss Jones waren niet dezelfden toch

Karina_x of zoiets? Topicsreeks waarin een kindermeisje advies nodig heeft over de relatie die ze heeft met de vader van de kinderen, uiteindelijk bleek dat het 'kindermeisje' een schrijfster was. Heel wat quotes van fok zijn in het boek terecht gekomen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Dubecky dacht ik. En ze had ook nog een nep account van zogenaamd haar nicht ofzo gemaakt maar die weet ik niet meer
Missjones was echt om te kotsen
En de nep-zwangerschap van maghrebijnse...
En iets met een boek over een kindermeisje staat me bij ofzo???

Wie is Ynuhh?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ynuhh, Krentenbol, Emimich en Noorsbloed hebben we ook nooit meer terug gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |