Was Emimich niet ook Piovan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
Schaker Emimich, MILF neuker,braddie, mapima
Vertel!quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:51 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
DM heeft in dit geval weinig zin, stop die 2 gebruikersnamen maar in google, dan snap je het wel
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene muts die probeerde OUD voor de gek te houden, totdat de Amerikaanse stopcontacten opvielen. Wat een sneu figuur was dat
Hoe is mapima ontmaskerd? Het was dus geen aandachtzoekend tienermeisje uit Den Haag?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:25 schreef bamibij het volgende:
Schaker Emimich, MILF neuker,braddie, mapima
Hij heeft zich in DEF nog eens voorgedaan als commando (Galtfactory)... Ging hij vervolgens met een ander account tegen zichzelf praten...quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Die ene muts die probeerde OUD voor de gek te houden, totdat de Amerikaanse stopcontacten opvielen. Wat een sneu figuur was dat
wat dus totaal niet de echte gebeurtenis is, maar er is ook verdomd weinig lol om.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit zegt mij niks.
Als je niks mag zeggen in het topic, zie ik het graag in dm
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:42 schreef Jantje2k het volgende:
@:C.L.Werner die denkt dat hij manager is bij de rijksoverheid
Wat was dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!
Op welke wijze?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:30 schreef MissGiraffe het volgende:
Monkyyy, die overigens rustig verder is gegaan met posten na de ontmaskering, alsof er niets aan de hand was.
Watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Djeez het volgende:
Lot. Of zoiets. Zou met Digger hebben, Tara had haar nog op haar vermeende school opgezocht. Allemaal nep
Zieke mensen op deze wereld johquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Megafestatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Gelezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Volgens mij is nooit duidelijk geworden hoe het precies zat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?
Was het een kloon en wie zaten er achter?
En Yvon Jaspers en Def. P bleken beiden SunChaserquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Die heb ik ontmaskerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Tsja, het kan raar lopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |