Spreek diegene zelf aan en doe je verhaal, je eigen gedrag is nu velen malen erger dan je klacht.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef Nikonlover het volgende:
Godsamme!!!! Wat vind ik dat bloedirritant zegMensen die net een instap DSLR hebben en dan gelijk denken dat ze een topfotograaf zijn
Jeezusmina, iemand die ik op FB heb heeft net een DSLR gekocht en ze plaatst echt continu lelijke foto's. Nu heeft ze blijkbaar photoshop ontdekt en plaatst ze allemaal "prachtige" bewerkte foto's. ''Wat voor foto's dan?'' hoor ik jullie denken. Nou, ze doet de persoon in kleur en de rest van de foto maakt ze zwartwit. En dat echt bij heel veel foto's. Zoiets is alleen leuk als het ook echt bij het onderwerp past. Bij de foto's die zijn plaatst dus echt niet!!!! Tssss.... gebruik dan gewoon je iPhone en doe er een instagramfilter overheen, dat is vaak veel mooier dan dit prutswerk.
Deze foto heb ikke gemaakt (:quote:Op maandag 17 maart 2014 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
Graag wat plaatjes die jij geschoten hebt
Teringmongoolquote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Deze foto heb ikke gemaakt (:
[ afbeelding ]
Nikon is voor de eckte pro'squote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef LompeHork het volgende:
TS denkt dat hij topfotograaf is, maar kocht een Nikon.
Je hebt alleen een body gekocht, gefeliciteerd.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zal straks wel een foto van mij postenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef LompeHork het volgende:
Het is dat het deze TS is, anders had ik Nikon niet genoemd trouwens, prima camera's. Het ligt in 90% van de gevallen aan de fotograaf en niet aan de foto.
Echter is TS zelf zo'n slappe lul welke nooit foto's van zijn eigen (on)kunde post, dus kan ik hier niet mee om gaan.
Duurt lang.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zal straks wel een foto van mij posten
En ik heb een mooie zoomlens!!!! Een 18-300quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt alleen een body gekocht, gefeliciteerd.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat BlueJeans roept.quote:
Canon >quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Post die foto van de vissersboot voor de ondergaande zon die je zo geweldig vond vorige week.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goeie foto, de handleiding van de D800 staat voor driekwart op.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |