Wat was dat?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!
Op welke wijze?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:30 schreef MissGiraffe het volgende:
Monkyyy, die overigens rustig verder is gegaan met posten na de ontmaskering, alsof er niets aan de hand was.
Watquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:53 schreef Djeez het volgende:
Lot. Of zoiets. Zou met Digger hebben, Tara had haar nog op haar vermeende school opgezocht. Allemaal nep
Zieke mensen op deze wereld johquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Megafestatiequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Gelezenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:17 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Volgens mij is nooit duidelijk geworden hoe het precies zat.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe is dat uiteindelijk nou afgelopen?
Was het een kloon en wie zaten er achter?
En Yvon Jaspers en Def. P bleken beiden SunChaserquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 17:37 schreef Farenji het volgende:
De user Lucille bleek in het echt ook helemaal niet Lucille Werner van Lingo te zijn!
Die heb ik ontmaskerdquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 13:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ooooh ja! Weet iemand nog wie dit was?
En @:drspoema was ook een nepperd!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Tsja, het kan raar lopenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 18:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behoorlijke schok toen ze voor mijn deur stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |