Als ik zo de twitter account bekijk van kees_zwaan is nikonlover zo'n 112 mongooltje die achter elke melding aangaat met zijn oranje zwaailicht op zijn driewieler.quote:
Ik moest keihard lachen..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk wat een mooie zonsondergang ik gemaakt heb
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Als ik zo de twitter account bekijk van kees_zwaan is nikonlover zo'n 112 mongooltje die achter elke melding aangaat met zijn oranje zwaailicht op zijn driewieler.
Die foto zouden ze bij omroep limburg nog niet eens laten zien bij het weerberichtquote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk wat een mooie zonsondergang ik gemaakt heb
[ afbeelding ]
Het ergste is nog dat er geen fatsoenlijke foto tussen staat.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Als ik zo de twitter account bekijk van kees_zwaan is nikonlover zo'n 112 mongooltje die achter elke melding aangaat met zijn oranje zwaailicht op zijn driewieler.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Inverted_World het volgende:
Alsof jouw foto's zo briljant zijn TS. Als ik door je flickr pagina scroll zie ik ook alleen maar random saaie kiekjes.de site leest nu: This member is no longer active on Flickr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rectificatie graag... TS heeft geen instap camera ... de rest klopt welquote:Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie jou hier op fok EXACT zoals die persoon die jij in de oP beschrijft.
haha nikonlover is zich helemaal de tering geschrokken dat we nu allemaal weten wie hij isquote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de site leest nu: This member is no longer active on Flickr.
Ohja. TS meent dat omdat ze geen instap camere heeft ze ook beter is dan de rest. Dank voor de opfrissert.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:41 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
rectificatie graag... TS heeft geen instap camera ... de rest klopt wel
En binnenkort ook zijn twitteraccount weg?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
de site leest nu: This member is no longer active on Flickr.
iddquote:Op maandag 17 maart 2014 20:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohja. TS meent dat omdat ze geen instap camere heeft ze ook beter is dan de rest. Dank voor de opfrissert.
TS is geen vrouw.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohja. TS meent dat omdat ze geen instap camere heeft ze ook beter is dan de rest. Dank voor de opfrissert.
en daarna zijn fok account, kan hij bij zijn dinnetje gaan uithuilenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:41 schreef KoningPils het volgende:
[..]
En binnenkort ook zijn twitteraccount weg?
Laten we het hopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en daarna zijn fok account, kan hij bij zijn dinnetje gaan uithuilen
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Geelman het volgende:
HALLONHALLON, HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHA DE BRANDWEER:
[ afbeelding ]
KENT U DEZE MAN, GENAAMD NIKONLOVER?!?!?! HIJ MAAKT HELE MOOIE FOTO'S OUWE VOGELZOEKER
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
KENT U DEZE MAN, GENAAMD NIKONLOVER?!?!?! HIJ MAAKT HELE MOOIE FOTO'S OUWE VOGELZOEKER
wie hebben we hier:quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
OP niet gelezen, maar bij TS weet ik gewoon dat dit het enige juiste antwoord is, waarvoor dank deadprez.quote:
Ja zou ook echt relevant zijn voor Limburg zo'n uitzicht op de zee.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die foto zouden ze bij omroep limburg nog niet eens laten zien bij het weerbericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |