SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's you my love, you who are the stranger
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Inverted_World het volgende:
Alsof jouw foto's zo briljant zijn TS. Als ik door je flickr pagina scroll zie ik ook alleen maar random saaie kiekjes.
Je kutmoeder.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
Kijk wat een mooie zonsondergang ik gemaakt heb
[ afbeelding ]
Een kind van 3 kan dit kiekje nog schieten.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daar zo bijzonder aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, fucking fantastischquote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
De zee is mooi goudkleurig (:quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Inverted_World het volgende:
Alsof jouw foto's zo briljant zijn TS. Als ik door je flickr pagina scroll zie ik ook alleen maar random saaie kiekjes.TS heet KeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is deze...quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me nogal logisch als die zon die kleur heeft, daar doe jij verder weinig aan. Zoiets kan ik ook schieten, al heb ik heel de dag met mijn kop in de zon gezeten en er een koelbox bier doorheen gejaagd.quote:
Is die horizon nou scheef? Kan het slecht zien mobiel.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Je horizon is scheef. Je zon is te fel.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Auw, dat doet pijn aan mijn ogen. Ik zet snel mijn zonnebril opquote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Nikonlover het volgende:
[ afbeelding ]
Denken dat Nikonlover een vrouw is.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kees is ook gewoon een meisjesnaam (bv. Kees Flodder).
Baasquote:
Photobombing noemen ze dat toch wat die vogels doen?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef Nikonlover het volgende:
En de vogeltjes vlakbij de zon zijn coowl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |