Waar ik ze laat? Gewoon in huis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Herkauwer het volgende:
Waar laat je ze allemaal!En heb je ook foto's?
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Herkauwer het volgende:
Waar laat je ze allemaal!En heb je ook foto's?
Ik heb 2 van die eikels binnen lopen, dat is meer dan zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef Adwina het volgende:
En dan nog 4 schatten van Sint Bernhard honden maar daarvoor ga ik een nieuw baasje zoeken omat ze beter op de begane grond kunnen wonen, ik woon zelf 10hoog.
Ik ga me nu bezig houden met mijn poezebeesten, misschien binnenkort nog 3 erbij. Vind 20 wel een mooi rond getal.
Ja, hoe groot is je huis? Want anders lijkt al op dierenmishandelingquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Trut, wel steeds meer katten en dan de honden weg doen! Mafkees! Volgens mij is dit gewoon een HOAX!
Heb 8 kattenbakken in mijn huis, in een slaapkamer die verder niet gebruikt wordt. Kattenluikje in de deur, dus geen last van rare luchtjes die ontsnappen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:22 schreef floopzz het volgende:
en een dagtaak aan het voeren, kattenbakken schoonmaken en naar de dierenarts gaan?
Gefeliciteerd!! (foto's?)
Hallo, ik woon sinds kort 10hoog en die honden hebben een TUIN nodig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:23 schreef koen_pijl het volgende:
Trut, wel steeds meer katten en dan de honden weg doen! Mafkees! Volgens mij is dit gewoon een HOAX!
Hallo, je woont 10 hoog en je neemt er wel 6 katten bij!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Adwina het volgende:
[..]
Hallo, ik woon sinds kort 10hoog en die honden hebben een TUIN nodig.
Valt wel mee, het is een vrij ruime woning. Ze hebben zelfs hun eigen hoekbank met nog een stoel erbij. Ze komen niks te kort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Lienekien het volgende:
17 katten op een flat. Volgens mij ben je dan niet goed bezig.
Want??quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Adwina het volgende:
[..]
Hallo, ik woon sinds kort 10hoog en die honden hebben een TUIN nodig.
Katten zijn klein, heb je weleens een Sint Bernhard gezien? En ik heb er dus 4, 17 katten nemen minder ruimte in dan mijn 4 honden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hallo, je woont 10 hoog en je neemt er wel 6 katten bij!
Ja dat kan inderdaad, maar die beesten van mij willen nooit langer dan een half uur in huis zitten en mijn balkon is niet erg groot.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want??
Kan toch ook gewoon mee gaan wandelen??
Doen ze meeste mensen namelijk...![]()
En waarom ben je dan 10 hoog gaan wonen terwijl je honden hebt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Adwina het volgende:
[..]
Katten zijn klein, heb je weleens een Sint Bernhard gezien? En ik heb er dus 4, 17 katten nemen minder ruimte in dan mijn 4 honden.
Flatje??? Het is een hele ruime nieuwbouw woning hoor, dat ik 10hoog woon betekend niet dat ik in een klein 2 kamer flatje zit.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
Je hebt ook twee kinderen en je bent zelf 21 jaar... Niks op tegen hoor, maar waar laat je je kinderen en jezelf als je met 17 katten op een flatje woont?
Volgens sommige mensen wel hoor...quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En waarom ben je dan 10 hoog gaan wonen terwijl je honden hebt?
Het zijn niet zomaar dingen die je even weg kan doen.
Mijn huis werd gesloopt en kreeg die nieuwbouwflat aangeboden van de huur stichting en die heb ik genomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:28 schreef Sjoem het volgende:
[..]
En waarom ben je dan 10 hoog gaan wonen terwijl je honden hebt?
Het zijn niet zomaar dingen die je even weg kan doen.
Dan hebben de honden toch ook ruimte genoeg?quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Adwina het volgende:
[..]
Flatje??? Het is een hele ruime nieuwbouw woning hoor, dat ik 10hoog woon betekend niet dat ik in een klein 2 kamer flatje zit.
Dat is ook zeker niet mijn bedoeling, ik wil dat ze goed terecht komen. Op een boerderij ofzo of grote villa.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen wel hoor...
Die knopen ze wel even vast aan een boom in een bos...
Hiermee wil ik uiteraard niet impliceren dat de ts daar ook doet.
Ik quote mezelf nog maar eens even..quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, kijk gewoon even naar haar postgeschiedenis, zegt genoeg volgens mij..
In huis ja maar zoals ik al zei, die beesten willen wel om het half uur naar buitenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:30 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Dan hebben de honden toch ook ruimte genoeg?
Je hebt gelijk, volgens mij is dit maar een geintje.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:29 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, kijk gewoon even naar haar postgeschiedenis, zegt genoeg volgens mij..
Mijn katten worden goed verzorgd hoor, komen niks te kort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het echt gestoord, met 17 katten in een flat en dan nog beweren dat ze ruimte genoeg hebben.
Gestoord??? Nou nee, noem mezelf liever een dierenvriend die vooral gek is op katten. Mijn kinderen zijn ook dol op die beesten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgens mij is dit maar een geintje.
Of het is een behoorlijk gestoorde mevrouw wat hulp nodig heeft.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik quote mezelf nog maar eens even..
Een echte dierenvriend die haar honden gewoon even wegdoet ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Adwina het volgende:
[..]
Gestoord??? Nou nee, noem mezelf liever een dierenvriend die vooral gek is op katten. Mijn kinderen zijn ook dol op die beesten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende:
Even resumeren:
Je bent 21 hebt 2 kinderen, je laatste zwangerschap is helaas verkeerd afgelopen, 17katten, 4 honden, je bent een hele tijd werkloos geweest en toen heb je zoveel geld geleend dat je een negatief advies hebt bij het BKR, nu woon je 10 hoog in een flat, en wil je graag een nieuwe lening om de keuken en de badkamer te verbouwen; je zusje zet jouw katten op internet te koop,maar gisteren heb je erweer 6 bijgekregen,wel wil je 2 honden wegdoen; en je doet aan poepsex.
Ik geloof dat ik je niet helemaal serieus neem; maar fantasie heb je wel.
![]()
Wat hebben die andere dingen die jij nu noemd met mijn dieren te maken? helemaal niks. Ik heb het over mijn beesten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende:
Even resumeren:
Je bent 21 hebt 2 kinderen, je laatste zwangerschap is helaas verkeerd afgelopen, 17katten, 4 honden, je bent een hele tijd werkloos geweest en toen heb je zoveel geld geleend dat je een negatief advies hebt bij het BKR, nu woon je 10 hoog in een flat, en wil je graag een nieuwe lening om de keuken en de badkamer te verbouwen; je zusje zet jouw katten op internet te koop,maar gisteren heb je erweer 6 bijgekregen,wel wil je 2 honden wegdoen; en je doet aan poepsex.
![]()
OMG!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende:
Even resumeren:
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende:
Even resumeren:
![]()
Dit kan dus al neit kijk maari n zijn profiel het is een man!quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:32 schreef doeka het volgende:
Even resumeren:
![]()
Het liefst breng ik ze onder bij kennissen en familie. Mijn ouders nemen waarschijnlijk Castor en Buddah in huis.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:33 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Een echte dierenvriend die haar honden gewoon even wegdoet ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |