abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:22:06 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_188983524
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-statement-a3973416

Nikab Elham (19) draagt sinds haar vijftiende een nikab. Ze trekt zich weinig aan van de ‘boerkawet’ en wordt op straat vaak lastiggevallen. „De sluier beschermt tegen kwade dingen.”

Als ze naar buiten gaat, maakt ze įltijd iets vervelends mee. Elham (19) draagt sinds haar vijftiende een nikab. Alleen haar ogen zijn zichtbaar. Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes. Ze hebben dan niet met elkaar gesproken, het gaat volgens Elham om wat ze draagt – een lang zwart gewaad, een zwarte hoofddoek en een gezichtssluier. Ze is één van de circa 200 vrouwen in Nederland die een nikab of boerka draagt.

Mensen vinden dat eng, merkt ze. Ze associėren het met Islamitische Staat, met bomgordels, met terroristen. Ondernemer en columnist Annemarie van Gaal zei afgelopen maand in Jinek dat ze er een „unheimisch” gevoel bij krijgt. Dat begrijpt Elham wel, en toch betwijfelt ze of je dan bang bent voor de juiste mensen. „Wij zijn juist rustige personen.”

Elham is niet bang. Ze trekt zich weinig aan van de ‘boerkawet’ die op 1 augustus inging, de wet die zegt dat zij zo gekleed niet met het openbaar vervoer mag reizen en niet het ziekenhuis, politiebureau of gemeentehuis in mag. Ze gaat – met gezichtssluier – voor haar opleiding vijf dagen per week met de trein en bus van Roosendaal naar Rotterdam.

Vanwege haar veiligheid wil ze niet met haar achternaam in de krant. Ze woont bij haar moeder en broertje en wil hen niet belasten. „Straks gaat iemand de muren bekladden of spullen tegen de ramen gooien. Ik wil niet dat mijn familie door mij in de problemen komt.”

Ze wil niet te veel zeggen over hoe ze eruitziet onder haar nikab. Wat ik kan zien: zwarte Adidas-gympen en een felroze tasje met gouden motief. Volle wimpers en donkere ogen. Geen make-up. Op WhatsApp en Instagram is haar profielfoto een foto van haar kat.

Haar ouders komen uit Marokko, ze ontmoetten elkaar in Nederland
Elham is geboren in Roosendaal, ze heeft een zus en een broertje. Toen zij een peuter was, gingen haar ouders uit elkaar. Met haar vader heeft ze sporadisch contact. Haar moeder werkt bij een kledingbedrijf in Bergen op Zoom, haar vader werkt niet. Beiden zijn islamitisch, maar zijn het niet eens met haar keuze om een nikab te dragen. Haar moeder wil niet met haar over straat; ze zijn al vijf jaar niet meer samen de stad in geweest.

Haar moeder, gekleed in een spijkerbroek, slippers en een trui, zegt: „Ik vind het gevaarlijk dat ze zo naar buiten gaat. Mensen worden er boos van.” Haar moeder heeft het wel geprobeerd, samen naar de Jumbo. „Maar als iemand mijn dochter uitscheldt, scheld ik terug. Als ze haar slaan, zou ik terugslaan. Ik heb in de 38 jaar dat ik in Nederland woon, nooit problemen gehad, maar zij is mijn kind, snap je, daar vecht ik voor.” Ze mist het wel, dat ze niet samen op stap kunnen.

Waarom wil Elham zo graag gesluierd door het leven? „Door me zo te kleden aanbid ik mijn schepper, Allah, en kom ik dichter bij hem te staan.” Ze voelt zich er prettig bij, zegt ze. „Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog. Ze is er niet van gediend. Haar toekomstige man mag haar zien, verder niet.

Nakijken, sissen en wijzen
Als we samen vanaf haar huis in Roosendaal naar haar opleiding in Rotterdam reizen, zie ik onderweg hoeveel mensen haar nakijken, wijzen, sissen.

In de metro zit een man met een geruit overhemd, een spijkerbroek, kort grijs haar en een bos bloemen op schoot. Hij zegt: „Doe dat lapje van je gezicht. Je bent hier in Nederland.” Als Elham lacht, zegt hij: „Ik lach jou uit, met je tafelkleedje.”

Meestal gaat ze er lacherig mee om, zegt ze. Alleen als ze chagrijnig is, kan ze fel reageren. Scheldwoorden gebruikt ze niet. „Ik let op mijn taalgebruik. Het hoort niet bij een moslim om grove woorden te gebruiken. Maar ik kan wel pittig zijn in mijn statement.”

Thuis gaat de nikab af, familie en vriendinnen mogen haar onbedekt zien. Ze is thuis veel op haar kamer, speelt met haar twee katten, leest jeugdboeken van Helen Vreeswijk (titels als Vermist, Eerwraak, De stalker, Loverboys), tekent, zingt of kijkt op Netflix naar La casa de papel en Vis a vis. Ze chat met vriendinnen, maakt foto’s van eten en zet deze op Instagram. Soms gaat ze met een vriendin naar de bioscoop of een hapje eten. Binnenkort wil ze naar een Escape Room.

Haar moeder wil niet met haar over straat

Haar vriendinnen kleden zich niet zoals zij. Sommigen hebben een hoofddoek, anderen niet. Zij heeft er geen oordeel over, zegt ze. Iemand met een zomers truitje en een korte broek kan evengoed een vriendin van haar zijn. „Zij accepteren mij zoals ik ben, dus ik accepteer hen ook. Wie ben ik om te bepalen hoe zij zich kleden?” „Adviseren” doet ze soms wel. „Aan een moslima kan ik wel uitleggen waarom het niet goed is om er zo bij te lopen, maar ik zal haar niets opdragen. De islam kent geen dwang.” Ze heeft een keer een vriendin overgehaald om langere, wijdere kleding te dragen. De jonge vrouw droeg eerst strakke kleding, na een paar keer praten paste ze haar stijl aan. „Dat is dan een opluchting voor mij, ik heb haar geholpen om dichter bij God te staan.” Er zijn geen vriendinnen of klasgenoten die niet met haar over straat willen, zegt ze. „Ze zijn eerder trots, dat ik mijn eigen keuze maak.”

Vlak voordat ze de straat op gaat, bereidt ze zich mentaal voor. „Dan zeg ik tegen mezelf: er gaat sowieso weer iets gebeuren. Laat maar komen, ik kan het hebben.” Sinds de wet is veranderd en het AD schreef dat het burgerarrest ingezet mag worden (bij ontdekking van een strafbaar feit is iedereen bevoegd om een verdachte aan te houden), gaat ze niet meer naar buiten op slippers (met zwarte sokken erin). „Sneakers en een jogging broek, voor het geval ik voor mezelf moet opkomen.” Ze heeft nu een enkelblessure, maar normaal traint ze vijf keer per week – fitness, krachttraining (in een Ladies Only sportschool) en thaiboksen. Ze wil maar zeggen: ik laat me niet zomaar tegen de grond werken.

Is de nikab misschien ook een vorm van rebellie? Een manier om te zeggen: ik kies mijn eigen pad?
„Misschien wel. Ik weet het niet. Ik ben altijd zo geweest. Vastberaden. Als ik iets wil, ga ik ervoor en maakt het me niks uit wat anderen vinden.”

Zo was het ook met haar opleiding. Ze zit in het tweede jaar van de opleiding ‘allround medewerker mode’ aan het Albeda college in Rotterdam. Dat ze zich bedekt, zegt niks over haar gevoel voor stijl of dat ze niet van mooie kleding houdt, zegt ze. „Mijn mind is colourful.” Tijdens de toelatingsgesprekken werden volgens haar vragen gesteld als: ‘Is mode echt iets voor jou?’ en ‘Weet je wel zeker dat je deze studie wilt doen?’ Ze moest vaker op gesprek komen dan klasgenoten, ontdekte ze later. Daar heeft ze niets van gezegd, ze wil geen problemen.

‘Dat ding’ willen we hier niet zien
Toen ze haar toelieten, vertelt ze, wees de docente naar haar nikab en zei: „dat ding” willen we hier niet zien. Ze dacht: het zal wel bij de regels horen. En: ik wil die opleiding doen, dus ik ga niet tegenstribbelen. Vanuit de overheid was er toen nog geen verbod, maar scholen mogen een eigen gedragscode hebben. Frans Roozen, woordvoerder van het Albeda College: „Gezichtsbedekkende kleding staan we al heel lang niet toe, we vinden het niet prettig in de les. Voor iedereen die hier binnenkomt, gelden dezelfde regels, voor studenten, docenten en gasten.” Met Elham maakten ze een afspraak: op school vervangt ze haar nikab voor een jilbab (gezicht zichtbaar, lichaam bedekt).

Meteen in het eerste jaar kreeg ze een reprimande. Ze heeft een spiegel nodig om haar nikab na een schooldag weer op te zetten. Dat doet ze in het toilet, zo’n tien meter van de uitgang. Op weg naar buiten sprak een docent haar aan, later werd ze er door haar mentor op aangesproken. Nu gaat Elham aan het eind van de dag op een drafje het gebouw uit, hopend dat ze dat kleine stukje niemand tegenkomt.

Lees ook:Stevig doorlopen, oogcontact vermijden
Na de studie wil ze een bedrijf opzetten, een eigen merk, of kleding importeren. Dat plan heeft met de nikab te maken: van haar „zusters” (andere nikab-draagsters) weet ze dat solliciteren weinig zin heeft.

Ze wil ook trouwen en kinderen krijgen. Stel dat ze over een paar jaar kinderen heeft, neemt ze die dan mee in de trein, terwijl ze het risico loopt bespuugd, geduwd of uitgescholden te worden? „Daar wil ik mijn kinderen niet aan blootstellen. Ik zou alleen met mijn gezin reizen als mijn man erbij is.” Als ze dringend ergens naartoe moet en hij is er niet, neemt ze oppas, zegt ze.

Over de rolverdeling tussen man en vrouw in een islamitisch huwelijk hoor je vaak: als vrouw moet je je man gehoorzamen. Klopt, zegt Elham. Het klinkt alsof dįt moeilijk gaat zijn voor haar. Zij komt meer zo over: ik ga voor wat ik wil en als het je niet bevalt, jammer dan. „Klopt. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.” Haar ogen lachen.
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:27:26 #2
65846 Bocaj
47th President.
pi_188983581
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:28:18 #3
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_188983587
Opzouten :W
"Hoka Hey!"
pi_188983599
Succes met je toekomst meid.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188983603
Ja fraai en leuk en alles, maar zulks mensen horen dus niet thuis in Nederland. Ga dat maar lekker in een zandbak ergens doen. En nee, daar is niets racistisch aan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:30:48 #6
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188983605
Laat gewoon je gezicht zien, dat is het enige. Wat jij verder geloofd, doet, draagt is niet boeiend.
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:33:18 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188983622
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij is het daar verboden om zo rond te lopen , weet het niet zeker.
Misschien een Marokkaanse Fok!er die ff duidelijkheid kan geven
Ik ben inmiddels overleden
pi_188983631
Echt puberaal dat meisje.
pi_188983637
„Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog. Ze is er niet van gediend. Haar toekomstige man mag haar zien, verder niet.

Toch mooi dat islam. De enigste reden waarom vrouwen gesluierd moeten is omdat die zwakzinnigen zich niet kunnen beheersen en geen respect voor vrouwen hebben.
pi_188983661
Wat een leuk verhaal over hoe compleet labiele personen hun heil kunnen vinden in een ideologie die lijkt te zijn geschapen voor mensen zoals hun.
pi_188983724
Seksisme.
  dinsdag 17 september 2019 @ 00:54:33 #12
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188983744
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:35 schreef Patatmetrijst het volgende:
„Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog. Ze is er niet van gediend. Haar toekomstige man mag haar zien, verder niet.

Toch mooi dat islam. De enigste reden waarom vrouwen gesluierd moeten is omdat die zwakzinnigen zich niet kunnen beheersen en geen respect voor vrouwen hebben.
Wel jammer dat het feminisme dit circus ziet als de bevrijding van vrouwen terwijl het gewoon angst is. Zeker voor de minder stabiele vrouwen.
pi_188983855
terwijl die 3 gaten gewoon gloryholes zijn
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:10:56 #14
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_188983878
"De sluier beschermt tegen kwade dingen,"
quote:
Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes. Ze hebben dan niet met elkaar gesproken, het gaat volgens Elham om wat ze draagt – een lang zwart gewaad, een zwarte hoofddoek en een gezichtssluier.
"zoals de lust van mannen."
quote:
Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:24:18 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188983964
Gewoon een psychische stoornis dit mens.
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:26:55 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188983974
Sinead O'connor

.
  dinsdag 17 september 2019 @ 01:49:57 #17
455560 Logic91
Always stay rational
pi_188984066
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.

Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten? :')
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_188984090
Kunnen deze verdwaalde zandsnorkels niet gewoon hun pacman outfit dragen in de woestijn aub ;(
metal up your ass
  dinsdag 17 september 2019 @ 02:02:30 #19
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188984105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.

Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten? :')
Daar komt denk ik de vrouw om de hoek kijken. Het is belangrijk om vrouwen te versterken in deze religies, maar kan je dat afdwingen vanuit je veilige huis in het westen? Daar gaan veel goede bedoelingen de mist in.
  dinsdag 17 september 2019 @ 02:58:40 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188984199
Waarom zou ik me druk moeten maken over deze dame? Het zijn er ten slotte zó weinig.
(Of geldt dat flutargument dan niet?)

Trouwens, ook nog eens volstrekt ongeloofwaardig.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 17 september 2019 @ 04:01:33 #21
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_188984211
Bespuugd ja? Waarom kan ik dit zo moeilijk geloven...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_188984513
Beschermt tegen kwade zaken. Iedereen valt je lastig. Aha.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_188984542
Wel lekker warm in de winter
  dinsdag 17 september 2019 @ 06:16:19 #24
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_188984546
On-Nederlandse cultuuruitingen horen hier niet thuis. Deze verknipte vrouw moet weg.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  dinsdag 17 september 2019 @ 06:27:35 #25
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188984564
quote:
Dit wordt in Marokko ook niet geaccepteerd.
  dinsdag 17 september 2019 @ 06:30:05 #26
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188984572
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:35 schreef Patatmetrijst het volgende:
„Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog.
Kortom, het helpt niet.
  dinsdag 17 september 2019 @ 06:33:55 #27
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188984581
quote:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan.
De mannelijke lust mag er volop zijn binnen het huwelijk. Daarbuiten moet de man zich beheersen, waarmee hij Allah eert en in het Paradijs zal komen.
pi_188984629
Als je geloof sterk genoeg is kan je alle verleidingen weerstaan.

Dit vat ik maar ondet 'labiel pubergedrag'.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_188984789
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dit wordt in Marokko ook niet geaccepteerd.
Onzin, in bepaalde overheidsgebouwen wordt het niet geaccepteerd. Maar in Marokko wordt het overal gedragen.

quote:
Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Typische het racistische witte haatmisdrijf, ze kiezen altijd het zwakkere geslacht uit. Ze durven nooit in bijzijn van hun man. Lafaards.
Geen sig.
  dinsdag 17 september 2019 @ 07:26:27 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_188984795
19 jaar, begonnen op haar 15de. Ze draagt dat ding juist voor de aandacht.
pi_188984826
Toch geinig dat het nergens in de Koran staat.

De vrouw.. en de man, moeten de juwelen bedekken.
Daarmee werd overduidelijk de geslachtsdelen bedoeld.

Door latere geschriften, de hadiths, wat volgens islamitische wetten voor op gesteld moet worden op de oorspronkelijke teksten, is dat veranderd naar niet meer dan ogen en enkel zichtbaar.

Ook apart dat de rest van de wereld qua mannen en vrouwen over het algemeen de lust onder controle weet te houden, geez i wonder what makes the difference.

Achterlijke cultuur is achterlijk.. en dat importeren maakt je achterlijk als land.
pi_188984861
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
  dinsdag 17 september 2019 @ 07:39:50 #33
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188984879
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:23 schreef Knudde het volgende:

[..]

Onzin, in bepaalde overheidsgebouwen wordt het niet geaccepteerd. Maar in Marokko wordt het overal gedragen.
Het wordt gedragen maar niet geaccepteerd, want het is niet-Marokkaans.
pi_188984919
Blijkbaar laat ze wel haar gezicht zien op school, én thuis aan vrienden en familie. Dan kan dat toch net zo goed altijd?

Verder heb ik er geen probleem mee. Zolang je niemand iets aandoet, mag van mij alles.
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:18:20 #35
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_188985127
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:46 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar laat ze wel haar gezicht zien op school, én thuis aan vrienden en familie. Dan kan dat toch net zo goed altijd?
Het idee is dat ze zichzelf moet verantwoorden voor Allah. Thuis zijn geen "vreemde mannen", dus dat is acceptabel. Blijkbaar kan ze tegenover Allah ook verantwoording afleggen over haar keuze om op school geen nikaab te dragen. Maar niet over "altijd".

Daarom zou je een strengere wet moeten bepleiten. Dat maakt de verantwoording makkelijker: "er staat de doodstraf op een hoofddoek, dus helaas moet ik zonder dat een vroom leven leiden".
pi_188985179
Je kan deze vrouwen ook chippen, hoeft je alleen maar met een scanner te richten en "pieliep" je weet met wie je te maken hebt.

De extra aandacht (want daar gaat het allemaal om) zal snel verdwijnen.
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:28:16 #37
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_188985199
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:26 schreef Twiitch het volgende:
19 jaar, begonnen op haar 15de. Ze draagt dat ding juist voor de aandacht.
Dit is gewoon puberaal gedrag inderdaad.
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:38:46 #38
182233 thedeedster
pi_188985297
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
Ontiegelijk dik zijn op middelbare leeftijd ook. Dus hou maar elke twee weken een Suikerfeest. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188987182
De lust van mannen in de westerse wereld is toch best geschaafd. Lekker land dan daar als je dat aan doet voor zelfbescherming.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:08:05 #40
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188987243
quote:
Als ze naar buiten gaat, maakt ze įltijd iets vervelends mee. Elham (19) draagt sinds haar vijftiende een nikab. Alleen haar ogen zijn zichtbaar. Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Ik ben blij dit te lezen. ^O^

Ik dacht eigenlijk dat Nederland nogal apathisch was, dat we het allemaal maar laten gebeuren. Maar blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse burgers die zich storen aan zo'n achterlijk, mensonterend gordijn.
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:14:52 #41
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_188987348
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat Nederland nogal apathisch was, dat we het allemaal maar laten gebeuren. Maar blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse burgers die zich storen aan zo'n achterlijk, mensonterend gordijn.
Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  dinsdag 17 september 2019 @ 11:21:44 #42
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188987454
quote:
Dit dus, of nog beter: Saoedi Arabie. Het is toch helemaal niet leefbaar om je zo te willen uitdossen in een Westerse maatschappij. Wij hebben hier gezichten en gezichtsuitdrukkingen nodig voor onderling vertrouwen, eigenlijk zoals 99% van de mensheid. Wij anticiperen op gezichtsuitdrukkingen, mensen die deze niet kunnen lezen hebben het heel erg moeilijk in de maatschappij. Die Wahabieten/Salafisten willen van ons allemaal autisten maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door -XOR- op 17-09-2019 11:30:41 ]
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_188987577
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor. :N
Er is helemaal niemand die haar lastig valt, allemaal verzinsels. Ze doet een Smollettje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_188987766
Echt zo'n mooi geschreven propaganda verhaaltje, over hoe erg en zielig en dapper ze wel niet is. Sorry maar dit soort dingen filtert je kop er tegenwoordig toch inmiddels wel uit als je een beetje beetje op let.
pi_188988308
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.

Islamopunk.
  dinsdag 17 september 2019 @ 12:15:09 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188988321
Wat een verknipt wijf
pi_188988333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.

Islamopunk.
Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur. :') 8)7 _O-

Die IS-gangers dat zijn ook gewoon een soort van woodstockgangers met al hun haren en idealen.
pi_188988344
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur. :') 8)7 _O-

Die IS-gangers dat zijn ook gewoon een soort van woodstockgangers.
Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.
pi_188988349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:17 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.
Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene. :') Maar ook dan eigenlijk niet want je afzetten doe je niet door je tot in het miniemste detail te schikken naar zo'n beetje de meest stringente set leefregels denkbaar. :')
pi_188988372
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene. :')
Ik heb het niet zozeer over de ideologie maar over het middel. Uiteraard is er uit punk veel moois ontstaan en uit de islam weinig goeds maar daar heb ik het niet zozeer over.
pi_188988526
quote:
Daar is het ook verboden.

Maar daar hoor je niemand over.
Ō mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 17 september 2019 @ 12:34:56 #52
65846 Bocaj
47th President.
pi_188988546
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Omdat de meesten dat niet weten.... Men denkt (ik ook) islam land, boerka niet verboden...
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 12:35:13 #53
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188988554
quote:
Daar heeft ze dus niet zoveel aan: https://www.aljazeera.com(...)170110140716164.html
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 17 september 2019 @ 12:42:09 #54
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188988668
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:

Islamopunk.
:Y jammer dat er geen muziek bij hoort....
  † In Memoriam † dinsdag 17 september 2019 @ 12:42:39 #55
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_188988677
quote:
,,Adviseren” doet ze soms wel.
„Aan een moslima kan ik wel uitleggen waarom het niet goed is om er zo bij te lopen, maar ik zal haar niets opdragen.”
De islam kent geen dwang.
Ze heeft een keer een vriendin overgehaald om langere, wijdere kleding te dragen.
De jonge vrouw droeg eerst strakke kleding, na een paar keer praten paste ze haar stijl aan.
Dat is dan een opluchting voor mij, ik heb haar geholpen om dichter bij God te staan.
Welke islam is dat dan?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:26:51 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_188989543
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:16 schreef NoPicNic het volgende:
On-Nederlandse cultuuruitingen horen hier niet thuis. Deze verknipte vrouw moet weg.
Je mag er natuurlijk geen grappen over maken, want een Godwin is zo flauw... Maar een Kulturkammer is natuurlijk niet alleen aan de nazi's besteed. Elke totalitaire staat had er één! O+

Ik noem het dus:
Политбюро ЦК КПСС
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 17 september 2019 @ 13:36:42 #57
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_188989674
quote:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien?
Juist. Da's een vraag die ik mezelf ook steeds vaker stel (het is derhalve ook een in West-Europa bekend fenomeen).
  dinsdag 17 september 2019 @ 14:08:29 #58
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188990125
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Dan maar het Koninkrijk van Saud. :')

pi_188990408
quote:
Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Ik geloof het helemaal. Gewoon, uit het niet, omdat het kan?

Ik zie een broodje aap, zoals het wel vaker gaat vanuit die hoek.
pi_188990751
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gelukkig zijn het wel onze grote vrienden, ondanks dat zij in Jemen 80.000 kinderen hebben laten verhongeren.. ^O^
Ō mon citoyens vous serez unis.
pi_188996970
haha ze maakt het wel moeilijk voor haarzelf!

https://www.ad.nl/rotterd(...)ntificeren~a6de63c2/
  dinsdag 17 september 2019 @ 21:34:27 #62
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_188997159
Staaltje passieve agressie, machtsmisbruik en een dikke vinger naar de Nederlandse samenleving

Is hetzelfde als wij zoiemand met kerst omhelzen en zoenen en haar feliciteren met kerst.

Tja, was gewoon goed bedoeld; is gewoon mijn geloof :)

[ Bericht 37% gewijzigd door Tengano op 17-09-2019 21:39:28 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_188997228
Als bedekt zijn voor haar zo belangrijk is; waarom heeft ze dan eigenlijk een abonnement ? Ze kan ook gewoon een anonieme OV chipkaart nemen zodat ze haar gezicht niet hoeft te tonen. Is duurder; maarja. Offers brengen voor je geloof

En ja, formeel mag ze helemaal niet met het OV;maar dat gaat de NS toch niet handhaven als ze betaalt.
pi_188997603
Het zijn vaak juist moslims die zich niet kunnen beheersen richting westerse vrouwen. Je leest elke dag wel een nieuwsbericht over verkrachting of aanranding. Maar deze mevrouw weet het zo te draaien dat moslims allemaal keurige mensen zijn en ze dit ding moet dragen om zichzelf te beschermen tegen westerse mannen ofzo. Want dat zijn allemaal barbaren en rapists :') De hypocrisie is schrijnend.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188997693
quote:

De lust van mannen wordt als een kwaadaardig fenomeen gezien, omdat mannen als ze trek hebben hees beginnen te bazelen en handtastelijk worden bij mooiere kleinere wezens.
pi_188998488
En als mannen nou zich niet meer kunnen beheersen bij het zien van zo'n boerka en juist hun fantasie op hol slaat, door hun nieuwschierigheid wat er onder zou kunnen zitten?
pi_188998762
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 22:20 schreef woxxel het volgende:
En als mannen nou zich niet meer kunnen beheersen bij het zien van zo'n boerka en juist hun fantasie op hol slaat, door hun nieuwschierigheid wat er onder zou kunnen zitten?
Er wordt deze vrouwen niet voor niets geadviseerd om een boerka te dragen.
Maar alle gekheid op een stokje, haar ouders staan er niet achter, wie gaat deze vrouw uithuwelijken/matchen?

Wie trouw er blind met een westerse vrouw met een boerka? Ik wens haar veel succes met haar huwelijk en in het blijf van mijn lijf huis.
pi_188999044
Die nikab maakt het alleen maar geiler. Lekker mysterieus en verboden enzo.
pi_188999672
Doen alsof elke man hen wil verkrachten, alsof wij beesten zijn en niks anders kunnen en willen.

Wat een arrogantie. Achterlijke trut en achterlijke religie
pi_188999716
Alleman en zouden juist moeten flirten met deze vrouwen. Dan heeft de boerka geen nut meer, als het ineens sexy is
pi_188999946
"Kijk mij eens lekker niet integreren!"
  woensdag 18 september 2019 @ 05:12:12 #72
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189001631
Hie zit het eigenlijk met de lust van vrouwen als in lesbiennes?

Als ze thuis onder vrouwen haar bedekking af doet dan kunnen lesbiennes toch lustgevoelens naar haar uiten?

Daar hebben ze niet aan gedacht zeker.
pi_189001724
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?

"Weg uit, Nederland..."

Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
pi_189001779
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:

De sluier beschermt tegen kwade dingen.

Als ze naar buiten gaat, maakt ze įltijd iets vervelends mee.
Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?
pi_189001789
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2019 06:56 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?
Beide!
Blijkbaar weegt haar bescherming zwaarder. Behalve op school en thuis.
pi_189001851
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Beide!
Blijkbaar weegt haar bescherming zwaarder. Behalve op school en thuis.
Of is het een zichzelf bevestigend verhaal. Je trekt zo’n ding aan, de wereld keert zich tegen je en jij wordt bevestigd dat de wereld een gevaarlijke plek is voor mensen zoals jij en dat je veiligheid nodig hebt!?
pi_189001869
quote:
een lapje stof beschermt je echt niet tegen een man die echt zijn lust wil botvieren (aka verkrachter) daarnaast heeft ze er nog steeds "last" van
dus imho een kulargument
pi_189001888
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 06:31 schreef Werkperd het volgende:
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?

"Weg uit, Nederland..."

Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
lekker intolerant van je..
pi_189001972
quote:

"Weg uit, Nederland..."

Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.

Maar is Nederland dan wel van jou? Absoluut niet. Is Nederland van dergelijke intolerante moslims, die van mening zijn dat alle uitkerjngsrechten voor hen wel gelden, maar de rest niet? Ook niet.

Ik ben zelf niet racistisch, maar wetten zijn er nu eenmaal, dan moeten die gewoon worden gehoorzaamd. Wil je dat niet, dan tot je maar lekker op naar een land dat volgens jou betere wetten kent
pi_189002012
quote:
...
En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?
  woensdag 18 september 2019 @ 07:59:04 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189002059
quote:
In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verboden
https://nos.nl/artikel/21(...)jft-onduidelijk.html
quote:
In Marokko wordt de nikab namelijk ook vaak gezien als een radicale vorm van islam.
Veel mensen vinden de nikab ook niet passen bij het Marokkaanse religieuze gedachtegoed.
Draagsters ervan kunnen dan ook rekenen op wantrouwende blikken en worden achter hun rug om 'daesh', IS, genoemd.
quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-statement-a3973416

Dat plan heeft met de nikab te maken: van haar „zusters” (andere nikab-draagsters) weet ze dat solliciteren weinig zin heeft.

Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kind

zet zichzelf op een onverkiesbare plaats in de maatschappij

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 18-09-2019 08:39:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 september 2019 @ 08:37:35 #83
182233 thedeedster
pi_189002310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verboden
[..]

Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kind

zet zichzelf op een onverkiesbare plaats in de maatschappij
Nou, ik denk dat die vrouwen heel goed weten waar ze mee bezig zijn.
En anders zijn ze in ieder geval goed geļnstrueerd.
pi_189002498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:48 schreef TomStall het volgende:

[..]

En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?
Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?

Ik vind het overigens wel arrogantie ten top als een vrouw hier zo gesluierd over straat loopt om zich zo te beschermen tegen wellustige blikken van mannen. Hoe knap denkt dat wijf wel niet dat ze er uit ziet? Ik weet zeker dat ze amper een blik zou krijgen als ze normaal gekleed over straat zou gaan.
pi_189002615
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?

Ik vind het overigens wel arrogantie ten top als een vrouw hier zo gesluierd over straat loopt om zich zo te beschermen tegen wellustige blikken van mannen. Hoe knap denkt dat wijf wel niet dat ze er uit ziet? Ik weet zeker dat ze amper een blik zou krijgen als ze normaal gekleed over straat zou gaan.
100% mee eens.
pi_189002680
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:14 schreef TomStall het volgende:

[..]

100% mee eens.
Ook zonder gezichtsbedekking vind ik het debiel:

"Ja ik moet dit wel dragen, anders worden al die Nederlandse mannen knettergeil van mij!"

Maar ja, als Merkel's haar in sommige landen al gepixeld moet worden, snap je deze gedachtegang wel! :')
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 09:44:54 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189002980
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Het zijn vaak juist moslims die zich niet kunnen beheersen richting westerse vrouwen. Je leest elke dag wel een nieuwsbericht over verkrachting of aanranding.
Elke dag ja? Welke nieuwsbron gebruik je daar voor?
pi_189004399
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:19 schreef ToT het volgende:

Maar ja, als Merkel's haar in sommige landen al gepixeld moet worden, snap je deze gedachtegang wel! :')
wat? :o
pi_189004415
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

wat? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

(Hoewel ik wel graag een officiėle bron er van zou willen zien. :) )
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 11:31:31 #90
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189004474
Dat dat kan in de wereld :D Toen ik in de VS stage liep heb ik pas ontdekt hoeveel er wordt weggepixeld daar :P wij nederlanders denken dat amerikaanse tv edgy is, toen was er een playboy mansion serie op mtv, en van die date shows enzo, maar daar is het gewoon een half uur pixels kijken. Mijn mond viel helemaal open toen er een vhals van een oudere mevrouw werd weggepixeld bij jeopardy. Zou me niets verbazen als ze in het midden oosten ook duchtig met de pixelbrush werken :D
pi_189004480
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

(Hoewel ik wel graag een officiėle bron er van zou willen zien. :) )
fake:
https://www.snopes.com/fact-check/merkels-hair-censored/

https://inews.co.uk/news/world/angela-merkel-hair-saudi-arabia/
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 11:32:08 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189004487
pi_189004522
Komt er binnenkort ook een artikel over Achmed? "De integraalhelm beschermt tegen kwade dingen, zoals opsporing verzocht".
pi_189004986
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een leuk verhaal over hoe compleet labiele personen hun heil kunnen vinden in een ideologie die lijkt te zijn geschapen voor mensen zoals hun.
En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.

Hoe is het gesteld met de vochtregulering in zo'n mobiele tent?

Want ze zal verdomde veel soppen.

Op zichzelf, haar eigen gelijk, haar Allah, haar aandacht.

En de (gedroomde) lust van mannen.

Die vooral.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:09:24 #96
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189004992
Ik vind het slecht dat mensen haar lastigvallen en fysiek intimderen, maar ik keur het dragen van zo'n ding af. Doe maar steeds een boete geven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 18 september 2019 @ 12:20:38 #97
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189005125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.

Hoe is het gesteld met de vochtregulering in zo'n mobiele tent?

Want ze zal verdomde veel soppen.

Op zichzelf, haar eigen gelijk, haar Allah, haar aandacht.

En de (gedroomde) lust van mannen.

Die vooral.
Ik herinner me een verhaal, ik dacht "not without my daughter", waarin een westerse vrouw in Irak of Iran verplicht een boerka moest dragen. Het snot van de vorige bewoonster zat nog op het tentdoek. Zakdoek gebruiken lukt natuurlijk niet.
pi_189005426
Lol zo goed beschermd de sluier je dus niet als je bekogeld word :')
pi_189006018
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Nee gast. :{w
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het slecht dat mensen haar lastigvallen en fysiek intimderen, maar ik keur het dragen van zo'n ding af. Doe maar steeds een boete geven.
Dit. Maar die boete word dus nauwelijks geschreven.

En verder mogen mensen haar wel gewoon ''lastig vallen'' door continu kritische vragen te blijven stellen, en te uiten dat ze van mening zijn dat dat soort kleding hier niet hoort, en dat ze aso is omdat ze de wet aan haar niqab lapt, ze lokt immers zelf die discussie uit. Maar al helemaal niet zo iets triest als bespugen of wat dan ook.

Dat die bus door rijdt is dan wel weer helemaal okee.

Al blijf ik met enige achterdocht dit soort verhalen lezen, het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een moslima verzint dat ze lastig word gevallen, omdat ze moslima is.
  woensdag 18 september 2019 @ 17:17:47 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189008831
Wat moeilijk voor die moeder ook.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189009051
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komt er binnenkort ook een artikel over Achmed? "De integraalhelm beschermt tegen kwade dingen, zoals opsporing verzocht".
Humor.
:D
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 18 september 2019 @ 17:39:50 #102
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189009084
Mannenlust. Het kwaad belichaamd.

"oeh lekkere benen heeft z."
- THE POWER OF ALLAH COMPELS YOU
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  woensdag 18 september 2019 @ 17:40:38 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189009101
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 05:56 schreef bijdehand het volgende:
Beschermt tegen kwade zaken. Iedereen valt je lastig. Aha.
De ironie is wel heel grappig ja :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 18 september 2019 @ 17:46:16 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189009174
Bij andere mensen noem je zoiets pleinvrees, een contactstoornis oid. Maar bij religieuzen moeten we het kennelijk maar heel normaal vinden ofzo.
  woensdag 18 september 2019 @ 17:48:18 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189009209
quote:
Op wat voor manier?
pi_189009509
Alsof vrouwen geen seksuele lust hebben. Holier then you houding van deze zwarte spook. Doe maar niet zo heilig/kuis en vanavond dan spelen met de vingers. Het is natuurlijk want als we die lust voor dames niet hadden dan waren we lang geleden uitgestorven. Daarom houden we van tieten, het apparatus tussen de benen en vrouwelijke vormen: puur als doel om te zorgen dat we nieuwe generaties voortbrengen en dus voort blijven leven als mensheid. Onze klabanus steken in een paard gaat geen nieuwe generaties voortbrengen.
pi_189009736
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof vrouwen geen seksuele lust hebben. Holier then you houding van deze zwarte spook. Doe maar niet zo heilig/kuis en vanavond dan spelen met de vingers. Het is natuurlijk want als we die lust voor dames niet hadden dan waren we lang geleden uitgestorven. Daarom houden we van tieten, het apparatus tussen de benen en vrouwelijke vormen: puur als doel om te zorgen dat we nieuwe generaties voortbrengen en dus voort blijven leven als mensheid. Onze klabanus steken in een paard gaat geen nieuwe generaties voortbrengen.
Als dit wijf zo extremistisch is, is ze daar beneden ook al besneden en half dichtgenaaid zoals het een vrome moslima betaamt! ;)
  woensdag 18 september 2019 @ 20:27:13 #108
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189011260
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
  woensdag 18 september 2019 @ 20:39:25 #109
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189011488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 september 2019 @ 20:43:09 #110
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189011558
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
[ afbeelding ]
Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eendenkooi op 18-09-2019 20:51:52 ]
pi_189012036
Dus als ik een gesluierde vrouw zie mag ik zwaar beledigt zijn omdat ze me uitmaakt voor hormoonslaaf?
pi_189012113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wie is ze? En allemaal? Tegenwoordig zijn vrouwen meer dik dan dun,

[ Bericht 10% gewijzigd door p078 op 18-09-2019 21:22:29 ]
pi_189012171
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?

pi_189012212
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die is Nederlands?
pi_189012215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me eerder een Amerikaanse
pi_189012227
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die is Nederlands?
Ja daar geloof ik dus ook niks van. Volgens mij speelt hij vals
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 21:22:19 #117
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189012240
Ah is dit het topic om iemands uiterlijk af te kraken zelfs als je het niet gezien hebt.

Grappig dat het aandoen van een bedekkend kledingstuk blijkbaar oproept tot een mening moeten vormen over hetgene eronder zit.
pi_189012259
Oke herformulering, de sluier herbergt mogelijk een kwaad, want het is voor een buitenstaander niet te zien wie eronder zit.
  woensdag 18 september 2019 @ 21:24:32 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189012271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.
Alleen zorgt die sluier er inderdaad voor dat ze lelijk zijn. Met name de wat vollere vrouwen lijken dankzij die sluier een opgeblazen hoofd te hebben.

Je ziet hetzelfde bij katholieke nonnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 21:26:43 #120
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189012317
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.
Alleen zorgt die sluier er inderdaad voor dat ze lelijk zijn. Met name de wat vollere vrouwen lijken dankzij die sluier een opgeblazen hoofd te hebben.

Je ziet hetzelfde bij katholieke nonnen.
Alleen bij katholieke nonnen?
  woensdag 18 september 2019 @ 21:27:18 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189012329
Dit lijkt trouwens wel een vorm van mannenhaat/misandrie te zijn.
Want volgens de vrouw in de OP is elke man een potentiėle verkrachter.
  woensdag 18 september 2019 @ 21:28:28 #122
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189012351
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Alleen bij katholieke nonnen?
Geen idee, ik wist verder niet zo snel een voorbeeld te noemen.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 21:29:11 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189012363
Zijspoor ik wist helemaal niet dat het woord non van nonnus komt wat oud betekend en vroeger ook voor vrome mannen gebruikt werd.

quote:
Het begrip non komt voor het eerst voor bij Hiėronymus (4e eeuw) voor Godgewijde mannen (nonni) en vrouwen (nonnae). Alleen voor de laatsten wordt dit woord nog gebezigd
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuster_(religie)
pi_189012370
je emoties niet onder controle hebben :')
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 21:30:32 #125
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189012394
Het schijnt trouwens ook dat de moslima/nikab/burqa porno de nonnen prono helemaal verdrongen heeft...

https://maisonneuve.org/article/2012/11/1/bad-habits/

[ Bericht 27% gewijzigd door Bosbeetle op 18-09-2019 21:36:05 ]
pi_189012396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:20 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die is Nederlands?
Meer dan 50% van de Europese bevolking heeft overgewicht.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight
pi_189012403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef p078 het volgende:

[..]

Ok en nu

Edit: Oja:

https://www.nemokennislin(...)onen-en-overgewicht/

quote:
Bij allochtone Nederlanders komt overgewicht vaker voor dan bij autochtonen.
_O- Goed punt verder wel hoor!
pi_189012571
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Het schijnt trouwens ook dat de moslima/nikab/burqa porno de nonnen prono helemaal verdrongen heeft...
Overdrijven is ook een vak. Porno is een Amerikaans ding. Volgens mij produceren de Amerikanen meer dan alle landen gezamenlijk. De Amerikanen hebben meer dan 1 miljard porno films gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door p078 op 18-09-2019 21:57:04 ]
  † In Memoriam † woensdag 18 september 2019 @ 21:40:16 #129
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189012618
Elke niqaab in Nederland heeft inmiddels al een empathisch interview gegeven
:')
pi_189012642
quote:
Dat begrijpt Elham wel, en toch betwijfelt ze of je dan bang bent voor de juiste mensen. „Wij zijn juist rustige personen.”
Lol, ja de personen die alles doen wat een religie wil zijn juist niet de extremisten, uhu

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2019 21:44:53 ]
pi_189012724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ok en nu

Edit: Oja:

https://www.nemokennislin(...)onen-en-overgewicht/
[..]

_O- Goed punt verder wel hoor!
Lees je bron eens.

Vergelijk Nederland met een gemiddeld land in Azie en Afrika. Overgewicht komt voornamelijk in het Westen voor.
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 21:45:15 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189012733
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:38 schreef p078 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Porno is een Amerikaans ding. Volgens mij produceren de Amerikanen meer dan alle landen gezamenlijk. De Amerikanen meer dan 1 miljard porno films gemaakt.
Ja en die amerikanen maakten nonnen porno en hebben dat nu vervangen voor hoofdoeken porno... wat je niet mag zien is spannend blijkbaar.
pi_189012739
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:44 schreef p078 het volgende:

[..]

Vergelijk Nederland met een gemiddeld land in Azie en Afrika.
Daar is gewoon minder eten Henk, die moslim broeders en zusters vreten zich hier ook gewoon vol namelijk.
pi_189012871
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja en die amerikanen maakten nonnen porno en hebben dat nu vervangen voor hoofdoeken porno... wat je niet mag zien is spannend blijkbaar.
Zou het niet weten. Maar de Amerikanen maken ongelofelijk veel porno.

Dacht dat Amerikanen meer van de gangbangs zijn, was dat niet de nummer 1 zoekterm of was dat trans? Dat mag je ook niet zien.Het is Japaanse dus.

woensdag 18 september 2019 @ 23:14:05 #135
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_189014797
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah is dit het topic om iemands uiterlijk af te kraken zelfs als je het niet gezien hebt.

Grappig dat het aandoen van een bedekkend kledingstuk blijkbaar oproept tot een mening moeten vormen over hetgene eronder zit.
Hetgeen eronder zit heeft besloten om een niqaab te gaan dragen. Vrij essentieel.

En wat bewust bedekt wordt lokt natuurlijk nieuwsgierigheid uit, en dat voedt speculatie. Beter te begrijpen dan het dragen van een niqaab vind ik.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_189017164
quote:
De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen
Wel grappig, juist Nederlandse mannen doen die dingen niet, op flirten na misschien. Achtervolgen en vervelend doen, is een geļmporteerd verschijnsel.
  donderdag 19 september 2019 @ 08:24:22 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189017222
quote:

[..]

https://obesity.procon.org/global-obesity-levels/

In het Midden-Oosten/Noord-Afrika is obesitas een veel groter probleem.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_189017265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 08:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]

https://obesity.procon.org/global-obesity-levels/

In het Midden-Oosten/Noord-Afrika is obesitas een veel groter probleem.
Stond er in de Koran niet iets over dat vrouwen niet dik mochten zijn? :?
pi_189017292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 08:16 schreef TresBon het volgende:

[..]

Wel grappig, juist Nederlandse mannen doen die dingen niet, op flirten na misschien. Achtervolgen en vervelend doen, is een geļmporteerd verschijnsel.
Meh, natuurlijk heb je ook echt wel perverselingen onder eigen volk, maar de noodzaak van een nikab en andere flink bedekkende kleding lijkt idd vooral een probleem uit de regionen waar dat spul veel gedragen wordt idd.
Als mannen hier net zo zouden zijn als mannen daar, was het hier ook al heel lang geleden de norm geweest.
  donderdag 19 september 2019 @ 08:41:57 #140
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_189017401
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:39 schreef SpecialK het volgende:
Mannenlust. Het kwaad belichaamd.

"oeh lekkere benen heeft z."
- THE POWER OF ALLAH COMPELS YOU
Whahaha, treffend.
  donderdag 19 september 2019 @ 10:00:24 #141
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_189018353
quote:
Zo was het ook met haar opleiding. Ze zit in het tweede jaar van de opleiding ‘allround medewerker mode’ aan het Albeda college in Rotterdam. Dat ze zich bedekt, zegt niks over haar gevoel voor stijl of dat ze niet van mooie kleding houdt, zegt ze. „Mijn mind is colourful.” Tijdens de toelatingsgesprekken werden volgens haar vragen gesteld als: ‘Is mode echt iets voor jou?’ en ‘Weet je wel zeker dat je deze studie wilt doen?’ Ze moest vaker op gesprek komen dan klasgenoten, ontdekte ze later. Daar heeft ze niets van gezegd, ze wil geen problemen.
Deze kan maar beter zo snel mogelijk uitgehuwelijkt worden, scheelt Nederland weer geld. Geen enkele vrouw wil mode-advies van een wandelende tent.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 10:05:33 #142
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189018420
quote:

[..]

En wat zeggen die cijfers over mij? Niks, mijn BMI is 20.

Van mij mag iedereen zoveel vreten als ie zelf wil, maar klaag dan niet over je vette dikke lijf.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 10:12:57 #143
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189018493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 08:16 schreef TresBon het volgende:

[..]

Ben zo blij dat jij dit even aanhaalt.

De waarheid mag best een keer gezegd worden.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 10:15:22 #144
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189018520
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:00 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw wil mode-advies van een wandelende tent.
quote:
allround medewerker mode
Dit is toch gewoon lachwekkend.
pi_189018805
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch gewoon lachwekkend.
"allround" -> die staat in het magazijn..
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 10:50:13 #146
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189018923
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Of rijdt op een vorkheftruck.
  donderdag 19 september 2019 @ 10:52:00 #147
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_189018947
quote:
11s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Ze is een magazijn,
van haat
pi_189018980
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Of rijdt op een vorkheftruck.
Lijkt me gevaarlijk.
Wat voor werk kan je doen met zo’n lap? Zelfs aan de telefoon heb je last omdat zo’n ding je oren niet vrij laat.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 10:55:48 #149
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Lijkt me gevaarlijk.
Wat voor werk kan je doen met zo’n lap? Zelfs aan de telefoon heb je last omdat zo’n ding je oren niet vrij laat.
Daar waar mensen met demente bejaarden werken vind je ook geen enkele medewerker met een nikab.

En toch moeten die mensen verzorgd worden..... En iemand moet het doen.
pi_189019119
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Daar waar mensen met demente bejaarden werken vind je ook geen enkele medewerker met een nikab.

En toch moeten die mensen verzorgd worden..... En iemand moet het doen.
Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. Er zijn op deze locatie 2 dames met een doekje in de zorg en enkele schoonmaaksters. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:03:49 #151
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?
Mogen ze die naakte oude man zomaar wassen?
Kom op, je bent daar om te werken en niet om je geloof te belijden.

En over welke 'grote steden' hebben we het dan?
Nederland is groter dan dat.
pi_189019173
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:08:04 #153
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.
Het moet wel gedaan worden.

En wie doet het?
pi_189019190
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het moet wel gedaan worden.

En wie doet het?
Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:10:00 #155
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019201
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.
Ja, ik doe het.

Die taken in het magazijn dus.
pi_189019213
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ja, ik doe het.

Die taken in het magazijn dus.
Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:12:01 #157
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019223
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?
Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.

Ga toch weg met je beschuldigingen van bekrompenheid, ik vertel wat ik irl zie, met mijn eigen ogen.
pi_189019230
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.

Ga toch weg met je beschuldigingen van bekrompenheid, ik vertel wat ik irl zie, met mijn eigen ogen.
Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:13:40 #159
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019239
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.
Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.

En ja, ik ben volkomen blind. :')
pi_189019253
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.
Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:14:49 #161
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019262
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.
Jij zal het weten.
pi_189019290
quote:
14s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:14 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Jij zal het weten.
Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:17:17 #163
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.
Nee, en ik wel.
De moskee ligt achterom.
pi_189019307
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nee, en ik wel.
Klaarblijkelijk, de andere optie is dus ziende blind.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189019317
quote:
1s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. Er zijn op deze locatie 2 dames met een doekje in de zorg en enkele schoonmaaksters. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.
een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:18:25 #166
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019318
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klaarblijkelijk, de andere optie is dus ziende blind.
Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.

Ziende blind.
pi_189019337
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.
True:

Slotje, opgelost.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:20:31 #168
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019345
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

True:

[ afbeelding ]

Slotje, opgelost.
Sinds wanneer bepaal jij dat?

Sws, er wordt in een huiselijke sfeer gewerkt dus mederwerkers dragen helemaal geen uniform meer, dat was vroeger, tegenwoordig niet meer.
pi_189019366
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Sinds wanneer bepaal jij dat?
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:22:58 #170
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019377
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?
pi_189019389
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?
Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189019392
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.

Trouwens er is wel een mannelijke islamitische verpleegkundige op ‘mijn afdeling’. Grappig dat ik daar eerst niet op kwam. Dat zegt genoeg lijkt me.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:24:53 #173
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019395
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.
Waar heb je het in godsnaam over knul?
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:26:15 #174
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019421
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.

Trouwens er is wel een mannelijke islamitische verpleegkundige op ‘mijn afdeling’. Grappig dat ik daar eerst niet op kwam. Dat zegt genoeg lijkt me.
Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.
  donderdag 19 september 2019 @ 11:28:13 #175
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189019444
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?

Ohja, jij bent geen vrouw, jij bent superieur voor Allah. Mijn fout.
pi_189019467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:30:00 #177
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En ik heb last van een fobie. _O-
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:30:48 #178
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019482
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Van mij mag jij alles bedekken.

En dat zonder godsdienst.
  donderdag 19 september 2019 @ 11:31:00 #179
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_189019483
Hoe doet deze schoonheid dat met kickboxen dan? Korte broek? Legging? Wijde trainingsbroek of houdt zij deze vuilniszak aan, hetgeen mij niet mogelijk lijkt tijdens het beoefenen van een sport.

Daarnaast lopen er in Den Haag zal van die vuilniszakken, nog nooit heb ik ze bespuugd zien worden.
pi_189019490
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Van mij mag jij alles bedekken.
Leuk, maar wat van jou mag doet er in het geheel niet toe. Dat scheelt weer. Het geheel moeten bedekken van een lichaam is volstrekt niet aan de orde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189019491
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.
Ik zei net dat ik nģet in een grote stad werk :).
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:31:54 #182
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
Hoe doet deze schoonheid dat met kickboxen dan? Korte broek? Legging? Wijde trainingsbroek of houdt zij deze vuilniszak aan, hetgeen mij niet mogelijk lijkt tijdens het beoefenen van een sport.

Daarnaast lopen er in Den Haag zal van die vuilniszakken, nog nooit heb ik ze bespuugd zien worden.
Rara, hoe kan dat?

Schijnt aan de orde van de dag te zijn.
pi_189019524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef mschol het volgende:

[..]

een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.
Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:35:34 #184
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019554
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?

Maar ach, je bent dan wel veilig beschermd tegen al die lustige loslopende mannen.
pi_189019565
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:37:23 #186
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019590
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.
Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.
pi_189019608
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_189019615
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.
Dan doe je dat toch lekker. De consequenties zal je dan ook moeten aanvaarden.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 11:38:48 #189
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189019616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
Ben benieuwd naar het eerste album.
pi_189019627
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.
Bivakmutsen wekken vooral de suggestie dat je gaat overvallen, das ook niet zo handig on the job.
pi_189019642
quote:
6s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar het eerste album.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 september 2019 @ 11:41:35 #192
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_189019660
quote:
5s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Rara, hoe kan dat?

Schijnt aan de orde van de dag te zijn.

Ja ik lees het ook altijd, zal wel precies gebeuren wanneer ik wegkijk ;)
  † In Memoriam † donderdag 19 september 2019 @ 12:39:07 #193
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189020326
quote:
Als dit punk is, dan ben ik de paus.
pi_189022591
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2019 23:21 schreef ToT het volgende:
"Kijk mij eens lekker niet integreren!"
pi_189022959
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Als dit punk is, dan ben ik de paus.
Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"

En ja, om over o.a. de muziekstijl maar te zwijgen! :')
pi_189023144
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"

En ja, om over o.a. de muziekstijl maar te zwijgen! :')
Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 19 september 2019 @ 16:27:06 #197
282135 PietPossum
Disputatio non grata
pi_189023329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 16:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.
Ik wet niet of we over het zelfde praten, maar linkje? :)
  donderdag 19 september 2019 @ 16:37:31 #199
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_189023424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt, punkers waren ook waardeloze, kinderachtige losers die nergens werden aangenomen voor een baan. Totdat ze weer normaal konden doen.
  donderdag 19 september 2019 @ 17:58:39 #200
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189024736
quote:
2s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
:D!
pi_189024779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.
Bivakmutsen wekken vooral de suggestie dat je gaat overvallen, das ook niet zo handig on the job.
Eh onzin he. Integraalhelmen zijn de veiligste variant.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_189024964
quote:
En niemand is boos op de tut hola die een vervoersbewijs met foto bij zich had ?
Nogmaals: als ze zo nodig een burka wil dragen en haar gezicht niet wil laten zien moet ze maar een anonieme kaart kiezen en accepteren dat ze duurder uit is. Zo werken persoonlijke keuzes nu eenmaal.
pi_189028930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:41 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.

Maar is Nederland dan wel van jou? Absoluut niet. Is Nederland van dergelijke intolerante moslims, die van mening zijn dat alle uitkerjngsrechten voor hen wel gelden, maar de rest niet? Ook niet.

Ik ben zelf niet racistisch, maar wetten zijn er nu eenmaal, dan moeten die gewoon worden gehoorzaamd. Wil je dat niet, dan tot je maar lekker op naar een land dat volgens jou betere wetten kent
Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.

Het is geen kwestie van jou of van mij, het is een kwestie van gelijke rechten. Een moslim betaalt net zoals jou ook belasting dus jij hebt niet meer of minder te willen dan hem/haar.
pi_189029285
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 20:57 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.

Het is geen kwestie van jou of van mij, het is een kwestie van gelijke rechten. Een moslim betaalt net zoals jou ook belasting dus jij hebt niet meer of minder te willen dan hem/haar.
Wat vind jij van deze actie:
NWS / NS-conducteur aan schandpaal genageld door groep ‘Tegen Boerkaverbod’
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189029339
quote:
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.
pi_189029410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Wait what? Wiens rechten wil jij hier bestrijden dan?
pi_189029424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.
De NS kiest er zelf voor om zulke moslims toch toe te laten in hun treinen. Hopelijk veranderd hun beleid door zulk soort acties. Dat kunnen ze namelijk morgen gewoon doen. Zonder overleg en zonder iets te veranderen.
pi_189029764
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.
De NS kiest er zelf voor om zulke moslims toch toe te laten in hun treinen. Hopelijk veranderd hun beleid door zulk soort acties. Dat kunnen ze namelijk morgen gewoon doen. Zonder overleg en zonder iets te veranderen.
Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.

Dus je aanvulling is overbodig.
pi_189029835
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 21:28 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.

Dus je aanvulling is overbodig.
Onrecht ipv recht. Oke, alhoewel onrecht subjectief is en zo ongeveer iedereen het erover eens is dat die moslima onrecht bezorgt aan al haar medereizigers en de conducteur ipv dat dat andersom het geval was.
pi_189029978
quote:

Je geeft in feite zelf al het antwoord. Abrahamitische religies. Oftewel, deze relegies zijn lang geleden ontstaan, in een tijd dat al die regeltjes echt wel nuttig waren voor het voortbestaan van de groep.

De werkelijke vraag is dus waarom deze religies niet gewoon met hun tijd zijn meegegaan. Waarom willen ze tijd als het ware bevriezen in het jaar 600 (in het geval van de islam) of in het jaar 100 (in het geval van de fundamentalistisch christenen)?

Daarbij is het christendom, d.w.z. de vrijzinnige variant daarvan, wel behoorlijk geėvolueerd. Als voorbeeldje: Jezus heeft toch de voetwassing duidelijk voorgeschreven als heilig sacrement. Maar daar hoor je nu (gelukkig) geen hond meer over. Men heeft ingezien dat zo'n voetwassing alleen maar vervelend en lastig is. Ook hoor je geen enkele christen meer over de purperen draad die hij eigenlijk verplicht in zijn kleding zou moeten weven. Ik vermoed zelfs dat meeste christenen niet eens weten dat dit een heilig voorschrift is uit de tijd van Mozes. Purperen draad? Lazer op, zullen ze denken.

En dergelijke flexibiliteit tref je bij de islam wat minder aan. Hoewel, de meeste hoog opgeleide moslims gaan er ook wel praktisch mee om. Helaas komen die moslims doorgaans niet naar Nederland. Nee, het zijn juist de laagopgeleide, sociaal zwakkeren die hier naar toe trekken.

In het geval van dit moslimmeisje blijkt dat haar ouders beter zijn geļntegreerd dan zijzelf. Een opmerkelijk fenomeen, deze teruggang in beschaving. Daar zouden psychologen zich eens over moeten buigen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 september 2019 @ 14:04:09 #211
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_189038722
Mensen die haar het land uit willen :')
Blijkbaar is zij gelukkig zo. Zijn enkel de boze mensen die zich er aan ergeren die een probleem hebben.
:')
  vrijdag 20 september 2019 @ 16:04:59 #212
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189040514
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die haar het land uit willen :')
Blijkbaar is zij gelukkig zo. Zijn enkel de boze mensen die zich er aan ergeren die een probleem hebben.
Natuurlijk is zij zo gelukkig. De jihad is een van de plichten van de islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')