Volgens mij is het daar verboden om zo rond te lopen , weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
Wel jammer dat het feminisme dit circus ziet als de bevrijding van vrouwen terwijl het gewoon angst is. Zeker voor de minder stabiele vrouwen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:35 schreef Patatmetrijst het volgende:
„Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog. Ze is er niet van gediend. Haar toekomstige man mag haar zien, verder niet.
Toch mooi dat islam. De enigste reden waarom vrouwen gesluierd moeten is omdat die zwakzinnigen zich niet kunnen beheersen en geen respect voor vrouwen hebben.
"zoals de lust van mannen."quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes. Ze hebben dan niet met elkaar gesproken, het gaat volgens Elham om wat ze draagt – een lang zwart gewaad, een zwarte hoofddoek en een gezichtssluier.
quote:Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog.
Daar komt denk ik de vrouw om de hoek kijken. Het is belangrijk om vrouwen te versterken in deze religies, maar kan je dat afdwingen vanuit je veilige huis in het westen? Daar gaan veel goede bedoelingen de mist in.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.
Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten?
Dit wordt in Marokko ook niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Kortom, het helpt niet.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:35 schreef Patatmetrijst het volgende:
„Ik geloof dat een vrouw zich moet bedekken als ze begint te puberen. De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen – ze heeft er genoeg ervaring mee, voordat ze zich bedekte en nu nog.
De mannelijke lust mag er volop zijn binnen het huwelijk. Daarbuiten moet de man zich beheersen, waarmee hij Allah eert en in het Paradijs zal komen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan.
Onzin, in bepaalde overheidsgebouwen wordt het niet geaccepteerd. Maar in Marokko wordt het overal gedragen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 06:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dit wordt in Marokko ook niet geaccepteerd.
Typische het racistische witte haatmisdrijf, ze kiezen altijd het zwakkere geslacht uit. Ze durven nooit in bijzijn van hun man. Lafaards.quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Het wordt gedragen maar niet geaccepteerd, want het is niet-Marokkaans.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:23 schreef Knudde het volgende:
[..]
Onzin, in bepaalde overheidsgebouwen wordt het niet geaccepteerd. Maar in Marokko wordt het overal gedragen.
Het idee is dat ze zichzelf moet verantwoorden voor Allah. Thuis zijn geen "vreemde mannen", dus dat is acceptabel. Blijkbaar kan ze tegenover Allah ook verantwoording afleggen over haar keuze om op school geen nikaab te dragen. Maar niet over "altijd".quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:46 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar laat ze wel haar gezicht zien op school, én thuis aan vrienden en familie. Dan kan dat toch net zo goed altijd?
Dit is gewoon puberaal gedrag inderdaad.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:26 schreef Twiitch het volgende:
19 jaar, begonnen op haar 15de. Ze draagt dat ding juist voor de aandacht.
Ontiegelijk dik zijn op middelbare leeftijd ook. Dus hou maar elke twee weken een Suikerfeest.quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
Ik ben blij dit te lezen.quote:Als ze naar buiten gaat, maakt ze įltijd iets vervelends mee. Elham (19) draagt sinds haar vijftiende een nikab. Alleen haar ogen zijn zichtbaar. Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik ben blij dit te lezen.![]()
Ik dacht eigenlijk dat Nederland nogal apathisch was, dat we het allemaal maar laten gebeuren. Maar blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse burgers die zich storen aan zo'n achterlijk, mensonterend gordijn.
Dit dus, of nog beter: Saoedi Arabie. Het is toch helemaal niet leefbaar om je zo te willen uitdossen in een Westerse maatschappij. Wij hebben hier gezichten en gezichtsuitdrukkingen nodig voor onderling vertrouwen, eigenlijk zoals 99% van de mensheid. Wij anticiperen op gezichtsuitdrukkingen, mensen die deze niet kunnen lezen hebben het heel erg moeilijk in de maatschappij. Die Wahabieten/Salafisten willen van ons allemaal autisten maken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Er is helemaal niemand die haar lastig valt, allemaal verzinsels. Ze doet een Smollettje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor.
Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.
Islamopunk.
Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur.![]()
![]()
![]()
Die IS-gangers dat zijn ook gewoon een soort van woodstockgangers.
Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.
Ik heb het niet zozeer over de ideologie maar over het middel. Uiteraard is er uit punk veel moois ontstaan en uit de islam weinig goeds maar daar heb ik het niet zozeer over.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene.
Daar is het ook verboden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Omdat de meesten dat niet weten.... Men denkt (ik ook) islam land, boerka niet verboden...quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Daar heeft ze dus niet zoveel aan: https://www.aljazeera.com(...)170110140716164.htmlquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.
Islamopunk.
Welke islam is dat dan?quote:,,Adviseren” doet ze soms wel.
„Aan een moslima kan ik wel uitleggen waarom het niet goed is om er zo bij te lopen, maar ik zal haar niets opdragen.”
De islam kent geen dwang.
Ze heeft een keer een vriendin overgehaald om langere, wijdere kleding te dragen.
De jonge vrouw droeg eerst strakke kleding, na een paar keer praten paste ze haar stijl aan.
Dat is dan een opluchting voor mij, ik heb haar geholpen om dichter bij God te staan.
Je mag er natuurlijk geen grappen over maken, want een Godwin is zo flauw... Maar een Kulturkammer is natuurlijk niet alleen aan de nazi's besteed. Elke totalitaire staat had er één!quote:Op dinsdag 17 september 2019 06:16 schreef NoPicNic het volgende:
On-Nederlandse cultuuruitingen horen hier niet thuis. Deze verknipte vrouw moet weg.
Juist. Da's een vraag die ik mezelf ook steeds vaker stel (het is derhalve ook een in West-Europa bekend fenomeen).quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien?
Dan maar het Koninkrijk van Saud.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Ik geloof het helemaal. Gewoon, uit het niet, omdat het kan?quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Gelukkig zijn het wel onze grote vrienden, ondanks dat zij in Jemen 80.000 kinderen hebben laten verhongeren..quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan maar het Koninkrijk van Saud.
[ afbeelding ]
De lust van mannen wordt als een kwaadaardig fenomeen gezien, omdat mannen als ze trek hebben hees beginnen te bazelen en handtastelijk worden bij mooiere kleinere wezens.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.
Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten?
Er wordt deze vrouwen niet voor niets geadviseerd om een boerka te dragen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:20 schreef woxxel het volgende:
En als mannen nou zich niet meer kunnen beheersen bij het zien van zo'n boerka en juist hun fantasie op hol slaat, door hun nieuwschierigheid wat er onder zou kunnen zitten?
Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
De sluier beschermt tegen kwade dingen.
Als ze naar buiten gaat, maakt ze įltijd iets vervelends mee.
Beide!quote:Op woensdag 18 september 2019 06:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?
Of is het een zichzelf bevestigend verhaal. Je trekt zo’n ding aan, de wereld keert zich tegen je en jij wordt bevestigd dat de wereld een gevaarlijke plek is voor mensen zoals jij en dat je veiligheid nodig hebt!?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Beide!
Blijkbaar weegt haar bescherming zwaarder. Behalve op school en thuis.
een lapje stof beschermt je echt niet tegen een man die echt zijn lust wil botvieren (aka verkrachter) daarnaast heeft ze er nog steeds "last" vanquote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
lekker intolerant van je..quote:Op woensdag 18 september 2019 06:31 schreef Werkperd het volgende:
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?
"Weg uit, Nederland..."
Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.quote:Op woensdag 18 september 2019 06:31 schreef Werkperd het volgende:
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?
"Weg uit, Nederland..."
Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?quote:Op woensdag 18 september 2019 06:31 schreef Werkperd het volgende:
...
In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verbodenquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
quote:In Marokko wordt de nikab namelijk ook vaak gezien als een radicale vorm van islam.
Veel mensen vinden de nikab ook niet passen bij het Marokkaanse religieuze gedachtegoed.
Draagsters ervan kunnen dan ook rekenen op wantrouwende blikken en worden achter hun rug om 'daesh', IS, genoemd.
Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kindquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-statement-a3973416
Dat plan heeft met de nikab te maken: van haar „zusters” (andere nikab-draagsters) weet ze dat solliciteren weinig zin heeft.
Nou, ik denk dat die vrouwen heel goed weten waar ze mee bezig zijn.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verboden
[..]
Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kind
zet zichzelf op een onverkiesbare plaats in de maatschappij
Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?quote:Op woensdag 18 september 2019 07:48 schreef TomStall het volgende:
[..]
En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?
100% mee eens.quote:Op woensdag 18 september 2019 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?
Ik vind het overigens wel arrogantie ten top als een vrouw hier zo gesluierd over straat loopt om zich zo te beschermen tegen wellustige blikken van mannen. Hoe knap denkt dat wijf wel niet dat ze er uit ziet? Ik weet zeker dat ze amper een blik zou krijgen als ze normaal gekleed over straat zou gaan.
Ook zonder gezichtsbedekking vind ik het debiel:quote:
Elke dag ja? Welke nieuwsbron gebruik je daar voor?quote:Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Het zijn vaak juist moslims die zich niet kunnen beheersen richting westerse vrouwen. Je leest elke dag wel een nieuwsbericht over verkrachting of aanranding.
wat?quote:Op woensdag 18 september 2019 09:19 schreef ToT het volgende:
Maar ja, als Merkel's haar in sommige landen al gepixeld moet worden, snap je deze gedachtegang wel!
quote:
(Hoewel ik wel graag een officiėle bron er van zou willen zien.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan maar het Koninkrijk van Saud.
fake:quote:Op woensdag 18 september 2019 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
(Hoewel ik wel graag een officiėle bron er van zou willen zien.)
Ah grapjesquote:
En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een leuk verhaal over hoe compleet labiele personen hun heil kunnen vinden in een ideologie die lijkt te zijn geschapen voor mensen zoals hun.
Ik herinner me een verhaal, ik dacht "not without my daughter", waarin een westerse vrouw in Irak of Iran verplicht een boerka moest dragen. Het snot van de vorige bewoonster zat nog op het tentdoek. Zakdoek gebruiken lukt natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.
Hoe is het gesteld met de vochtregulering in zo'n mobiele tent?
Want ze zal verdomde veel soppen.
Op zichzelf, haar eigen gelijk, haar Allah, haar aandacht.
En de (gedroomde) lust van mannen.
Die vooral.
quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Nee gast.quote:
Dit. Maar die boete word dus nauwelijks geschreven.quote:Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het slecht dat mensen haar lastigvallen en fysiek intimderen, maar ik keur het dragen van zo'n ding af. Doe maar steeds een boete geven.
Humor.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komt er binnenkort ook een artikel over Achmed? "De integraalhelm beschermt tegen kwade dingen, zoals opsporing verzocht".
De ironie is wel heel grappig jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 05:56 schreef bijdehand het volgende:
Beschermt tegen kwade zaken. Iedereen valt je lastig. Aha.
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Als dit wijf zo extremistisch is, is ze daar beneden ook al besneden en half dichtgenaaid zoals het een vrome moslima betaamt!quote:Op woensdag 18 september 2019 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof vrouwen geen seksuele lust hebben. Holier then you houding van deze zwarte spook. Doe maar niet zo heilig/kuis en vanavond dan spelen met de vingers. Het is natuurlijk want als we die lust voor dames niet hadden dan waren we lang geleden uitgestorven. Daarom houden we van tieten, het apparatus tussen de benen en vrouwelijke vormen: puur als doel om te zorgen dat we nieuwe generaties voortbrengen en dus voort blijven leven als mensheid. Onze klabanus steken in een paard gaat geen nieuwe generaties voortbrengen.
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhoudenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
[ afbeelding ]
Wie is ze? En allemaal? Tegenwoordig zijn vrouwen meer dik dan dun,quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
[ afbeelding ]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.
Die is Nederlands?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:
[..]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?
[ afbeelding ]
Lijkt me eerder een Amerikaansequote:Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:
[..]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?
[ afbeelding ]
Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
Alleen bij katholieke nonnen?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.
Alleen zorgt die sluier er inderdaad voor dat ze lelijk zijn. Met name de wat vollere vrouwen lijken dankzij die sluier een opgeblazen hoofd te hebben.
Je ziet hetzelfde bij katholieke nonnen.
Geen idee, ik wist verder niet zo snel een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen bij katholieke nonnen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuster_(religie)quote:Het begrip non komt voor het eerst voor bij Hiėronymus (4e eeuw) voor Godgewijde mannen (nonni) en vrouwen (nonnae). Alleen voor de laatsten wordt dit woord nog gebezigd
Meer dan 50% van de Europese bevolking heeft overgewicht.quote:
Ok en nuquote:Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef p078 het volgende:
[..]
Meer dan 50% van de Europese bevolking heeft overgewicht.
https://en.wikipedia.org/wiki/Human_body_weight
quote:Bij allochtone Nederlanders komt overgewicht vaker voor dan bij autochtonen.
Overdrijven is ook een vak. Porno is een Amerikaans ding. Volgens mij produceren de Amerikanen meer dan alle landen gezamenlijk. De Amerikanen hebben meer dan 1 miljard porno films gemaakt.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Het schijnt trouwens ook dat de moslima/nikab/burqa porno de nonnen prono helemaal verdrongen heeft...
Lees je bron eens.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ok en nu
Edit: Oja:
https://www.nemokennislin(...)onen-en-overgewicht/
[..]Goed punt verder wel hoor!
Ja en die amerikanen maakten nonnen porno en hebben dat nu vervangen voor hoofdoeken porno... wat je niet mag zien is spannend blijkbaar.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:38 schreef p078 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Porno is een Amerikaans ding. Volgens mij produceren de Amerikanen meer dan alle landen gezamenlijk. De Amerikanen meer dan 1 miljard porno films gemaakt.
Daar is gewoon minder eten Henk, die moslim broeders en zusters vreten zich hier ook gewoon vol namelijk.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:44 schreef p078 het volgende:
[..]
Vergelijk Nederland met een gemiddeld land in Azie en Afrika.
Zou het niet weten. Maar de Amerikanen maken ongelofelijk veel porno.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en die amerikanen maakten nonnen porno en hebben dat nu vervangen voor hoofdoeken porno... wat je niet mag zien is spannend blijkbaar.
Hetgeen eronder zit heeft besloten om een niqaab te gaan dragen. Vrij essentieel.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah is dit het topic om iemands uiterlijk af te kraken zelfs als je het niet gezien hebt.
Grappig dat het aandoen van een bedekkend kledingstuk blijkbaar oproept tot een mening moeten vormen over hetgene eronder zit.
Wel grappig, juist Nederlandse mannen doen die dingen niet, op flirten na misschien. Achtervolgen en vervelend doen, is een geļmporteerd verschijnsel.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
De sluier beschermt tegen kwade dingen, zoals de lust van mannen.” Mannen die aandacht willen, flirterig zijn, haar achtervolgen, iets van haar willen
https://obesity.procon.org/global-obesity-levels/quote:Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef p078 het volgende:
[..]
Stond er in de Koran niet iets over dat vrouwen niet dik mochten zijn?quote:Op donderdag 19 september 2019 08:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://obesity.procon.org/global-obesity-levels/
In het Midden-Oosten/Noord-Afrika is obesitas een veel groter probleem.
Meh, natuurlijk heb je ook echt wel perverselingen onder eigen volk, maar de noodzaak van een nikab en andere flink bedekkende kleding lijkt idd vooral een probleem uit de regionen waar dat spul veel gedragen wordt idd.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:16 schreef TresBon het volgende:
[..]
Wel grappig, juist Nederlandse mannen doen die dingen niet, op flirten na misschien. Achtervolgen en vervelend doen, is een geļmporteerd verschijnsel.
Whahaha, treffend.quote:Op woensdag 18 september 2019 17:39 schreef SpecialK het volgende:
Mannenlust. Het kwaad belichaamd.
"oeh lekkere benen heeft z."
- THE POWER OF ALLAH COMPELS YOU
Deze kan maar beter zo snel mogelijk uitgehuwelijkt worden, scheelt Nederland weer geld. Geen enkele vrouw wil mode-advies van een wandelende tent.quote:Zo was het ook met haar opleiding. Ze zit in het tweede jaar van de opleiding ‘allround medewerker mode’ aan het Albeda college in Rotterdam. Dat ze zich bedekt, zegt niks over haar gevoel voor stijl of dat ze niet van mooie kleding houdt, zegt ze. „Mijn mind is colourful.” Tijdens de toelatingsgesprekken werden volgens haar vragen gesteld als: ‘Is mode echt iets voor jou?’ en ‘Weet je wel zeker dat je deze studie wilt doen?’ Ze moest vaker op gesprek komen dan klasgenoten, ontdekte ze later. Daar heeft ze niets van gezegd, ze wil geen problemen.
En wat zeggen die cijfers over mij? Niks, mijn BMI is 20.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:30 schreef p078 het volgende:
[..]
Ben zo blij dat jij dit even aanhaalt.quote:Op donderdag 19 september 2019 08:16 schreef TresBon het volgende:
[..]
Wel grappig, juist Nederlandse mannen doen die dingen niet, op flirten na misschien. Achtervolgen en vervelend doen, is een geļmporteerd verschijnsel.
quote:Op donderdag 19 september 2019 10:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw wil mode-advies van een wandelende tent.
Dit is toch gewoon lachwekkend.quote:‘allround medewerker mode’
"allround" -> die staat in het magazijn..quote:Op donderdag 19 september 2019 10:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch gewoon lachwekkend.
Of rijdt op een vorkheftruck.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
"allround" -> die staat in het magazijn..
Ze is een magazijn,quote:Op donderdag 19 september 2019 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
"allround" -> die staat in het magazijn..
Lijkt me gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Of rijdt op een vorkheftruck.
Daar waar mensen met demente bejaarden werken vind je ook geen enkele medewerker met een nikab.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Lijkt me gevaarlijk.
Wat voor werk kan je doen met zo’n lap? Zelfs aan de telefoon heb je last omdat zo’n ding je oren niet vrij laat.
Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. Er zijn op deze locatie 2 dames met een doekje in de zorg en enkele schoonmaaksters. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.quote:Op donderdag 19 september 2019 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar waar mensen met demente bejaarden werken vind je ook geen enkele medewerker met een nikab.
En toch moeten die mensen verzorgd worden..... En iemand moet het doen.
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.
Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?
Mogen ze die naakte oude man zomaar wassen?
Kom op, je bent daar om te werken en niet om je geloof te belijden.
En over welke 'grote steden' hebben we het dan?
Nederland is groter dan dat.
Het moet wel gedaan worden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.
Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet wel gedaan worden.
En wie doet het?
Ja, ik doe het.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.
Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik doe het.
Die taken in het magazijn dus.
Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?
Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.
Ga toch weg met je beschuldigingen van bekrompenheid, ik vertel wat ik irl zie, met mijn eigen ogen.
Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.
Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.
Jij zal het weten.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.
Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.quote:
Nee, en ik wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.
een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. Er zijn op deze locatie 2 dames met een doekje in de zorg en enkele schoonmaaksters. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiėnisch.
Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk, de andere optie is dus ziende blind.
True:quote:Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
True:
[ afbeelding ]
Slotje, opgelost.
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij dat?
Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?
Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?
Mogen ze die naakte oude man zomaar wassen?
Kom op, je bent daar om te werken en niet om je geloof te belijden.
En over welke 'grote steden' hebben we het dan?
Nederland is groter dan dat.
Waar heb je het in godsnaam over knul?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.
Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.
Trouwens er is wel een mannelijke islamitische verpleegkundige op ‘mijn afdeling’. Grappig dat ik daar eerst niet op kwam. Dat zegt genoeg lijkt me.
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?
Ohja, jij bent geen vrouw, jij bent superieur voor Allah. Mijn fout.
En ik heb last van een fobie.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?
Ohja, jij bent geen vrouw, jij bent superieur voor Allah. Mijn fout.
Van mij mag jij alles bedekken.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Leuk, maar wat van jou mag doet er in het geheel niet toe. Dat scheelt weer. Het geheel moeten bedekken van een lichaam is volstrekt niet aan de orde.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag jij alles bedekken.
Ik zei net dat ik nģet in een grote stad werkquote:Op donderdag 19 september 2019 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.
Rara, hoe kan dat?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
Hoe doet deze schoonheid dat met kickboxen dan? Korte broek? Legging? Wijde trainingsbroek of houdt zij deze vuilniszak aan, hetgeen mij niet mogelijk lijkt tijdens het beoefenen van een sport.
Daarnaast lopen er in Den Haag zal van die vuilniszakken, nog nooit heb ik ze bespuugd zien worden.
Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.
Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?
Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.
Dan doe je dat toch lekker. De consequenties zal je dan ook moeten aanvaarden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.
Ben benieuwd naar het eerste album.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eerste album.
Ja ik lees het ook altijd, zal wel precies gebeuren wanneer ik wegkijkquote:Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rara, hoe kan dat?
Schijnt aan de orde van de dag te zijn.
Als dit punk is, dan ben ik de paus.quote:
Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"quote:Op donderdag 19 september 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dit punk is, dan ben ik de paus.
Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"
En ja, om over o.a. de muziekstijl maar te zwijgen!
Ik wet niet of we over het zelfde praten, maar linkje?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.
Klopt, punkers waren ook waardeloze, kinderachtige losers die nergens werden aangenomen voor een baan. Totdat ze weer normaal konden doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Eh onzin he. Integraalhelmen zijn de veiligste variant.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.
Bivakmutsen wekken vooral de suggestie dat je gaat overvallen, das ook niet zo handig on the job.
En niemand is boos op de tut hola die een vervoersbewijs met foto bij zich had ?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef PietPossum het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)dpaal-door-nikabfans
Nikabfans
Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:41 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.
Maar is Nederland dan wel van jou? Absoluut niet. Is Nederland van dergelijke intolerante moslims, die van mening zijn dat alle uitkerjngsrechten voor hen wel gelden, maar de rest niet? Ook niet.
Ik ben zelf niet racistisch, maar wetten zijn er nu eenmaal, dan moeten die gewoon worden gehoorzaamd. Wil je dat niet, dan tot je maar lekker op naar een land dat volgens jou betere wetten kent
Wat vind jij van deze actie:quote:Op donderdag 19 september 2019 20:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.
Het is geen kwestie van jou of van mij, het is een kwestie van gelijke rechten. Een moslim betaalt net zoals jou ook belasting dus jij hebt niet meer of minder te willen dan hem/haar.
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze actie:
NWS / NS-conducteur aan schandpaal genageld door groep ‘Tegen Boerkaverbod’
Wait what? Wiens rechten wil jij hier bestrijden dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.
Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.
Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.
De NS kiest er zelf voor om zulke moslims toch toe te laten in hun treinen. Hopelijk veranderd hun beleid door zulk soort acties. Dat kunnen ze namelijk morgen gewoon doen. Zonder overleg en zonder iets te veranderen.
Onrecht ipv recht. Oke, alhoewel onrecht subjectief is en zo ongeveer iedereen het erover eens is dat die moslima onrecht bezorgt aan al haar medereizigers en de conducteur ipv dat dat andersom het geval was.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.
Dus je aanvulling is overbodig.
Je geeft in feite zelf al het antwoord. Abrahamitische religies. Oftewel, deze relegies zijn lang geleden ontstaan, in een tijd dat al die regeltjes echt wel nuttig waren voor het voortbestaan van de groep.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Natuurlijk is zij zo gelukkig. De jihad is een van de plichten van de islam.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die haar het land uit willen
Blijkbaar is zij gelukkig zo. Zijn enkel de boze mensen die zich er aan ergeren die een probleem hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |