abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189001789
quote:
11s.gif Op woensdag 18 september 2019 06:56 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?
Beide!
Blijkbaar weegt haar bescherming zwaarder. Behalve op school en thuis.
pi_189001851
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:02 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Beide!
Blijkbaar weegt haar bescherming zwaarder. Behalve op school en thuis.
Of is het een zichzelf bevestigend verhaal. Je trekt zo’n ding aan, de wereld keert zich tegen je en jij wordt bevestigd dat de wereld een gevaarlijke plek is voor mensen zoals jij en dat je veiligheid nodig hebt!?
pi_189001869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
een lapje stof beschermt je echt niet tegen een man die echt zijn lust wil botvieren (aka verkrachter) daarnaast heeft ze er nog steeds "last" van
dus imho een kulargument
pi_189001888
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 06:31 schreef Werkperd het volgende:
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?

"Weg uit, Nederland..."

Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
lekker intolerant van je..
pi_189001972
quote:
Waarom wordt zo een artikel ook gedeeld op een forum dat overloopt met intolerantie tokkies die afwijkend van het normale zijn?

"Weg uit, Nederland..."

Wie ben jij om zo iets te zeggen a koekebakker? Is NL van jou? Nee. Is NL van je vader of moeder? Nee. Bekdicht dan en zelf opflikkeren.
Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.

Maar is Nederland dan wel van jou? Absoluut niet. Is Nederland van dergelijke intolerante moslims, die van mening zijn dat alle uitkerjngsrechten voor hen wel gelden, maar de rest niet? Ook niet.

Ik ben zelf niet racistisch, maar wetten zijn er nu eenmaal, dan moeten die gewoon worden gehoorzaamd. Wil je dat niet, dan tot je maar lekker op naar een land dat volgens jou betere wetten kent
pi_189002012
quote:
...
En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?
  woensdag 18 september 2019 @ 07:59:04 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_189002059
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verboden
https://nos.nl/artikel/21(...)jft-onduidelijk.html
quote:
In Marokko wordt de nikab namelijk ook vaak gezien als een radicale vorm van islam.
Veel mensen vinden de nikab ook niet passen bij het Marokkaanse religieuze gedachtegoed.
Draagsters ervan kunnen dan ook rekenen op wantrouwende blikken en worden achter hun rug om 'daesh', IS, genoemd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-statement-a3973416

Dat plan heeft met de nikab te maken: van haar „zusters” (andere nikab-draagsters) weet ze dat solliciteren weinig zin heeft.

Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kind

zet zichzelf op een onverkiesbare plaats in de maatschappij

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 18-09-2019 08:39:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 september 2019 @ 08:37:35 #83
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_189002310
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

In Marokko moeten ze zulke types ook niet hoor, daar is die nikab ook verboden
[..]

Ja , die heeft geen leven, maar ze kiest ervoor , dom kind

zet zichzelf op een onverkiesbare plaats in de maatschappij
Nou, ik denk dat die vrouwen heel goed weten waar ze mee bezig zijn.
En anders zijn ze in ieder geval goed geïnstrueerd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_189002498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:48 schreef TomStall het volgende:

[..]

En wat is het normale volgens jou? Alle mensen die jouw mening aan hangen zeker?
Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?

Ik vind het overigens wel arrogantie ten top als een vrouw hier zo gesluierd over straat loopt om zich zo te beschermen tegen wellustige blikken van mannen. Hoe knap denkt dat wijf wel niet dat ze er uit ziet? Ik weet zeker dat ze amper een blik zou krijgen als ze normaal gekleed over straat zou gaan.
pi_189002615
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Wilders- en Baudetstemmers zijn blijkbaar niet normaal (ondanks dat er echt flink veel van zijn) en blijkbaar vindt het merendeel van de bevolking volgens hem dus dat nikabs gewoon moeten kunnen? Ehhh....dus dat verbod is tegen de wil van het volk en iedereen wil dolgraag compleet gesluierde vrouwen zien rondlopen die niks met onze maatschappij te maken willen hebben?

Ik vind het overigens wel arrogantie ten top als een vrouw hier zo gesluierd over straat loopt om zich zo te beschermen tegen wellustige blikken van mannen. Hoe knap denkt dat wijf wel niet dat ze er uit ziet? Ik weet zeker dat ze amper een blik zou krijgen als ze normaal gekleed over straat zou gaan.
100% mee eens.
pi_189002680
quote:
14s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:14 schreef TomStall het volgende:

[..]

100% mee eens.
Ook zonder gezichtsbedekking vind ik het debiel:

"Ja ik moet dit wel dragen, anders worden al die Nederlandse mannen knettergeil van mij!"

Maar ja, als Merkel's haar in sommige landen al gepixeld moet worden, snap je deze gedachtegang wel! :')
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 09:44:54 #87
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189002980
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:48 schreef Scarface88 het volgende:
Het zijn vaak juist moslims die zich niet kunnen beheersen richting westerse vrouwen. Je leest elke dag wel een nieuwsbericht over verkrachting of aanranding.
Elke dag ja? Welke nieuwsbron gebruik je daar voor?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_189004399
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 09:19 schreef ToT het volgende:

Maar ja, als Merkel's haar in sommige landen al gepixeld moet worden, snap je deze gedachtegang wel! :')
wat? :o
pi_189004415
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:26 schreef mschol het volgende:

[..]

wat? :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dan maar het Koninkrijk van Saud. :')

(Hoewel ik wel graag een officiële bron er van zou willen zien. :) )
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 11:31:31 #90
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189004474
Dat dat kan in de wereld :D Toen ik in de VS stage liep heb ik pas ontdekt hoeveel er wordt weggepixeld daar :P wij nederlanders denken dat amerikaanse tv edgy is, toen was er een playboy mansion serie op mtv, en van die date shows enzo, maar daar is het gewoon een half uur pixels kijken. Mijn mond viel helemaal open toen er een vhals van een oudere mevrouw werd weggepixeld bij jeopardy. Zou me niets verbazen als ze in het midden oosten ook duchtig met de pixelbrush werken :D
pi_189004480
quote:
2s.gif Op woensdag 18 september 2019 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

[..]

(Hoewel ik wel graag een officiële bron er van zou willen zien. :) )
fake:
https://www.snopes.com/fact-check/merkels-hair-censored/

https://inews.co.uk/news/world/angela-merkel-hair-saudi-arabia/
  Moderator woensdag 18 september 2019 @ 11:32:08 #92
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_189004487
pi_189004522
Komt er binnenkort ook een artikel over Achmed? "De integraalhelm beschermt tegen kwade dingen, zoals opsporing verzocht".
pi_189004986
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 september 2019 00:40 schreef SpaceOddity het volgende:
Wat een leuk verhaal over hoe compleet labiele personen hun heil kunnen vinden in een ideologie die lijkt te zijn geschapen voor mensen zoals hun.
En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.

Hoe is het gesteld met de vochtregulering in zo'n mobiele tent?

Want ze zal verdomde veel soppen.

Op zichzelf, haar eigen gelijk, haar Allah, haar aandacht.

En de (gedroomde) lust van mannen.

Die vooral.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:09:24 #96
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189004992
Ik vind het slecht dat mensen haar lastigvallen en fysiek intimderen, maar ik keur het dragen van zo'n ding af. Doe maar steeds een boete geven.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 18 september 2019 @ 12:20:38 #97
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189005125
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

En in de media ook lekker volop aandacht krijgen.

Hoe is het gesteld met de vochtregulering in zo'n mobiele tent?

Want ze zal verdomde veel soppen.

Op zichzelf, haar eigen gelijk, haar Allah, haar aandacht.

En de (gedroomde) lust van mannen.

Die vooral.
Ik herinner me een verhaal, ik dacht "not without my daughter", waarin een westerse vrouw in Irak of Iran verplicht een boerka moest dragen. Het snot van de vorige bewoonster zat nog op het tentdoek. Zakdoek gebruiken lukt natuurlijk niet.
pi_189005426
Lol zo goed beschermd de sluier je dus niet als je bekogeld word :')
pi_189006018
quote:
Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik ben blij dit te lezen. ^O^
Nee gast. :{w
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:09 schreef VeX- het volgende:
Ik vind het slecht dat mensen haar lastigvallen en fysiek intimderen, maar ik keur het dragen van zo'n ding af. Doe maar steeds een boete geven.
Dit. Maar die boete word dus nauwelijks geschreven.

En verder mogen mensen haar wel gewoon ''lastig vallen'' door continu kritische vragen te blijven stellen, en te uiten dat ze van mening zijn dat dat soort kleding hier niet hoort, en dat ze aso is omdat ze de wet aan haar niqab lapt, ze lokt immers zelf die discussie uit. Maar al helemaal niet zo iets triest als bespugen of wat dan ook.

Dat die bus door rijdt is dan wel weer helemaal okee.

Al blijf ik met enige achterdocht dit soort verhalen lezen, het zou namelijk niet de eerste keer zijn dat een moslima verzint dat ze lastig word gevallen, omdat ze moslima is.
  woensdag 18 september 2019 @ 17:17:47 #100
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189008831
Wat moeilijk voor die moeder ook.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: