Daar is het ook verboden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
Omdat de meesten dat niet weten.... Men denkt (ik ook) islam land, boerka niet verboden...quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Daar heeft ze dus niet zoveel aan: https://www.aljazeera.com(...)170110140716164.htmlquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.
Islamopunk.
Welke islam is dat dan?quote:,,Adviseren” doet ze soms wel.
„Aan een moslima kan ik wel uitleggen waarom het niet goed is om er zo bij te lopen, maar ik zal haar niets opdragen.”
De islam kent geen dwang.
Ze heeft een keer een vriendin overgehaald om langere, wijdere kleding te dragen.
De jonge vrouw droeg eerst strakke kleding, na een paar keer praten paste ze haar stijl aan.
Dat is dan een opluchting voor mij, ik heb haar geholpen om dichter bij God te staan.
Je mag er natuurlijk geen grappen over maken, want een Godwin is zo flauw... Maar een Kulturkammer is natuurlijk niet alleen aan de nazi's besteed. Elke totalitaire staat had er één!quote:Op dinsdag 17 september 2019 06:16 schreef NoPicNic het volgende:
On-Nederlandse cultuuruitingen horen hier niet thuis. Deze verknipte vrouw moet weg.
Juist. Da's een vraag die ik mezelf ook steeds vaker stel (het is derhalve ook een in West-Europa bekend fenomeen).quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien?
Dan maar het Koninkrijk van Saud.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Ik geloof het helemaal. Gewoon, uit het niet, omdat het kan?quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Gelukkig zijn het wel onze grote vrienden, ondanks dat zij in Jemen 80.000 kinderen hebben laten verhongeren..quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan maar het Koninkrijk van Saud.
[ afbeelding ]
De lust van mannen wordt als een kwaadaardig fenomeen gezien, omdat mannen als ze trek hebben hees beginnen te bazelen en handtastelijk worden bij mooiere kleinere wezens.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.
Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten?
Er wordt deze vrouwen niet voor niets geadviseerd om een boerka te dragen.quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:20 schreef woxxel het volgende:
En als mannen nou zich niet meer kunnen beheersen bij het zien van zo'n boerka en juist hun fantasie op hol slaat, door hun nieuwschierigheid wat er onder zou kunnen zitten?
Hm. Misschien ligt het aan mijn begrijpend lezen, maar beschermt de sluier nou, of trekt-ie het kwaad aan?quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:22 schreef slashdotter3 het volgende:
De sluier beschermt tegen kwade dingen.
Als ze naar buiten gaat, maakt ze áltijd iets vervelends mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |