Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik ben blij dit te lezen.![]()
Ik dacht eigenlijk dat Nederland nogal apathisch was, dat we het allemaal maar laten gebeuren. Maar blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse burgers die zich storen aan zo'n achterlijk, mensonterend gordijn.
Dit dus, of nog beter: Saoedi Arabie. Het is toch helemaal niet leefbaar om je zo te willen uitdossen in een Westerse maatschappij. Wij hebben hier gezichten en gezichtsuitdrukkingen nodig voor onderling vertrouwen, eigenlijk zoals 99% van de mensheid. Wij anticiperen op gezichtsuitdrukkingen, mensen die deze niet kunnen lezen hebben het heel erg moeilijk in de maatschappij. Die Wahabieten/Salafisten willen van ons allemaal autisten maken.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een tip voor haar: "Ga lekker verhuizen naar Marokko!"
Er is helemaal niemand die haar lastig valt, allemaal verzinsels. Ze doet een Smollettje.quote:Op dinsdag 17 september 2019 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Erg stoer ja zo'n meid lastigvallen. Ga dan op pad om die hangjongeren aan te spreken maar daar zijn ze te laf voor.
Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.
Islamopunk.
Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja vergelijk een totalitaire uitgesproken fundamentalistische islamitische stroming (waarbinnen muziek overigens haram is) vooral met de in vergelijking al helemaal enorm onschuldige, leuke, creatieve punkcultuur.![]()
![]()
![]()
Die IS-gangers dat zijn ook gewoon een soort van woodstockgangers.
Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het is allebei op willen vallen in combinatie met het zich afzetten tegen de maatschappij.
Ik heb het niet zozeer over de ideologie maar over het middel. Uiteraard is er uit punk veel moois ontstaan en uit de islam weinig goeds maar daar heb ik het niet zozeer over.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:18 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Misschien als je het hebt over het nazistische/skinhead deel van de punkscene.
Daar is het ook verboden.quote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
Omdat de meesten dat niet weten.... Men denkt (ik ook) islam land, boerka niet verboden...quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Daar heeft ze dus niet zoveel aan: https://www.aljazeera.com(...)170110140716164.htmlquote:Op dinsdag 17 september 2019 00:27 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
Het is een manier om op te vallen en tegelijk je af te zetten tegen de maatschappij.
Islamopunk.
Welke islam is dat dan?quote:,,Adviseren” doet ze soms wel.
„Aan een moslima kan ik wel uitleggen waarom het niet goed is om er zo bij te lopen, maar ik zal haar niets opdragen.”
De islam kent geen dwang.
Ze heeft een keer een vriendin overgehaald om langere, wijdere kleding te dragen.
De jonge vrouw droeg eerst strakke kleding, na een paar keer praten paste ze haar stijl aan.
Dat is dan een opluchting voor mij, ik heb haar geholpen om dichter bij God te staan.
Je mag er natuurlijk geen grappen over maken, want een Godwin is zo flauw... Maar een Kulturkammer is natuurlijk niet alleen aan de nazi's besteed. Elke totalitaire staat had er één!quote:Op dinsdag 17 september 2019 06:16 schreef NoPicNic het volgende:
On-Nederlandse cultuuruitingen horen hier niet thuis. Deze verknipte vrouw moet weg.
Juist. Da's een vraag die ik mezelf ook steeds vaker stel (het is derhalve ook een in West-Europa bekend fenomeen).quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien?
Dan maar het Koninkrijk van Saud.quote:Op dinsdag 17 september 2019 12:32 schreef HSG het volgende:
[..]
Daar is het ook verboden.
Maar daar hoor je niemand over.
Ik geloof het helemaal. Gewoon, uit het niet, omdat het kan?quote:Op straat wordt ze bespuugd, uitgescholden of krijgt een elleboogje, vertelt ze. De bus rijdt vaak door als zij de enige bij de halte is. Mensen gooien weleens dingen naar haar – een blikje bier, flesje frisdrank of propjes.
Gelukkig zijn het wel onze grote vrienden, ondanks dat zij in Jemen 80.000 kinderen hebben laten verhongeren..quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dan maar het Koninkrijk van Saud.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |