Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?
Mogen ze die naakte oude man zomaar wassen?
Kom op, je bent daar om te werken en niet om je geloof te belijden.
En over welke 'grote steden' hebben we het dan?
Nederland is groter dan dat.
Het moet wel gedaan worden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke bekrompenheid. Iemand die ligt te baden in zijn eigen schijt zal het een worst wezen of hij door iemand wordt geholpen die tegelijkertijd zijn of haar geloof uitdraagt.
Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet wel gedaan worden.
En wie doet het?
Ja, ik doe het.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, wie doet het? Doe jij het? Er zijn genoeg taken die verspreid kunnen worden over heel veel soorten mensen.
Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik doe het.
Die taken in het magazijn dus.
Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dus wat zit je hier dan zo achterlijk bekrompen te doen dan?
Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor menselijk contact heb je nu eenmaal een open visie nodig zonder beperkingen.
Ga toch weg met je beschuldigingen van bekrompenheid, ik vertel wat ik irl zie, met mijn eigen ogen.
Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want mensen met een hoofddoek hebben geen open visie. Volgens mij ben jij de enige die hier blind is.
Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie ze iig niet in de zorg werken, wel op straat lopen.
Jij zal het weten.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan ben je, zoals ze dat noemen, ziende blind.
Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.quote:
Nee, en ik wel.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, want ik zie ze wel rondlopen in de zorg. Maar ik woon dan ook niet ergens in een boerendorp.
een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik werk ergens waar mensen oa demente bejaarden verzorgen. Er zijn op deze locatie 2 dames met een doekje in de zorg en enkele schoonmaaksters. In de grote steden zijn er wel meer verzorgende met hoofddoekjes. Zo’n piratendoekje vind ik ook helemaal niet vreemd in de zorg, die is ook best hygiënisch.
Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk, de andere optie is dus ziende blind.
True:quote:Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn geen opties, er is louter de realiteit.
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
True:
[ afbeelding ]
Slotje, opgelost.
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij dat?
Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw realiteit van een geacteerde foto of de echte werkelijkheid zoals ie is?
Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smeren die ook een broodje ham en/of bakken ze spek met ei?
Mogen ze die naakte oude man zomaar wassen?
Kom op, je bent daar om te werken en niet om je geloof te belijden.
En over welke 'grote steden' hebben we het dan?
Nederland is groter dan dat.
Waar heb je het in godsnaam over knul?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard! Het is een complot - dat is veel realistischer.
Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee, islamitische verpleegkundigen wassen en verschonen mensen zonder naaktheid. Dat kunnen ze op de een of andere speciale manier.
Trouwens er is wel een mannelijke islamitische verpleegkundige op ‘mijn afdeling’. Grappig dat ik daar eerst niet op kwam. Dat zegt genoeg lijkt me.
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt nu de realiteit gezien. Of werkt je brein niet. Heb je een soort van hoofddoekjesfobie, waardoor je de dame niet ziet.
Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?
Ohja, jij bent geen vrouw, jij bent superieur voor Allah. Mijn fout.
En ik heb last van een fobie.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Waarom ga jij zelf geen hoofddoek dragen als je ze zo geweldig vindt?
Ohja, jij bent geen vrouw, jij bent superieur voor Allah. Mijn fout.
Van mij mag jij alles bedekken.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik moet mij net zo goed bescheiden kleden. Los daarvan heb ik geen haren om te bedekken. Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Leuk, maar wat van jou mag doet er in het geheel niet toe. Dat scheelt weer. Het geheel moeten bedekken van een lichaam is volstrekt niet aan de orde.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag jij alles bedekken.
Ik zei net dat ik nìet in een grote stad werkquote:Op donderdag 19 september 2019 11:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet dan wel in A'dam of R'dam zijn, de enige twee steden in Nederland die er toe doen.
Rara, hoe kan dat?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef mossad_agent het volgende:
Hoe doet deze schoonheid dat met kickboxen dan? Korte broek? Legging? Wijde trainingsbroek of houdt zij deze vuilniszak aan, hetgeen mij niet mogelijk lijkt tijdens het beoefenen van een sport.
Daarnaast lopen er in Den Haag zal van die vuilniszakken, nog nooit heb ik ze bespuugd zien worden.
Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een hoofddoek is dan ook wel van een andere orde dan een nikab imho.
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?quote:Op donderdag 19 september 2019 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Vind ik ook. Je plaatst je met een nikaab of burka buiten de Nederlandse participatiemogelijkheden.
Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?
Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je de hele dag met je integraalhelm of bivakmuts rondloopt zal dat je particpatiemogelijkheden zeker belemmeren ja.
Dan doe je dat toch lekker. De consequenties zal je dan ook moeten aanvaarden.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat moet ik van mijn geloof, en ik ben heel erg trouw daaraan.
Ben benieuwd naar het eerste album.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als mensen met integraalhelmen en bivakmutsen?
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het eerste album.
Ja ik lees het ook altijd, zal wel precies gebeuren wanneer ik wegkijkquote:Op donderdag 19 september 2019 11:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rara, hoe kan dat?
Schijnt aan de orde van de dag te zijn.
Als dit punk is, dan ben ik de paus.quote:
Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"quote:Op donderdag 19 september 2019 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als dit punk is, dan ben ik de paus.
Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.quote:Op donderdag 19 september 2019 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is eerder mainstream aan het worden. Het filmpje is inmiddels verwijderd volgens mij, maar in Duitsland hadden ze zo'n reclamecampagne van "Celebrate difference! Ich trage auch ein kopftuch, ist doch hübsch?"
En ja, om over o.a. de muziekstijl maar te zwijgen!
Ik wet niet of we over het zelfde praten, maar linkje?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is geen reclamecampagne hoor, is gewoon een nummer gemaakt door een Amerikaanse.
Klopt, punkers waren ook waardeloze, kinderachtige losers die nergens werden aangenomen voor een baan. Totdat ze weer normaal konden doen.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:38 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, dat er zoveel aandacht aan wordt geschonken is ook wel weer iets typisch Nederlands. Hoe meer negatieve aandacht, des te meer ze het zullen gaan dragen. Zeker als middel om je af te zetten tegen de maatschappij. Een beetje de nieuwe punkers.
quote:Op donderdag 19 september 2019 11:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mijn godsdienst eerder minder dan meer waard dan een vrouw, maar dat even terzijde.
Eh onzin he. Integraalhelmen zijn de veiligste variant.quote:Op donderdag 19 september 2019 11:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Integraalhelmen zijn onveilig bij een ongeval, kies liever voor een kinopklapding.
Bivakmutsen wekken vooral de suggestie dat je gaat overvallen, das ook niet zo handig on the job.
En niemand is boos op de tut hola die een vervoersbewijs met foto bij zich had ?quote:Op donderdag 19 september 2019 16:27 schreef PietPossum het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)dpaal-door-nikabfans
Nikabfans
Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.quote:Op woensdag 18 september 2019 07:41 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Nederland is wel degelijk van ons. Ons als gemeenschap. We hebben samen regels opgesteld om het geheel leefbaar te houden. Als iemand van mening is dat diegene belangrijker is en geen regels hoeft na te leven mag die gewoon opritten.
Maar is Nederland dan wel van jou? Absoluut niet. Is Nederland van dergelijke intolerante moslims, die van mening zijn dat alle uitkerjngsrechten voor hen wel gelden, maar de rest niet? Ook niet.
Ik ben zelf niet racistisch, maar wetten zijn er nu eenmaal, dan moeten die gewoon worden gehoorzaamd. Wil je dat niet, dan tot je maar lekker op naar een land dat volgens jou betere wetten kent
Wat vind jij van deze actie:quote:Op donderdag 19 september 2019 20:57 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Er is geen wet die zegt dat Nederland eigendom is van een individu of van een gemeenschap. Deze meid behoort ook tot dezelfde gemeenschap waar jij het over hebt. Gelijke grondrechten zijn essentieel om leefbaarheid in stand te houden binnen een gemeenschap. Als deze meid denkt dat haar grondrechten geschonden worden, dan heeft zij alle recht om te protesteren. Protesteren is namelijk een democratische recht. Of vormt de democratie geen basis meer voor mensenrechten? Nederland is liberaal en niet dictatoriaal. Een ieder die anders denkt mag juist optiefen.
Het is geen kwestie van jou of van mij, het is een kwestie van gelijke rechten. Een moslim betaalt net zoals jou ook belasting dus jij hebt niet meer of minder te willen dan hem/haar.
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze actie:
NWS / NS-conducteur aan schandpaal genageld door groep ‘Tegen Boerkaverbod’
Wait what? Wiens rechten wil jij hier bestrijden dan?quote:Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.
Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:13 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kinderachtig. Rechten moet je op een andere manier bestrijden.
Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is alleen geen recht. We hebben nu juist een boerkaverbod in de trein.
De NS kiest er zelf voor om zulke moslims toch toe te laten in hun treinen. Hopelijk veranderd hun beleid door zulk soort acties. Dat kunnen ze namelijk morgen gewoon doen. Zonder overleg en zonder iets te veranderen.
Onrecht ipv recht. Oke, alhoewel onrecht subjectief is en zo ongeveer iedereen het erover eens is dat die moslima onrecht bezorgt aan al haar medereizigers en de conducteur ipv dat dat andersom het geval was.quote:Op donderdag 19 september 2019 21:28 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik bedoelde onrecht, die kan je ten alle tijden bestrijden maar niet dmv filmpjes maken en op internet verspreiden.
Dus je aanvulling is overbodig.
Je geeft in feite zelf al het antwoord. Abrahamitische religies. Oftewel, deze relegies zijn lang geleden ontstaan, in een tijd dat al die regeltjes echt wel nuttig waren voor het voortbestaan van de groep.quote:Op dinsdag 17 september 2019 01:49 schreef Logic91 het volgende:
Een oprechte vraag: waarom wordt de lust van mannen als een kwaadaardig fenomeen gezien? Zonder diezelfde lust van haar vader had ze nooit bestaan. De libido van een persoon is een normaal natuurlijk evolutionair verschijnsel. Het is noch moreel noch immoreel.
Wat is dat toch met de Abrahamitische religies die veel natuurlijke zaken als inherent slecht zien, terwijl ze geen probleem hebben met zaken die daadwerkelijk fucked up zijn zoals kinderen leren dat ze eeuwig zullen branden in de hel als ze hun geloof verlaten?
Natuurlijk is zij zo gelukkig. De jihad is een van de plichten van de islam.quote:Op vrijdag 20 september 2019 14:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die haar het land uit willen
Blijkbaar is zij gelukkig zo. Zijn enkel de boze mensen die zich er aan ergeren die een probleem hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |