Humor.quote:Op woensdag 18 september 2019 11:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
Komt er binnenkort ook een artikel over Achmed? "De integraalhelm beschermt tegen kwade dingen, zoals opsporing verzocht".
De ironie is wel heel grappig jaquote:Op dinsdag 17 september 2019 05:56 schreef bijdehand het volgende:
Beschermt tegen kwade zaken. Iedereen valt je lastig. Aha.
Op wat voor manier?quote:Op dinsdag 17 september 2019 07:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Boeien. Dat een nikab tegen de lust van mannen beschermt geloof ik trouwens wel.
Als dit wijf zo extremistisch is, is ze daar beneden ook al besneden en half dichtgenaaid zoals het een vrome moslima betaamt!quote:Op woensdag 18 september 2019 18:11 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof vrouwen geen seksuele lust hebben. Holier then you houding van deze zwarte spook. Doe maar niet zo heilig/kuis en vanavond dan spelen met de vingers. Het is natuurlijk want als we die lust voor dames niet hadden dan waren we lang geleden uitgestorven. Daarom houden we van tieten, het apparatus tussen de benen en vrouwelijke vormen: puur als doel om te zorgen dat we nieuwe generaties voortbrengen en dus voort blijven leven als mensheid. Onze klabanus steken in een paard gaat geen nieuwe generaties voortbrengen.
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhoudenquote:Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
[ afbeelding ]
Wie is ze? En allemaal? Tegenwoordig zijn vrouwen meer dik dan dun,quote:Op woensdag 18 september 2019 20:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze hebben allemaal van die dikke hoofden met van die vette wangen, van mij mogen ze die doek wel voorhouden
[ afbeelding ]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?quote:Op woensdag 18 september 2019 20:43 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Oh deze valt nog mee, wat ik op straat zie is echt veel erger.
Die is Nederlands?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:
[..]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?
[ afbeelding ]
Lijkt me eerder een Amerikaansequote:Op woensdag 18 september 2019 21:18 schreef p078 het volgende:
[..]
Lol, oude Nederlandse vrouwen/oma's lijken op Giorgio Armani modellen?
[ afbeelding ]
Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.quote:Op woensdag 18 september 2019 20:27 schreef Eendenkooi het volgende:
De reden dat ze een sluier hebben is omdat het allemaal intens lelijke griezels zijn. Dankzij de sluier hoeven we niet naar hun lelijke bakkes te kijken. Blij dat ze er 1 dragen.
Alleen bij katholieke nonnen?quote:Op woensdag 18 september 2019 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee er zitten schitterende vrouwen tussen hoor.
Alleen zorgt die sluier er inderdaad voor dat ze lelijk zijn. Met name de wat vollere vrouwen lijken dankzij die sluier een opgeblazen hoofd te hebben.
Je ziet hetzelfde bij katholieke nonnen.
Geen idee, ik wist verder niet zo snel een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 18 september 2019 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen bij katholieke nonnen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zuster_(religie)quote:Het begrip non komt voor het eerst voor bij Hiėronymus (4e eeuw) voor Godgewijde mannen (nonni) en vrouwen (nonnae). Alleen voor de laatsten wordt dit woord nog gebezigd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |