Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.quote:
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
De wolken zitten onder de hemel, he. In de hemel is het dus altijd zonnig.
Dat is lelijk. Wens jij me dat toe?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Vreemd hèquote:
Ben je wel lekker natquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Maar hier regent t.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?
Hebben ze wel een dierentuinquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.quote:
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.quote:
Jeej.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.
Maarrr dit was de samenvatting van buienradar
Maar dat is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is gevaarlijk!![]()
Hoe zijn de Magic winkels? Beetje gezellig?
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?
Hee fancy pantsquote:
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Motorblokquote:
Maarquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.
Goedemorgen dudequote:Op zaterdag 7 september 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?
[..]
Motorblok
Wat is je favoriete eten?quote:
We maken wel onze eigen hemelquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:14 schreef dud0r het volgende:
Als er ook al geen eten is dan kom ik niet
Goedemorgenquote:
Lekker eten. Goede biertjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel onze eigen hemel
[..]
Goedemorgen
Inderdaad. Die van fancy is kut. Geen winkels, geen dierentuin, geen eten.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel onze eigen hemel
[..]
Goedemorgen
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal opquote:
Zonder katten kom ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Die van fancy is kut. Geen winkels, geen dierentuin, geen eten.
Nice.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal op
[..]
Zonder katten kom ik sowieso niet.
Rendangquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goedemorgen dude
[..]
Wat is je favoriete eten?
Ik las poepen met matenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal op
[..]
Zonder katten kom ik sowieso niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rendang [ afbeelding ]
Pizza [ afbeelding ]
En movicolon [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rendang [ afbeelding ]
Pizza [ afbeelding ]
En movicolon [ afbeelding ]
We maken wel ergens een kattenhoekje zodat je er geen last van hoeft te hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las poepen met maten![]()
Ik ben licht allergisch voor katten. Vind ze heel leuk maar dat wordt niezen voor mij dan.
Het zet je darmen aan het dansenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef JJH het volgende:
Ik vind die woordspeling in de productnaam tof
In ieder geval word de inhoud van je colon gemoved.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het zet je darmen aan het dansen
Ah zoquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het zet je darmen aan het dansen
Veel pillen hebben datquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef JJH het volgende:
Ik vind die woordspeling in de productnaam tof
Goedemorgen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg
Eerste wat ik lees vandaag....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo kopjequote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel ergens een kattenhoekje zodat je er geen last van hoeft te hebben
Hoiquote:
Die van mij allitereerde zo lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval word de inhoud van je colon gemoved.
True.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij allitereerde zo lekker
Heyquote:
Heyquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Druk niet, lig nog op bed hoor
Ze is nu onder aan et janken, tijdens et spelen, gezelligquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deed onze kleine hier anderhalf uur geleden.Had nog wat verder willen slapen.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze is nu onder aan et janken, gezellig
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:05 schreef Kopjechino het volgende:
Eigen schuld, jullie willen kinderen.
Ik vind honden aaibaarderquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huis
Mooizo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
Hebben katten ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
Mooizo.
was wel een goed verhaal geweest voor later als het wel echt was.
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.quote:
Als je kinderen neemt jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.
Leer haar ook dat dat commerciële sjit isquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Zit in je ritme.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:57 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker trouwens
Lag pas rond 6 uur in mijn bed.
Haha de mijne is bij opa en omaquote:
Die stinken meer en halen geen bier voor jequote:
Heb ik vannacht al gedaan. Eerst nudes voordat ik het nog een keer doequote:
Die liggen ook fijner op schoot.quote:
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nuquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.
Ja dat toch wel. Ben niet zoveel in Nederland maar blijkt best lastig om zippos te vinden op de plekken waar ik kom.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
Groot fan dus?quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
Ik heb nog steeds een grote stenenverzameling hier. Een flink deel heb ik al verkocht omdat we tegenwoordig een wat kleinere woonkamer hebben en de vitrinekasten gewoon te veel plaats innamen, maar we hebben nog 2 volle vtrinekasten en een deel ligt op zolder in een dressoir.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb vroeger stenen verzameld. Klinkt saai maar is best wel leuk.
Nee, ik snap je! Mocht vroeger, als we naar een museum gingen, elke keer een steentje uitkiezen. Weet niet meer welke musea dat waren, maar daar had je echte natuurstenen die je kon kopen. Had ze zelfs mooi uitgestald in mijn kamer liggenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Denk dat ik wel onder de noemer 'fan' val jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen. Maar nu met magic kaartjes is eigenlijk hetzelfde toch?
Verzamelen
Dat doet die kleine van mij ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Over een aantal jaar met mannenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:59 schreef JJH het volgende:
Mijn dochter komt ook altijd met stenen thuis.
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...
Wowowowquote:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 11:13:16 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitIk kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Tuurlijk, als het menis is sta ik echt niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.
Viezerikquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:18 schreef JJH het volgende:
Als ze het allebei willen vind ik 't prima. Maar inderdaad even praten wil ik wel.
Nee laat maar, ik denk dat ik het niet snap ofzo.quote:
Die zou mijn vader moeten dragenquote:
Ik ook niet, majaquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die zou mijn vader moeten dragen
Al heeft mijn vader nooit in een gevangenis gezeten.
Wat niet is kan nog komenquote:
Ik lig ook op de bank. Vanochtend over m'n nek gegaan na het ontbijt. Zit tegen koorts aan, fijn begin van het weekend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja en ik snotter een eind weg op de bank
Die eerste meteen alquote:
Dat klinkt schattiger dan little pussiesquote:
@Limoentjuh is gewoon heel erg geliefdquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ze komt wel weer joh, stelletje huilies.
Niet te merken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef dud0r het volgende:
@:limoentjuh is gewoon heel erg geliefd
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ze komt wel weer joh, stelletje huilies.
Ik mis wel haar ochtendgroet naar mijquote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik mis wel haar ochtendgroet naar mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zei altijd: goedemorgen, dame met de zwarte ziel
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh dat is best gemeen, je ziel is niet zo zwart! Eerder lichtgrijs!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel erg donker. En dat terwijl je zo'n vrolijk meisje bent. Al dan niet vermomd als iemand met een zwarte zielquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Oh dat is best gemeen, je ziel is niet zo zwart! Eerder lichtgrijs!
Dat kwam omdat ze vroeg hoe ik mijn koffie dronk. Ik zei: zo zwart als mijn zielquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:36 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel erg donker. En dat terwijl je zo'n vrolijk meisje bent. Al dan niet vermomd als iemand met een zwarte ziel
Ik drink m’n koffie ook zwart! Weer een overeenkomst!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dat kwam omdat ze vroeg hoe ik mijn koffie dronk. Ik zei: zo zwart als mijn ziel
Maar leuk dat jullie denken dat mijn ziel niet zwart is
Nou, wat een toevalligheden allemaal zeg!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik drink m’n koffie ook zwart! Weer een overeenkomst!
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, wat een toevalligheden allemaal zeg!
Jouw versie van de hemel is kutquote:
Jij denkt teveel met je aardse hoofd.quote:
❤quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij denkt teveel met je aardse hoofd.
Als je eten wil, dierentuin, winkels, BLIJF DAN GEWOON OP AARDE!
In de hemel is het luieren, zingen, dansen, lachen en van mooie dingen genieten zonder te hoeven koken en douchen en al die aardse dingen.
Eten is lekker! Ik wil gewoon kunnen vreten, neuken, gamen, spelletjes doen en dieren kijken in de hemelquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij denkt teveel met je aardse hoofd.
Als je eten wil, dierentuin, winkels, BLIJF DAN GEWOON OP AARDE!
In de hemel is het luieren, zingen, dansen, lachen en van mooie dingen genieten zonder te hoeven koken en douchen en al die aardse dingen.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
Haten jullie mij nu, als ik niet geloof in de hemel en hel?
Blijf dan op aarde!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten is lekker! Ik wil gewoon kunnen vreten, neuken, gamen, spelletjes doen en dieren kijken in de hemel
Neuken ??? Waar....quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten is lekker! Ik wil gewoon kunnen vreten, neuken, gamen, spelletjes doen en dieren kijken in de hemel
Haten is voor losersquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
Haten jullie mij nu, als ik niet geloof in de hemel en hel?
Zorg gewoon voor een goede hemelquote:
Dan ben ik heel erg niet-loser voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Neuh. Vast beter dan mijn voorstelling zoals ik denk dat het er aan toe gaat maar verder...quote:
Ik zeg: DE BESTE!quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Vast beter dan mijn voorstelling zoals ik denk dat het er aan toe gaat maar verder...
Hou je niet van seks en eten ofzoquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan ben ik heel erg niet-loser voor jouIk snap hier niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Waarom zou je dat niet in de hemel willen?quote:
Lijkt me verstandigquote:
Jij ziet mogelijkhedenquote:
Dat krijg ik vaker te horen als ik smooth wil flirtenquote:
Neuh maar zonder eten ga je niet lang volhoudenquote:
Ik Snapte het wel een vond het wel schattigquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat krijg ik vaker te horen als ik smooth wil flirten
Drie weken ongeveerquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neuh maar zonder eten ga je niet lang volhouden
Daar doen wij geen "verderfelijke" dingenquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet in de hemel willen?
Meer oefenenquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat krijg ik vaker te horen als ik smooth wil flirten
Dan hoef ik niet naar de hemel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daar doen wij geen "verderfelijke" dingen
Zolang je het niet oefent wordt het ook niet beterquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ben ik echt niet goed in
Mensen die mij kennen zeggen ook dat dit niet voor mij is weggelegd. Geloof me, oefenen helpt niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
Zolang je het niet oefent wordt het ook niet beter
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mensen die mij kennen zeggen ook dat dit niet voor mij is weggelegd. Geloof me, oefenen helpt niet.
Onhandig flirten heeft ook wel iets schattigsquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ben ik echt niet goed in
Dat ze dan een beetje struikelen en zich stoten terwijl ze heel charmant proberen te zijnquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onhandig flirten heeft ook wel iets schattigs
Fijnquote:
Dan heb je mij nog nooit zien flirtenquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
Onhandig flirten heeft ook wel iets schattigs
Ja maar in de auto is ook gewoon kut. Zeker als ze gaan toeteren. Dan denk je eerder dat er wat mis is dan dat je haar leuk zitquote:Op zaterdag 7 september 2019 14:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn
[..]
Dan heb je mij nog nooit zien flirten
Daarbij merk ik het ook nooit op als er met mij geflirt wordt. Mijn moeder moest laatst lachen toen er op de snelweg een vrachtwagen naar mij toeterde en de chauffeur zwaaide. Ik schrok van het geluid en dacht dat er iets onder de auto was afgevallen ofzo.
Schijnbaar was het mijn moeder al opgevallen dat hij aan het kijken was. Maar goed, is maar een voorbeeld. Ik zie het gewoon nooit.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:36 schreef dud0r het volgende:
Ja maar in de auto is ook gewoon kut. Zeker als ze gaan toeteren. Dan denk je eerder dat er wat mis is dan dat je haar leuk zit
Ja maar in de auto is het logisch dat je het niet ziet. Je let op de weg. Maar buiten dat snap ik ook wel dat je het niet ziet. Ik mis het af en toe ook als het gebeurt.quote:Op zaterdag 7 september 2019 14:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Schijnbaar was het mijn moeder al opgevallen dat hij aan het kijken was. Maar goed, is maar een voorbeeld. Ik zie het gewoon nooit.
Je moet ook niet naar de hemel willen. Alle stoute meiden zitten in de hellquote:
Veel beter inderdaad. Heb je in de hemel allemaal van die missionaris meisjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de hemel willen. Alle stoute meiden zitten in de hell![]()
Precies. Alleen maar keurige meisjes en incelsquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel beter inderdaad. Heb je in de hemel allemaal van die missionaris meisjes.
Van die vrouwen die gelijk flippen als je even een hand op de keel drukt tijdens de seks.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies. Alleen maar keurige meisjes en incels
Waarom zou iemand dat erg vindenquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:12 schreef dud0r het volgende:
Van die vrouwen die gelijk flippen als je even een hand op de keel drukt tijdens de seks.
Je hebt er van die vrouwen tussen zitten helaas.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat erg vinden
Die moet je niet willen johquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
Je hebt er van die vrouwen tussen zitten helaas.
Geen idee. Blijkbaar zijn er vrouwen die dat eng vinden ofzo 🤷🏼♂️quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat erg vinden
Inderdaad. Niks mis met een beetje ruig doen in bedquote:
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:17 schreef dud0r het volgende:
Inderdaad. Niks mis met een beetje ruig doen in bed
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.
Je hebt niet meegekregen van de ONZ orgie van gisteravond?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?![]()
![]()
Nee, blijkbaar was mijn aanwezigheid bij die orgie niet gewenst. Ik had op z'n minst daar als coach kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen van de ONZ orgie van gisteravond?![]()
Man man man, je hebt iets geweldigs gemistquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar was mijn aanwezigheid bij die orgie niet gewenst. Ik had op z'n minst daar als coach kunnen zijn.
Wie was de organisator?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je hebt iets geweldigs gemist![]()
De twee wekelijkse vrijdagavond ONZ orgie is ouder dan het internet zelve, ligt niet aan de modjesquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:38 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
voor ONZ om nota bene mij niet uit te nodigen.
Dat maakt het nog erger dat ik daar nu pas achter kom. Niet normaal dit meer.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De twee wekelijkse vrijdagavond ONZ orgie is ouder dan het internet zelve, ligt niet aan de modjes
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkersquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger dat ik daar nu pas achter kom. Niet normaal dit meer.
Dat was Haagsquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkers![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:30 schreef stokj het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, ben niet van dat gegoever en al. Bovendien ligt mijn focus op poesjes en niet op slurfjes of goevers.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkers![]()
Nee, ik zei alleen maar dat als een man je bij de keel pakt tijdens de seks dat best tof is. Gisteren niet eens met mannen gepraat (behalve mijn vrienden dan).quote:
Ok, moet ik eff ergens noterenquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen maar dat als een man je bij de keel pakt tijdens de seks dat best tof is. Gisteren niet eens met mannen gepraat (behalve mijn vrienden dan).
Ben je nog dronken geworden?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen maar dat als een man je bij de keel pakt tijdens de seks dat best tof is. Gisteren niet eens met mannen gepraat (behalve mijn vrienden dan).
Bij de keel pakken kan fijn zijn als je het niet al te krachtig doet. Beetje spanning mag wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dronken is een groot woord, wel flink aangeschoten. En stoned.quote:
Ja oké, moet nog wel kunnen ademen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:49 schreef stokj het volgende:
Bij de keel pakken kan fijn zijn als je het niet al te krachtig doet. Beetje spanning mag wel.
Vandaag ga je uitrusten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dronken is een groot woord, wel flink aangeschoten. En stoned.
Precies anders is er ook niks aan. Of gewoon beetje stevig pakken van achteren of van voren.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ja oké, moet nog wel kunnen ademen.
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaag ga je uitrusten?
[..]
Precies anders is er ook niks aan. Of gewoon beetje stevig pakken van achteren of van voren.
@haags_kwartiertje is toch die gozer die steeds jankend in een hoekje zit te fappen of haal ik haags en @Danny nu door elkaarquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.
Ja, als man wil je toch ook niet alleen maar tegen een lap vlees stoten (en lijkt me als vrouw dat je niet als een lap vlees gepakt wilt worden)quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.
Kijk, jij snapt het![]()
Anders is het zó saai
Mocht @haags_kwartiertje ook niet meedoen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is toch die gozer die steeds jankend in een hoekje zit te fappen of haal ik haags en @:danny nu door elkaar
Ja lach maar, is echt drama hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, als man wil je toch ook niet alleen maar tegen een lap vlees stoten (en lijkt me als vrouw dat je niet als een lap vlees gepakt wilt worden)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja lach maar, is echt drama hoor
Hahahaha, mooie uitleg
But I get the point. En nee, daar is echt niets aan. Lig je daar echt van; oké. Misschien even denken welke boodschappen ik nog nodig heb.
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.quote:
Zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef stokj het volgende:
Ben je ooit een lap vlees geweest/behandeld als een lap vlees?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.
rtquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet fijn nee. Nog een reden waarom je een echte man nodig hebt!
Welke boodschappen had je nog nodig?quote:
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef stokj het volgende:
Dat is niet fijn nee. Nog een reden waarom je een echte man nodig hebt!
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Dan moet jer juist sensatie maken
als hij het waard was
Geen idee, de standaard dingen denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
Welke boodschappen had je nog nodig?
Maar goed ook danquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk van
[..]
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.
Vandaar dat ik one night stands ook niet echt leuk vind. Wat je zegt over mannen geldt ook voor vrouwen. Dat kan best veranderen als je elkaar wat beter kent.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk van
[..]
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.
Yoghurt heb ik altijd graag in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, de standaard dingen denk ik
Nee, vind er niets aan eigenlijk. Daarom ook besloten dat niet meer te doen, werd er alleen maar depri van.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
Vandaar dat ik one night stands ook niet echt leuk vind. Wat je zegt over mannen geldt ook voor vrouwen. Dat kan best veranderen als je elkaar wat beter kent.
Ja ik ook! En crackertjes, fruit etc.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
Yoghurt heb ik altijd graag in huis
Toppie Borrie!quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Echte mannen zijn ook lief en teder (als het moet 👻). Dit was mijn bijdrage aan het gesprek. Peace out 🎤✌
Ja sorry, was vergeten mijn snor te bleken. Jeetje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef stokj het volgende:
Vandaag bij de wedstrijd werd een jongensteam gecoacht door een meid van 23 ofzo. Ik kende die meid van foto's bij die club. Daar zag ze er wel goed uit. Maar vandaag zag ze er uitgepuft uit en haar snor was duidelijk zichtbaar...man man man![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry, was vergeten mijn snor te bleken. Jeetje.
Lieve mannen zijn goed, maar je wilt geen vaatdoek natuurlijk (Op het werk werkte een vaatdoek die zich goed liet commanderen. En als hij een keer iets wou dan mocht het niet van zijn vrouw).quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🥰 geef mij maar een lieve man 🐣
Mij ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🥰 geef mij maar een lieve man 🐣
Lief betekent niet geen ruggengraat of dat je pussy bent. 😜 miss is die gewoon een onderdanig typequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Lieve mannen zijn goed, maar je wilt geen vaatdoek natuurlijk (Op het werk werkte een vaatdoek die zich goed liet commanderen. En als hij een keer iets wou dan mocht het niet van zijn vrouw).
Het zal voor sommige mensen best wel werken maar wat je zegtquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vind er niets aan eigenlijk. Daarom ook besloten dat niet meer te doen, werd er alleen maar depri van.
Ben het daten sowieso serieuzer gaan nemen
[..]
Ja ik ook! En crackertjes, fruit etc.
Nou, als mannen iets tegen hem zeggen (dus niet uit de hierarchie) dan pikt hij het niet en doet hij bijdehand en al. Maar als een meid iets vraagt dan is hij zo om (lijkt net een master/slave ietsquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lief betekent niet geen ruggengraat of dat je pussy bent. 😜 miss is die gewoon een onderdanig type
Pooooh vertelquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.
Hahaha 😜 een zwak voor vrouwen. Met mij gaat het goed. Met jou ook?quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, als mannen iets tegen hem zeggen (dus niet uit de hierarchie) dan pikt hij het niet en doet hij bijdehand en al. Maar als een meid iets vraagt dan is hij zo om (lijkt net een master/slave iets![]()
![]()
)
Hoe gaat het verder met je Borrel?
Jawel, moe en al en net een paar dossiers afgerond. Ben weer helemaal bij. Gelukkig nu een beetje relaxen (totdat ik de avond inlichtingen binnen ga krijgen).quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha 😜 een zwak voor vrouwen. Met mij gaat het goed. Met jou ook?
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik straks allemaal ga etenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:27 schreef eNGine10 het volgende:
Het zal voor sommige mensen best wel werken maar wat je zegt
Tevens zin in cracker met zalm nu
Neequote:
Waarom ben ik een rebelquote:
Geniet van het moment dat je nog hebt iig 🙌 het is tenslotte weekend. Ik ging trouwens al allang dus ik zeg weer doei 🐣 fijn weekend jij en andere hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, moe en al en net een paar dossiers afgerond. Ben weer helemaal bij. Gelukkig nu een beetje relaxen (totdat ik de avond inlichtingen binnen ga krijgen).
Haags bukt voor mij. Potje vaseline erbijquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
1 voorbeeld je buigt niet voor Haags 😎
Jawel vertel vertelquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik straks allemaal ga eten
[..]
Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |