Ik heb nog steeds een grote stenenverzameling hier. Een flink deel heb ik al verkocht omdat we tegenwoordig een wat kleinere woonkamer hebben en de vitrinekasten gewoon te veel plaats innamen, maar we hebben nog 2 volle vtrinekasten en een deel ligt op zolder in een dressoir.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb vroeger stenen verzameld. Klinkt saai maar is best wel leuk.
Nee, ik snap je! Mocht vroeger, als we naar een museum gingen, elke keer een steentje uitkiezen. Weet niet meer welke musea dat waren, maar daar had je echte natuurstenen die je kon kopen. Had ze zelfs mooi uitgestald in mijn kamer liggenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Denk dat ik wel onder de noemer 'fan' val jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen. Maar nu met magic kaartjes is eigenlijk hetzelfde toch?
Verzamelen
Dat doet die kleine van mij ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Over een aantal jaar met mannenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:59 schreef JJH het volgende:
Mijn dochter komt ook altijd met stenen thuis.
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...
Wowowowquote:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 11:13:16 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitIk kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Tuurlijk, als het menis is sta ik echt niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.
Viezerikquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:18 schreef JJH het volgende:
Als ze het allebei willen vind ik 't prima. Maar inderdaad even praten wil ik wel.
Nee laat maar, ik denk dat ik het niet snap ofzo.quote:
Die zou mijn vader moeten dragenquote:
Ik ook niet, majaquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die zou mijn vader moeten dragen
Al heeft mijn vader nooit in een gevangenis gezeten.
Wat niet is kan nog komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |