Hebben katten ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
Mooizo.
was wel een goed verhaal geweest voor later als het wel echt was.
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.quote:
Als je kinderen neemt jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.
Leer haar ook dat dat commerciële sjit isquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Zit in je ritme.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:57 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker trouwens
Lag pas rond 6 uur in mijn bed.
Haha de mijne is bij opa en omaquote:
Die stinken meer en halen geen bier voor jequote:
Heb ik vannacht al gedaan. Eerst nudes voordat ik het nog een keer doequote:
Die liggen ook fijner op schoot.quote:
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nuquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.
Ja dat toch wel. Ben niet zoveel in Nederland maar blijkt best lastig om zippos te vinden op de plekken waar ik kom.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
Groot fan dus?quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |