Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.quote:
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
De wolken zitten onder de hemel, he. In de hemel is het dus altijd zonnig.
Dat is lelijk. Wens jij me dat toe?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Vreemd hèquote:
Ben je wel lekker natquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Maar hier regent t.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?
Hebben ze wel een dierentuinquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.quote:
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.quote:
Jeej.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.
Maarrr dit was de samenvatting van buienradar
Maar dat is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is gevaarlijk!![]()
Hoe zijn de Magic winkels? Beetje gezellig?
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?
Hee fancy pantsquote:
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Motorblokquote:
Maarquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.
Goedemorgen dudequote:Op zaterdag 7 september 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?
[..]
Motorblok
Wat is je favoriete eten?quote:
We maken wel onze eigen hemelquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:14 schreef dud0r het volgende:
Als er ook al geen eten is dan kom ik niet
Goedemorgenquote:
Lekker eten. Goede biertjes.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel onze eigen hemel
[..]
Goedemorgen
Inderdaad. Die van fancy is kut. Geen winkels, geen dierentuin, geen eten.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel onze eigen hemel
[..]
Goedemorgen
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal opquote:
Zonder katten kom ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Die van fancy is kut. Geen winkels, geen dierentuin, geen eten.
Nice.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal op
[..]
Zonder katten kom ik sowieso niet.
Rendangquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goedemorgen dude
[..]
Wat is je favoriete eten?
Ik las poepen met matenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Precies.. Beetje toepen met wat maten, altijd voetbal op
[..]
Zonder katten kom ik sowieso niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rendang [ afbeelding ]
Pizza [ afbeelding ]
En movicolon [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rendang [ afbeelding ]
Pizza [ afbeelding ]
En movicolon [ afbeelding ]
We maken wel ergens een kattenhoekje zodat je er geen last van hoeft te hebbenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik las poepen met maten![]()
Ik ben licht allergisch voor katten. Vind ze heel leuk maar dat wordt niezen voor mij dan.
Het zet je darmen aan het dansenquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef JJH het volgende:
Ik vind die woordspeling in de productnaam tof
In ieder geval word de inhoud van je colon gemoved.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het zet je darmen aan het dansen
Ah zoquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het zet je darmen aan het dansen
Veel pillen hebben datquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef JJH het volgende:
Ik vind die woordspeling in de productnaam tof
Goedemorgen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goedemorgen zeg
Eerste wat ik lees vandaag....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo kopjequote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
We maken wel ergens een kattenhoekje zodat je er geen last van hoeft te hebben
Hoiquote:
Die van mij allitereerde zo lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval word de inhoud van je colon gemoved.
True.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij allitereerde zo lekker
Heyquote:
Heyquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Druk niet, lig nog op bed hoor
Ze is nu onder aan et janken, tijdens et spelen, gezelligquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deed onze kleine hier anderhalf uur geleden.Had nog wat verder willen slapen.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze is nu onder aan et janken, gezellig
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:05 schreef Kopjechino het volgende:
Eigen schuld, jullie willen kinderen.
Ik vind honden aaibaarderquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huis
Mooizo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
Hebben katten ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef eNGine10 het volgende:
Mooizo.
was wel een goed verhaal geweest voor later als het wel echt was.
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.quote:
Als je kinderen neemt jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
De kleine zo gezond mogelijk laten opgroeien en hem/haar je levensinzichten en wijsheden overdragen enzulks.
Leer haar ook dat dat commerciële sjit isquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Zit in je ritme.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:57 schreef Kopjechino het volgende:
Waarom ben ik zo vroeg wakker trouwens
Lag pas rond 6 uur in mijn bed.
Haha de mijne is bij opa en omaquote:
Die stinken meer en halen geen bier voor jequote:
Heb ik vannacht al gedaan. Eerst nudes voordat ik het nog een keer doequote:
Die liggen ook fijner op schoot.quote:
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nuquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook koelkastmagneten uit allerlei verschillende landen gaan verzamelen!
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wou eens een verzameling zippos beginnen van alle landen waar ik langere tijd bleef. Zit op twee nu
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb al een collectie met héle leuke verhalen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat vroeger met bierviltjes gedaan. Zoveel verschillende verzamelen. Wat een tering bende leverde dat op.
Ja dat toch wel. Ben niet zoveel in Nederland maar blijkt best lastig om zippos te vinden op de plekken waar ik kom.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
Groot fan dus?quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:23 schreef Kopjechino het volgende:
Trouwens nee, ik kijk rond in mijn slaapkamer en ik spaar (niet bewust) David Bowie memorabilia.
Ik heb nog steeds een grote stenenverzameling hier. Een flink deel heb ik al verkocht omdat we tegenwoordig een wat kleinere woonkamer hebben en de vitrinekasten gewoon te veel plaats innamen, maar we hebben nog 2 volle vtrinekasten en een deel ligt op zolder in een dressoir.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb vroeger stenen verzameld. Klinkt saai maar is best wel leuk.
Nee, ik snap je! Mocht vroeger, als we naar een museum gingen, elke keer een steentje uitkiezen. Weet niet meer welke musea dat waren, maar daar had je echte natuurstenen die je kon kopen. Had ze zelfs mooi uitgestald in mijn kamer liggenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Denk dat ik wel onder de noemer 'fan' val jaquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja kan ik me voorstellen. Maar nu met magic kaartjes is eigenlijk hetzelfde toch?
Verzamelen
Dat doet die kleine van mij ook.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
Over een aantal jaar met mannenquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:59 schreef JJH het volgende:
Mijn dochter komt ook altijd met stenen thuis.
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
Ik heb er nu al zin in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Over een aantal jaar met mannen
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:07 schreef Ivo1986 het volgende:
Ga ik toch een rondje met hem wandelen...
Wowowowquote:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2019 11:13:16 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:12 schreef Ivo1986 het volgende:
Leg ik de handleiding van m’n dochter uitIk kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Tuurlijk, als het menis is sta ik echt niet voor mezelf in.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen, dat je een briesende leeuw wordt als dat wel gebeurt. En alle recht heb je, want het is je kind.
Viezerikquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:18 schreef JJH het volgende:
Als ze het allebei willen vind ik 't prima. Maar inderdaad even praten wil ik wel.
Nee laat maar, ik denk dat ik het niet snap ofzo.quote:
Die zou mijn vader moeten dragenquote:
Ik ook niet, majaquote:Op zaterdag 7 september 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die zou mijn vader moeten dragen
Al heeft mijn vader nooit in een gevangenis gezeten.
Wat niet is kan nog komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |