Die van mij allitereerde zo lekkerquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:28 schreef JJH het volgende:
[..]
In ieder geval word de inhoud van je colon gemoved.
True.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij allitereerde zo lekker
Heyquote:
Heyquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Druk niet, lig nog op bed hoor
Ze is nu onder aan et janken, tijdens et spelen, gezelligquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deed onze kleine hier anderhalf uur geleden.Had nog wat verder willen slapen.
Ah fijn!quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze is nu onder aan et janken, gezellig
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:05 schreef Kopjechino het volgende:
Eigen schuld, jullie willen kinderen.
Ik vind honden aaibaarderquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het heeft ook wel een redelijk hoge aaibaarheidsfactor verder.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 10:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Eens, ze geven ook liefde. En tis nooooit stil in huis
Mooizo.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hey
Heb een hele leuke avond gehad! Wel veel gedronken, maar niet té veel. Zelfs nog een beetje geblowd![]()
Ik droomde alleen dat mijn broer zó dronken was, dat hij tegen een vriend van mij aanstootte en ze beiden hoppa in de gracht vielen
Gelukkig was dit niet echt. Voor de verandering was hij het minst dronken van allemaal.
[..]
Hey
Yes, zie bovenstaand bericht van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |