Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.quote:
@haags_kwartiertje je wordt geroepenquote:
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijkquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef Fancy2 het volgende:
De wolken zitten onder de hemel, he. In de hemel is het dus altijd zonnig.
Dat is lelijk. Wens jij me dat toe?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Vreemd hèquote:
Ben je wel lekker natquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu schijnt de zon. En dan ga je naar buiten en dan gaat t regenen. Tot je doorweekt naar binnen gaat. Etc.
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Zei je moeder ook vannachtquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik wil nog wel ff hier blijven eigenlijk
Maar hier regent t.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je bent toch ook hier in de hemel? Wie erin komt blijft er voor eeuwig.
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus je zit dan voor eeuwig opgesloten?
Hebben ze wel een dierentuinquote:Op zaterdag 7 september 2019 08:57 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet opgesloten. De hemel is groter dan de aarde.
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.quote:
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.quote:
Jeej.quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor ik wens je een prachtige dag met 28 graden een zacht briesje en ontbijt op bed.
Maarrr dit was de samenvatting van buienradar
Maar dat is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 7 september 2019 08:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Er lopen wel dieren rond, maar niet opgesloten in een tuin.
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat is gevaarlijk!![]()
Hoe zijn de Magic winkels? Beetje gezellig?
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Shit, dat is niet leuk. Hoe kom je aan eten of cactusvazen in de hemel?
Hee fancy pantsquote:
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?quote:Op zaterdag 7 september 2019 09:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
In de hemel is niets gevaarlijk. En er zijn geen winkels.
Motorblokquote:
Maarquote:Op zaterdag 7 september 2019 09:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daar heb je geen behoefte aan. Er is geen honger, cactussen zonder stekels vind je overal. Heb je geen vazen nodig.
Goedemorgen dudequote:Op zaterdag 7 september 2019 09:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waar ga ik dan Magic spelen? En zijn er wel kinky clubs?
[..]
Motorblok
Wat is je favoriete eten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |