Van die vrouwen die gelijk flippen als je even een hand op de keel drukt tijdens de seks.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies. Alleen maar keurige meisjes en incels
Waarom zou iemand dat erg vindenquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:12 schreef dud0r het volgende:
Van die vrouwen die gelijk flippen als je even een hand op de keel drukt tijdens de seks.
Je hebt er van die vrouwen tussen zitten helaas.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat erg vinden
Die moet je niet willen johquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
Je hebt er van die vrouwen tussen zitten helaas.
Geen idee. Blijkbaar zijn er vrouwen die dat eng vinden ofzo 🤷🏼♂️quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat erg vinden
Inderdaad. Niks mis met een beetje ruig doen in bedquote:
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:17 schreef dud0r het volgende:
Inderdaad. Niks mis met een beetje ruig doen in bed
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja dat. Ben gvd niet van porselein.
Je hebt niet meegekregen van de ONZ orgie van gisteravond?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?![]()
![]()
Nee, blijkbaar was mijn aanwezigheid bij die orgie niet gewenst. Ik had op z'n minst daar als coach kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen van de ONZ orgie van gisteravond?![]()
Man man man, je hebt iets geweldigs gemistquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar was mijn aanwezigheid bij die orgie niet gewenst. Ik had op z'n minst daar als coach kunnen zijn.
Wie was de organisator?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, je hebt iets geweldigs gemist![]()
De twee wekelijkse vrijdagavond ONZ orgie is ouder dan het internet zelve, ligt niet aan de modjesquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:38 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
voor ONZ om nota bene mij niet uit te nodigen.
Dat maakt het nog erger dat ik daar nu pas achter kom. Niet normaal dit meer.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De twee wekelijkse vrijdagavond ONZ orgie is ouder dan het internet zelve, ligt niet aan de modjes
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkersquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger dat ik daar nu pas achter kom. Niet normaal dit meer.
Dat was Haagsquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkers![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:30 schreef stokj het volgende:
Ik ben te lui om terug te lezen maar ben je in bed beland met iemand van het stappen/atten?![]()
![]()
Ik in ieder geval niet, ben niet van dat gegoever en al. Bovendien ligt mijn focus op poesjes en niet op slurfjes of goevers.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wie die gozer is die zichzelf voorstelde als stokj en een keer per maand anaal wilde worden vernederd door een dozijn groot geschapen fokkers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |