Yoghurt heb ik altijd graag in huisquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, de standaard dingen denk ik
Nee, vind er niets aan eigenlijk. Daarom ook besloten dat niet meer te doen, werd er alleen maar depri van.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
Vandaar dat ik one night stands ook niet echt leuk vind. Wat je zegt over mannen geldt ook voor vrouwen. Dat kan best veranderen als je elkaar wat beter kent.
Ja ik ook! En crackertjes, fruit etc.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:17 schreef eNGine10 het volgende:
Yoghurt heb ik altijd graag in huis
Toppie Borrie!quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Echte mannen zijn ook lief en teder (als het moet 👻). Dit was mijn bijdrage aan het gesprek. Peace out 🎤✌
Ja sorry, was vergeten mijn snor te bleken. Jeetje.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef stokj het volgende:
Vandaag bij de wedstrijd werd een jongensteam gecoacht door een meid van 23 ofzo. Ik kende die meid van foto's bij die club. Daar zag ze er wel goed uit. Maar vandaag zag ze er uitgepuft uit en haar snor was duidelijk zichtbaar...man man man![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja sorry, was vergeten mijn snor te bleken. Jeetje.
Lieve mannen zijn goed, maar je wilt geen vaatdoek natuurlijk (Op het werk werkte een vaatdoek die zich goed liet commanderen. En als hij een keer iets wou dan mocht het niet van zijn vrouw).quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🥰 geef mij maar een lieve man 🐣
Mij ookquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🥰 geef mij maar een lieve man 🐣
Lief betekent niet geen ruggengraat of dat je pussy bent. 😜 miss is die gewoon een onderdanig typequote:Op zaterdag 7 september 2019 16:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Lieve mannen zijn goed, maar je wilt geen vaatdoek natuurlijk (Op het werk werkte een vaatdoek die zich goed liet commanderen. En als hij een keer iets wou dan mocht het niet van zijn vrouw).
Het zal voor sommige mensen best wel werken maar wat je zegtquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, vind er niets aan eigenlijk. Daarom ook besloten dat niet meer te doen, werd er alleen maar depri van.
Ben het daten sowieso serieuzer gaan nemen
[..]
Ja ik ook! En crackertjes, fruit etc.
Nou, als mannen iets tegen hem zeggen (dus niet uit de hierarchie) dan pikt hij het niet en doet hij bijdehand en al. Maar als een meid iets vraagt dan is hij zo om (lijkt net een master/slave ietsquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lief betekent niet geen ruggengraat of dat je pussy bent. 😜 miss is die gewoon een onderdanig type
Pooooh vertelquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.
Hahaha 😜 een zwak voor vrouwen. Met mij gaat het goed. Met jou ook?quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, als mannen iets tegen hem zeggen (dus niet uit de hierarchie) dan pikt hij het niet en doet hij bijdehand en al. Maar als een meid iets vraagt dan is hij zo om (lijkt net een master/slave iets![]()
![]()
)
Hoe gaat het verder met je Borrel?
Jawel, moe en al en net een paar dossiers afgerond. Ben weer helemaal bij. Gelukkig nu een beetje relaxen (totdat ik de avond inlichtingen binnen ga krijgen).quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha 😜 een zwak voor vrouwen. Met mij gaat het goed. Met jou ook?
Dan zal ik maar niet zeggen wat ik straks allemaal ga etenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:27 schreef eNGine10 het volgende:
Het zal voor sommige mensen best wel werken maar wat je zegt
Tevens zin in cracker met zalm nu
Neequote:
Waarom ben ik een rebelquote:
Geniet van het moment dat je nog hebt iig 🙌 het is tenslotte weekend. Ik ging trouwens al allang dus ik zeg weer doei 🐣 fijn weekend jij en andere hierquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, moe en al en net een paar dossiers afgerond. Ben weer helemaal bij. Gelukkig nu een beetje relaxen (totdat ik de avond inlichtingen binnen ga krijgen).
Haags bukt voor mij. Potje vaseline erbijquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
1 voorbeeld je buigt niet voor Haags 😎
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |