Ok, moet ik eff ergens noterenquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen maar dat als een man je bij de keel pakt tijdens de seks dat best tof is. Gisteren niet eens met mannen gepraat (behalve mijn vrienden dan).
Ben je nog dronken geworden?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen maar dat als een man je bij de keel pakt tijdens de seks dat best tof is. Gisteren niet eens met mannen gepraat (behalve mijn vrienden dan).
Bij de keel pakken kan fijn zijn als je het niet al te krachtig doet. Beetje spanning mag wel.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dronken is een groot woord, wel flink aangeschoten. En stoned.quote:
Ja oké, moet nog wel kunnen ademen.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:49 schreef stokj het volgende:
Bij de keel pakken kan fijn zijn als je het niet al te krachtig doet. Beetje spanning mag wel.
Vandaag ga je uitrusten?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dronken is een groot woord, wel flink aangeschoten. En stoned.
Precies anders is er ook niks aan. Of gewoon beetje stevig pakken van achteren of van voren.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:50 schreef Kopjechino het volgende:
Ja oké, moet nog wel kunnen ademen.
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Vandaag ga je uitrusten?
[..]
Precies anders is er ook niks aan. Of gewoon beetje stevig pakken van achteren of van voren.
@haags_kwartiertje is toch die gozer die steeds jankend in een hoekje zit te fappen of haal ik haags en @Danny nu door elkaarquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.
Ja, als man wil je toch ook niet alleen maar tegen een lap vlees stoten (en lijkt me als vrouw dat je niet als een lap vlees gepakt wilt worden)quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niet echt uit kunnen slapen. Was om 6 uur thuis, en was al rond 9:15 wakker. Maar nog even in bad geweest en ga me zo klaarmaken om uit eten te gaan.
Kijk, jij snapt het![]()
Anders is het zó saai
Mocht @haags_kwartiertje ook niet meedoen?quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is toch die gozer die steeds jankend in een hoekje zit te fappen of haal ik haags en @:danny nu door elkaar
Ja lach maar, is echt drama hoorquote:Op zaterdag 7 september 2019 15:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, als man wil je toch ook niet alleen maar tegen een lap vlees stoten (en lijkt me als vrouw dat je niet als een lap vlees gepakt wilt worden)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja lach maar, is echt drama hoor
Hahahaha, mooie uitleg
But I get the point. En nee, daar is echt niets aan. Lig je daar echt van; oké. Misschien even denken welke boodschappen ik nog nodig heb.
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.quote:
Zie mijn vorige post.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef stokj het volgende:
Ben je ooit een lap vlees geweest/behandeld als een lap vlees?
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zijn schuld. Zal niet in details treden maar gvd dat was saai.
rtquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet fijn nee. Nog een reden waarom je een echte man nodig hebt!
Welke boodschappen had je nog nodig?quote:
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk vanquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef stokj het volgende:
Dat is niet fijn nee. Nog een reden waarom je een echte man nodig hebt!
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Dan moet jer juist sensatie maken
als hij het waard was
Geen idee, de standaard dingen denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef eNGine10 het volgende:
Welke boodschappen had je nog nodig?
Maar goed ook danquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk van
[..]
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.
Vandaar dat ik one night stands ook niet echt leuk vind. Wat je zegt over mannen geldt ook voor vrouwen. Dat kan best veranderen als je elkaar wat beter kent.quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook wel goede seks gehad opzich hoor. Maar daar word ik gewoon niet vrolijk van
[..]
Nee, was een ONS. Nooit meer gezien daarna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |