Ik lig ook op de bank. Vanochtend over m'n nek gegaan na het ontbijt. Zit tegen koorts aan, fijn begin van het weekend.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja en ik snotter een eind weg op de bank
Die eerste meteen alquote:
Dat klinkt schattiger dan little pussiesquote:
@Limoentjuh is gewoon heel erg geliefdquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ze komt wel weer joh, stelletje huilies.
Niet te merken.quote:Op zaterdag 7 september 2019 12:48 schreef dud0r het volgende:
@:limoentjuh is gewoon heel erg geliefd
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 september 2019 12:46 schreef Kopjechino het volgende:
Ze komt wel weer joh, stelletje huilies.
Ik mis wel haar ochtendgroet naar mijquote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik mis wel haar ochtendgroet naar mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze zei altijd: goedemorgen, dame met de zwarte ziel
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Oh dat is best gemeen, je ziel is niet zo zwart! Eerder lichtgrijs!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel erg donker. En dat terwijl je zo'n vrolijk meisje bent. Al dan niet vermomd als iemand met een zwarte zielquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Oh dat is best gemeen, je ziel is niet zo zwart! Eerder lichtgrijs!
Dat kwam omdat ze vroeg hoe ik mijn koffie dronk. Ik zei: zo zwart als mijn zielquote:Op zaterdag 7 september 2019 13:36 schreef dud0r het volgende:
Dat is wel erg donker. En dat terwijl je zo'n vrolijk meisje bent. Al dan niet vermomd als iemand met een zwarte ziel
Ik drink m’n koffie ook zwart! Weer een overeenkomst!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Dat kwam omdat ze vroeg hoe ik mijn koffie dronk. Ik zei: zo zwart als mijn ziel
Maar leuk dat jullie denken dat mijn ziel niet zwart is
Nou, wat een toevalligheden allemaal zeg!quote:Op zaterdag 7 september 2019 13:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik drink m’n koffie ook zwart! Weer een overeenkomst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |