abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:52:39 #1
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188727282


[ Bericht 74% gewijzigd door Momo op 31-08-2019 21:58:08 ]
pi_188729890
Ik vind die filmische muziek die ze na elk optreden er in gooien zo'n overkill. Alsof elk nummer dat er wordt gezongen een wereldhit is en je er met open bek naar moet hebben kijken..
Stoort echt bij het kijken.
dag
pi_188730416
Floor \m/ _O_

De rest ken ik niet, op Jan na.

[ Bericht 15% gewijzigd door marc0871 op 01-09-2019 01:58:05 ]
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  † In Memoriam † zondag 1 september 2019 @ 03:06:39 #4
368283 ato
pi_188730664
Floor _O_
Life can be a bitch, so like it..
pi_188730973
Wat tof dat Floor mee doet! Meteen even teruggekeken wat zij gezongen heeft.
Als zij hoofdgast is dan zal de rest wel bekende rocknrs krijgen (zonder mega uithalen) om te zingen denk ik. Allerleukst zou wel zijn als ze alleen maar Nightwish en After Forever nrs moeten zingen, maar dat doen ze echt niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 08:40:52 #6
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188731082
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:21 schreef Poppejans het volgende:
Wat tof dat Floor mee doet! Meteen even teruggekeken wat zij gezongen heeft.
Als zij hoofdgast is dan zal de rest wel bekende rocknrs krijgen (zonder mega uithalen) om te zingen denk ik. Allerleukst zou wel zijn als ze alleen maar Nightwish en After Forever nrs moeten zingen, maar dat doen ze echt niet.
Zou wel flauw zijn als ze niks van Nightwish of After Forever. Gok dat ze dan voor de singles gaan die poppy zijn zoals Elan en Energize Me. No way dat iemand een nummer als Ghost Love Score, Dreamflight, Romanticide etc gaat doen. Of ze moeten het helemaal om gooien, maar ik denk niet dat iemand hier die noten kan halen.
pi_188731624
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:40 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zou wel flauw zijn als ze niks van Nightwish of After Forever. Gok dat ze dan voor de singles gaan die poppy zijn zoals Elan en Energize Me. No way dat iemand een nummer als Ghost Love Score, Dreamflight, Romanticide etc gaat doen. Of ze moeten het helemaal om gooien, maar ik denk niet dat iemand hier die noten kan halen.
Transitory is ook wel een leuke. Of gewoon wat echt oud spul als Monolith of Doubt.

Maar GLS en dreamflight duren 10 minuten, daar is de tijd niet voor in dit programma.
pi_188733943
Ze maken mij niet wijs dat dit allemaal live gezongen is zonder hulp van bv autotune.
Floor, Henk en Rolf zijn voor mijn gevoel wel authentiek qua stem maar de rest heeft hulp nodig.

Een nummer met een beetje growling erin zal ook wel teveel gevraagd zijn bv yours is an empty hope.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sorella op 01-09-2019 23:41:06 ]
pi_188739369
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:40 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zou wel flauw zijn als ze niks van Nightwish of After Forever. Gok dat ze dan voor de singles gaan die poppy zijn zoals Elan en Energize Me. No way dat iemand een nummer als Ghost Love Score, Dreamflight, Romanticide etc gaat doen. Of ze moeten het helemaal om gooien, maar ik denk niet dat iemand hier die noten kan halen.
Als je deze lin volgt kan je zien dat Samantha een Nederlandse versie gaat doen van Our Decades In The Sun van Nightwish en Emma Strong van After Forever.
pi_188746284
Dat worden traantjes bij Floor als Emma dat goed weet te brengen, ik heb Floor dat lied nog niet live zien zingen zonder tranen.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 september 2019 @ 16:33:46 #11
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188755919
Samantha kan Our Decades in the Sun wel mooi brengen denk ik, ben benieuwd.

Emma heeft mij tot nu toe positief verrast, dus wie weet :)
pi_188759653
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:21 schreef Poppejans het volgende:
Wat tof dat Floor mee doet! Meteen even teruggekeken wat zij gezongen heeft.
Als zij hoofdgast is dan zal de rest wel bekende rocknrs krijgen (zonder mega uithalen) om te zingen denk ik. Allerleukst zou wel zijn als ze alleen maar Nightwish en After Forever nrs moeten zingen, maar dat doen ze echt niet.
Samantha gaat een nummer van Nightwish zingen, dat vertelde ze in de chat met Floor op instagram.
pi_188759686
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:25 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Als je deze lin volgt kan je zien dat Samantha een Nederlandse versie gaat doen van Our Decades In The Sun van Nightwish en Emma Strong van After Forever.
En Samantha maar zeggen tijdens de chat op Instagram dat van tevoren niet bekend gemaakt zal worden wel nummer ze gaat doen.
pi_188760749
ik weet niet of jullie ook op youtube kijken maar het vilja lied en mama wordt van australie tot amerika gedeeld.
pi_188761298
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:05 schreef Sorella het volgende:
ik weet niet of jullie ook op youtube kijken maar het vilja lied en mama wordt van australie tot amerika gedeeld.
Heb het gezien, en ook heel veel die er een reaction video van maken. Ook van het nummer Mama.

Velen die geen idee hebben in welke taal Floor zingt, bij het Vilja lied zeiden sommigen dat het Fins was. Bij Mama werd er onder andere gezegd dat het Duits was _O- _O- _O-

Ik had bij 1 van de reaction video's van Mama als reactie gegeven dat het Nederlands is, beweerde degene die het geplaatst had ook nog dat het niet waar was want het was volgens hem echt Duits. Toen ik zei dat ik echt wel weet dat het Nederlands is omdat het mijn eigen taal is excuseerde hij zich zo'n 10x :')
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 21:45:28 #16
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188761457
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:36 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Heb het gezien, en ook heel veel die er een reaction video van maken. Ook van het nummer Mama.

Velen die geen idee hebben in welke taal Floor zingt, bij het Vilja lied zeiden sommigen dat het Fins was. Bij Mama werd er onder andere gezegd dat het Duits was _O- _O- _O-

Ik had bij 1 van de reaction video's van Mama als reactie gegeven dat het Nederlands is, beweerde degene die het geplaatst had ook nog dat het niet waar was want het was volgens hem echt Duits. Toen ik zei dat ik echt wel weet dat het Nederlands is omdat het mijn eigen taal is excuseerde hij zich zo'n 10x :')

Haha weet niet of jij dat was maar iemand vroeg bij een video is this in German or French? Zegt iemand 'No it is Dutch', reageert die Amerikaan 'I asked if it was in German or French' :D
pi_188762886
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:45 schreef Momo... het volgende:

[..]

Haha weet niet of jij dat was maar iemand vroeg bij een video is this in German or French? Zegt iemand 'No it is Dutch', reageert die Amerikaan 'I asked if it was in German or French' :D
Nee dat was ik niet. Maar wat een sukkel, als iemand als zegt dat het Nederlands is nogmaals vragen of het Duits of Frans is _O- _O- _O-
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:57:13 #18
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_188765257
Voor mij is dit het eerste jaar dat ik kijk (vanwege Floor), maar ik heb vorig jaar wel de vlaamse versie gekeken (Liefde voor muziek). En ik moet zeggen dat het belgische format me meer aanspreekt. Terwijl er maar 3 technische verschillen zijn.

Ten eerste: De belgen hebben geen presentator die mee op vakantie gaat. Geen Jan Smit die de nummers aan elkaar praat met voorgekauwde gesprekstof. In plaats van de tijd die daarmee gewonnen wordt, is er aan het begin van de afleveringen meer tijd voor de interactie van de artiesten zelf.

Ten tweede: Geen "winnaar". Iedereen zingt zijn lied, en als alles klar is is het klaar, geen gedwongen moment van "dat was voor mij de meest emotionele uitvoering"

En tot slot: Alleen nummers van de artiest zelf. Geen veilige covers van populaire invloeden, maar puur en alleen nummers van de centrale artiest.

Mijn twee favoriete nummers uit de aflevering waarom ik dit belgische seizoen keek (en ja, Sharon deed ook mee dit seizoen):

Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  dinsdag 3 september 2019 @ 01:15:17 #19
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_188765336
Niet normaal wat is Floor Jansen goed. Zo technisch begaafd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_188766131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:57 schreef DoomCow het volgende:
Voor mij is dit het eerste jaar dat ik kijk (vanwege Floor), maar ik heb vorig jaar wel de vlaamse versie gekeken (Liefde voor muziek). En ik moet zeggen dat het belgische format me meer aanspreekt. Terwijl er maar 3 technische verschillen zijn.

Ten eerste: De belgen hebben geen presentator die mee op vakantie gaat. Geen Jan Smit die de nummers aan elkaar praat met voorgekauwde gesprekstof. In plaats van de tijd die daarmee gewonnen wordt, is er aan het begin van de afleveringen meer tijd voor de interactie van de artiesten zelf.

Ten tweede: Geen "winnaar". Iedereen zingt zijn lied, en als alles klar is is het klaar, geen gedwongen moment van "dat was voor mij de meest emotionele uitvoering"

En tot slot: Alleen nummers van de artiest zelf. Geen veilige covers van populaire invloeden, maar puur en alleen nummers van de centrale artiest.

Mijn twee favoriete nummers uit de aflevering waarom ik dit belgische seizoen keek (en ja, Sharon deed ook mee dit seizoen):

Heb weleens wat gezien van de Vlaamse verie maar persoonlijk kijk ik liever de Nederlandse. Vind het niet mooi klinken als Vlamingen Nederlands zingen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:16:48 #21
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_188769694
Wow wat is Nightwish een gave band zeg. En wat kan Floor goed zingen, tering _O_
  Moderator dinsdag 3 september 2019 @ 13:33:15 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188769921
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:20 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

En Samantha maar zeggen tijdens de chat op Instagram dat van tevoren niet bekend gemaakt zal worden wel nummer ze gaat doen.
Wel mooi, want dat nummer gaat over vaders toch? Is de cirkel weer rond. :)
pi_188771360
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:33 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wel mooi, want dat nummer gaat over vaders toch? Is de cirkel weer rond. :)
En over moeders:

I climbed off your back
Not so long ago
To a blooming meadow
To a path you’d made for the lightest feet

Mother
I am always close to you
I will be waving every time you leave
Oh, I am you
The care, the love, the memories
We are the story of one

Father
I am always close to you
I will be waving every time you leave
Oh, I am you
The care, the love, the memories
You are forever in me

This verse we wrote
On a road home
For you

All this for you

Our walk has been sublime
A soaring ride and gentle lead
You have the heart of a true friend
One day we’ll meet on that shore again
pi_188774345
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:57 schreef DoomCow het volgende:
Voor mij is dit het eerste jaar dat ik kijk (vanwege Floor), maar ik heb vorig jaar wel de vlaamse versie gekeken (Liefde voor muziek). En ik moet zeggen dat het belgische format me meer aanspreekt. Terwijl er maar 3 technische verschillen zijn.

Ten eerste: De belgen hebben geen presentator die mee op vakantie gaat. Geen Jan Smit die de nummers aan elkaar praat met voorgekauwde gesprekstof. In plaats van de tijd die daarmee gewonnen wordt, is er aan het begin van de afleveringen meer tijd voor de interactie van de artiesten zelf.

Ten tweede: Geen "winnaar". Iedereen zingt zijn lied, en als alles klar is is het klaar, geen gedwongen moment van "dat was voor mij de meest emotionele uitvoering"

En tot slot: Alleen nummers van de artiest zelf. Geen veilige covers van populaire invloeden, maar puur en alleen nummers van de centrale artiest.

Mijn twee favoriete nummers uit de aflevering waarom ik dit belgische seizoen keek (en ja, Sharon deed ook mee dit seizoen):


Erg mooi :)
pi_188791865
De veertiende dus de episode van Floor. Ben erg benieuwd. De liedjes moeten 1) niet te obscuur, 2) niet te hoog/technisch en 3) niet te lang zijn. En dan vergeet ik vast nog wat eisen.

Zal inderdaad wel Elán oid worden, was immers ook een single. Zit weer even door de discografie van After Forever en Ayreon te shuffelen, heerlijk O+. ReVamp heb ik nooit gevolgd. Een Follow in the Cry is vast teveel gevraagd :P

Edit: Ik lees dat er ook een duettenaflevering is? Dat wordt Floor met Henk en Phantom of the Opera, kan niet missen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Meridiaan op 04-09-2019 21:10:26 ]
  Moderator woensdag 4 september 2019 @ 21:10:56 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188792152
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:54 schreef Meridiaan het volgende:
De veertiende dus de episode van Floor. Ben erg benieuwd. De liedjes moeten 1) niet te obscuur, 2) niet te hoog/technisch en 3) niet te lang zijn. En dan vergeet ik vast nog wat eisen.

Zal inderdaad wel Elán oid worden, was immers ook een single. Zit weer even door de discografie van After Forever en Ayreon te shuffelen, heerlijk O+. ReVamp heb ik nooit gevolgd. Een Follow in the Cry is vast teveel gevraagd :P
Vraag me af of sommigen niet een heel verre stretch gaan maken van dit is ook rock/metal. Floor heeft juist zoveel nummers uit haar carrière met Aftr Forever, Ayreon, Revamp en Nightwish.
pi_188796078
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2019 20:54 schreef Meridiaan het volgende:
De veertiende dus de episode van Floor. Ben erg benieuwd. De liedjes moeten 1) niet te obscuur, 2) niet te hoog/technisch en 3) niet te lang zijn. En dan vergeet ik vast nog wat eisen.

Zal inderdaad wel Elán oid worden, was immers ook een single. Zit weer even door de discografie van After Forever en Ayreon te shuffelen, heerlijk O+. ReVamp heb ik nooit gevolgd. Een Follow in the Cry is vast teveel gevraagd :P

Edit: Ik lees dat er ook een duettenaflevering is? Dat wordt Floor met Henk en Phantom of the Opera, kan niet missen.
https://www.bvn.tv/programma/beste-zangers/AT_2119263/
pi_188800307
Misschien gaan ze floor met rolf sanchez combineren, dat lijkt me trouwens ook een hele leuke combinatie.
  Moderator zaterdag 7 september 2019 @ 10:00:06 #29
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188829307
BesteZangers twitterde op zaterdag 07-09-2019 om 09:44:50 Wat denk jij, durft één van de Beste Zangers het aan om in het Spaans te zingen voor @Rolfsanchez ?😏Je ziet het in Beste Zangers, vanavond om 20.30 uur bij @AVROTROS op NPO 1! #BesteZangers https://t.co/WX5QiATNAh reageer retweet
  zaterdag 7 september 2019 @ 21:01:31 #30
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_188838032
Wauw, dit is echt mooi. _O_
pi_188864604
Net teruggekeken: Floor was echt fantastisch, maar Henk raakte me het meest _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188872060
Heb deze uitzending ook pas net gezien......Floor gaat elke aflevering nog een paar keer op repeat O+ maar Henk kan me ook zo echt raken! Benieuwd naar volgende week :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2019 22:34:13 ]
pi_188873683
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188875349
"'. Floor Jansen doet het kippenvel op de armen staan met haar versie van 'Shallow'."

Dat word weer genieten zie ik. ( omschrijving van de aflevering van 28 september no ook op de BVN website, Emma staat dan centraal.)
pi_188900795
Ik ben nu acht jaar weg uit Nederland en dit is het eerste seizoen dat ik niemand ken. Volgens mij allemaal nieuwer talent of buiten mijn straatje (opera ken ik ook weinig van).
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:57 schreef DoomCow het volgende:

En tot slot: Alleen nummers van de artiest zelf. Geen veilige covers van populaire invloeden, maar puur en alleen nummers van de centrale artiest.
Dat was in de Nederlandse versie ook, daar zijn ze mee gestopt toen ze artiesten uit zijn gaan nodigen zonder eigen nummers (Glennice Grace) en artiesten die geen cd kunnen vullen met eigen nummers.

Ik moet zeggen dat ik de Belgische versie ook leuker vind. Komt wat intiemer en soms klungeliger (minder gelikt) over, maar dat is bijna altijd met Vlaamse tv.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 11 september 2019 @ 19:57:04 #36
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188900939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:48 schreef marzman het volgende:
Ik ben nu acht jaar weg uit Nederland en dit is het eerste seizoen dat ik niemand ken. Volgens mij allemaal nieuwer talent of buiten mijn straatje (opera ken ik ook weinig van).
Ken je Floor niet :{ :{ :{

Ze is letterlijk wereldberoemd.
pi_188901144
quote:
18s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:57 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ken je Floor niet :{ :{ :{

Ze is letterlijk wereldberoemd.
Maar niet in nl te horen op de radio of tv
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 11 september 2019 @ 20:13:06 #38
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188901254
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar niet in nl te horen op de radio of tv
Dat komt omdat radio zenders nummers moeten afspelen volgens contracten ed. De genres die op de radio's worden gespeeld zijn niveautje de 3'js

Vooral dat 'bel wat je wilt horen' gedoe vind ik echt triest omdat het gewoon de standaard lijst is wat ze hebben. Zeg vooral niet dat je Slipknot (ok wordt soms nog wel eens gedraaid) of Beethoven wil horen (radio 5). Het is allemaal veel te veel gesegmenteerd.

Lijstje wat ik heb wat ik (bijna) nooit hoor: Slipknot, System of a down Nightwish, Linkin park (naast 'In the End' of 'Breaking the habit', wat hun meest poppie songs zijn) en K0rn

[ Bericht 4% gewijzigd door xzaz op 11-09-2019 20:20:19 ]
pi_188901558
quote:
18s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:57 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ken je Floor niet :{ :{ :{

Ze is letterlijk wereldberoemd.
Van welk nummer zou ik haar dan absoluut moeten kennen? Ik zie zo niks bekends.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 11 september 2019 @ 20:35:21 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188901581
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 20:33 schreef marzman het volgende:

[..]

Van welk nummer zou ik haar dan absoluut moeten kennen? Ik zie zo niks bekends.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nightwish

  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 20:37:16 #41
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188903487
Marzman is denk geen metal fan dus vandaar dat hij floor niet kent.
pi_188903500
quote:
18s.gif Op woensdag 11 september 2019 19:57 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ken je Floor niet :{ :{ :{

Ze is letterlijk wereldberoemd.
Maar niet in nederland.
pi_188905406
quote:
Ik geef toe dat het een betere zangeres is dan de drie J's, maar ik heb het nog nooit gehoord. Het is ook niet mijn genre, dus niet iets dat ik zelf op zal zoeken en als het dan niet op radio en tv gedraaid wordt.

[edit]Zo te zien is ze zangeres geworden van die groep in 2012, toen was ik al weg uit Nederland. Dus als ze bij de wereld draaid door enzo is geweest heb ik dat ook niet meer gezien.
Onder deze lijn niet schrijven
  donderdag 12 september 2019 @ 09:08:51 #46
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188906112
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:24 schreef marzman het volgende:
[edit]Zo te zien is ze zangeres geworden van die groep in 2012, toen was ik al weg uit Nederland. Dus als ze bij de wereld draaid door enzo is geweest heb ik dat ook niet meer gezien.
BIj DWDD komen _O- _O- _O- _O-
pi_188906998
quote:
18s.gif Op donderdag 12 september 2019 09:08 schreef xzaz het volgende:

[..]

BIj DWDD komen _O- _O- _O- _O-
Ze heeft trouwens wel 1 keer bij DWDD gezeten anders hoor. Dat was samen met Arjen, voor Ayreon promotie. Is al wat jaartjes geleden dat wel.

btw. Net de promo voor aankomende zaterdag gezien. Tim Akkermans gaat Nemo doen, en Rolf Sanchez gaat aan de Hotel California van de Eagles.
pi_188918975
Had nog nooit van dit programma gehoord maar door Floor een paar stukjes gezien nu. Ik snap er niks van, de eerste afleveringen moeten ze liedjes van Henk Poort zingen maar die Emma komt vervolgens met James Brown aanzetten?

In Floor's aflevering wordt Hotel California dus gezongen?

Zou leuker zijn als ze ook daadwerkelijk een cover van die artiest moeten doen en niet "je luisterde vroeger naar James Brown dus ik zing daar maar een liedje van zodat het niet te moeilijk wordt".

Ik zal de doelgroep van dit programma wel niet zijn. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 september 2019 @ 23:04:02 #49
163650 Greys
pi_188919205
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 22:47 schreef Jabberwocky het volgende:
Had nog nooit van dit programma gehoord maar door Floor een paar stukjes gezien nu. Ik snap er niks van, de eerste afleveringen moeten ze liedjes van Henk Poort zingen maar die Emma komt vervolgens met James Brown aanzetten?

In Floor's aflevering wordt Hotel California dus gezongen?

Zou leuker zijn als ze ook daadwerkelijk een cover van die artiest moeten doen en niet "je luisterde vroeger naar James Brown dus ik zing daar maar een liedje van zodat het niet te moeilijk wordt".

Ik zal de doelgroep van dit programma wel niet zijn. :P
Heeft bv Henk Poort überhaupt eigen liedjes? :@ Of voornamelijk stukken die hij in musicals en shows heeft gezongen?

Denk dat ze in elke aflevering wel een paar herkenbare nummers willen. En als er een youtubester meedoet die alleen covers deed tot dan toe (zoals Davina toen en dat andere meisje nu) dan zijn er ook geen eigen nummers.

En die Rolf Sanchez die meedoet heeft dan wel eigen nummers maar die kent het grote publiek hier allemaal niet. Dus dan doen ze soms ook een liedje van iemand waar de hoofdpersoon iets mee heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188920429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft bv Henk Poort überhaupt eigen liedjes? :@ Of voornamelijk stukken die hij in musicals en shows heeft gezongen?

Denk dat ze in elke aflevering wel een paar herkenbare nummers willen. En als er een youtubester meedoet die alleen covers deed tot dan toe (zoals Davina toen en dat andere meisje nu) dan zijn er ook geen eigen nummers.

En die Rolf Sanchez die meedoet heeft dan wel eigen nummers maar die kent het grote publiek hier allemaal niet. Dus dan doen ze soms ook een liedje van iemand waar de hoofdpersoon iets mee heeft.
Wellicht niet maar dan snap ik iets als Verdi zingen wat Henk Poort zelf ook gezongen heeft beter dan een James Brown nummer omdat hij zelf fan is.

Maargoed, zoals gezegd denk ik niet dat ik de doelgroep ben dus ik zal er niet verder over klagen. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_188921035
Ik zal eerlijk zijn, ik kijk vanwege Floor, had het programma nog nooit gezien en zal het na dit seizoen ook hoogstwaarschijnlijk niet meer kijken.
Ben benieuwd naar morgen :).
pi_188921744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2019 07:24 schreef marzman het volgende:

[..]

Ik geef toe dat het een betere zangeres is dan de drie J's, maar ik heb het nog nooit gehoord. Het is ook niet mijn genre, dus niet iets dat ik zelf op zal zoeken en als het dan niet op radio en tv gedraaid wordt.

[edit]Zo te zien is ze zangeres geworden van die groep in 2012, toen was ik al weg uit Nederland. Dus als ze bij de wereld draaid door enzo is geweest heb ik dat ook niet meer gezien.
Heel Nederland heeft ook gemist dat ze bij Nightwish kwam.
pi_188929637
https://specialcdshop.nl/(...)lang=NL#.XXvC3SgzZPZ

Als dit legitiem is betekend het dus echt Phantom of the Opera Floor/Henk duet
pi_188940253
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 18:39 schreef Dreassic het volgende:
https://specialcdshop.nl/(...)lang=NL#.XXvC3SgzZPZ

Als dit legitiem is betekend het dus echt Phantom of the Opera Floor/Henk duet
Oh dat lijkt me behoorlijk briljant!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 13:16:13 #55
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188941349
Lees op twitter dat Henk deze gaat doen? Dat zou wel tof zijn :D
  Moderator zaterdag 14 september 2019 @ 13:28:15 #56
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188941515
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 13:16 schreef Momo... het volgende:
Lees op twitter dat Henk deze gaat doen? Dat zou wel tof zijn :D
Ok schijnbaar was dat #fakenews helaasch
pi_188941767
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:30 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Heel Nederland heeft ook gemist dat ze bij Nightwish kwam.
Er waren genoeg berichten over Floor die zich bij Nightwish zou voegen voor de rest van de tour, zelfs hier op Fok werd het besproken.

Nu ben ik geen metalhead maar zelfs ik weet wie Floor Jansen is doordat ik optredens zag van haar met haar eigen band After Forever.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_188941812
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_188947305
Wel geinig hoe Tim Nemo zong,hij heeft best een lekkere stem vond ik.
Die knul maakte zich er lekker makkelijk vanaf met een nr van een ander,zo stom vind ik dat altijd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_188947322
Lijkt wel flink nageproduceerd dit nummer van Emma
dag
pi_188947784
Maar Henk flikt dit wel eventjes weer hoor _O_
dag
pi_188947861
Oh Henk is m'n held nu! Dit was echt zalig, wát een stem!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_188947884
Henk de onbetwistbare winnaar hier voor mij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 21:44:15 #64
163650 Greys
pi_188948036
Zo leuk voor Henk dat Twitter helemaal losgaat over HenkGod _O_

Vooral vanaf 2.20 vind ik het serieus briljant met dat rauwe.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188948179
Kunnen we die Henk Poort niet samen met Floor Jansen naar het songfestival sturen of zo? Wat een stemmen _O_
Ik ben erg benieuwd naar hun duet met The Phantom of the Opera in Ep8 *O*

Edit: ok, songfestival is eigenlijk ook geen optie. Daar zijn ze beide te goed voor :P

[ Bericht 10% gewijzigd door MTL op 14-09-2019 22:24:58 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 22:30:00 #66
163650 Greys
pi_188948669
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 21:54 schreef MTL het volgende:
Kunnen we die Henk Poort niet samen met Floor Jansen naar het songfestival sturen of zo? Wat een stemmen _O_
Ik ben erg benieuwd naar hun duet met The Phantom of the Opera in Ep8 *O*

Edit: ok, songfestival is eigenlijk ook geen optie. Daar zijn ze beide te goed voor :P
Floor zei zelf iig geen nee over Songfestival. Want je kunt het zo serieus maken en nemen als je zelf wilt. En als de laatste jaren iets uitgewezen heeft is dat je met goede normale (dus zonder gekke act) nummers heel hoog kunt eindigen en kunt winnen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188948987
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Floor zei zelf iig geen nee over Songfestival. Want je kunt het zo serieus maken en nemen als je zelf wilt. En als de laatste jaren iets uitgewezen heeft is dat je met goede normale (dus zonder gekke act) nummers heel hoog kunt eindigen en kunt winnen. :P
Mag dan Maastricht het organiseren :P (ik bedoel: ESF 2021)
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 14 september 2019 @ 23:08:30 #68
163650 Greys
pi_188949272
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 september 2019 22:48 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Mag dan Maastricht het organiseren :P (ik bedoel: ESF 2021)
Van mij wel hoor. Als ze het dak dan een bietje verhogen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188952261
Ik hoop dat ze het duet in het NL doen. Destijds draaiden we thuis de cd van de Phantom helemaal grijs

Enne.. Die Henk Poort veranderd ook niets zeg haha

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 september 2019 @ 09:37:31 #70
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_188952868
Mooi aflevering. Henk was goddelijk, Emma verbaasde mij (en Floor duidelijk ook) en rest was gewoon goed al maakt Tim het zichzelf wel erg makkelijk iedere keer.

Weekje geen Floorgasm is wel minder.
  zondag 15 september 2019 @ 09:42:38 #71
263417 Keyos
Like a Boss
pi_188952916
quote:
Blijft een prachtig kunstwerk, heel veel anders kan ik het niet noemen.

Mijn absolute helden van de avond zijn Henk en Tim. Henk omdat hij de beste was, by far. Tim omdat je gewoon gigantische ballen hebt door als man Nemo te gaan zingen.

Wie trouwens meer geïnteresseerd is geraakt in zangeressen zoals Floor die in Nederland wonen en bekend zijn binnen de metal-kringen moet je dit trio kijken tijdens een live show van Ayreon, een project met allemaal gastzangers (waaronder Floor). Is geen hard nummer, maar de kwaliteit van de zang is bizar:

The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  † In Memoriam † zondag 15 september 2019 @ 10:01:56 #72
368283 ato
pi_188953057
Samantha vond ik ook goed.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 15 september 2019 @ 10:57:08 #73
403253 Meke
after all this time? always.
pi_188953711
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 09:37 schreef Kyran het volgende:
Tim het zichzelf wel erg makkelijk iedere keer.

Bedoel jij niet Ruben? :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_188954041
Ok mijn 2 centjes.

Tim wilde gelijk knallen maar was vooral erg gehaast bezig waardoor het gewoon niet klonk, wat erg jammer is want hij heeft er echt wel een stem voor.

Ruben was wat mij betreft het minste, het deed mij niets en ik moet ook bekennen dat ik hem niet ken.

Emma deed het netjes, ze begon goed maar rond 2:50 raakte ze me even kwijt om vervolgens weer heel mooi te eindigen.

Rolf deed het goed maar vond het een vreemde keuze.

Samantha deed het erg goed, de beste van de avond na Henk.

Henk was wat mij betreft de beste van de avond, prachtig hoe hij deze versie bracht.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_188955869
Zou ze dan toch...

quote:
De interesse wakkerde weer aan toen ze recent vragen kreeg over het Songfestival. ,,Mijn zus zei: roep nou niet meteen nee. Ik ben de nummers gaan bekijken. Was diep onder de indruk. Na mijn eerste heel harde nee, dacht ik nu: waarom niet? Maar verder ben ik niet gekomen hoor, dus we zien wel.”
Bron: AD

Haar zus kan trouwens ook best een potje zingen.

De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 14:04:32 #76
163650 Greys
pi_188956252
Henk heeft in elk geval het weekend van z'n leven. :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188957882
quote:
17s.gif Op zondag 15 september 2019 14:04 schreef Greys het volgende:
Henk heeft in elk geval het weekend van z'n leven. :D

[ afbeelding ]
Ondertussen al op 2
https://snkhan.co.uk/stuff/iTunes.php?chart=NL
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 16:25:53 #78
163650 Greys
pi_188958498
quote:
:D

Tis hem gegund! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188959754
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 16:25 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Tis hem gegund! *O*
En nu de top positie!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 17:49:52 #80
163650 Greys
pi_188959764
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:49 schreef Dreassic het volgende:

[..]

En nu de top positie!
Echt? Staat Henk 1? :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188959802
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt? Staat Henk 1? :D *O*
pi_188963241
Wat een baas die Henk!
G L O W
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 september 2019 @ 21:02:17 #83
163650 Greys
pi_188963381
Over het succes van Henk:

https://www.ad.nl/show/op(...)of-silence~ae59e212/

En:

quote:
Beste Zangers was sowieso in trek gisteravond. In de hevige tv-oorlog die woedt tussen RTL 4 en SBS 6 blijft het NPO 1-programma fier overeind staan. Met 1,1 miljoen kijkers won het gisteravond op prime time van concurrenten Ik hou van Holland en Dancing With The Stars. De show is ook nog in de race voor de Gouden Televizier-Ring.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188966704
Er is gewoon een fan die alle buitenlandse fans ook wil laten meegenieten van Floor en alle afl in het Engels heeft vertaald :o

Nu al 71k views

Somebody that I used to know
pi_188966830
Ik vind het wel heiligschennis dat Henk de Disturbed-versie ten gehore wilde brengen van The Sound of Silence... die versie staat al te hemeltergend hoog in de top 2000 -O-

Verder deed ie het prima, maar Emma kreeg terecht de credits dit keer _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188969951
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 23:33 schreef Postbus100 het volgende:
Er is gewoon een fan die alle buitenlandse fans ook wil laten meegenieten van Floor en alle afl in het Engels heeft vertaald :o

Nu al 71k views

Alleen deze aflevering niet want naar ik heb begrepen heeft ze in het ziekenhuis gelegen, dus de fans moeten wat langer wachten op de vertaling.

Ik heb niets geschreven, ze heeft ondanks haar operatie toch de aflevering al vertaald, kuddo,s :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 16-09-2019 10:09:38 ]
pi_188981870
Ik las over Henk en een metal versie. Ik denk daar komen de gitaren en drumpartijen, veel dat even tegen :{
pi_189005671
Net teruggekeken. Beetje laf allemaal.
pi_189060097
Prachtig gedaan door Floor weer
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 21:05:18 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189060200
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:00 schreef Bos81 het volgende:
Prachtig gedaan door Floor weer
Zo, zeg dat wel. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189060245
Als we ooit een watertekort hebben kan Ruben de oplossing zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Moderator zaterdag 21 september 2019 @ 21:10:12 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189060305
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:07 schreef Pheno het volgende:
Als we ooit een watertekort hebben kan Ruben de oplossing zijn.
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189060490
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 21:07 schreef Pheno het volgende:
Als we ooit een watertekort hebben kan Ruben de oplossing zijn.
Wat een jankerd idd. Een beetje te veel wmb.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189060650
Wat een lief ontroerend jong die Ruben, en mooie teksten schrijft ie al O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189060688
Echt heel aandoenlijk, dat trillende kinnetje :'(
pi_189060739
Het is natuurlijk niet echt een wedstrijd en als Nightwish-fan ben ik niet geheel objectief, maar wel knap dat tot nu toe elke avond de 'winnaar' niet het meest indrukwekkende optreden was _O- .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189062511
Er is dan ook geen sprake van een winnaar.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2019 @ 11:07:12 #98
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189171682
Floor godin doet het weer hoor _O_
pi_189174567
Volgende week zingt Floor het nummer Winner van Tim. Tim beweerde altijd in interviews dat hij nooit emotioneel wordt maar te zien aan het promotiefilmpje wordt hij dat dus wel als hij Floor dat nummer hoort zingen.
pi_189176221
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:07 schreef Kyran het volgende:
Floor godin doet het weer hoor _O_
dit idd, ben blij dat ik haar een groot aantal keer heb kunnen horen live.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2019 @ 15:11:28 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189176427
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef Alieda-R het volgende:
Volgende week zingt Floor het nummer Winner van Tim. Tim beweerde altijd in interviews dat hij nooit emotioneel wordt maar te zien aan het promotiefilmpje wordt hij dat dus wel als hij Floor dat nummer hoort zingen.
Heb je een linkje? Kon het even niet vinden.

Edit: Gevonden
pi_189176465
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heb je een linkje? Kon het even niet vinden.
pi_189179097
Volgens rtl boulevard zit Floor bij Within Temptation...
Wat een lutsers daar zeg.
pi_189179571
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:07 schreef Dreassic het volgende:
Volgens rtl boulevard zit Floor bij Within Temptation...
Wat een lutsers daar zeg.
8)7 8)7
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189180829
Shallow nu nummer 1 in de Itunes chart
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 september 2019 @ 21:35:15 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189183903
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 17:07 schreef Dreassic het volgende:
Volgens rtl boulevard zit Floor bij Within Temptation...
Wat een lutsers daar zeg.
Iets met metal, symfonisch, lang zwart/bruin haar, dus WT, logisch toch.

_O-

Floor post net op FB een bedank video, omdat ze op 1 staat in iTunes charts. Onderweg naar Helsinki om Nightwish video op te nemen.
pi_189220374
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen welk lied van Floor ik het beste vind, maar ik denk toch dat het Que Se Siente is :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189244248
Dat is ook mijn favoriet, hoewel haar vertolking van Shallow mij ook wel kan bekoren.

Opvallend trouwens, zo'n beetje alle media prijzen de optredens van Floor Jansen en melden dat kijkers het meeste van haar onder de indruk zijn, maar het AD negeert haar consequent en noemt telkens iemand anders die "volgens de kijkers" het meeste indruk heeft gemaakt :')
pi_189252441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:55 schreef Ronaldussen het volgende:
Dat is ook mijn favoriet, hoewel haar vertolking van Shallow mij ook wel kan bekoren.

Opvallend trouwens, zo'n beetje alle media prijzen de optredens van Floor Jansen en melden dat kijkers het meeste van haar onder de indruk zijn, maar het AD negeert haar consequent en noemt telkens iemand anders die "volgens de kijkers" het meeste indruk heeft gemaakt :')
Welke schrijver is dat? ene meneer Raatgever? :+
dag
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 20:40:02 #110
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189252565
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:36 schreef Peter het volgende:

[..]

Welke schrijver is dat? ene meneer Raatgever? :+
Zou Floor ook water in wijn veranderen?
Alleen songfestivalfans snappen deze grap
  † In Memoriam † vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:46:35 #111
368283 ato
pi_189257761
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan nog steeds niet kiezen tussen welk lied van Floor ik het beste vind, maar ik denk toch dat het Que Se Siente is :Y
Ik vind Mama ook zo mooi gezongen en het allereerste liedje wat zij voor Henk zong.
Life can be a bitch, so like it..
pi_189259206
Ik kies voor het nummer wat het langst bij mij blijft hangen en dat is Que Se Siente.
pi_189262985
In januari geeft Floor 6 concerten hier in Nederland.

https://floorjansen.tourl(...)aygW9L8gB_3vfUsFCwPY
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:47:19 #114
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189280288
Ik vraag me af of Floor dit al helemaal had uitgedacht of gewoon even meegaat met alle aandacht en momentum die ze heeft.

Waar bijvoorbeeld een Tim het een beetje gebruikt om lol te hebben pakt Floor het echt met drie handen aan om voet aan grond te krijgen. En nog negeren alle radiostations haar! Vorig jaar kwam je om in Davina Michelle meuk rond deze tijd ...

Als iemand in 12 uur tijd bijna 6 shows kan uitverkopen en miljoenen views krijgt op YouTube mag je best even wat meer aandacht geven zeg ... de tering.
pi_189280355
Wat mij betreft mag Floor ook wel uitkijken met dat ze niet te populair /mainstream wordt. Ik zie de gothics en de metals nu al balen van alle 'normale' mensen die die festivals komen bezoeken om Floor te zien (bij wijze van spreken). Allemaal boybandgedrag :r (van de fans dan). Als je dat als Floor niet indamt, ga je inleveren aan de zwarte kant.
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:43:42 #116
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189282372
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:47 schreef Kyran het volgende:
Ik vraag me af of Floor dit al helemaal had uitgedacht of gewoon even meegaat met alle aandacht en momentum die ze heeft.

Waar bijvoorbeeld een Tim het een beetje gebruikt om lol te hebben pakt Floor het echt met drie handen aan om voet aan grond te krijgen. En nog negeren alle radiostations haar! Vorig jaar kwam je om in Davina Michelle meuk rond deze tijd ...

Als iemand in 12 uur tijd bijna 6 shows kan uitverkopen en miljoenen views krijgt op YouTube mag je best even wat meer aandacht geven zeg ... de tering.
quote:
I'm really happy for her, but it pisses me off that it took a (sort of) cheesy TV show to finally get her into the Dutch spotlight. If the damn radio stations weren't so narrow-minded she'd have been a household name long ago.
Deze Amerikaanse op facebook verwoordt het prima :)
pi_189282626
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:47 schreef Kyran het volgende:
Als iemand in 12 uur tijd bijna 6 shows kan uitverkopen en miljoenen views krijgt op YouTube mag je best even wat meer aandacht geven zeg ... de tering.
En inmiddels 24 uur na aankondiging zijn alle shows volledig uitverkocht.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:06:13 #118
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189282641
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:43 schreef Momo... het volgende:

[..]

[..]

Deze Amerikaanse op facebook verwoordt het prima :)
Dit ja. Niet normaal.

Vorig jaar werd Davina helemaal grijs gedraaid m et haar Duurt te Lang meuk, maar van Floor heb ik niks teruggehoord op de radio terwijl ze wel op 1 heeft gestaan op de iTunes lijsten etc. Er is dus zeker wel aandacht voor en dus een publiek voor. Ik snap het gewoon niet.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 oktober 2019 @ 15:15:57 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189282744
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:04 schreef MTL het volgende:

[..]

En inmiddels 24 uur na aankondiging zijn alle shows volledig uitverkocht.
Knap dit hoor. Geen enkele aankondiging of wat dan ook gehad. Nul aandacht op de radio. Wel wat aandacht op bepaalde sites (RTL Boulevard, Nu.nl) en dan binnen één dag 6 shows uitverkopen. Ben erg benieuwd naar de shows (en publiek wat er komt).
pi_189283092
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Knap dit hoor. Geen enkele aankondiging of wat dan ook gehad. Nul aandacht op de radio. Wel wat aandacht op bepaalde sites (RTL Boulevard, Nu.nl) en dan binnen één dag 6 shows uitverkopen. Ben erg benieuwd naar de shows (en publiek wat er komt).
Ik miste wel shows in Rotterdam / Den Haag, hoop dat daar nog wat bij komen.
dag
pi_189287752
Gaat Emma weer playbacken? ;(
pi_189288706
Floor is zoveel beter dan de rest. Echt niet normaal. Prachtig optreden weer.
pi_189288907
Henk deed het ook weer erg goed ^O^
pi_189289103
Henk en Floor steken wel met kop en schouders boven de rest uit.
Wát een strot die vrouw

Volgende week de duetten, ben erg benieuwd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_189289600
Emma doet elke keer het zelfde kunstje. Ben niet onder de indruk van haar.
pi_189289664
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Emma doet elke keer het zelfde kunstje. Ben niet onder de indruk van haar.
Vind haar zo'n kinderlijk stemmetje hebben, net als veel van de zangeressen die tegenwoordig in de hitlijsten staan.
pi_189289737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:18 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Vind haar zo'n kinderlijk stemmetje hebben, net als veel van de zangeressen die tegenwoordig in de hitlijsten staan.
Idd, en dat is ook waarom Floor Wembley wel vol krijgt. Niet dat Emma slecht is, dat is ze zeker niet, maar wel wat 1-dimensionaal
pi_189289856
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Emma doet elke keer het zelfde kunstje. Ben niet onder de indruk van haar.
Hoe kan ze zo'n mooi nummer zo verkrachten :P
pi_189290958
Die versie van Vincent van Henk _O_

Wat een bloedmooie tekst van Martine Bijl :'( O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189291061
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Emma doet elke keer het zelfde kunstje. Ben niet onder de indruk van haar.
Vond haar versie van "Strong" voor Floor toen wel heel mooi. Maar dan vandaag weer precies hetzelfde kunstje ja, kon me niet bekoren
pi_189291147
Oh wow Floor... Dit was wel de kers op de taart... Dat einde van Winner _O_ _O_ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 oktober 2019 @ 00:17:45 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189291903
Wat een stem heeft dat mens toch _O_

Ik vond Samantha en Ruben ook goed vandaag.
pi_189291949
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 00:17 schreef Kyran het volgende:
Wat een stem heeft dat mens toch _O_

Ik vond Samantha en Ruben ook goed vandaag.
Ja het was een prima aflevering... Henk vond ik ook zo mooi O+

Maar Floor _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189293421
saai programma
Blergh
pi_189295285
Net nog een keer naar Winner en Vincent geluisterd... dit zijn toch wel de 1 en 2 van dit seizoen voor mij _O_ _O_

Que se Siente op 3 :P

[ Bericht 16% gewijzigd door TheVulture op 06-10-2019 11:14:51 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 oktober 2019 @ 11:44:52 #136
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189295781
Ik ben zo benieuwd naar Phantom volgende week.
  zondag 6 oktober 2019 @ 13:39:49 #137
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189297208
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Die versie van Vincent van Henk _O_

Wat een bloedmooie tekst van Martine Bijl :'( O+
Nou dit! _O_

Ook fijn dat ze haar nog even noemden
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 oktober 2019 @ 14:43:32 #138
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189304592
even een frustratie tussendoor: kunnen sommige lui gewoon even hun bek dichthouden tijdens een nummer? Het was iets tussen Floor en Tim, niet over Samantha's kippenvel.

Alsof je bij een concert zit en de mensen achter/voor je steeds zeggen hoe mooi ze het vinden. Houd je bek en luister gewoon }:| Dank u.
Somebody that I used to know
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 oktober 2019 @ 20:25:57 #140
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189304721
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:47 schreef Kyran het volgende:
Ik vraag me af of Floor dit al helemaal had uitgedacht of gewoon even meegaat met alle aandacht en momentum die ze heeft.

Waar bijvoorbeeld een Tim het een beetje gebruikt om lol te hebben pakt Floor het echt met drie handen aan om voet aan grond te krijgen. En nog negeren alle radiostations haar! Vorig jaar kwam je om in Davina Michelle meuk rond deze tijd ...

Als iemand in 12 uur tijd bijna 6 shows kan uitverkopen en miljoenen views krijgt op YouTube mag je best even wat meer aandacht geven zeg ... de tering.
er luistert toch niemand meer naar de radio. En blijkbaar heeft ze die radio dus niet nodig om die shows uit te verkopen
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189304869
Somebody that I used to know
  zondag 6 oktober 2019 @ 20:57:22 #142
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189305417
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:25 schreef Tokus het volgende:

[..]

er luistert toch niemand meer naar de radio. En blijkbaar heeft ze die radio dus niet nodig om die shows uit te verkopen
Ik denk dat het haar voornamelijk frustreert dat zelfs Elan niet gedraaid wordt. Veel zoeter dan dat nummer kunnen ze niet gaan... (heb er overigens niet tegen, maar voor Nightwish-normen is het vrij commercieel).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189306083
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2019 20:20 schreef Postbus100 het volgende:
even een frustratie tussendoor: kunnen sommige lui gewoon even hun bek dichthouden tijdens een nummer? Het was iets tussen Floor en Tim, niet over Samantha's kippenvel.

Alsof je bij een concert zit en de mensen achter/voor je steeds zeggen hoe mooi ze het vinden. Houd je bek en luister gewoon }:| Dank u.
Super irritant ja! Een paar seizoenen geleden presteerde Maan het ook om echt bij ieder liedje haar eigen emoties er doorheen te roepen 😡
  Moderator maandag 7 oktober 2019 @ 06:49:12 #144
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189311446
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2019 03:23 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
saai programma
Blergh
Overemotionele ego troepprogramma
pi_189320843
Gezien de 6 concerten van Floor binnen 1 dag waren uitverkocht zijn ze bezig om er nog een paar bij te boeken verteld Floor op haar facebookpagina :)
pi_189321708
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 20:40 schreef Alieda-R het volgende:
Gezien de 6 concerten van Floor binnen 1 dag waren uitverkocht zijn ze bezig om er nog een paar bij te boeken verteld Floor op haar facebookpagina :)
Link? Want op haar officele pagina word er niks gerept erover, en in de prive facebook groep ook niet.
pi_189321781
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:13 schreef Dreassic het volgende:

[..]

Link? Want op haar officele pagina word er niks gerept erover, en in de prive facebook groep ook niet.
https://www.facebook.com/floorjansen.singer/

Haar officiële pagina, bovenste filmpje, daarin verteld ze het.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 oktober 2019 @ 19:43:07 #149
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189335167
Dikke spoilers voor volgende aflevering :)

pi_189362531
Floor geeft 3 extra conderten op 26 januari, 31 januari en 1 februari,

Bij alle 9 concerten die nu gepland zijn is Henk Poort er ook bij als gastzanger.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2019 @ 13:05:59 #151
163650 Greys
pi_189362646
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:57 schreef Alieda-R het volgende:
Floor geeft 3 extra conderten op 26 januari, 31 januari en 1 februari,

Bij alle 9 concerten die nu gepland zijn is Henk Poort er ook bij als gastzanger.
Echt heel tof, Henk en Floor zijn zo'n gave 'match' door dit programma. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189362835
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Echt heel tof, Henk en Floor zijn zo'n gave 'match' door dit programma. :D
Zou mooi zijn als tijdens de Nightwish tournee The Phantom ook weer op de setlist komt en dan voor het concert in Amsterdam Henk uitnodigen om ook dan ook mee te zingen.
pi_189367347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 12:57 schreef Alieda-R het volgende:
Floor geeft 3 extra conderten op 26 januari, 31 januari en 1 februari,

Bij alle 9 concerten die nu gepland zijn is Henk Poort er ook bij als gastzanger.
2 stuks alweer uitverkocht, alleen Heerlen niet..
In Ziggo nog 5 solo stoelen en dan is het ook uitverkocht.
dag
pi_189367990
Blijkbaar gaat Floor dus Shallow weer doen, maar nu als duet met Tim, en de gehele nummer was van de week op NPO2 radio al eens te horen geweest.
pi_189368112
Ik heb kaartjes voor de show in Heerlen in januari, echt blij ermee. Eerst nog verwerken dat Chateau Meiland de televizier-ring heeft gewonnen ipv beste zangers...
pi_189368593
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 18:45 schreef Peter het volgende:

[..]

2 stuks alweer uitverkocht, alleen Heerlen niet..
In Ziggo nog 5 solo stoelen en dan is het ook uitverkocht.
Jammer dat die shows alle 3 in het zuiden zijn :( Is me iets te ver vanuit Oost-Groningen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alieda-R op 10-10-2019 19:57:48 ]
pi_189368697
Alle 3 extra concerten zijn uitverkocht.
pi_189368718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:30 schreef Anouk83 het volgende:
Ik heb kaartjes voor de show in Heerlen in januari, echt blij ermee. Eerst nog verwerken dat Chateau Meiland de televizier-ring heeft gewonnen ipv beste zangers...
Het ging om vorig seizoen waarvoor Beste zangers was genomineerd, vond dat seizoen niets aan dus heb op Expeditie Robinson gestemd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2019 @ 20:06:06 #159
163650 Greys
pi_189368880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 19:24 schreef Dreassic het volgende:
Blijkbaar gaat Floor dus Shallow weer doen, maar nu als duet met Tim, en de gehele nummer was van de week op NPO2 radio al eens te horen geweest.
Komende zaterdag op tv bedoel je of tijdens haar shows?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189368978
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Komende zaterdag op tv bedoel je of tijdens haar shows?
Komende zaterdag is Phantom met Henk, dat liet ze al in een filmpje zien
dag
  Moderator donderdag 10 oktober 2019 @ 20:12:28 #161
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189369036
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:09 schreef Peter het volgende:

[..]

Komende zaterdag is Phantom met Henk, dat liet ze al in een filmpje zien
Misschien zingen ze 2 keer zaterdag? Anders heb je 3 nummers en 20 minuten lang Jan Smit
pi_189369129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:12 schreef Momo... het volgende:

[..]

Misschien zingen ze 2 keer zaterdag? Anders heb je 3 nummers en 20 minuten lang Jan Smit
Vorig jaar waren het er 7..
"De inmiddels bekende duettenaflevering. Elke zanger mag een duet naar keuze zingen met iemand van de bank. Dit resulteert in zeven prachtige duetten. "

[ Bericht 3% gewijzigd door Peter op 10-10-2019 20:35:44 ]
dag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 oktober 2019 @ 21:00:13 #163
163650 Greys
pi_189370299
Leuk! Zin in! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189371063
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 20:16 schreef Peter het volgende:

[..]

Vorig jaar waren het er 7..
"De inmiddels bekende duettenaflevering. Elke zanger mag een duet naar keuze zingen met iemand van de bank. Dit resulteert in zeven prachtige duetten. "
DJ had het over aankomende uitzending.
pi_189372994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 21:27 schreef Dreassic het volgende:

[..]

DJ had het over aankomende uitzending.
Dat zullen dus waarschijnlijk ook 7 nummers zijn :Y
dag
pi_189398153
Henk Poort gaat met Nightwish optreden in de Ziggodome volgend jaar _O_ _O_ _O_

https://www.superguide.nl(...)HzweOBZBVFIKjFd5IJIs
pi_189400879
Ze had ook nog nooit van de kapitein deel 2 gehoord :o (henk ook niet trouwens)
pi_189401045
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:39 schreef ddx het volgende:
Ze had ook nog nooit van de kapitein deel 2 gehoord :o (henk ook niet trouwens)
Ik kende het nummer wel toen ik het hoorde maar de titel niet. Heb het bij mijn vorige werk weleens op de radio gehoord want daar stond altijd 538 of Qmusic op. Als ik dat nummer op het werk nooit had gehoord dan had ik het ook niet gekend.
pi_189401123
Deze hoeft wat mij betreft dan weer niet, vooral niet met Samantha.
pi_189401124
Kende ik het maar niet. De kapitein deel II dan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189401146
Ik vind Samantha goed in de uithalen en harder zingen, het begin was wat zachter..
Tim doet het ook verrassend goed.
Maar Henk en Emma was veel beter.
dag
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:53:25 #172
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189401149
Tim doet echt altijd maar wat hé _O-
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189401204
Dit nummer playbacken ze ?
Wel heel veel correctie op stem van Emma.
pi_189401216
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:56 schreef ddx het volgende:
Dit nummer playbacken ze ?
Wel heel veel correctie op stem van Emma.
En op Rolf zijn stem helemaal niet? (zo lijkt het)
dag
pi_189401235
Ik kan er niks aan doen, maar hoewel ze echt wel kan zingen, vind ik Emma vooral saai
pi_189401236
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:56 schreef ddx het volgende:
Dit nummer playbacken ze ?
Wel heel veel correctie op stem van Emma.
Heb bij Emma alle afleveringen het idee gehad dat het playback was.
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:58:34 #177
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189401240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:57 schreef Peter het volgende:

[..]

En op Rolf zijn stem helemaal niet? (zo lijkt het)
Misschien staat in een contract dat soort dingen met nabewerking?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 oktober 2019 @ 20:59:20 #178
163650 Greys
pi_189401255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 20:58 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Heb bij Emma alle afleveringen het idee gehad dat het playback was.
Of iig dat het mega nabewerkt was. Dat ze het later nog eens in een studio had ingezongen had en dat er overheen was gemonteerd ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189401267
Dit nummer was vandeweek al op radio 2 ^O^
pi_189401328
Wat is ze lang he?
En wat goed!
dag
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:12:36 #181
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189401470
Mooie afsluiter van dit seizoen.
pi_189401493
Gesneden koek voor beide, maar natuurlijk erg goed
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189401512
Fuck..Ik heb dit Henk live zien en horen doen met Joke de Kruijf en dit is gewoon beter nog
pi_189401527
Koekoek
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:15:49 #185
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189401528
*O*
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:16:15 #186
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189401534
Ratatatata
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:16:22 #187
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189401536
Dit is meest typisch Floor tot nu toe bij beste zangers
pi_189401538
Omfg die uithalen haalt ze gewoon ook nog
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_189401541
Mooie afsluiter ^O^ _O_
pi_189401542
Ook beter dan de studio opname tussen Marko en Tarja.

Dafuck wat was dit WOW
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_189401562
Best for last, niet normaal.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_189401563
_O_
pi_189401564
Wat baal ik dat ik geen kaartjes voor Floor heb -O-
dag
pi_189401591
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:17 schreef Peter het volgende:
Wat baal ik dat ik geen kaartjes voor Floor heb -O-
..

+1
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:22:29 #195
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189401636
Via Ticketswap kun je vast en zeker nog wel aan kaarten voor Nightwish komen.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_189401755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:22 schreef Keyos het volgende:
Via Ticketswap kun je vast en zeker nog wel aan kaarten voor Nightwish komen.
Van d'r soloshows met Henk zoek ik :+
En dan ook nog hier in de stad. Hopelijk kan ze nog wat shows er bij plannen.
dag
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 21:31:08 #197
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_189401786
Floor en Henk. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_189401818
Wauw.....was al onder de indruk van Floor....maar wauw, wat flikte ze nou met Henk......zo fantastisch goed!!
pi_189402059
Ben nu al benieuwd naar november 2020, Henk met Nightwish _O_ _O_ _O_
pi_189402159
Ik zat ff te kijken naar tickets nightwish ziggo dome (ik heb gelukkig al tickets) maar volgens mij is die nu ook uitverkocht! Wow.. _O_
Dit is een Signature....
pi_189402223
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:29 schreef Peter het volgende:

[..]

Van d'r soloshows met Henk zoek ik :+
En dan ook nog hier in de stad. Hopelijk kan ze nog wat shows er bij plannen.
Waar woon je? Ik sta zelf nog op de wachtlijst voor Heerlen, terwijl ik al ga want m'n zus had kaarten gekocht.... Kan het onthouden voor jou?
pi_189402266
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:53 schreef virl3 het volgende:
Ik zat ff te kijken naar tickets nightwish ziggo dome (ik heb gelukkig al tickets) maar volgens mij is die nu ook uitverkocht! Wow.. _O_
Via Topticketshop zijn er nog kaarten te koop, maar zijn 89euro per stuk :( Voor haar soloconcerten verkopen ze ook kaarten, ook veel duurder dan de oorspronkelijke prijs, 109 euro. Dus voor de mensen die zoveel geld er voor over hebben, er zijn nog wel kaarten te koop.
pi_189402298
Hoe werkt dat eigenlijk met die duetten? Beslissen ze pas op Ibiza: Hey hallo, met jou wil ik dat of dat liedje doen, zullen we oefenen?
Ik dacht dat dat al lang van te voren werd uitgekozen en dan los van elkaar geoefend of desnoods met een videochat bij wijze van spreken.

Maar zoals Tim het zei leek het alsof hij ter plekke op Ibiza had bedacht: oh Floor deed Shallow voor mij, dat wil ik samen als duet doen
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:01:52 #204
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189402325
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:59 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Via Topticketshop zijn er nog kaarten te koop, maar zijn 89euro per stuk :( Voor haar soloconcerten verkopen ze ook kaarten, ook veel duurder dan de oorspronkelijke prijs, 109 euro. Dus voor de mensen die zoveel geld er voor over hebben, er zijn nog wel kaarten te koop.
Is dat wel legit ?, gewoon ticketswap zou ik doen
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:06:20 #205
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189402492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 21:57 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik sta zelf nog op de wachtlijst voor Heerlen, terwijl ik al ga want m'n zus had kaarten gekocht.... Kan het onthouden voor jou?
Den Haag ;), Heerlen is iets te ver weg voor me.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:41:08 #208
163650 Greys
pi_189402981
quote:
Of misschien niet.. -O-



[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 16-10-2019 21:22:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:45:54 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189403077


@AVROTROS
pi_189403115
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Den Haag ;), Heerlen is iets te ver weg voor me.
Dat snap ik :) Hopelijk kun je er nog bij gaan zijn!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:51:09 #211
163650 Greys
pi_189403161
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:45 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

@:AVROTROS
Snap het ook echt niet. Zonde. Zo creëer je juist aandacht voor je programma zelfs in andere landen. Kan je het format lekker flink verkopen. Toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 22:54:33 #212
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_189403213
AVRO TROS :')
pi_189403483
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 22:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap het ook echt niet. Zonde. Zo creëer je juist aandacht voor je programma zelfs in andere landen. Kan je het format lekker flink verkopen. Toch? :@
Stom dat ze dat dan nu de laatste aflevering doen.
Maar waarschijnlijk ligt het ook aan de rechthebbende van 'the phantom'.. Die zullen wel onder een ander label werken met veel strenger toezicht.
Veel van die claims gaan automatisch, als de reactors het nummer niet vaak genoeg pauzeren bijvoorbeeld.. (daarom doen ze dat ook zo vaak)

[ Bericht 7% gewijzigd door Peter op 12-10-2019 23:14:52 ]
dag
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 23:42:55 #214
263417 Keyos
Like a Boss
pi_189403982
Ik ken Floor al bijna 20 jaar (sinds ze bij After Forever zingt), is m'n favoriete zangeres aller tijden en roep al jarenlang tegen iedereen hoe goed ze is. Met de doorbraak in dit programma voel ik me echt bijna als een vader die trots is op haar dochter. Best wel heel apart.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:07:19 #215
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189404332
Ik schakel net in, nog niets gelezen. Ben zeer benieuwd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189405870
Henk Poort is zo'n enorme baas. Al jaren fan. Trouwens Emma :@ :9~
  zondag 13 oktober 2019 @ 03:05:28 #217
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_189405946
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 23:42 schreef Keyos het volgende:
Ik ken Floor al bijna 20 jaar (sinds ze bij After Forever zingt), is m'n favoriete zangeres aller tijden en roep al jarenlang tegen iedereen hoe goed ze is. Met de doorbraak in dit programma voel ik me echt bijna als een vader die trots is op haar dochter. Best wel heel apart.
Apart, maar tegenwoordig niet onmogelijk. :+
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_189410571
Blij dat de regie dit keer het commentaar van de rest op zacht heeft gezet. Dat je alleen de microfoons van de zangers hoort.

Zo storend, al dat ge-oh en ge-ah :{w
Somebody that I used to know
pi_189410647
Zojuist trouwens even teruggekeken. Heb niets met Samantha en Rolf, dus hun duetten doorgespoeld.

Henk&Emma was mooi. Had niet verwacht dat Emma nog zo zou kunnen tippen aan Henk :o :@.
Floor&Tim was ook mooi, al vond ik Floors solo-versie van Shallow mooier.
Tim&Ruben was leuk opwarmertje, maar je zag Ruben daarna steeds kleiner worden en denken: shit, wat heb ik me er eigenlijk makkelijk afgemaakt met 'De Kapitein'. Ik sta tussen reuzen.

En Henk&Floor was natuurlijk fenomenaal.
Somebody that I used to know
pi_189411259
Henk met Emma O+ O+

Henk met Floor _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 13 oktober 2019 @ 14:15:44 #221
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189420911
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 02:54 schreef Poepz0r het volgende:
Henk Poort is zo'n enorme baas. Al jaren fan. Trouwens Emma :@ :9~
Ik ben ook wel een beetje verliefd geworden. Een en al charme met nul arrogantie O+
pi_189420935
Tim vond ik trouwens een beetje pijnlijk deze aflevering. Vooral bij Cose Della Vita zat hij maar wat te brabbelen in het Italiaans :D

Maar bij De Kapitein II ging hij ook een paar keer de mist in met de tekst.
pi_189422781
quote:
Dit vind ik eigenlijk een heel suf fenomeen van deze tijd : en prestatie van iemand anders jatten, daar je eigen sausje overheen gooien, en daar weer likes mee scoren. Maar wat voegen ze nou eigenlijk echt toe? Lekker makkelijk dit.
Somebody that I used to know
pi_189423490

Ik wilde nog één keer kippenvel voor het slapen gaan O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189427803
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk een heel suf fenomeen van deze tijd : en prestatie van iemand anders jatten, daar je eigen sausje overheen gooien, en daar weer likes mee scoren. Maar wat voegen ze nou eigenlijk echt toe? Lekker makkelijk dit.
Ik vind dit ook een beetje suffe reactie. Ze jatten niets. Ze bekijken een optreden en geven commentaar, of technisch, of gewoon zoals zij het nummer beleven.
Deze vocal coach is dan toevallig ook een van de betere om te bekijken; Engelse humor, goede emoties en goede uitleg.
Dat er veel zijn die het om de likes doen... er valt geld mee te verdienen.
pi_189427960
https://www.ad.nl/show/fl(...)eer-vinden~abd349fc/

Zoals ik eigenlijk al beetje gedacht had, komt ze terug iets van haar statement dat Henk Poort met NW in Ziggodome volgend jaar een feit is, en meld ze nu dat dat nog wel eerst ff besproken moet worden met de band etc. Dus nog helemaal niet zeker of daar wel iets van terecht gaat komen.
  maandag 14 oktober 2019 @ 21:26:10 #228
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_189436121
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 23:24 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit vind ik eigenlijk een heel suf fenomeen van deze tijd : en prestatie van iemand anders jatten, daar je eigen sausje overheen gooien, en daar weer likes mee scoren. Maar wat voegen ze nou eigenlijk echt toe? Lekker makkelijk dit.
Ik ben het met je eens, wat kan mij het nou schelen wat een random persoon met een YT kanaal van een liedje vindt (of pretendeert te vinden). Aan mij is het niet besteed.

Maargoed, als ik op een willekeurig muziektopic op Fok klik zie ik dat er toch een markt voor is, dus als mensen dat leuk vinden, waarom niet.

Over Beste Zangers: was groot Nightwish fan in het Tarja tijdperk en tegelijk ook After Forever fan. Tegenwoordig luister ik het weinig tot niet meer maar vind het leuk om Floor op deze manier te zien. Heb na een aflevering alleen maar de YT videos gekeken want die Jan Smit en z'n gelul over "cuvers" kan ik echt niet hebben, maar er zaten mooie nummers tussen. Que Se Siente was denk ik mijn favoriet.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 14 oktober 2019 @ 23:09:51 #229
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189438540
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:05 schreef Dreassic het volgende:
https://www.ad.nl/show/fl(...)eer-vinden~abd349fc/

Zoals ik eigenlijk al beetje gedacht had, komt ze terug iets van haar statement dat Henk Poort met NW in Ziggodome volgend jaar een feit is, en meld ze nu dat dat nog wel eerst ff besproken moet worden met de band etc. Dus nog helemaal niet zeker of daar wel iets van terecht gaat komen.
toen ze Tarja uit Nightwish geschopt hadden, heeft Tuomas specifiek over dat nummer gezegd dat ze dat nooit meer zullen spelen....
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189439600
In loop der jaren kan men nog weleens van gedachten veranderen... ;) We zullen zien. Hoop dat ze het wel gaan doen.
pi_189440414
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 23:09 schreef Tokus het volgende:

[..]

toen ze Tarja uit Nightwish geschopt hadden, heeft Tuomas specifiek over dat nummer gezegd dat ze dat nooit meer zullen spelen....
Daar mag hij nu wel eens overheen zijn.

Daarnaast hebben ze meer nummers al gespeeld die ze eigenlijk niet meer zouden doen (vanwege verschillende redenen)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 oktober 2019 @ 00:15:58 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189456446
Dat ging niet over dat hij het nooit meer wilde spelen. Het ging er om dat dat met Annette onmogelijk was, terwijl andere nummers met een paar aanpassingen wel zouden kunnen.

Nu met Floor is er geen reden om het niet te doen.
pi_189456520
Ik kijk het nooit, maar heb er van dit jaar wel hele goede optredens voorbij zien komen @ youtube & facebook. The Phantom of the Opera was spectaculair!
Kijk nu voor voor het eerst eens een uitzending terug (de duetten). Sfeervol en leuk. ^O^

Die Floor Jansen is trouwens wel echt een muzikaal zwaargewicht zeg. Ongelooflijk goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door Maharski op 16-10-2019 00:36:24 ]
Eens kijken
pi_189470502
https://www.avrotros.nl/b(...)gaat-de-wereld-over/

Ze laten daar zelfs een reactie videos zien.
Dus waarom is die ene dan geblockt ?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 oktober 2019 @ 21:22:17 #235
163650 Greys
pi_189472207
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2019 19:54 schreef ddx het volgende:
https://www.avrotros.nl/b(...)gaat-de-wereld-over/

Ze laten daar zelfs een reactie videos zien.
Dus waarom is die ene dan geblockt ?
Ik wist dat dus eerst ook niet maar kennelijk moeten die reviewers het lied een aantal keer tien seconden ofzo onderbreken. Anders wordt het geblocked. En al die filmpjes die ze daar zetten pauzeren het netjes een paar keer volgens mij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189498878
De tering zeg...wat een duet zeg van Floor en Henk, die laatste uithaal blijft door merg en been gaan.
Dacht dat vorig seizoen lastig te overtreffen zou zijn, maar dat laatste duet staat met grote afstand no1 voor mij
I am a Koala who Stretches :P
pi_189571307
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 14:01 schreef StretchingKoala het volgende:
De tering zeg...wat een duet zeg van Floor en Henk, die laatste uithaal blijft door merg en been gaan.
Dacht dat vorig seizoen lastig te overtreffen zou zijn, maar dat laatste duet staat met grote afstand no1 voor mij
Ongekend, al mag het duo Henk en Emma ook benoemd worden, wat een niet te beschrijven gevoel zit daar in zeg. O+
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_189571737
Floor zit straks bij Pauw. :)
  Moderator dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:44:32 #239
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189571834


Voor als mensen nog naar een Nightwish show willen gaan
pi_189581529
Rolf & Emma lijken met hun duet de volgende in de rij te zijn die er een hit aan over gaan houden, deze week alarmschijf op Q-Music
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2019 @ 00:22:11 #241
163650 Greys
pi_189591969


Floor heeft het ook gepost.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 24 oktober 2019 @ 06:57:16 #242
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189593182
Wel vlak na songfestival :P
  donderdag 24 oktober 2019 @ 08:02:22 #243
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189593499
Aan welke landen zou de formule doorverkocht worden?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189594748
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 08:02 schreef Andromache het volgende:
Aan welke landen zou de formule doorverkocht worden?
Is in de afgelopen jaren al doorverkocht aan meerdere landen, onder andere Duitsland, België, Denemarken, Frankrijk, Zweden en Engeland.
  donderdag 24 oktober 2019 @ 20:24:21 #245
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189603957
Engeland??
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189604253
Het wordt een beetje uitgemolken geëxploiteerd :{
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2019 @ 20:54:32 #247
163650 Greys
pi_189604521
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:39 schreef Postbus100 het volgende:
Het wordt een beetje uitgemolken geëxploiteerd :{
Dom als ze het niet doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189604616
quote:
14s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dom als ze het niet doen.
Zal best, maar ik vind het allemaal wat uitgekookt, berekenend. Niet sympathiek.
Somebody that I used to know
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2019 @ 22:12:02 #249
163650 Greys
pi_189605791
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 20:59 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zal best, maar ik vind het allemaal wat uitgekookt, berekenend. Niet sympathiek.
Het wordt elk seizoen meer populair, er kijken bergen mensen naar en kennelijk is er behoefte aan een live ding. Ach.. Leuk voor die artiesten ook om elkaar allemaal weer eens te zien. ;)

En je programmaformat verkopen naar het buitenland is natuurlijk geweldig als dat kan. Zou iedereen doen die de kans kreeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189607408
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 22:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En je programmaformat verkopen naar het buitenland is natuurlijk geweldig als dat kan. Zou iedereen doen die de kans kreeg.
Oh, dat vind ik ook niet erg ofzo. Dat snap ik. Maar dat al die artiesten dit programma nu gebruiken als springplank. Weet niet, mis iets van authenticiteit ofzo. Heeft een bepaald soort gretigheid in zich die er niet was geweest als dit programma er niet was geweest. Blijf gewoon lekker je ding doen wat je hiervoor ook al deed, denk ik dan.
Somebody that I used to know
pi_189830229
Morgen gaat Floor 1 grote show aankondigen, extra show van haar solo tournee omdat er nog heel veel mensen zijn die geen kaarten hebben kunnen kopen.

https://www.radioveronica(...)t-met-groot-optreden
pi_189870014
Concert in AFAS binnen 1 dag uitverkocht.
pi_189923470
quote:
Helaas alleen artiesten waar ik niks mee heb dus ik ga het niet kijken.
pi_189927037
Zijn idd de artiesten die wss toch "vrij" zijn met de feestdagen.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_189927405
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:28 schreef mar1m het volgende:
Zijn idd de artiesten die wss toch "vrij" zijn met de feestdagen.
Tis niet live lijkt me...... ;)


Dacht dat jullie dit wel leuk zouden vinden :)
  donderdag 19 december 2019 @ 22:31:35 #257
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_190546884
Floor en Henk zijn straks te gast bij Pauw (NPO1)
pi_190632843
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2019 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Floor en Henk zijn straks te gast bij Pauw (NPO1)
Heb het gezien, vond het geluid wel erg slecht tijdens het optreden van Floor en Henk.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 19:22:13 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193128525
Schopje naar ESF voor vanavond.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:11:46 #260
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_193130046
Ging Thomas Berge nu Arcade doen? Oh dear.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:19:58 #261
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193130314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
Ging Thomas Berge nu Arcade doen? Oh dear.
Ja _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193130589
Mwah dit toch maar even meepakken tot om 21.00 de stream van Eurovision.tv begint
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193130610
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:11 schreef ijs_beer het volgende:
Ging Thomas Berge nu Arcade doen? Oh dear.
Volgens mij klonk dat niet verkeerd van wat ik meekreeg. Alleen z'n glow in the dark-tanden leiden wat af.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193130653
Rene Froger _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193130706
Franklin Brown en Maxine, het enige duo dat ooit voor Nederland naar het Songfestival ging zonder vervolgens met bloedbonje uit elkaar te gaan _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:34:40 #266
368283 ato
pi_193130712
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Volgens mij klonk dat niet verkeerd van wat ik meekreeg. Alleen z'n glow in the dark-tanden leiden wat af.
Leek mij ook niet slecht, zit natuurlijk een autotune overheen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193130729
Maribelle is 60? :o :o :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:35:47 #268
368283 ato
pi_193130732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Franklin Brown en Maxine, het enige duo dat ooit voor Nederland naar het Songfestival ging zonder vervolgens met bloedbonje uit elkaar te gaan _O-
Ja nog steeds he
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:36:19 #269
368283 ato
pi_193130743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Maribelle is 60? :o :o :o
Zij heeft zo'n grappig accent.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:36:46 #270
368283 ato
pi_193130753
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:32 schreef TheVulture het volgende:
Rene Froger _O-
Naar mannetje lijkt mij het.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:37:15 #271
368283 ato
pi_193130765
Lenny Kuhr ziet er ook nog goed uit.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:38:16 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130784
Er wat toch een of ander relletje met Franklin Brown destijds?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 mei 2020 @ 20:38:53 #273
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193130799
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Karina het volgende:
Er wat toch een of ander relletje met Franklin Brown destijds?
:Y
werkcultuur bij de politie was nooit zo correct
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:39:14 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130805
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

:Y
werkcultuur bij de politie was nooit zo correct
Oh ja hij had wat lossen handen en lippen of zoiets _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193130810
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:38 schreef Karina het volgende:
Er wat toch een of ander relletje met Franklin Brown destijds?
Iets met de politie en handtastelijkheden, maar nooit bewezen volgens mij... werd juist een oor aangenaaid.

Rene al weer gelijk dat ie het verschrikkelijk vond... lamlul. Maar er wel lekker op los schnabbelen door in dit programma te gaan zitten :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 mei 2020 @ 20:39:57 #276
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193130824
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ja hij had wat lossen handen en lippen of zoiets _O-
volgens mij bleef het bij babbels en mails enzo... waar degene die aangifte had gedaan net zo hard schuldig aan was
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:40:00 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130825
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Iets met de politie en handtastelijkheden, maar nooit bewezen volgens mij... werd juist een oor aangenaaid.

Rene al weer gelijk dat ie het verschrikkelijk vond... lamlul :')
Oh ik dacht ook nog iets met zijn duo zangeres, geen idee meer hoe die ook alweer heette :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 mei 2020 @ 20:40:26 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_193130837
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh ik dacht ook nog iets met zijn duo zangeres, geen idee meer hoe die ook alweer heette :D
maxim
en nee die werken nog steeds wel samen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_193130859
Mooi liedje van Maywood....

En die passen dus ook moeiteloos in het rijtje duo's met bloedbonje _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_193130881
Mooie versie Kim-Lian O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:42:12 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130884
Dit nummer zegt me echt helemaal niks. Bij Maywood denk ik alleen aan Rio de Janeiro.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193130894
Mooi gezongen van Kim-Liam
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:43:32 #283
368283 ato
pi_193130917
Toch wel een mooi liedje, dat de vader van Kim Liam meedeed wist ik niet.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:43:40 #284
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193130921
Jammer dat het niet allemaal oud-deelnemers zijn.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:45:06 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130954
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:43 schreef GeorgeM het volgende:
Jammer dat het niet allemaal oud-deelnemers zijn.
Nee wat dat youtube tutje erbij doet snap ik ook niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:46:13 #286
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193130979
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee wat dat youtube tutje erbij doet snap ik ook niet.
Een Songfestival-fan :{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:46:54 #287
9859 crew  Karina
Woman
pi_193130992
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:46 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Een Songfestival-fan :{
\geloof er geen reet van :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:47:38 #288
368283 ato
pi_193131006
Nog even opgezocht de vader van Kim (Ron van der Meij) werd 6e tijdens nationale finale met Simple en Pure in 1990 met regentijd. Zij heeft dus een Indische vader.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:48:31 #289
9859 crew  Karina
Woman
pi_193131022
Welk nummer is dat nou weer _O- Hemel en Aarde is toch veel leuker.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:48:46 #290
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_193131030
Vieze zwetende dikke pad die Rene Froger.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:49:21 #291
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193131036
Ik houd van Kim-Lian! Die vrouw verdient meer waardering in ons landje
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:49:48 #292
368283 ato
pi_193131045
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:48 schreef Karina het volgende:
Welk nummer is dat nou weer _O- Hemel en Aarde is toch veel leuker.
Top of the world werd gezongen door Edsilia in 2007, maar haalde de finale niet. Dit is de Nederlandse versie wat ik trouwens leuker vond.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:49:49 #293
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_193131046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Vieze zwetende dikke pad die Rene Froger.
Vooral alcoholist.
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:50:11 #294
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193131055
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:49 schreef ato het volgende:

[..]

Top of the world werd gezongen door Edsilia in 2007, maar haalde de finale niet. Dit is de Nederlandse versie wat ik trouwens leuker vond.
Zeker, veel mooier in het Nederlands.
  Moderator donderdag 14 mei 2020 @ 20:50:18 #295
9859 crew  Karina
Woman
pi_193131061
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:49 schreef ato het volgende:

[..]

Top of the world werd gezongen door Edsilia in 2007, maar haalde de finale niet. Dit is de Nederlandse versie wat ik trouwens leuker vond.
Echt nooooit gehoord. Vind het ook geen leuk nummer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:50:52 #296
368283 ato
pi_193131080
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:48 schreef Mani89 het volgende:
Vieze zwetende dikke pad die Rene Froger.
Hij ziet er nu beter uit sinds hij is afgevallen, ik vind zijn stem niet mooi.
Dat geadem tussen door. Hij heeft ook zijn tijd gehad.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193131087
Hij maakt er weer zo'n volksnummer van :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:51:57 #298
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193131108
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:50 schreef ato het volgende:

[..]

Hij ziet er nu beter uit sinds hij is afgevallen, ik vind zijn stem niet mooi.
Dat geadem tussen door. Hij heeft ook zijn tijd gehad.
Afgevallen? :o
Ik vind hem wel goed zingen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:52:13 #299
368283 ato
pi_193131113
quote:
99s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Echt nooooit gehoord. Vind het ook geen leuk nummer.
Zij presenteerde 3 liedjes bij Paul de leeuw en vertelde later na het zingen van de 3 liedjes dat zij voor deze had gekozen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 14 mei 2020 @ 20:52:56 #300
368283 ato
pi_193131129
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Afgevallen? :o
Ik vind hem wel goed zingen.
Dit is een oude opname schat van enkele maanden terug. w/
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 14 mei 2020 @ 20:56:02 #301
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193131214
quote:
1s.gif Op donderdag 14 mei 2020 20:52 schreef ato het volgende:

[..]

Dit is een oude opname schat van enkele maanden terug. w/
Ik vond hem laatst nog niet afgevallen, maar misschien was dat ook een oude opname schat :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')