Vind haar zo'n kinderlijk stemmetje hebben, net als veel van de zangeressen die tegenwoordig in de hitlijsten staan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Emma doet elke keer het zelfde kunstje. Ben niet onder de indruk van haar.
Idd, en dat is ook waarom Floor Wembley wel vol krijgt. Niet dat Emma slecht is, dat is ze zeker niet, maar wel wat 1-dimensionaalquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:18 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Vind haar zo'n kinderlijk stemmetje hebben, net als veel van de zangeressen die tegenwoordig in de hitlijsten staan.
Hoe kan ze zo'n mooi nummer zo verkrachtenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Vond haar versie van "Strong" voor Floor toen wel heel mooi. Maar dan vandaag weer precies hetzelfde kunstje ja, kon me niet bekorenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 22:12 schreef edhunter1975 het volgende:
Ja het was een prima aflevering... Henk vond ik ook zo mooiquote:Op zondag 6 oktober 2019 00:17 schreef Kyran het volgende:
Wat een stem heeft dat mens toch
Ik vond Samantha en Ruben ook goed vandaag.
Nou dit!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Die versie van Vincent van Henk
Wat een bloedmooie tekst van Martine Bijl![]()
er luistert toch niemand meer naar de radio. En blijkbaar heeft ze die radio dus niet nodig om die shows uit te verkopenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:47 schreef Kyran het volgende:
Ik vraag me af of Floor dit al helemaal had uitgedacht of gewoon even meegaat met alle aandacht en momentum die ze heeft.
Waar bijvoorbeeld een Tim het een beetje gebruikt om lol te hebben pakt Floor het echt met drie handen aan om voet aan grond te krijgen. En nog negeren alle radiostations haar! Vorig jaar kwam je om in Davina Michelle meuk rond deze tijd ...
Als iemand in 12 uur tijd bijna 6 shows kan uitverkopen en miljoenen views krijgt op YouTube mag je best even wat meer aandacht geven zeg ... de tering.
Ik denk dat het haar voornamelijk frustreert dat zelfs Elan niet gedraaid wordt. Veel zoeter dan dat nummer kunnen ze niet gaan... (heb er overigens niet tegen, maar voor Nightwish-normen is het vrij commercieel).quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:25 schreef Tokus het volgende:
[..]
er luistert toch niemand meer naar de radio. En blijkbaar heeft ze die radio dus niet nodig om die shows uit te verkopen
Super irritant ja! Een paar seizoenen geleden presteerde Maan het ook om echt bij ieder liedje haar eigen emoties er doorheen te roepen 😡quote:Op zondag 6 oktober 2019 20:20 schreef Postbus100 het volgende:
even een frustratie tussendoor: kunnen sommige lui gewoon even hun bek dichthouden tijdens een nummer? Het was iets tussen Floor en Tim, niet over Samantha's kippenvel.
Alsof je bij een concert zit en de mensen achter/voor je steeds zeggen hoe mooi ze het vinden. Houd je bek en luister gewoonDank u.
Link? Want op haar officele pagina word er niks gerept erover, en in de prive facebook groep ook niet.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:40 schreef Alieda-R het volgende:
Gezien de 6 concerten van Floor binnen 1 dag waren uitverkocht zijn ze bezig om er nog een paar bij te boeken verteld Floor op haar facebookpagina
https://www.facebook.com/floorjansen.singer/quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:13 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Link? Want op haar officele pagina word er niks gerept erover, en in de prive facebook groep ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |