Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je om een traumaheli vragen
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Is je eten tenminste nog warm als het aankomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.
Niks nieuws vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Altijd genieten van mensen die geen relatie kunnen hebben die advies geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Ik zou zelf niet positief tegenover zo'n deal staan, maar ieder zijn ding.quote:
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijke gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Iemand met een harpoen raken forceert zeker wel iets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.
Is wel vragen om problemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
Alleen als je "wit" bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatie
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan ook een keuken voor dr kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze grote vriend mlig ging natuurlijk geregeld naar de hoeren, omdat hij graag seks wilde.
Seks was immers voor normale mensen, en hij wilde normaal zijn. Het lukte hem niet om elders seks te hebben.
Maar gewone mensen, die minder autistisch zijn, die minder moeite hebben met het krijgen. Ik snap niet waarom zij hier behoefte aan lijken te hebben.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.
Door wiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hopelijk ook een foto van dat muurtjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit bericht ook op de FB van het AD staan? Staan vast gedenkwaardige reacties onder.
Ze is volgens mij over een muurtje van veertig cm gelazerd en daarna twee meter omlaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:08 schreef Elvi het volgende:
"ze dacht dat ze bij de tijgers in de kooi was gevallen" ja want die slapen achter een muurtje van 40 cm. Handig voor kinderen ook die er zo overheen pleiten.
Ga zoeken en tag me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit bericht ook op de FB van het AD staan? Staan vast gedenkwaardige reacties onder.
Reactie op FBquote:Dan ben je al zo lang op de wereld en ken je nog niet uit je doppen kijken 🙈😂
Ik noem mijn navel altijd zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een sarlacc pit was gevallen. Dat is niet waar. Maar ik vind het niet kunnen van Ouwehands.
"De kleinkinderen renden wat over het pad, waarop de vrouw erachteraan ging."quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-doodsmak~af6b0474a/
Je gaat door je eigen lompheid op je bek en dat is de schuld van de dierentuin.
Jezus. Zou ik dan met terugwerkende kracht ook nog wat speeltuinen kunnen aanklagen omdat ik mezelf iets te enthousiast van de glijbaan stortte? Of de fietsenmaker toen m'n veter om de trapper was gedraaid? Of de maker van de tennisbal die een beetje ongelukkig op m'n hand landde? Of de winkel van de hoogslaper waar ik op de een of andere manier uit flikkerde? Of die ene drempel waar ik over struikelde? Of die kloterandjes langs het pad van de Ikea waar ik toch wel vier keer per bezoek over struikel?
Je kan wel creatief lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet de Elvi.rar aan het binnenharken bent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zet de PS4 weer eens aan; 5 GB aan updates binnenhalen voordat ik kan spelen.
Dat weet ik pas als ik klaar ben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet de Elvi.rar aan het binnenharken bent?
spann0ndquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik klaar ben.
Huehuequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik klaar ben.
Je moet hem ook niet uitzetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zet de PS4 weer eens aan; 5 GB aan updates binnenhalen voordat ik kan spelen.
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft een traumaheli daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.
Die man is nu opgepakt.
Tijdens het politie gesprek die ontaarde in een aanhouding, schreeuwde hij dat hij zijn nek niet kon bewegen en zwaar gewond was. Terwijl hij gewoon liep.De ambulance broeder lachte hem gewoon uit.
Na een tijdje begon hij steeds over dat alles via zijn advocaat moest en hij letsel had. Iris zei rij maar weg ik bel je vanavond.
En zo geschiede, hij zit nu vast, van de politie krijg ik een brief voor de verzekering.
Ik denk dat die niet verzekerd is.
Je had hem al gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Was Iris een beetje geefbaar? Maten graag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.
Die man is nu opgepakt.
Tijdens het politie gesprek die ontaarde in een aanhouding, schreeuwde hij dat hij zijn nek niet kon bewegen en zwaar gewond was. Terwijl hij gewoon liep.De ambulance broeder lachte hem gewoon uit.
Na een tijdje begon hij steeds over dat alles via zijn advocaat moest en hij letsel had. Iris zei rij maar weg ik bel je vanavond.
En zo geschiede, hij zit nu vast, van de politie krijg ik een brief voor de verzekering.
Ik denk dat die niet verzekerd is.
Weet ik veel, was wel een nektasje. Dat zei de politieagent tegen me, dat hij die via 112 had opgevraagd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heeft een traumaheli daarmee te maken?
Daar ben ik al eeuwen FB-buddies mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt Elvi ook gevonden zeker? Stalker!
Laat het even bezinkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker uit eten geweest nu.![]()
Maar @:Cherrylips ik ben er nog steeds ontdaan over, duidelijker kan ik het niet maken.
Begint al goed bij de eerste zinquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Pareltje weer.
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begint al goed bij de eerste zin
Een ban?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.
Hoe voelt datquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.
Nee ik wist alleen dat je heel veel downvotes had.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wist je toch. Ik mag niet meer reageren in die subreddit.
Waarom jezelf vermoeien in een stupid murica shit site waar honderden miljoenen idioten kunnen reageren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anoniem Amerikanen afzeiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom jezelf vermoeien in een stupid murica shit site waar honderden miljoenen idioten kunnen reageren?
Ik zie je weer janken op FB en ik denk dat je weer gebannen gaat worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
@:chia wie is mosrednA en waarom neemt hij zichzelf zo serieus
Goddelijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anoniem Amerikanen afzeiken.
Jij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, ik vind Molo eerder heel erg aan het zeiken om niks. Kreeg gisteren zelfs een compliment van de mod aldaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie je weer janken op FB en ik denk dat je weer gebannen gaat worden.
Maakt mij verder niet veel uit maar gaat dit in je dagelijkse leven nou ook zo?
? Hij reageert juist ok. Ik weet dat er ook mods zijn die mijn post gelijk verwijderd en genote hadden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
Hij is wel okay maar om nou helemaal 4 dm's aan 1 post in het feedback topic te wijden is wel veel en soms krijg ik ook heel vage notes van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
? Hij reageert juist ok. Ik weet dat er ook mods zijn die mijn post gelijk verwijderd en genote hadden.
Huilie ben je ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij is wel okay maar om nou helemaal 4 dm's aan 1 post in het feedback topic te wijden is wel veel en soms krijg ik ook heel vage notes van hem.
Huiliequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dat feedback topic gelezen in GC, denk dat ik nog mild ben
Gelezen nog steeds huilie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dat feedback topic gelezen in GC, denk dat ik nog mild ben
Heb ik ook echt nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik zal jou eens steunen
Wil je in het broekje van Molo ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelezen nog steeds huilie.
En dan ben ik nog mild he.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je huilend bij ons komt klagen hoe zwaar je emigratie is
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
Iwa?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?
Stoicijns is de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
Vraag me af hoe goed het pallet van emoties van dien ontwikkeld is
Boze witte manquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stoicijns is de beste omschrijving
Nee vertelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
Vraag me af hoe goed het pallet van emoties van dien ontwikkeld is
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stoicijns is de beste omschrijving
Heej gothic meisje. 🎶quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
Wat denken jullie bij het zien van deze Rapper Sjors foto?
[ afbeelding ]
o ja, jou als limburger raakt dit extra hard. Vage foto's man, kan het bijna niet geloven. Wel zuur voor hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.
Heeft ie dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.
Kleine samzzjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
Wel jammer dat ze niet ff afscheid komt nemen
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Mij een ouderwetse ansichtkaart uit Zoutelande.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest toch
Ik las dit als Facebook en snapte het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
Aangemaakt R&P / Bedank hier Samzz voor haar jarenlange tomeloze inzetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
En die zie ik nog wel vaak postenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Ze had toch al een comeback gemaakt, dat wordt dan de comeback van de comebackquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
Toch Fax?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
Haha ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
Je had toch een PS4?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar eens kijken of een offline leven iets voor mij is.
Hoe was de Elvi.rar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wachowski-sistersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Q. het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-moss-lana-wachowski
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.quote:
Het waard.quote:
Dat is geen game.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha ja.
...
He wacht eens even. Kak. Ik was weg. Wat doe ik hier.
Die God of War is ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit bij de laatste update van je playstation, 5gb
Ben je nog gebeld door die agente?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Hier blijven tot de dood.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Nee dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.quote:
Bijzonder, staat het ook op rtv oost?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.
En terecht. Want we zijn gewoon allemaal kutnewbies die door bushokjes getyft moeten worden. Dat verdienen we.quote:
WAAG HET NIETquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wilt ze jou offline voor zichzelf
Goed zoals altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu moe maar kan niet slapen![]()
Hoe is het met jou?
Ben ermee bezig nu, maar weet nog steeds niet echt wat ik er van moet denken... is meer een rpg nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die God of War is ook niet meer wat het ooit geweest is.
Zo veel beter!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben ermee bezig nu, maar weet nog steeds niet echt wat ik er van moet denken... is meer een rpg nu
Ah, rustig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zoals altijd.Nog geen zin om te slapen maar moet het zo wel eens proberen, morgen moet ik immers weer 'werken'.
Vind 'm eigenlijk wat saai tot nu toe... maar GoW kennende gaat het nog wel goedkomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo veel beter!Moet hem weer eens voor de 2e keer doorspelen.
Neuh, werk thuis, wekker staat om 7:30. 5 kwartier later dan normaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, rustig?
Maar begin je dan nog wel zo vroeg als je nu nog wakker bent?
Ik vind hem heel gaaf. Gebeurt genoeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind 'm eigenlijk wat saai tot nu toe... maar GoW kennende gaat het nog wel goedkomen.
En de gameplay vind ik niet zo vloeiend meer...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind hem heel gaaf. Gebeurt genoeg.
Zo enthousiast reageer je nooit op mijquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo enthousiast reageer je nooit op mijMisschien moet ik maar eens wat minder vaak posten, dan leren jullie eindelijk hoe waardevol ik ben.
Wat krijg je eigenlijk als je hier 20 jaar bent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef Q. het volgende:
Het valt niet mee na 19 jaar hier elke dag zitten.
Kramp in je ziel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk als je hier 20 jaar bent?
Dagje vrij om naar buiten te kunnen (lees: moeten)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
yvonne.rarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NEEEEEE!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dagje vrij om naar buiten te kunnen (lees: moeten)
Ja, jij hebt nu gemeet. Geen ontkomen meer aan nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook ik ben weer teruggekomen hier.
Die komt nooit meer los.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij hebt nu gemeet. Geen ontkomen meer aan nu
Echt joh?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef Q. het volgende:
Het valt niet mee na 19 jaar hier elke dag zitten.
Wie vindt hij aantrekkelijk?quote:
CL natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie vindt hij aantrekkelijk?
Eerst nog een keertje eten hoor. Misschien krijgen we Q ook wel meequote:
Eten!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst nog een keertje eten hoor. Misschien krijgen we Q ook wel mee
Snap je de matige vertaling niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)8,searchweb201603_52
Ok, ik weet dat deze site soms dingen raar vertaalt maar er staat nu ; Ships from: Porselein
Porselein is een plaats? Verwarrend
Chinaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, ik weet dat deze site soms dingen raar vertaalt maar er staat nu ; Ships from: Porselein
Vertaling van China.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Koop dan de goedkoopste van Coolblue; die heb je ten minste morgen gewoon in huis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je ook nog gewoon ophalen in Utrecht zelfs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop dan de goedkoopste van Coolblue; die heb je ten minste morgen gewoon in huis.
Machinevertalingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Oh wauw, dat is wel hele bizarre vertaling.![]()
Dacht dat dat alleen bestond als vertaling in de context van kopjes etc.
Bedankt
Had de goedkoopste van bol.com in gedachte maar dat is gewoon dezelfde als een andere uit Chinaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop dan de goedkoopste van Coolblue; die heb je ten minste morgen gewoon in huis.
Ach, ik wacht al zo lang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra ik over twee jaar m'n visum heb.
Dan zou ik kijken naar een Sonos Play:1; die zijn tweedehands ook wel voor die prijs te krijgen en komt iets beter geluid uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me serieus af of die SONOS-speaker van Ikea te doen is
https://www.bright.nl/nie(...)ederland-review-testquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me serieus af of die SONOS-speaker van Ikea te doen is
Maar die heeft geen AirPlay geloof ik. Dan zit je weer aan allerlei specifieke apps vast. Of ik begrijp het allemaal niet goed, die kans zit erin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik kijken naar een Sonos Play:1; die zijn tweedehands ook wel voor die prijs te krijgen en komt iets beter geluid uit.
Nee, het is voor m'n synthesizer.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent aan het sparen voor de panda die CL & Q voor je mee terugnemen uit China?
Vast niet luxe genoeg. Volgens mij krijgen die alleen het beste van het beste.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, het is voor m'n synthesizer.
Ik heb hier wel een potje gefermenteerde bamboescheuten. Zou hij dat lusten?
Wat wil je luisteren? Meeste apps als Spotify die herkennen je SONOS gewoon en dan speel je het daarmee af.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar die heeft geen AirPlay geloof ik. Dan zit je weer aan allerlei specifieke apps vast. Of ik begrijp het allemaal niet goed, die kans zit erin.
In je hoofd?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig geslapen en het is weer zo'n fijne werkdag met storingen
Aww.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig geslapen en het is weer zo'n fijne werkdag met storingen
Je bent een echte seksgodin geworden die er wel pap van lust?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww.
Ik slaap ook al tijden te weinigmaar wel vanwege leuke redenen maar toch.
Gaat wel goed met daten dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww.
Ik slaap ook al tijden te weinigmaar wel vanwege leuke redenen maar toch.
huehue papquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent een echte seksgodin geworden die er wel pap van lust?
Jij hebt zeker alle afscheidsdingen afgekapt op het werkquote:
Vrijdag nog wel zo'n awkward afscheidsmoment. Zo'n hekel aanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle afscheidsdingen afgekapt op het werk
Heeft hij al een scheet gelaten onder de dekens?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik slaap met regelmaat niet meer alleen nee en dat vind ik toch wel erg wennen
Alsof dat niet het eerste was wat ik checkte toen ik wakker werdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz heeft in je topic gepost, MCH
Ik denk dat haar vriend die post heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof dat niet het eerste was wat ik checkte toen ik wakker werdWel echt een zakelijk afscheid.
Die heeft Samzz goed aan de ketting in ieder gevalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriend die post heeft gemaakt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij al een scheet gelaten onder de dekens?
Gewoon m'n eigen muziek die op m'n telefoon staanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat wil je luisteren? Meeste apps als Spotify die herkennen je SONOS gewoon en dan speel je het daarmee af.
Verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrijdag nog wel zo'n awkward afscheidsmoment. Zo'n hekel aan
Yvie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
Dus nu Samzz weg is, wie is nu de premiumvrouw van deze SC
Kleffie!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet in 't bijzijn van anderen hoor, achter gesloten deuren word ik bijna onpasselijk van mezelfquote:
Kwestie van tijd tot dat ook buiten de deur gebeurtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet in 't bijzijn van anderen hoor, achter gesloten deuren word ik bijna onpasselijk van mezelf![]()
Jij tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
Dus nu Samzz weg is, wie is nu de premiumvrouw van deze SC
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde inquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot dat ook buiten de deur gebeurt
Heb je zo'n stoere tattoopunker die bang is voor z'n imago als jullie buiten hand in hand lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde in
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde in
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetstquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.
Matchende anwb jassenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetst
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetst
Samequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.
Lekker die opdrogende speeksel lucht.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja vast want zo ben ik helemaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie t voor mequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja vast want zo ben ik helemaal
Jij hebt dus ook echte liefde gevonden Dien?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |