Heeft ie dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.
Kleine samzzjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
Wel jammer dat ze niet ff afscheid komt nemen
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Mij een ouderwetse ansichtkaart uit Zoutelande.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest toch
Ik las dit als Facebook en snapte het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
Aangemaakt R&P / Bedank hier Samzz voor haar jarenlange tomeloze inzetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
En die zie ik nog wel vaak postenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Ze had toch al een comeback gemaakt, dat wordt dan de comeback van de comebackquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |