Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je om een traumaheli vragen
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je om een traumaheli vragen
Is je eten tenminste nog warm als het aankomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.
Niks nieuws vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Altijd genieten van mensen die geen relatie kunnen hebben die advies geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Ik zou zelf niet positief tegenover zo'n deal staan, maar ieder zijn ding.quote:
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijke gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Iemand met een harpoen raken forceert zeker wel iets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.
Is wel vragen om problemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
Alleen als je "wit" bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatie
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan ook een keuken voor dr kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze grote vriend mlig ging natuurlijk geregeld naar de hoeren, omdat hij graag seks wilde.
Seks was immers voor normale mensen, en hij wilde normaal zijn. Het lukte hem niet om elders seks te hebben.
Maar gewone mensen, die minder autistisch zijn, die minder moeite hebben met het krijgen. Ik snap niet waarom zij hier behoefte aan lijken te hebben.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.
Door wiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |