Ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zou je om een traumaheli vragen
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Is je eten tenminste nog warm als het aankomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Doen ze ook Deliveroo? Wel lekker snel.
Niks nieuws vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Altijd genieten van mensen die geen relatie kunnen hebben die advies geven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Datingtopic blijft toch altijdwaardig
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon eens vragen of ze bereid is om seks te hebben in ruil voor geld.
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heeft Faxie een kite-chick aan de haak geslagen?
Ik zou zelf niet positief tegenover zo'n deal staan, maar ieder zijn ding.quote:
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijke gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Iemand met een harpoen raken forceert zeker wel iets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat gewoon letterlijk gaan nemen. Harpoen mee tijdens het kiten en zo. Cupido zijn hand forceren.
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan Allahu Akbar roepen, gearresteerd worden en op NOS.nl verschijnen als verwarde man.
Is wel vragen om problemen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook nog even om een IS vlag mee te nemen naar Lowlands om aan mijn party tent te hangen; toch maar niet gedaan uiteindelijk.
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
Alleen als je "wit" bent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor je het weet sta je op het journaal vanwege racisme en discriminatie
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel vragen om problemen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Whehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dan wel weer lachen om iemand die deze sporttas bij zich had en waarbij de security even vroeg of die niet helemaal vol drugs zat.
[ afbeelding ]
Ach ja, je kan ook een keuken voor dr kopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Onze grote vriend mlig ging natuurlijk geregeld naar de hoeren, omdat hij graag seks wilde.
Seks was immers voor normale mensen, en hij wilde normaal zijn. Het lukte hem niet om elders seks te hebben.
Maar gewone mensen, die minder autistisch zijn, die minder moeite hebben met het krijgen. Ik snap niet waarom zij hier behoefte aan lijken te hebben.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Chia het volgende:
https://speld.nl/2019/08/(...)erdeeld-over-europa/
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Chai, vond jij Molo ook zo irritant in gc?
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Ze kwam toch voor je op, omdat jij teveel wordt geflamed in de SC.
Door wiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Hopelijk ook een foto van dat muurtjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit bericht ook op de FB van het AD staan? Staan vast gedenkwaardige reacties onder.
Ze is volgens mij over een muurtje van veertig cm gelazerd en daarna twee meter omlaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:08 schreef Elvi het volgende:
"ze dacht dat ze bij de tijgers in de kooi was gevallen" ja want die slapen achter een muurtje van 40 cm. Handig voor kinderen ook die er zo overheen pleiten.
Ga zoeken en tag me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Zou dit bericht ook op de FB van het AD staan? Staan vast gedenkwaardige reacties onder.
Reactie op FBquote:Dan ben je al zo lang op de wereld en ken je nog niet uit je doppen kijken 🙈😂
Ik noem mijn navel altijd zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een sarlacc pit was gevallen. Dat is niet waar. Maar ik vind het niet kunnen van Ouwehands.
"De kleinkinderen renden wat over het pad, waarop de vrouw erachteraan ging."quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-doodsmak~af6b0474a/
Je gaat door je eigen lompheid op je bek en dat is de schuld van de dierentuin.
Jezus. Zou ik dan met terugwerkende kracht ook nog wat speeltuinen kunnen aanklagen omdat ik mezelf iets te enthousiast van de glijbaan stortte? Of de fietsenmaker toen m'n veter om de trapper was gedraaid? Of de maker van de tennisbal die een beetje ongelukkig op m'n hand landde? Of de winkel van de hoogslaper waar ik op de een of andere manier uit flikkerde? Of die ene drempel waar ik over struikelde? Of die kloterandjes langs het pad van de Ikea waar ik toch wel vier keer per bezoek over struikel?
Je kan wel creatief lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet de Elvi.rar aan het binnenharken bent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zet de PS4 weer eens aan; 5 GB aan updates binnenhalen voordat ik kan spelen.
Dat weet ik pas als ik klaar ben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet de Elvi.rar aan het binnenharken bent?
spann0ndquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik klaar ben.
Huehuequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat weet ik pas als ik klaar ben.
Je moet hem ook niet uitzetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zet de PS4 weer eens aan; 5 GB aan updates binnenhalen voordat ik kan spelen.
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Wat heeft een traumaheli daarmee te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.
Die man is nu opgepakt.
Tijdens het politie gesprek die ontaarde in een aanhouding, schreeuwde hij dat hij zijn nek niet kon bewegen en zwaar gewond was. Terwijl hij gewoon liep.De ambulance broeder lachte hem gewoon uit.
Na een tijdje begon hij steeds over dat alles via zijn advocaat moest en hij letsel had. Iris zei rij maar weg ik bel je vanavond.
En zo geschiede, hij zit nu vast, van de politie krijg ik een brief voor de verzekering.
Ik denk dat die niet verzekerd is.
Je had hem al gevonden zie ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Was Iris een beetje geefbaar? Maten graag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn agente was Iris, en ze nam het meteen voor me op en was open over de zaken.
Die man is nu opgepakt.
Tijdens het politie gesprek die ontaarde in een aanhouding, schreeuwde hij dat hij zijn nek niet kon bewegen en zwaar gewond was. Terwijl hij gewoon liep.De ambulance broeder lachte hem gewoon uit.
Na een tijdje begon hij steeds over dat alles via zijn advocaat moest en hij letsel had. Iris zei rij maar weg ik bel je vanavond.
En zo geschiede, hij zit nu vast, van de politie krijg ik een brief voor de verzekering.
Ik denk dat die niet verzekerd is.
Weet ik veel, was wel een nektasje. Dat zei de politieagent tegen me, dat hij die via 112 had opgevraagd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat heeft een traumaheli daarmee te maken?
Daar ben ik al eeuwen FB-buddies mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt Elvi ook gevonden zeker? Stalker!
Laat het even bezinkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker uit eten geweest nu.![]()
Maar @:Cherrylips ik ben er nog steeds ontdaan over, duidelijker kan ik het niet maken.
Begint al goed bij de eerste zinquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Pareltje weer.
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begint al goed bij de eerste zin
Een ban?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.
Hoe voelt datquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik daar een ban heb. Wat een irritante stomme kut.
Nee ik wist alleen dat je heel veel downvotes had.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wist je toch. Ik mag niet meer reageren in die subreddit.
Waarom jezelf vermoeien in een stupid murica shit site waar honderden miljoenen idioten kunnen reageren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anoniem Amerikanen afzeiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom jezelf vermoeien in een stupid murica shit site waar honderden miljoenen idioten kunnen reageren?
Ik zie je weer janken op FB en ik denk dat je weer gebannen gaat worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
@:chia wie is mosrednA en waarom neemt hij zichzelf zo serieus
Goddelijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker anoniem Amerikanen afzeiken.
Jij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, ik vind Molo eerder heel erg aan het zeiken om niks. Kreeg gisteren zelfs een compliment van de mod aldaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie je weer janken op FB en ik denk dat je weer gebannen gaat worden.
Maakt mij verder niet veel uit maar gaat dit in je dagelijkse leven nou ook zo?
? Hij reageert juist ok. Ik weet dat er ook mods zijn die mijn post gelijk verwijderd en genote hadden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
@:chia wie is mosrednA en waarom neemt hij zichzelf zo serieus
Hij is wel okay maar om nou helemaal 4 dm's aan 1 post in het feedback topic te wijden is wel veel en soms krijg ik ook heel vage notes van hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
? Hij reageert juist ok. Ik weet dat er ook mods zijn die mijn post gelijk verwijderd en genote hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |