Verschrikkelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrijdag nog wel zo'n awkward afscheidsmoment. Zo'n hekel aan
Yvie natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
Dus nu Samzz weg is, wie is nu de premiumvrouw van deze SC
Kleffie!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik slaap met regelmaat niet meer alleen nee en dat vind ik toch wel erg wennen
Niet in 't bijzijn van anderen hoor, achter gesloten deuren word ik bijna onpasselijk van mezelfquote:
Kwestie van tijd tot dat ook buiten de deur gebeurtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niet in 't bijzijn van anderen hoor, achter gesloten deuren word ik bijna onpasselijk van mezelf![]()
Jij tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef MCH het volgende:
Dus nu Samzz weg is, wie is nu de premiumvrouw van deze SC
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde inquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot dat ook buiten de deur gebeurt
Heb je zo'n stoere tattoopunker die bang is voor z'n imago als jullie buiten hand in hand lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde in
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee hoor, want daar staan we allebei hetzelfde in
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetstquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.
Matchende anwb jassenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetst
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Over 3 maanden is het zo'n stel waarvan zij met haar spuug een vlekje op zijn wang schoonpoetst
Samequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.
Lekker die opdrogende speeksel lucht.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Moest altijd kokhalzen als mijn moeder dat bij me deed als kind.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik slaap met regelmaat niet meer alleen nee en dat vind ik toch wel erg wennen
Ja vast want zo ben ik helemaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie t voor mequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja vast want zo ben ik helemaal
Jij hebt dus ook echte liefde gevonden Dien?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kwestie van tijd tot die grenzen vervagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |