In je hoofd?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig geslapen en het is weer zo'n fijne werkdag met storingen
Aww.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weinig geslapen en het is weer zo'n fijne werkdag met storingen
Je bent een echte seksgodin geworden die er wel pap van lust?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww.
Ik slaap ook al tijden te weinigmaar wel vanwege leuke redenen maar toch.
Gaat wel goed met daten dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww.
Ik slaap ook al tijden te weinigmaar wel vanwege leuke redenen maar toch.
huehue papquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Je bent een echte seksgodin geworden die er wel pap van lust?
Jij hebt zeker alle afscheidsdingen afgekapt op het werkquote:
Vrijdag nog wel zo'n awkward afscheidsmoment. Zo'n hekel aanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alle afscheidsdingen afgekapt op het werk
Heeft hij al een scheet gelaten onder de dekens?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik slaap met regelmaat niet meer alleen nee en dat vind ik toch wel erg wennen
Alsof dat niet het eerste was wat ik checkte toen ik wakker werdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Samzz heeft in je topic gepost, MCH
Ik denk dat haar vriend die post heeft gemaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Alsof dat niet het eerste was wat ik checkte toen ik wakker werdWel echt een zakelijk afscheid.
Die heeft Samzz goed aan de ketting in ieder gevalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vriend die post heeft gemaakt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heeft hij al een scheet gelaten onder de dekens?
Gewoon m'n eigen muziek die op m'n telefoon staanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat wil je luisteren? Meeste apps als Spotify die herkennen je SONOS gewoon en dan speel je het daarmee af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |