Toch Fax?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
Haha ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
Je had toch een PS4?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar eens kijken of een offline leven iets voor mij is.
Hoe was de Elvi.rar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wachowski-sistersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Q. het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-moss-lana-wachowski
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.quote:
Het waard.quote:
Dat is geen game.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha ja.
...
He wacht eens even. Kak. Ik was weg. Wat doe ik hier.
Die God of War is ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit bij de laatste update van je playstation, 5gb
Ben je nog gebeld door die agente?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Hier blijven tot de dood.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Nee dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.quote:
Bijzonder, staat het ook op rtv oost?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |