Huilie ben je ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij is wel okay maar om nou helemaal 4 dm's aan 1 post in het feedback topic te wijden is wel veel en soms krijg ik ook heel vage notes van hem.
Huiliequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dat feedback topic gelezen in GC, denk dat ik nog mild ben
Gelezen nog steeds huilie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dat feedback topic gelezen in GC, denk dat ik nog mild ben
Heb ik ook echt nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt vriend, ik zal jou eens steunen
Wil je in het broekje van Molo ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelezen nog steeds huilie.
En dan ben ik nog mild he.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je huilend bij ons komt klagen hoe zwaar je emigratie is
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:17 schreef MCH het volgende:
@:chia wie is mosrednA en waarom neemt hij zichzelf zo serieus
Iwa?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?
Stoicijns is de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
Vraag me af hoe goed het pallet van emoties van dien ontwikkeld is
Boze witte manquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stoicijns is de beste omschrijving
Nee vertelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je weet toch wel wie dat is neem ik aan?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:02 schreef MCH het volgende:
Vraag me af hoe goed het pallet van emoties van dien ontwikkeld is
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stoicijns is de beste omschrijving
Heej gothic meisje. 🎶quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar jouw hart hoort te zitten zit een groot zwart gat.
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:15 schreef MCH het volgende:
Wat denken jullie bij het zien van deze Rapper Sjors foto?
[ afbeelding ]
o ja, jou als limburger raakt dit extra hard. Vage foto's man, kan het bijna niet geloven. Wel zuur voor hem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.
Heeft ie dat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ik niemand (long)kanker gun, zelfs rapper Sjors niet.
Kleine samzzjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:43 schreef MCH het volgende:
Wel jammer dat ze niet ff afscheid komt nemen
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Mij een ouderwetse ansichtkaart uit Zoutelande.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze heeft ons allemaal een uitgebreide Pm gestuurd.
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gehad maar toch 1 feest/afscheids/bedanktopic zou leuk zijn geweest toch
Ik las dit als Facebook en snapte het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
Aangemaakt R&P / Bedank hier Samzz voor haar jarenlange tomeloze inzetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar er even eentje aan in FB zou ik zeggen.
En die zie ik nog wel vaak postenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:42 schreef MCH het volgende:
[..]
terwijl ze een relatie heeft met een fokker
Ze had toch al een comeback gemaakt, dat wordt dan de comeback van de comebackquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
Toch Fax?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En die zie ik nog wel vaak posten
Haha ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:51 schreef Elvi het volgende:
Niemand verlaat fok. Die is over 2 maanden terug.
Je had toch een PS4?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien ook maar eens kijken of een offline leven iets voor mij is.
Hoe was de Elvi.rar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wachowski-sistersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Q. het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-moss-lana-wachowski
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.quote:
Het waard.quote:
Dat is geen game.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout76 is alleen online te spelen dus telt niet helemaal als offline leven.
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha ja.
...
He wacht eens even. Kak. Ik was weg. Wat doe ik hier.
Die God of War is ook niet meer wat het ooit geweest is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Zit bij de laatste update van je playstation, 5gb
Ben je nog gebeld door die agente?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Hier blijven tot de dood.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Fok! is toch een beetje het Hotel California van het web.
You can check in any time you like but you can never leave..
Nee dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja je mist dan toch de gezelligheid, de support, de oprechte interesse van andere users.
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.quote:
Bijzonder, staat het ook op rtv oost?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja begin van de avond. Ze maakt een brief op voor de verzekering waarin dan staat dat de tegenpartij schuldig is. Ik moest haar nog bellen wat mijn schade was want dat wil ze graag weten.
En terecht. Want we zijn gewoon allemaal kutnewbies die door bushokjes getyft moeten worden. Dat verdienen we.quote:
WAAG HET NIETquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien wilt ze jou offline voor zichzelf
Goed zoals altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nu moe maar kan niet slapen![]()
Hoe is het met jou?
Ben ermee bezig nu, maar weet nog steeds niet echt wat ik er van moet denken... is meer een rpg nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Die God of War is ook niet meer wat het ooit geweest is.
Zo veel beter!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben ermee bezig nu, maar weet nog steeds niet echt wat ik er van moet denken... is meer een rpg nu
Ah, rustig?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zoals altijd.Nog geen zin om te slapen maar moet het zo wel eens proberen, morgen moet ik immers weer 'werken'.
Vind 'm eigenlijk wat saai tot nu toe... maar GoW kennende gaat het nog wel goedkomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo veel beter!Moet hem weer eens voor de 2e keer doorspelen.
Neuh, werk thuis, wekker staat om 7:30. 5 kwartier later dan normaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, rustig?
Maar begin je dan nog wel zo vroeg als je nu nog wakker bent?
Ik vind hem heel gaaf. Gebeurt genoeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vind 'm eigenlijk wat saai tot nu toe... maar GoW kennende gaat het nog wel goedkomen.
En de gameplay vind ik niet zo vloeiend meer...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind hem heel gaaf. Gebeurt genoeg.
Zo enthousiast reageer je nooit op mijquote:
Hoi!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo enthousiast reageer je nooit op mijMisschien moet ik maar eens wat minder vaak posten, dan leren jullie eindelijk hoe waardevol ik ben.
Wat krijg je eigenlijk als je hier 20 jaar bent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef Q. het volgende:
Het valt niet mee na 19 jaar hier elke dag zitten.
Kramp in je ziel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk als je hier 20 jaar bent?
Dagje vrij om naar buiten te kunnen (lees: moeten)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
yvonne.rarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |