Je speelt straks liever tegen Brugge dan tegen Dynamo Kiev.quote:
Riant aanbod afgeslagen van een PL club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef Bolasie het volgende:
Van Veltman kom je dus nooit meer af.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je speelt straks liever tegen Brugge dan tegen Dynamo Kiev.
Gelukkig maar. Dat zou het failliet van de Premier League betekenen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Riant aanbod afgeslagen van een PL club.
niet gelezenquote:
Langer al wel. Eigenlijk sinds Twente thuis in 2011.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef RipCity het volgende:
Kan zeggen wat je wil. Eerste Jaren was sfeer mega bagger bij arena/ajax maar ze hebben wel iets moois ervan weten te maken afgelopen 4/5 jaar.
Bij ons aller psv is het echt niet aan te horen… 20 man met trommel that's it. Die ook nog eens als een Calimero stil gaan staan omdat ze niet op zondagavond naar buiten willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Langer al wel. Eigenlijk sinds Twente thuis in 2011.
Ik had 10x liever nog een keertje zondagavond dan 25 fucking september.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij ons aller psv is het echt niet aan te horen… 20 man met trommel that's it. Die ook nog eens als een Calimero stil gaan staan omdat ze niet op zondagavond naar buiten willen
En Waterman op het bankie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
APOEL, daar speelt Uros Matic.
Die moet je dus Blind kunnen hebben.
Ik luister alleen naar de voorbeschouwing als Louis van Gaal er zit.quote:
Idd woensdagavond 1830. Dan heb je wel een geldige reden om te protesteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had 10x liever nog een keertje zondagavond dan 25 fucking september.
Dit was destijds de TT toen we de vorige keer tegen APOEL speelden. Bedank JR daarvoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Ik heb ook weinig met PAOK inderdaad.quote:
Vroeger had je nog een brief voor moeders. Tegenwoordig neuken we alle moeders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hazes is vooral een beetje tokkiemuziek.
En dan vooral De Vlieger.
Oh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger had je nog een brief voor moeders. Tegenwoordig neuken we alle moeders.
Deze man is een enge act.quote:
Doet Danny ookquote:
Hij hoeft iig niet bang te zijn dat hij niet meer welkom is in de arena na het zingen van een liedje over de keeper van de tegenstander.quote:
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.quote:
Kingflopland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Gaan we juichen voor Ajax?
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
• Tyf op met je aids poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kingfloplandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waar is GGMM?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik mis de optie geef mij maar een lekker Aziaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gevalletje love him or hate him. Ik snap je wel maar begrijp je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je pollquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
7/10quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je poll
zichzelf betastenquote:
In dit geval wel volledig terecht.quote:
Ah, in zijn eentje dus. Da's ook saai.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is de wedstrijd aan het kijken met vrienden heb ik gehoord.
Alsof GGMM vrienden heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind voetbal in je ééntje kijken soms ook wel relaxedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Springen op je zolderkamerquote:
Wordt niks aan gemist.quote:
@Calandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je betalen voor een treinkaartje.
In dat zelfreinigende vermogen waren ze in Amsterdam zo’n 75 jaar toch een stuk beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
Hey wat leuk, de megafoonmongool is er ook weer.
Deze grap klopt niet.quote:
Komt daarna nog goed hoor, aldus mijn glazen bol.quote:
Leuk dan speelt Utrecht daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week ga ik weer uit in Rotterdam
Neem je dan ook dames mee naar huis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Waar precies?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Ga eens een keer in Den Haag uit, veel Aziaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
haha ik snappum, Az speelt in Den Haag donderdag. En Ajax zingt nu Ajax Amsterdam. Je vervangt Ajax voor AZ en Amsterdam voor Den Haag. Zodoende zing je lalala Az Den Haagquote:
huh? juist in Rotterdam veel Aziaten toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga eens een keer in Den Haag uit, veel Aziaten.
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.quote:
racistquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Witte Aap is altijd wel lachen.
AZ heeft een groot probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.
@:haags_kwartiertje
Ja leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.
@:haags_kwartiertje
Waarom ga je hier niet op in Kingrolandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Neem je dan ook dames mee naar huis?
Omdat je het antwoord al weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Waarom ga je hier niet op in Kingroland
Binnenkort is er weer Asian Vie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
ook leuk is dat begin september er weer een hoop leuke studenten uit Azië komen naar Rotterdam/Amsterdamvaker uit genot
Als er Chinezen of Koreanen te vinden zijn wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Neem je dan ook dames mee naar huis?
Nog vrij matig jaquote:
5 minuten aan het spelen manquote:
Hoe gaat het met PSV in de CL?quote:
Ziedend.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Paul het volgende:
[..]
haha ik snappum, Az speelt in Den Haag donderdag. En Ajax zingt nu Ajax Amsterdam. Je vervangt Ajax voor AZ en Amsterdam voor Den Haag. Zodoende zing je lalala Az Den Haag
Gewoon een gebbetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer dat je mij weer een flinke koek uitdeelt.
Donderdag.quote:
Dit ja, er is een tijd geweest dat ik daar heel anders over dachtquote:
Is dit weer onderdeel van 'de nieuwe regels'?quote:
Dit blijkt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Coco. het volgende:
Mexicanobakker kent de nieuwe regels niet.
Donderdagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef KingRoland het volgende:
Wel leuk dat Ajax nu in Europa punten pakt![]()
wanneer speelt Feyenoord eigenlijk?
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit weer onderdeel van 'de nieuwe regels'?
Weet ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef KingRoland het volgende:
GGMM is aanwezig.
Ik HERHAAL
GGMM IS AANWEZIG
We pakken Twitter erbij:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
Ik snap het idee niet zo goed achter die regel
Ik heb het altijd wel geloofd al was er inderdaad een tijd dat ik eraan twijfelde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit ja, er is een tijd geweest dat ik daar heel anders over dacht
Ik vind het ook een beetje overdreven, zeker als de bal na contact bij hetzelfde team blijft. Speel dan lekker door in plaats van die onnodige break.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
Ik snap het idee niet zo goed achter die regel
Dat snap ik welquote:
quote:
Basis 11 van vorig seizoen min Frenkie & de Ligtquote:
Als die jongen iets beter is in de afronding is het de beste box-to-box middenvelder ter wereld.quote:
Ja wat zou dat nou betekenen in een voetbalwedstrijd he, naast de klok ook nog eens. Zou er na rust ineens 2H staan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat een willekeurige 1H in beeld naast de klok betekent
Dat blijkt inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef Max23 het volgende:
Mexicano is nog niet echt in vorm vandaag
Nou nou nouquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als die jongen iets beter is in de afronding is het de beste box-to-box middenvelder ter wereld.
Wanneer wel dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef Max23 het volgende:
Volgt de vormlijn van PSVquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef Max23 het volgende:
Ik dacht dat voetballiefhebbers wel slim genoeg waren om te snappen dat na 45 min. + blessatijd de eerste helft er opzit. Blijkt toch weer vies tegen te vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ja wat zou dat nou betekenen in een voetbalwedstrijd he, naast de klok ook nog eens. Zou er na rust ineens 2H staan?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Slechte eindpass. Lijkt PSV wel.
Je mist daar een type Schöne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marin - Blind lijkt me tikkeltje te traag
Ze zullen op enig moment moeten scoren hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Dat PAOK speelt minder betonvoetbal dan gedacht
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballiefhebbers wel slim genoeg waren om te snappen dat na 45 min. + blessatijd de eerste helft er opzit. Blijkt toch weer vies tegen te vallen.
Die kon er zomaar in.quote:
Nee, Kluivert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Ben je blind ofzo?
Ja, ik ben danny.
quote:
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.
Ja maar dan kan je dat 1h/2h wel weglaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.
Die Marin zie ik ook nog niet nee. Had maar lekker in Luik gelaten.quote:
Dan ben ik daar een groot voorstander van!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat 1h/2h wel weglaten.
Met of zonder de blessuretijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Marin zie ik ook nog niet nee. Had maar lekker in Luik gelaten.
Zou zo meekunnen bij PSV.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .
Eens, het veroorzaakt grote verwarring bij de fokkers hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik daar een groot voorstander van!
Wel een belachelijk lekkere vrije trap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |