Je mist daar een type Schöne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marin - Blind lijkt me tikkeltje te traag
Ze zullen op enig moment moeten scoren hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Caland het volgende:
Dat PAOK speelt minder betonvoetbal dan gedacht
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballiefhebbers wel slim genoeg waren om te snappen dat na 45 min. + blessatijd de eerste helft er opzit. Blijkt toch weer vies tegen te vallen.
Die kon er zomaar in.quote:
Nee, Kluivert.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Ben je blind ofzo?
Ja, ik ben danny.
quote:
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.
Wtfquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
In de tweede helft staat er 2h en dan begint de timer opnieuw.
Ja maar dan kan je dat 1h/2h wel weglaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.
Die Marin zie ik ook nog niet nee. Had maar lekker in Luik gelaten.quote:
Dan ben ik daar een groot voorstander van!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je dat 1h/2h wel weglaten.
Met of zonder de blessuretijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo irritant. Zet daar gewoon de totaaltijd neer.
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Marin zie ik ook nog niet nee. Had maar lekker in Luik gelaten.
Zou zo meekunnen bij PSV.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .
Eens, het veroorzaakt grote verwarring bij de fokkers hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik daar een groot voorstander van!
Wel een belachelijk lekkere vrije trap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gortdroge voetballer ja , weinig speciaals .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |