abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188440334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Na gisteravond kan ik de Champions League niet langer serieus nemen. Het is overduidelijk dat de UEFA Ajax koste wat het kost in het hoofdtoernooi wil hebben nadat het vorig jaar de smaakmaker van het toernooi was. PAOK is commercieel niet zo interessant. Allemaal leuk en aardig maar waar zit je als neutrale toeschouwer dan naar te kijken? De volgende kwalificatieronde kan net zo goed schriftelijk afgedaan worden.
Ontzettend kwaad.
Oh.
pi_188440373
quote:
Na gisteravond kan ik de Champions League niet langer serieus nemen. Het is overduidelijk dat de UEFA Ajax koste wat het kost in het hoofdtoernooi wil hebben nadat het vorig jaar de smaakmaker van het toernooi was. PAOK is commercieel niet zo interessant. Allemaal leuk en aardig maar waar zit je als neutrale toeschouwer dan naar te kijken? De volgende kwalificatieronde kan net zo goed schriftelijk afgedaan worden.
gyrosvreter gespot
  Redactie Sport woensdag 14 augustus 2019 @ 11:32:15 #203
274204 crew  Mexicanobakker
pi_188440404
quote:
Woest.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_188440482
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_188441073
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat zegt meer over jouw gebrek aan mensenkennis dan dat het iets over mijn zorgvuldig samengestelde post zegt.
Zorgvuldig.

Hihihi.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:45:19 #206
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_188442380
quote:
Ik hoor al die Grieken steeds klagen over 'UEFA MAFFIA' maar ik snap oprecht niet waarom. Welke beslissingen waren onterecht? 1e penalty was een penalty (misschien wel 2 penalty's in 1), 2e penalty was dubieus, maar was in de CL finale ook een penalty, handen totaal niet langs het lichaam maar wel van dichtbij aangeschoten. 3e penalty was dubieus, maar die Grieken bleven bij elke voorzet/spelhervatting maar duwen en trekken. Met een beetje pech hadden ze 5 penalty's tegen gehad. Dan had je nog van die kleine dingen zoals keeper van z'n lijn, keeper die Ziyech torpedeert op de middenlijn et cetera waar niet voor gefloten hoeft worden wat mij betreft, maar die waar waarschijnlijk wel voor gefloten zou worden als het zogenaamd 1 groot maffia complot zou zijn :').
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_188443495
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_188444577
quote:
Griekse kranten furieus na uitschakeling PAOK: 'UEFA MAFFIA'

Een dag na de uitschakeling van PAOK Saloniki door Ajax wordt er in de Griekse kranten keihard uitgehaald naar de UEFA en scheidsrechter Craig Pawson.
Volgens de Griekse media is het de UEFA blijkbaar alles aan gelegen om Ajax in de Champions League te krijgen. Daarbij kiezen ze voor niet mis te verstane bewoordingen.

"UEFA, dit is oplichting!", kopt SDNA. "Wat er in Amsterdam is gebeurd, noemen we fraude. Het is een groot schandaal." Het medium somt vervolgens alle fouten op waarmee Pawson PAOK in hun ogen heeft benadeeld.

'Zeer verdacht'
Naast het opmerkelijke aantal van drie strafschoppen, wijst SDNA op de duw van Nico Tagliafico bij zijn doelpunt. Bovendien menen ze dat PAOK een vrije trap op een kansrijke positie is onthouden en dat er er veel te vroeg werd afgefloten.
"Deze opsomming is geen grap. Nee, het is een duidelijke omschrijving van een zeer verdacht optreden van een zeer verdachte scheidsrechter."

Metrosport kiest voor de kop "UEFA MAFFIA". Volgens die krant was PAOK klaar om geschiedenis te schrijven. "Maar dat was buiten Craig Poison gerekend."
En ook Forza ("Mafioso made in England") en Gazzetta ("Pawson floot wel heel erg in het voordeel van Ajax") zijn van mening dat Ajax hulp van hogerhand kreeg.
https://nos.nl/artikel/22(...)aok-uefa-maffia.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 14 augustus 2019 @ 16:02:11 #209
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188444627
Wist niet dat yats voor de Griekse krant werkt
Met pijn en moeite derde
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:31:42 #210
416931 yats
(non) Average Joe
pi_188455772
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wist niet dat yats voor de Griekse krant werkt
Ik zou dit juist meer in Rotterdamse hoek zoeken. Daar boehoet men ook nogal vaak over Ajax.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')