Deze man is een enge act.quote:
Doet Danny ookquote:
Hij hoeft iig niet bang te zijn dat hij niet meer welkom is in de arena na het zingen van een liedje over de keeper van de tegenstander.quote:
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.quote:
Kingflopland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Gaan we juichen voor Ajax?
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
• Tyf op met je aids poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kingfloplandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waar is GGMM?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik mis de optie geef mij maar een lekker Aziaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gevalletje love him or hate him. Ik snap je wel maar begrijp je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je pollquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
7/10quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je poll
zichzelf betastenquote:
In dit geval wel volledig terecht.quote:
Ah, in zijn eentje dus. Da's ook saai.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is de wedstrijd aan het kijken met vrienden heb ik gehoord.
Alsof GGMM vrienden heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind voetbal in je ééntje kijken soms ook wel relaxedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Springen op je zolderkamerquote:
Wordt niks aan gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |