Je speelt straks liever tegen Brugge dan tegen Dynamo Kiev.quote:
Riant aanbod afgeslagen van een PL club.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef Bolasie het volgende:
Van Veltman kom je dus nooit meer af.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je speelt straks liever tegen Brugge dan tegen Dynamo Kiev.
Gelukkig maar. Dat zou het failliet van de Premier League betekenen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Riant aanbod afgeslagen van een PL club.
niet gelezenquote:
Langer al wel. Eigenlijk sinds Twente thuis in 2011.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef RipCity het volgende:
Kan zeggen wat je wil. Eerste Jaren was sfeer mega bagger bij arena/ajax maar ze hebben wel iets moois ervan weten te maken afgelopen 4/5 jaar.
Bij ons aller psv is het echt niet aan te horen… 20 man met trommel that's it. Die ook nog eens als een Calimero stil gaan staan omdat ze niet op zondagavond naar buiten willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Langer al wel. Eigenlijk sinds Twente thuis in 2011.
Ik had 10x liever nog een keertje zondagavond dan 25 fucking september.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij ons aller psv is het echt niet aan te horen… 20 man met trommel that's it. Die ook nog eens als een Calimero stil gaan staan omdat ze niet op zondagavond naar buiten willen
En Waterman op het bankie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
APOEL, daar speelt Uros Matic.
Die moet je dus Blind kunnen hebben.
Ik luister alleen naar de voorbeschouwing als Louis van Gaal er zit.quote:
Idd woensdagavond 1830. Dan heb je wel een geldige reden om te protesteren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had 10x liever nog een keertje zondagavond dan 25 fucking september.
Dit was destijds de TT toen we de vorige keer tegen APOEL speelden. Bedank JR daarvoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Ik heb ook weinig met PAOK inderdaad.quote:
Vroeger had je nog een brief voor moeders. Tegenwoordig neuken we alle moeders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hazes is vooral een beetje tokkiemuziek.
En dan vooral De Vlieger.
Oh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger had je nog een brief voor moeders. Tegenwoordig neuken we alle moeders.
Deze man is een enge act.quote:
Doet Danny ookquote:
Hij hoeft iig niet bang te zijn dat hij niet meer welkom is in de arena na het zingen van een liedje over de keeper van de tegenstander.quote:
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.quote:
Kingflopland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Gaan we juichen voor Ajax?
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
• Tyf op met je aids poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kingfloplandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Waar is GGMM?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik mis de optie geef mij maar een lekker Aziaatjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gevalletje love him or hate him. Ik snap je wel maar begrijp je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan af en toe eens komisch zijn ja, maar GGMM en ik vinden dit geregeld een vrij vervelende act.
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je pollquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef KingRoland het volgende:
• JAAAAAAAAAAAAAAAAA
• Natuurlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
7/10quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts dus tyf op met je poll
zichzelf betastenquote:
In dit geval wel volledig terecht.quote:
Ah, in zijn eentje dus. Da's ook saai.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM is de wedstrijd aan het kijken met vrienden heb ik gehoord.
Alsof GGMM vrienden heeftquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind voetbal in je ééntje kijken soms ook wel relaxedquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Springen op je zolderkamerquote:
Wordt niks aan gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |