Niet 'achter het ijzeren gordijn'-Oost-Europa, maar het is toch een totaal ander land dan Spanje en Italië en ik zou het nu toch gewoon vergelijken met de Balkanlanden of Bulgarije, al zijn die er mogelijk nog iets slechter aan toe.quote:
Ah zo, ja heksenketel dit dat vind het op de één of andere manier altijd wel op Turkije lijken. Maar goed, dit ploegje moet je thuis gewoon oprollen in principe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet 'achter het ijzeren gordijn'-Oost-Europa, maar het is toch een totaal ander land dan Spanje en Italië en ik zou het nu toch gewoon vergelijken met de Balkanlanden of Bulgarije, al zijn die er mogelijk nog iets slechter aan toe.
Qua voetbal wel iets anders en vooral bekender natuurlijk, al zijn die supporters ook wel weer 'bijzonder' natuurlijk.
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Wit als enige middenvelder op de bank
Ja maar De Wit op de bank is gewoon treurnis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?
Alvarez kan ook op het middenveld, en Promes zou op 10 kunnen. Al heb ik dan liever dat ze gaan schuiven inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?
Hoeft ook nietquote:
Ik snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Dani de Wit kan ook als 10"
brrrrr
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:11 schreef RipCity het volgende:
Brugge 1-1. Goed voor onze zuiderbuurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |