Ik vond hem niet zo sterk om eerlijk te zijn, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, gewoon een leuk grapje toch.
Zou ook wel erg raar zijn dat iemand die fan is van PSV er wakker van ligt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo sterk om eerlijk te zijn, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.
Ik had het toch wel leuker gevonden als de mooie jongens van Ajax de finale hadden bereikt dan het saaie, zakelijke Tottenham Hotspur. Was gewoon een nederlaag voor alles dat van mooi voetbal houdt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ook wel erg raar zijn dat iemand die fan is van PSV er wakker van ligt.
Dat zeker ja, hoewel ik natuurlijk niet neutraal ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het toch wel leuker gevonden als de mooie jongens van Ajax de finale hadden bereikt dan het saaie, zakelijke Tottenham Hotspur. Was gewoon een nederlaag voor alles dat van mooi voetbal houdt.
Dat is toch wel erg matigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
tweet is al verwijderd, althans het stukje over Moura
Of geblesseerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolberg zelfs op tribune. Dat is wel klaar dan
Ervan uitgaande dat je 2 verdedigers 2 middenvelders en 2 aanvallers op je bank wil snap ik wel dat Huntelaar en Promes voorgaan jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er ware ooit dagen dat de Deentjes zich rijk rekenden met twee toptalenten in de spits.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd dat ze bij de UEFA ook meer bankzitters toelaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je 2 verdedigers 2 middenvelders en 2 aanvallers op je bank wil snap ik wel dat Huntelaar en Promes voorgaan ja
"Oost-Europees"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel stug, goede organisatie dit dat.
Had toch een goede periode bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben Biseswar als vedette rondlopen
Vieirinha lijkt me in principe hun 'vedette', maar die is natuurlijk geblesseerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben Biseswar als vedette rondlopen
Ja hij schoot er ooit per ongeluk een paar ballen in van afstand, dat was het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had toch een goede periode bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |