@Calandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan moet je betalen voor een treinkaartje.
In dat zelfreinigende vermogen waren ze in Amsterdam zo’n 75 jaar toch een stuk beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef Coco. het volgende:
Hey wat leuk, de megafoonmongool is er ook weer.
Deze grap klopt niet.quote:
Komt daarna nog goed hoor, aldus mijn glazen bol.quote:
Leuk dan speelt Utrecht daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week ga ik weer uit in Rotterdam
Neem je dan ook dames mee naar huis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Waar precies?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
Ga eens een keer in Den Haag uit, veel Aziaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef KingRoland het volgende:
haha ik snappum, Az speelt in Den Haag donderdag. En Ajax zingt nu Ajax Amsterdam. Je vervangt Ajax voor AZ en Amsterdam voor Den Haag. Zodoende zing je lalala Az Den Haagquote:
huh? juist in Rotterdam veel Aziaten toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ga eens een keer in Den Haag uit, veel Aziaten.
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.quote:
racistquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Witte Aap is altijd wel lachen.
AZ heeft een groot probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.
@:haags_kwartiertje
Ja leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel leuk dat AZ daar mag spelen, wordt daar ook nog eens een keer goed voetbal gespeeld.
@:haags_kwartiertje
Waarom ga je hier niet op in Kingrolandquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Neem je dan ook dames mee naar huis?
Omdat je het antwoord al weet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Waarom ga je hier niet op in Kingroland
Binnenkort is er weer Asian Vie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef KingRoland het volgende:
ook leuk is dat begin september er weer een hoop leuke studenten uit Azië komen naar Rotterdam/Amsterdamvaker uit genot
Als er Chinezen of Koreanen te vinden zijn wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Neem je dan ook dames mee naar huis?
Nog vrij matig jaquote:
5 minuten aan het spelen manquote:
Hoe gaat het met PSV in de CL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |