Ik ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag mijn walging uitspreken over de aanwezigheid van Jan van Halst, Youri Mulder en Albert Mantingh morgen.
Is El Sierd op vakantie? En dan mocht hij wel de eerste oefenwedstrijd becommentariërenquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:08 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil graag mijn walging uitspreken over de aanwezigheid van Jan van Halst, Youri Mulder en Albert Mantingh morgen.
Het is nog de derde voorronde. Het pakket van Veronica gaat in vanaf de vierde voorronde.quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is El Sierd op vakantie? En dan mocht hij wel de eerste oefenwedstrijd becommentariëren![]()
Qua analytici is het sowieso behelpen nu Wim Kieft bij Veronica zit, gek trouwens dat die het niet eens mogen uitzenden (lol)
Ja. @onlogisch @GGMMquote:Op maandag 5 augustus 2019 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is PAOK niet volledig in hoofdletters @:TT ?
APOEL ook trouwens in de OP, het is dan wel mierenneuken maar we moeten de clubs respecteren.quote:
Aangepast.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
APOEL ook trouwens in de OP, het is dan wel mierenneuken maar we moeten de clubs respecteren.
quote:Duels met PAOK gratis voor iedereen te zien
Ajax gaat weer op weg naar Europees succes en heel Nederland kan meegenieten. De wedstrijden tegen het Griekse PAOK in de 3e voorronde van de UEFA Champions League zijn namelijk voor iedereen exclusief en gratis te zien op Ziggo Sport.
Schakel op dinsdag 6 augustus om 18:30 uur al in en geniet van een heerlijke voetbalavond op Ziggo Sport. Op 13 augustus vindt de return plaats in de Johan Cruijff ArenA. Ook dat duel is gratis en in z'n geheel vanaf 20:00 uur rechtstreeks te zien.
Voor Ziggo-klanten zijn de wedstrijden te zien op Ziggo Sport kanaal 14. Bij overige providers is Ziggo Sport select gratis beschikbaar.
Was toch een matige voetballer. Je kunt er nu nog wat voor beuren, komt er maar weer een andere lul voor zijn plek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verdedigers verkopen als je al spelers tekort komt ) St Juste allen
De beste centrale verdediger die jullie nog hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was toch een matige voetballer. Je kunt er nu nog wat voor beuren, komt er maar weer een andere lul voor zijn plek.
Moeten wij weten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De beste centrale verdediger die jullie nog hebben.
Zeer onterecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zipportal vindt Ajax niet zo leuk geloof ik.
Dolbergquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax vanavond toch weer met Kasper Dolberg in de spits. En met Mazraoui naast Blind op middenveld. Marin, Promes en Neres op bank👇#Ajax
ik ben woedend.
Biseswar basis ja? Dan pas ik mijn voorspelling aan van 1-2 naar 1-3quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Nette OP![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koud daar volgens de UEFA website
Veltman tegen zo'n verdedigende tegenstander ben ik ook geen fan van. Of überhaupt niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dolberg![]()
Ten Hag is hardleers. Lijkt van Bommel wel met een aanvaller op '10'.
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veltman tegen zo'n verdedigende tegenstander ben ik ook geen fan van. Of überhaupt niet.
Ik ook ja, al ga ik dan wel af op een paar oefenpotjes. Snap ook wel dat Ten Hag die nu niet voor de leeuwen gooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.
Veltman heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.
Biseswar had ooit wel een leuke fase bij Feyenoord dat hij allemaal wereldgoals maakte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Biseswar basis ja? Dan pas ik mijn voorspelling aan van 1-2 naar 1-3
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dolberg![]()
Ten Hag is hardleers. Lijkt van Bommel wel met een aanvaller op '10'.
Echt belachelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van de layout? @:JR-Style-93
Ja kan best, maar ik heb niks met zijn manier van spelen en vind het maar een irritant kereltje. Dus ben niet geheel objectief neequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veltman heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld anders.
Ajax zet tenminste de wisselspelers erbij. Dat doet PSV dit seizoen opeens niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van de layout? @:JR-Style-93
Iedereen behalve Varela.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden er in de basis staan bij Feyenoord?
Hoezo lelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk lelijk.
En weer die achterlijke volgorde op basis van rugnummerswho cares.
Ongeslagen kampioen in Griekenland wordt je niet zomaar, maar het is meer dat Ajax nog een beetje als los zand aan elkaar hangt. Ze walsen er niet even overheen al zie ik Ajax zeker doorgaan over twee duelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:54 schreef nickhguitar het volgende:
Wel mooi dat iedereen hier de broek vol heeft voor een elftal waar Diego Bisewar de ster is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Coco. het volgende:
@:Dj_Day-V en ik juichen voor Ajax deze avond![]()
@:KingRoland
Denk het niet nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou die slechter zijn dan Vermeer?
Het font waarin die namen staan vind ik niet mooi, en het oogt ook onrustig met die achtergrond.quote:
Hoeveel lootjes heeft hij gekregen voor zijn kans om een winnaar te worden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Hoop dat hij het laat zien verder, maar het zal weer frustrerend worden.
Iedereen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden er in de basis staan bij Feyenoord?
Lootjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Lootjes hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatste lootjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aad wenst ons aller Ajax veel szes.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 18:22:27@AFCAjax heel veel s6 in deze moeilijke uitwedstrijd #PAOKAjax @voorronde @ChampionsLeague @ZS_Voetbal 18.30 reageer retweet
Aadgodquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aad wenst ons aller Ajax veel szes.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 18:22:27@:AFCAjax heel veel s6 in deze moeilijke uitwedstrijd #PAOKAjax @:voorronde @:ChampionsLeague @:ZS_Voetbal 18.30 reageer retweet
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aad wenst ons aller Ajax veel szes.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 18:22:27@:AFCAjax heel veel s6 in deze moeilijke uitwedstrijd #PAOKAjax @:voorronde @:ChampionsLeague @:ZS_Voetbal 18.30 reageer retweet
Zeg jij er wat van of zal ik het doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach na zo'n misser moet je wel eens op de blaren zitten, boontje komt om zijn lootje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg jij er wat van of zal ik het doen?
Of zullen we er loodjes om trekken?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Coco. het volgende:
@:Dj_Day-V en ik juichen voor Ajax deze avond![]()
@:KingRoland
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
Wat fijn dat Ten Hag inhoudelijk toelicht waarom hij bepaalde keuzes maakt.
En niet zoals Van Bommel dingen zegt als "Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik nu hiervoor kies".
Verkeerd geciteerd. Van Bommel zegt altijd: 'Ik kies voor deze spelers omdat ik denk dat ik hiermee de meeste kans maak om te winnen'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
En niet zoals Van Bommel dingen zegt als "Ik heb deze keuze gemaakt omdat ik nu hiervoor kies".
Waarom staat x op wissel 'omdat ik hiermee denk de meeste kans te hebben om te winnen'. Ben je dan een vermoeiende man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel is van lootje getikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom staat x op wissel 'omdat ik hiermee denk de meeste kans te hebben om te winnen'. Ben je dan een vermoeiende man.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:39 schreef Themeparktommy het volgende:
We beginnen weer!
Op naar weer een schitterende CL-campagne!![]()
![]()
dat was toch gioquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Verkeerd geciteerd. Van Bommel zegt altijd: 'Ik kies voor deze spelers omdat ik denk dat ik hiermee de meeste kans maak om te winnen'.
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom staat x op wissel 'omdat ik hiermee denk de meeste kans te hebben om te winnen'. Ben je dan een vermoeiende man.
Ik vind van Bommel al geruime tijd één van de vervelendste mensen in de voetballerij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Maar @:buitendam vindt het een held en geniet blijkbaar van dit soort dingen.
Die ‘je moeder’ grap was wel leukquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
Jack probeert nog steeds grapjes.
De grapjes zijn nog steeds geen succes.
Oh, oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ‘je moeder’ grap was wel leuk
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:47 schreef GGMM het volgende:
Jack probeert nog steeds grapjes.
De grapjes zijn nog steeds geen succes.
Moet hij mee oppassen. Als hij dat tegen de verkeerde zegt krijgt ie klappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ‘je moeder’ grap was wel leuk
Ajax heeft volgens mij een prima score in HEKSENKETELS. Maar goed, waarom zouden ze dat in de media debunken als je het altijd kunt recyclen, mocht je net zoveel hersencellen hebben als Jack en Youri.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah de HEKSENKETEL-analyse@:El-Stinho
Wat je mening over Dolberg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij een prima score in HEKSENKETELS. Maar goed, waarom zouden ze dat in de media debunken als je het altijd kunt recyclen, mocht je net zoveel hersencellen hebben als Jack en Youri.
Heb je de deuren opslot gedaan? xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Ik ben veilig thuis
@:kingroland
opslotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de deuren opslot gedaan? xD
Wat gezellig!!quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht eerder van werk naar huis
Hoe is het met hem eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
'Aanvoerder...die met de band?' - Jan van Halst 06-08-2019
Zonder je posts te lezen, denk ik waarschijnlijk hetzelfde als jij. Het past gewoon niet in dit elftal.quote:
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dit voor een godverdomde klootmongool zeg
Uhm okéquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de deuren opslot gedaan? xD
Het komt er inderdaad niet uit. Mijn voorkeur was verhuren. Hij kan voetballen maar het oogt te flegmatiek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zonder je posts te lezen, denk ik waarschijnlijk hetzelfde als jij. Het past gewoon niet in dit elftal.
Fijne HEKSENKETELED-avond allen.
Met de oude ook hoor. Info-knop op je afstandsbediening >>> Soundtrack: inaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzetten
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Het kan ook een verkeersbord zijn.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
UEFA vindt zo'n politiek spandoek prima?
Als je die eet ben je nog vrij stevig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je niet.
Het kan ook een verkeersbord zijn.
Geen act.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je deze zielige act weer het hele seizoen volhouden?
Ja, ik ga wat anders doen.quote:
oke doeiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik twijfel of ik nu wel ga kijken. Ik denk het niet.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Neuh, deze is wat jonger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dit de Crespo die vroeger bij Inter speelde?
6 kilo aangekomen he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij er op lijkt
De Ligt maakt ook weleens dit soort foutjes. En Schuurs had daar ook niet aangespeeld moeten worden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ziyech is voetballen ook totaal verleerd in de zomer.
o dan is Schuurs wel de Ligtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Want De Ligt maakte nooit fouten? Jongens toch.
Was net op tijd voor de goal.quote:
Hoe durf je zo te praten over godenzoon de Ligt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd waar je dat hout voor gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was net op tijd voor de goal.Ik was hout halen.
Moest ook even zoeken waar het werd uitgezonden
Speelt toch prima tot nu toe.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou bij feyenoord op 3 van de 4 plekken achterin de beste spelers zijn
Ik heb een buitenkachel. In de overkapping is 1 pilaar een ingemetselde kachel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nu erg benieuwd waar je dat hout voor gaat gebruiken.
Die jongen wordt altijd onderschat. Statistisch gewoon een van de betere verdedigers op de Nederlandse velden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou bij feyenoord op 3 van de 4 plekken achterin de beste spelers zijn
Lekker bezigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een buitenkachel. In de overkapping is 1 pilaar een ingemetselde kachel.
Dit weekend flink stoken.
Jammerquote:
wat ben jij een knaken user zegquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PAOK is heel gevaarlijk, hebben nu al een paar keer op doel geschoten en dus ook al een keer gescoord
Voor eigen doel vind ik ze gevaarlijker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PAOK is heel gevaarlijk, hebben nu al een paar keer op doel geschoten en dus ook al een keer gescoord
Je doet wel heel erg je best om niveau van klaas te benaderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is mode, haags.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een debiel kapsel heeft die keeper van PAOK
Korte corners zijn echt de tyfus van het voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:20 schreef Ferdii het volgende:
Waarom altijd die kut corners in de 2de lijn :’)
Alsof er ooit uit wordt gescoord
Soort Famke Louise.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een debiel kapsel heeft die keeper van PAOK
Die zit gewoon op bankquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er met Huntelaar trouwens? Geblesseerd?
Wordt gespaard voor Emmen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is er met Huntelaar trouwens? Geblesseerd?
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om niveau van klaas te benaderen.
ongeslagen Grieks kampioenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat PAOK is wel heel erg droevig he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |