Ja kan best, maar ik heb niks met zijn manier van spelen en vind het maar een irritant kereltje. Dus ben niet geheel objectief neequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veltman heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld anders.
Ajax zet tenminste de wisselspelers erbij. Dat doet PSV dit seizoen opeens niet meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van de layout? @:JR-Style-93
Iedereen behalve Varela.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden er in de basis staan bij Feyenoord?
Hoezo lelijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt belachelijk lelijk.
En weer die achterlijke volgorde op basis van rugnummerswho cares.
Ongeslagen kampioen in Griekenland wordt je niet zomaar, maar het is meer dat Ajax nog een beetje als los zand aan elkaar hangt. Ze walsen er niet even overheen al zie ik Ajax zeker doorgaan over twee duelsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:54 schreef nickhguitar het volgende:
Wel mooi dat iedereen hier de broek vol heeft voor een elftal waar Diego Bisewar de ster is.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef Coco. het volgende:
@:Dj_Day-V en ik juichen voor Ajax deze avond![]()
@:KingRoland
Denk het niet nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou die slechter zijn dan Vermeer?
Het font waarin die namen staan vind ik niet mooi, en het oogt ook onrustig met die achtergrond.quote:
Hoeveel lootjes heeft hij gekregen voor zijn kans om een winnaar te worden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Hoop dat hij het laat zien verder, maar het zal weer frustrerend worden.
Iedereen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan zouden er in de basis staan bij Feyenoord?
Wel als je naar de huidige blessures kijkt, inderdaad.quote:
Lootjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.
Lootjes hahahahahahaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laatste lootjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |