Zeer onterecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zipportal vindt Ajax niet zo leuk geloof ik.
Dolbergquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax vanavond toch weer met Kasper Dolberg in de spits. En met Mazraoui naast Blind op middenveld. Marin, Promes en Neres op bank👇#Ajax
ik ben woedend.
Biseswar basis ja? Dan pas ik mijn voorspelling aan van 1-2 naar 1-3quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:45 schreef 3rr0r het volgende:
Nette OP![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koud daar volgens de UEFA website
Veltman tegen zo'n verdedigende tegenstander ben ik ook geen fan van. Of überhaupt niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dolberg![]()
Ten Hag is hardleers. Lijkt van Bommel wel met een aanvaller op '10'.
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veltman tegen zo'n verdedigende tegenstander ben ik ook geen fan van. Of überhaupt niet.
Ik ook ja, al ga ik dan wel af op een paar oefenpotjes. Snap ook wel dat Ten Hag die nu niet voor de leeuwen gooit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.
Veltman heeft vorig jaar prima wedstrijden gespeeld anders.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind die Dest nu al beter dan Veltman eerlijk gezegd, al ben ik geen fan van Veltman.
Biseswar had ooit wel een leuke fase bij Feyenoord dat hij allemaal wereldgoals maakte.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Biseswar basis ja? Dan pas ik mijn voorspelling aan van 1-2 naar 1-3
Dit zijn gewoon de laatste lootjes voor Dolberg om het nu echt te laten zien, paar wedstrijden nog en hij mag banken en zal in de winter vertrekken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dolberg![]()
Ten Hag is hardleers. Lijkt van Bommel wel met een aanvaller op '10'.
Echt belachelijk lelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:59 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vind je van de layout? @:JR-Style-93
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |