Wat je mening over Dolberg?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij een prima score in HEKSENKETELS. Maar goed, waarom zouden ze dat in de media debunken als je het altijd kunt recyclen, mocht je net zoveel hersencellen hebben als Jack en Youri.
Heb je de deuren opslot gedaan? xDquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Boys
Ik ben veilig thuis
@:kingroland
opslotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de deuren opslot gedaan? xD
Hallo makker.quote:
Wat gezellig!!quote:
Terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht eerder van werk naar huis
Hoe is het met hem eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:55 schreef 3rr0r het volgende:
'Aanvoerder...die met de band?' - Jan van Halst 06-08-2019
Zonder je posts te lezen, denk ik waarschijnlijk hetzelfde als jij. Het past gewoon niet in dit elftal.quote:
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzettenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is dit voor een godverdomde klootmongool zeg
Uhm okéquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb je de deuren opslot gedaan? xD
Het komt er inderdaad niet uit. Mijn voorkeur was verhuren. Hij kan voetballen maar het oogt te flegmatiek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zonder je posts te lezen, denk ik waarschijnlijk hetzelfde als jij. Het past gewoon niet in dit elftal.
Fijne HEKSENKETELED-avond allen.
Met de oude ook hoor. Info-knop op je afstandsbediening >>> Soundtrack: inaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |